BMW Z3 M44 1998 - eero

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

Sulev
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 824
Liitunud: 18.09.2007 13:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus 15.06.2017 21:14 58

Sensormati kerepoolt tulevasse pistikusse takisti ja diood ja pole vaja välja progeda...aga kui soov progeda siis saan seda sul teha :)
Pilt

Henri.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 11360
Liitunud: 03.03.2008 19:24 02
Asukoht: Tln/kesklinn
Peamine sõiduk: 328 kuut

Postitus 16.06.2017 09:07 16

Raadio nupu saad mõne euriku eest tutika. Vana saad tasapisi näpitsatega otsast ära meelitada. ;)

edit: vaatasin arhiividest järgi ja krooniajal (2010 lõpp) sai napilt alla 100 eegu kätte!
65126907818 Raadio nupp 99,36.-

edit2: vaatasin just, et Inchcape pakub €15,19 :mrgreen:

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5021
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 16.06.2017 09:45 05

Ma jah nupu hinda juba vaatasin, aga asi pole pelgalt näritud nupus, vaid see potekas vms ei tööta ka nagu peaks. Peab meelitama, et häält maha saada ja nö. lohakalt kruttides võib hetkeva volume põhja keerata. Praegu, kui suurt võimu taga ei ole, pole see suur õnnetus, aga kui see jälle külge saab, siis võib küll pagassikaane pealt minema lüüa :D
Ehk siis see pote ise tuleks ka vahetada ma saan asjast nii aru.

Aa ja cd-mängijaga on ka mingi error. Tõmbab plaadi sisse, aga viskab 2 sek pärast välja tagasi ja kirjutab CD ERROR. Plaati keerutama ei hakka üldse.

Krt, muidu vaffa pill, aga tundub, et vist odavam oleks ikka mõni teine luurata, kui seda elustada :?
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5021
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 16.06.2017 12:23 26

Kus on? (polegi ammu ühtegi istet välja võtnud)
Pilt

Teeme ise väikse porri. Nagu Sulev käskis :)
Vaatab siis, kas töötab ka?
Pilt
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5021
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 16.06.2017 12:51 51

:mrgreen:
Pilt
Tnx Sulev.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

darklight
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1351
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55
Peamine sõiduk: liinibuss MAZ (reisijana)

Postitus 16.06.2017 14:05 23

korras auto :cool:

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5021
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 19.06.2017 00:27 31

Laupäeval sai 400+ km-t Eestimaa teedel päikest võetud. Tähelepanekud -

Rool on tõepoolest tähelepanuväärselt kiire. Palju liigutama ei pea -väike randmenõks ja auto astub möödasõiduks kõrval sõidureale. Tänu jäigale vedrustusele nagu triikraud.

Nii väikest kütusekulu pole vähemalt 25 aastat oma autol näinud. 425 km läbis tankimisega mõõdetult 30 liitriga so 7L /100km. Kompu näitas küll 5,8L/100, et seda tuleb oodatult ikkagi autole vastavaks seadistada.

M44 kiirendab sellel kerel ka 150 peal 5 käiguga veel täiesti arvestatavalt. Sry, ma pidin proovima, et teaks. Rohkem ei hakanud, sest ilus nii ei ole. On nüüd teada, et läheb küll :)

Veermik on viimasepeal vaikne ja tihe. Ühtegi lõginat ega klobinat ei tule ühegi tee peal. Nagu olekski originaalosadega hooldatud.

Lahtisel autol on konditsioneer täiesti asjakohane lisa. +25 kraadi ja päike on vahva, vahel tuleb mõni pilv ka ette ja väga lahe on. Aga kui oleks juba 30 kanti ja rohkem, siis ausalt, päev otsa laus päikeses ei kannataks. Siis tõmbakski vähemalt vahepeal kupli peale, aga ilma kondita oleks siis seal musta katusega telgis oioioi :lol:
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

kaspar
Huviline
 
Postitusi: 647
Liitunud: 19.01.2003 17:24 02
Asukoht: Tallinn

Postitus 19.06.2017 09:03 37

eero kirjutas:M44 kiirendab sellel kerel ka 150 peal 5 käiguga veel täiesti arvestatavalt. Sry, ma pidin proovima, et teaks. Rohkem ei hakanud, sest ilus nii ei ole. On nüüd teada, et läheb küll :)


Selge see, et uue auto ärevus sees ja alguses raske negatiivset leida, kui emotsioonid on laes (mis polegi üldse paha) aga M44 ei kiirenda sel kerel arvestatavalt isegi kahe esimese käiguga - 0-100 km/h on 9,5 sec ehk tänapäeva mõistes keskmine Corolla/Golf/Astra jms.

Eelmine suvi sõitsin sellisega kuu aega, kui sõber välismaal oli ja tõdesin koguaeg, et krdi fun auto, va see alamõõduline 103kw mootor oma olematu väändega (180nm). 2.8 mootoriga oleks see ilmselt hoopis teine auto, ca 40kw ja 100nm rohkem.

Aga edu, naudi ning ootame järgmiseks suveks mootoriswap'i :D :D :cool:

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5021
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 19.06.2017 09:47 50

Hahaa,
Loomulikult see 103kW mingi sportauto ei pole ja kiirendus on tänapäeva mõistes naeruväärne võrreldes isegi tavaliste pereautodega. Fooritagant mitte millegiga võidu sõitma pole mõtet hakata.

Ma olen sellise 2,8ga sõitnud palju tuhat km-t ja hästi kursis, kuidas see tõmbab. Lihtsalt suurel maantee kiirusel kogus see 103kW konn kiirust jõudsamalt, kui ma oleks osanud selle olematu mootori kohta arvata. Polnud, et lükkaks jalaga hoogu juurde, sest pakiautod tuiskavad mööda :D Täista fun oli.

Mootoriswapi ei tule. Ma ei viitsi ise autosid ehitada enam. Pigem ma müün ta edasi ja ostan päris 2,8 kui peaks kangesti tahtma. Hetkel ei tunnegi nagu vajadust, samas tõenäoliselt lähema aasta jooksul ta selle eesmärgi nimel ikkagi müüki läheb.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

Donald
Huviline
 
Postitusi: 1316
Liitunud: 13.10.2010 15:36 24

Postitus 19.06.2017 13:03 58

Nii, mis pilli hinnaks on? :D

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5021
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 19.06.2017 13:10 21

Ärge hakake juba :) Pole sõita saanudki veel.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

Artur_L
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3468
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Asukoht: Narva
Peamine sõiduk: 320dA

Postitus 19.06.2017 15:38 57

500 km seljataga juba, peaks ikkagi piisav sõit olema, et maha müüa juba :lol:

Nali muidugi. Is on tegelikult hea asi, kui üleootusi selle vastu ei tekita. Kõrgetel pööretel oli päris mõnus :)

UPS
Huviline
 
Postitusi: 2114
Liitunud: 24.03.2006 12:50 56
Asukoht: Tln

Postitus 21.06.2017 13:00 20

Ma tahtsin tegelikult juba paar päeva varem kirjutada, et kui ei eelda, et kiirendades istmes kinni oled, siis on M44 täitsa omal kohal jõuallikas. Vaadates ajas tagasi, mida 80ndate lõpus- 90ndate alguses sellised rahvale orienteeritud margid nagu Audi, VW, Škoda, Ford ja Opel samas kubatuuris pakkusid, siis oli toonane M42 ikkagi täiesti teiselt planeedilt asi. Tänaseks enam sarnast wow effekti pole, aga neid ülelaetud mikromootoritega ostukärusid ei ole mõtet kah väga ülistada. Pikka eluiga neil olema ei saa, eriti selliste hooldusvälpadega, mis tehasest antakse. Sõidad oma garantiiaja ära ja paar aastat peale ning siis võiks juba nugadeks-kahvliteks ümber sulatada. Aga näe, M44 sõidab täna ikka ja teeb päeva rõõmsaks.
Väga hea valik auto osas, Eero. Olen ise ka Z3 vaadanud ja mõelnud, kuid peaks jah olema R6 mootoriga. Minu puhul lihtsalt seetõttu, et iSga ma olen juba 7,5a suhtes olnud nii et prooviks vahelduseks midagi muud ka. Aga olen nõus, et valik on pehmelt öeldes kesine.

Sulev
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 824
Liitunud: 18.09.2007 13:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus 21.06.2017 22:17 41

Eero siin minu vastus sinu küssale, et kuidas kütsi kulu kompuutris korrigeerida https://www.bimmerforums.com/forum/show ... he-OBC-MPG

toivoku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 9701
Liitunud: 05.02.2003 00:56 20
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: 524td

Postitus 22.06.2017 21:12 20

UPS kirjutas:.

Audi competition oli sama ulme kui IS mootor :) Fordi 85kw doch suutis vabalt astuda 318isi kandadel :)
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, Subaru legacy :)
Kui midagi vaja siis 58344541

UPS
Huviline
 
Postitusi: 2114
Liitunud: 24.03.2006 12:50 56
Asukoht: Tln

Postitus 23.06.2017 00:55 04

Toivo, nõus. Aga tava 1,8 tootis Audil toona kõigest 66kw. Tõsi, oli ka natuke võimsam, 92kw 1,8 aga see pole väga levinud. Fordi 85kw DOHC on juba 2,0. Selles töömahus pakuti tootja poolt ju ka RS-2000 110kw mootorit, mis Escorti aiste vahel pakkus juba väheke käredamat minekut. Kuid need lähevad töömahu poolest välja ja ma ei võrdleks neid iSga.
Aga neid 85/103kw mootoreid on Z3`del tõesti ikka massiliselt ja R6`si suht vähe. Mis tõstatab küsimuse: miks? Kas ta oli omal ajal siis nii kallis auto, et ei jõutud enam R6`te peale osta? :roll: Mis võib vabalt ka olla, sest kindlasti on teda kordades vähem toodetud kui 3. seeria autot. E36`tel sellist R6`te põuda pole täheldanud.

unis
Huviline
 
Postitusi: 1945
Liitunud: 03.12.2006 14:20 45
Asukoht: tallinn/rakvere
Peamine sõiduk: M3/330dA

Postitus 23.06.2017 07:21 59

R4 mootoriga on see pisike junn parema juhitavusega.
If everything seems under control, you're just not going fast enough

oo7
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4349
Liitunud: 29.12.2008 15:28 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 330Ci

Postitus 28.06.2017 14:08 48

Küsimus ikkagi hinnas, R6 mootoriga auto maksab ikka kõvasti rohkem, vaata kasvõi praegust BMW hinnakirja näiteks 1. või 2. seeria puhul

BMW siiski on suutnud enne seda M10 põhinevaid mootoreid teha, mis siis tunduvalt tugevamad ja vahel ka võimsamad (320iS 141kw) olnud. Eelajaloolistel aegadel on nad vana 02 seeria peal 1 nukaga ka 100kw ligi kõige kõvemad.

Vähemalt ühe raamatu tarkuse järgi, mis mul kodus vedeleb väidetakse, et e30 peal, kus see mootor debüteeris tehti gaasiklapp meelega liiga väike sellele mootorile, et see liialt 325i kandadele ei astuks :roll: Sama võiks ka kehtida 1,9L versiooni puhul. Niiet tõenäoliselt on potentsiaali võiks ka olla rohkem tal kui tehasest välja veeredes

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5021
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 28.06.2017 23:39 49

Leidsin aega hakata tegelema auto Eestisse registreerimisega. Tegin visiidi registreerimiseelsesse kontrolli vms.
Nagu natuke kartsin ka, tekkis probleeme all olevate rehvide mõõduga, sest see on 205/45R17, kui Z3 tehasemõõt R17 velje puhul on 225/45. Ülevaataja sõnul ta polnud kindel, kas see mõõt sellel autol käib või mitte ja nüüd ootan kõnet, mis peaks kuni 2 nädala jooksul tulema, kas tehakse täitsa uus tüübikood sellele autole või peab panema alla muud mõõtu rehvid :)

Iseenesest pole mul tõrget rehvid vahetada, aga arvatavasti on sellised seal põhjusega, sest laiemad ja kõrgemad nö. käiksid koopasse. Narr oleks osta uued rehvid ja tõdeda, et sõita ei saa :)
Ehk siis peaks valmistuma igaks juhuks selleks stsenaariumiks, et tuleks laenata mingeid tehasemõõdus rehvidega rattaid regamise ajaks. Keegi?
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

Leokene
Huviline
 
Postitusi: 21
Liitunud: 20.01.2017 01:38 38

Postitus 29.06.2017 00:56 43

Pilt

Pilt


Mul e46 ja selle Sensormatiga ka vist mingit sarnast asja tehtud nagu sul?

jargo
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5289
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Peamine sõiduk: bmw 330ci

Postitus 29.06.2017 07:36 40

Mul täpselt sama teema arkis,
Sakslane oli valed rehvid alla pannud.
Käisin laenasin tuttavalt korraks rattaid ja sain ilusti arvele.
Hiljem muidugi kohe enda rattad tagasi!
Maanteeameti onu ütles ise,et mine ja laena kuskilt rattaid,pildistamise ajal peavad õiged asjal all olema.
Hiljem tee,mida heaks arvad-ise vastutad!
330ci 6k man
e36 Z3 NA 330hp:Best ET 12,8@185 kmh

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5021
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 29.06.2017 09:12 22

Jah, oleks pidanud vist tõesti nii tegema. Vist sattus mingi vähe näinud poiss sinna üle vaatama. Olekski võinud kohe öelda, et asi pole õige, mitte hakata päringuid saatma, mille vastus on tõenäoliselt ette teada. Temast jäi mulje, et on mingi siinmail seninägematu auto. Aga pole ju.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

Jaakk
Huviline
 
Postitusi: 459
Liitunud: 18.02.2009 18:00 05
Asukoht: Tartu, Raadi
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007 / BMW 318i E90 2007

Postitus 29.06.2017 10:01 59

Eestis autode arvele võtmine on ilmselgelt tehtud väga keeruliseks just korruptiivsete tippjuhtide tegude tõttu ja nüüd järgitakse kõike piinliku täpsusega ja aetakse kohati pill ikka väga lõhki.
http://epl.delfi.ee/news/eesti/maanteea ... d=77756960
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... view=print

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5021
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 29.06.2017 10:11 29

Panin külge veel sellised. Ega seal suurt tagaluugiga pähe saamise ohtu ei ole :mrgreen: Seisis niigi. Aga lahti tegemiseks kuskilt õieti kinni võtta pole, nüüd tuleb peaaegu ise.
Ja õhufilter uus ja liiter õli peale ja hooldus ka tehtud :D Enne sügist ei hakka õli päris vahetama. Mustlane ütles et olla olnud u 5 tuhat tagasi tehtud.
Pilt
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5021
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 29.06.2017 19:29 25

Mingi mure on kütusetaseme anduril. Täna tööle sõites näitas poolt paaki, koju jõudes näitas täiesti kuiva paaki. Nii põhjas kui põhjas. Vasakul pool tuld. Aga tuli ei põle.
Ma käisin täna aeglasema, kui jalgsikäigu kiiruse pealt põhjaga vastu maad ja peale seda hakkas seier silmnähtavalt kukkuma. Paak katki pole, vaatasin :)
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

jargo
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5289
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Peamine sõiduk: bmw 330ci

Postitus 30.06.2017 00:18 54

Ilmselt kokkusattumus,kuid ka minul teeb nii,kui alla poole paagi on! mIngi veerandi juures.
näitab tühja paaki,kuid tuli ei sütti!
Arvan,et reostaadi alumine osa kulunud!
330ci 6k man
e36 Z3 NA 330hp:Best ET 12,8@185 kmh

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5021
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 30.06.2017 09:13 35

Lugesin eile õhtul internetti läbi selle kohta. Pidavatki tüüpviga olema. Võetakse välja ja puhastatakse seda klemmrada ja pidi vahest aitama. Aga vist isegi tehaseaktsioonina vahetati neid välja kullatud kontaktidega andurite vastu. Et kui praegu läheks ostaks 300 eest uue, siis see kestaks igavesti.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5021
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 01.07.2017 00:39 52

Parempoolse ukse klaasitõstuki kinnitused said täna kõik üle keevitatud. Põhimõtteliselt kõik punktid olid ukse küljest lahti rebenenud või rebenemas.
Veel üks Z3 tüüpviga.
Täna polnud rohkem aega, mingi päev peaks uuesti lahti võtma, selle tõstukisüsteemi päris laua peale panema ja siinid ja liugurid kõik ära puhastama ja korralkiult sisse määrima, sest ikka ei liigu klaas päris vabalt. Poob ja varsti jälle katki niimoodi.
Pilt
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

Artur_L
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3468
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Asukoht: Narva
Peamine sõiduk: 320dA

Postitus 01.07.2017 19:36 15

Mul kupeel oli sama jama kütusenäidikuga. Võttsin lahti, puhastasin ära, painutasin klemmi natukene, vastu rada ja töötas hästi peale seda :)

Jaan_S
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 738
Liitunud: 17.09.2008 15:15 20

Postitus 02.07.2017 09:52 43

Kui tasemeanduri kontaktplaadis pragu sees või katki, siis vaata paagituulutus üle. Filter jääb kinni neil ja ülerõhuga surub ujuk katki selle.
e36 316i 1995a; e34 525tdsa 1994; e39 530D 09/2000;

EelmineJärgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole