BMW Z3 M44 1998 - eero

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

Sulev
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 816
Liitunud: 18.09.2007 13:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus 15.06.2017 21:14 58

Sensormati kerepoolt tulevasse pistikusse takisti ja diood ja pole vaja välja progeda...aga kui soov progeda siis saan seda sul teha :)
Pilt

Henri.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 11305
Liitunud: 03.03.2008 19:24 02
Asukoht: Tln/kesklinn
Peamine sõiduk: 328 kuut

Postitus 16.06.2017 09:07 16

Raadio nupu saad mõne euriku eest tutika. Vana saad tasapisi näpitsatega otsast ära meelitada. ;)

edit: vaatasin arhiividest järgi ja krooniajal (2010 lõpp) sai napilt alla 100 eegu kätte!
65126907818 Raadio nupp 99,36.-

edit2: vaatasin just, et Inchcape pakub €15,19 :mrgreen:

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4957
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 16.06.2017 09:45 05

Ma jah nupu hinda juba vaatasin, aga asi pole pelgalt näritud nupus, vaid see potekas vms ei tööta ka nagu peaks. Peab meelitama, et häält maha saada ja nö. lohakalt kruttides võib hetkeva volume põhja keerata. Praegu, kui suurt võimu taga ei ole, pole see suur õnnetus, aga kui see jälle külge saab, siis võib küll pagassikaane pealt minema lüüa :D
Ehk siis see pote ise tuleks ka vahetada ma saan asjast nii aru.

Aa ja cd-mängijaga on ka mingi error. Tõmbab plaadi sisse, aga viskab 2 sek pärast välja tagasi ja kirjutab CD ERROR. Plaati keerutama ei hakka üldse.

Krt, muidu vaffa pill, aga tundub, et vist odavam oleks ikka mõni teine luurata, kui seda elustada :?
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4957
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 16.06.2017 12:23 26

Kus on? (polegi ammu ühtegi istet välja võtnud)
Pilt

Teeme ise väikse porri. Nagu Sulev käskis :)
Vaatab siis, kas töötab ka?
Pilt
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4957
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 16.06.2017 12:51 51

:mrgreen:
Pilt
Tnx Sulev.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

darklight
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1332
Liitunud: 08.07.2007 23:27 55
Peamine sõiduk: liinibuss MAZ (reisijana)

Postitus 16.06.2017 14:05 23

korras auto :cool:

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4957
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 19.06.2017 00:27 31

Laupäeval sai 400+ km-t Eestimaa teedel päikest võetud. Tähelepanekud -

Rool on tõepoolest tähelepanuväärselt kiire. Palju liigutama ei pea -väike randmenõks ja auto astub möödasõiduks kõrval sõidureale. Tänu jäigale vedrustusele nagu triikraud.

Nii väikest kütusekulu pole vähemalt 25 aastat oma autol näinud. 425 km läbis tankimisega mõõdetult 30 liitriga so 7L /100km. Kompu näitas küll 5,8L/100, et seda tuleb oodatult ikkagi autole vastavaks seadistada.

M44 kiirendab sellel kerel ka 150 peal 5 käiguga veel täiesti arvestatavalt. Sry, ma pidin proovima, et teaks. Rohkem ei hakanud, sest ilus nii ei ole. On nüüd teada, et läheb küll :)

Veermik on viimasepeal vaikne ja tihe. Ühtegi lõginat ega klobinat ei tule ühegi tee peal. Nagu olekski originaalosadega hooldatud.

Lahtisel autol on konditsioneer täiesti asjakohane lisa. +25 kraadi ja päike on vahva, vahel tuleb mõni pilv ka ette ja väga lahe on. Aga kui oleks juba 30 kanti ja rohkem, siis ausalt, päev otsa laus päikeses ei kannataks. Siis tõmbakski vähemalt vahepeal kupli peale, aga ilma kondita oleks siis seal musta katusega telgis oioioi :lol:
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

kaspar
Huviline
 
Postitusi: 639
Liitunud: 19.01.2003 17:24 02
Asukoht: Tallinn

Postitus 19.06.2017 09:03 37

eero kirjutas:M44 kiirendab sellel kerel ka 150 peal 5 käiguga veel täiesti arvestatavalt. Sry, ma pidin proovima, et teaks. Rohkem ei hakanud, sest ilus nii ei ole. On nüüd teada, et läheb küll :)


Selge see, et uue auto ärevus sees ja alguses raske negatiivset leida, kui emotsioonid on laes (mis polegi üldse paha) aga M44 ei kiirenda sel kerel arvestatavalt isegi kahe esimese käiguga - 0-100 km/h on 9,5 sec ehk tänapäeva mõistes keskmine Corolla/Golf/Astra jms.

Eelmine suvi sõitsin sellisega kuu aega, kui sõber välismaal oli ja tõdesin koguaeg, et krdi fun auto, va see alamõõduline 103kw mootor oma olematu väändega (180nm). 2.8 mootoriga oleks see ilmselt hoopis teine auto, ca 40kw ja 100nm rohkem.

Aga edu, naudi ning ootame järgmiseks suveks mootoriswap'i :D :D :cool:

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4957
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 19.06.2017 09:47 50

Hahaa,
Loomulikult see 103kW mingi sportauto ei pole ja kiirendus on tänapäeva mõistes naeruväärne võrreldes isegi tavaliste pereautodega. Fooritagant mitte millegiga võidu sõitma pole mõtet hakata.

Ma olen sellise 2,8ga sõitnud palju tuhat km-t ja hästi kursis, kuidas see tõmbab. Lihtsalt suurel maantee kiirusel kogus see 103kW konn kiirust jõudsamalt, kui ma oleks osanud selle olematu mootori kohta arvata. Polnud, et lükkaks jalaga hoogu juurde, sest pakiautod tuiskavad mööda :D Täista fun oli.

Mootoriswapi ei tule. Ma ei viitsi ise autosid ehitada enam. Pigem ma müün ta edasi ja ostan päris 2,8 kui peaks kangesti tahtma. Hetkel ei tunnegi nagu vajadust, samas tõenäoliselt lähema aasta jooksul ta selle eesmärgi nimel ikkagi müüki läheb.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

Donald
Huviline
 
Postitusi: 1314
Liitunud: 13.10.2010 15:36 24

Postitus 19.06.2017 13:03 58

Nii, mis pilli hinnaks on? :D

eero
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4957
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627
Peamine sõiduk: E53 X5 4,4
Telefon: 5256627

Postitus 19.06.2017 13:10 21

Ärge hakake juba :) Pole sõita saanudki veel.
X5 E53 4,4 - E30 325ixa - Z3 M44

Artur_L
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3373
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Asukoht: Narva
Peamine sõiduk: 320dA

Postitus 19.06.2017 15:38 57

500 km seljataga juba, peaks ikkagi piisav sõit olema, et maha müüa juba :lol:

Nali muidugi. Is on tegelikult hea asi, kui üleootusi selle vastu ei tekita. Kõrgetel pööretel oli päris mõnus :)

UPS
Huviline
 
Postitusi: 2113
Liitunud: 24.03.2006 12:50 56
Asukoht: Tln

Postitus 21.06.2017 13:00 20

Ma tahtsin tegelikult juba paar päeva varem kirjutada, et kui ei eelda, et kiirendades istmes kinni oled, siis on M44 täitsa omal kohal jõuallikas. Vaadates ajas tagasi, mida 80ndate lõpus- 90ndate alguses sellised rahvale orienteeritud margid nagu Audi, VW, Škoda, Ford ja Opel samas kubatuuris pakkusid, siis oli toonane M42 ikkagi täiesti teiselt planeedilt asi. Tänaseks enam sarnast wow effekti pole, aga neid ülelaetud mikromootoritega ostukärusid ei ole mõtet kah väga ülistada. Pikka eluiga neil olema ei saa, eriti selliste hooldusvälpadega, mis tehasest antakse. Sõidad oma garantiiaja ära ja paar aastat peale ning siis võiks juba nugadeks-kahvliteks ümber sulatada. Aga näe, M44 sõidab täna ikka ja teeb päeva rõõmsaks.
Väga hea valik auto osas, Eero. Olen ise ka Z3 vaadanud ja mõelnud, kuid peaks jah olema R6 mootoriga. Minu puhul lihtsalt seetõttu, et iSga ma olen juba 7,5a suhtes olnud nii et prooviks vahelduseks midagi muud ka. Aga olen nõus, et valik on pehmelt öeldes kesine.

Sulev
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 816
Liitunud: 18.09.2007 13:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus 21.06.2017 22:17 41

Eero siin minu vastus sinu küssale, et kuidas kütsi kulu kompuutris korrigeerida https://www.bimmerforums.com/forum/show ... he-OBC-MPG

toivoku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 9472
Liitunud: 05.02.2003 00:56 20
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: 524td

Postitus 22.06.2017 21:12 20

UPS kirjutas:.

Audi competition oli sama ulme kui IS mootor :) Fordi 85kw doch suutis vabalt astuda 318isi kandadel :)
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, Subaru legacy :)
Kui midagi vaja siis 58344541

UPS
Huviline
 
Postitusi: 2113
Liitunud: 24.03.2006 12:50 56
Asukoht: Tln

Postitus 23.06.2017 00:55 04

Toivo, nõus. Aga tava 1,8 tootis Audil toona kõigest 66kw. Tõsi, oli ka natuke võimsam, 92kw 1,8 aga see pole väga levinud. Fordi 85kw DOHC on juba 2,0. Selles töömahus pakuti tootja poolt ju ka RS-2000 110kw mootorit, mis Escorti aiste vahel pakkus juba väheke käredamat minekut. Kuid need lähevad töömahu poolest välja ja ma ei võrdleks neid iSga.
Aga neid 85/103kw mootoreid on Z3`del tõesti ikka massiliselt ja R6`si suht vähe. Mis tõstatab küsimuse: miks? Kas ta oli omal ajal siis nii kallis auto, et ei jõutud enam R6`te peale osta? :roll: Mis võib vabalt ka olla, sest kindlasti on teda kordades vähem toodetud kui 3. seeria autot. E36`tel sellist R6`te põuda pole täheldanud.

unis
Huviline
 
Postitusi: 1762
Liitunud: 03.12.2006 14:20 45
Asukoht: tallinn/rakvere
Peamine sõiduk: M3

Postitus 23.06.2017 07:21 59

R4 mootoriga on see pisike junn parema juhitavusega.
If everything seems under control, you're just not going fast enough

Eelmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: atrmps4, PeeterA