BMW E34 520i Touring '92 - Janzal

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 27.05.2016 23:11 51

Tervist, kuna olen siin foorumis jäljetult jälginud mõningaid teemasid juba mõnda aega ning pärast üsna pikka auto otsimist tuli mulle kätte kommihinnaga üks E34 touring, siis mõtlesin ka jälje siia maha jätta ja teema teha. :P

Auto on kommiraha eest üsna normis olukorras, roostet ikka on, karbid läbi, kuid kere tundub üsna kõva.
Mootoriks on M50B20, liigub täitsa hästi. Teha on üsna palju, kuid kuna aasta umbes lubadeni, siis nokitsemiseks aega on küllaga. :D

Lisad(vaene :lol: )

210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES
404 DOUBLE SLIDING SUNROOF ELEC

428 WARNING TRIANGLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
520 FOGLIGHTS

556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
564 INTERIOR LIGHT PACKAGE

660 BMW BAVARIA REVERSE RDS
801 GERMANY VERSION

Pildid
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Hetkesed vead, mida elimineerida:
*Katuseluuk toimima panna
*Esituled, udutuled korda teha/reguleerida
*Tagaluugi amordid vahetada (klaasi omad ka)
*Roostet vähendada (TEHTUD)
*Karbid korda teha (TEHTUD)
*Spidomeeter vahetada
*Esisilla kolksud elimineerida (TEHTUD)
*Iluvead elimineerida
*Vedelikud vahetada (TEHTUD)

Kulud (enda jaoks)
Talvekad ja style 2- 150€
Kellaplokk - 10€
Udukad- 15€
Õli,kütuse, õhufilter- 29€
Autovärvid, lihvpaberid - 20€
Suvekad - 0€
Uus Aku (74Ah) - 79€




Tasa sõuan, kaugele jõuan :D
Postitan siia nii kuis aega ja jaksu on.
Viimati muutis Janzal, 06.11.2017 19:04 48, muudetud 3 korda kokku.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 02.06.2016 12:34 45

Nii, olen veidi teinud igaltpoolt midagi. Gaasi andes selline tunne, et mootor jääb väheke gaasiga mängides maha. Vajutan gaasi, mingi 0.2sek pärast alles pöörded tõusevad. Jube ebamugav, kui harjunud et kohe läheb.. Eks ma uurin mis seal viga. :|

Sai kapotialune ära puhastatud ja õhufiltrit kontrollitud, õhufilter polnudki väga must.

Enne:
Pilt

Pärast:
Pilt


Veel sai uuritud spidomeetrit, kuna mul tahokas ei tööta tihti (kuupäevaliselt töötab) ja muid probleeme sellel ka, vanema tüübi oma, siis sai ostetud uus, uuema tüübi oma, millel pikslid on.
Võtsin lahti ja hoidsin pöidlaid peos et klapiks, aga stepslitel on mikroerinevus, need plastikribad äärtes ei klapi... Uurin puurin, kas kuidagi võimalik neid ümber teha. :roll:
Pilt

Varsti ärin teise stabikakondi ka, siis lähevad need vahetusse, rehvid peab ka ära vahetama.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 27.06.2016 18:34 08

Jaanide, halbade ilmade ja ajapuuduse tõttu just väga palju pole jõudnud teha, kuid miskit ikka.

Sai netist tellitud siis juppe- kõik filtrid, küünlad.
Samuti sain sugulaselt lahkelt 4 paremas seisukorras rehvi, mis varsti alla lükkan, kui nuputan kuida auto üles ohutult tõsta nende karpidega :lol:

Kui filtrid käes ja õli, muud vedelikud kah teen ära vedelikuvahetuse, filtritevahetuse jms. Hetkene õli on üsna jube.

Sain uued udutuled, millega olen veidi jännanud aga peab veits klemme jms puhastama.

Pilt

Bumperit ära võttes tuli motivatsioon ka minna varsti värvipoodi ja osta auto kerevärv, liivapaberit igasugust, lakki ja musta värvi, et värvida üle bumperi alumine osa, eemaldada suured kriimud ja mis peamine, see suur roostelärakas tagumiselt vasakult ukselt eemaldada.

Pilt
Pilt

Eks kui osad kõik kätte saan, asjaga suuremalt tegutsema hakkan, tuleb suuremaid update kah, siiani muutuseid ei ole eriti olnud. Kuigi ettevalmistus on pool tegu :D

Asko_I
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1768
Liitunud: 09.06.2008 14:33 28
Asukoht: Käravete
Peamine sõiduk: Bmw e60

Postitus 27.06.2016 19:01 01

Stanged alt ja karbid värvi autoga sama tooni ;)

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 27.06.2016 19:29 52

Asko_I kirjutas:Stanged alt ja karbid värvi autoga sama tooni ;)


See plaanis jah ;)


Praegu jamasin veel el. katuseluugiga, sellel väga imelik käitumine. Hoian keskmist nuppu all, siis tegumine kas läheb üles/käib üles-alla (kuidas kunagi), vahepeal toimib ka 1 nendest slide-nuppudest, aga vahepeal lihtsalt teeb häält jms... Pean selle lahti võtma ikka, lootsin et äkki see 'reset' asi aitab, aga minuarust kas ma ei teinud õieti seda või lihtsalt ei aita. Olen ingliskeelseid foorumeid lugenud ja lõpuks on kõik ikka ainult lahtivõttes korda saanud :D

JanekEnde
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4514
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: Rondid

Postitus 28.06.2016 04:41 01

Nuppu keskele vajutada, siis peab just katuseluuk kinni jooksma. Tõsta kannatab tungiga tagasillapuksi kohtadest ning eest poolraamidest.
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT
Kodus on mikrolaineahi tds.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 25.07.2016 15:00 11

Hetkel avastanud uue probleemi, et aku saab tühjaks kui ööpäev seisab, hetkel 3-ndat korda laeb.
Pärast kui täiesti tühja aku laadima panin, hakkas üks relee tiksuma, netist otsides ei saanud teada mis relee see on, äkki keegi siit oskab aidata? -see tumesinine, suurem
Pilt

Veel tuli üks üllatus kui tagaistme üles tõstsin :D mingi tund aega küürisin keskmist turvavööd puhtaks..
Pilt

Kuna legaalselt šoppamiseks olev roller hetkel ilma summutita siis tihti poetiire ei saa teha, et kiiresti edeneda saaks kõik.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 26.07.2016 17:01 29

Panin ajutiselt kuni värvid jms olemas auto esiosa kokku tagasi.

Releega seoses siis see, et sain teada et too relee on ''comfort relee'' mis siis el. katuseluugi ja akendega seoses. Võtsin relee lahti eile ja täna oli aku tiptop, seega tarbija on leitud.. Nüüd vaid mõelda, kas asi oli relees või katuseluugiga seoses (üritab koguaeg mingit mootorit vedada aga luuk kinni sulanud kummiäärtest vms), ei tea.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 19.11.2016 11:44 57

Tere jälle. Külmad ilmad juba ammu peal ja palju edenenud pole, kuna puudub garaaš kus nokitseda ja kaugele sõita ei saa, kuna esiteks mul pole lube ja teiseks masin pole arvel.. Sellega hakkan küll varsti tegelema, võtan arvele üsnapea ning üv läbimiseks vaatan mis korda annab seada võimalikult kiirelt.

Sain ostetud style 2 komplekti talvekatel, et varsti talvemõnusid nautida.
Pilt
Veel sain ära värvitud tükk aega tagasi need koledad kriimulised liistud, suht normaalsed jäid.
Pilt
(Kui lumehooaeg läbi, siis lähevad mõlema stange alumised osad kah autotooni.)
Udukad ei ole siin lihtsalt peal, muidu olemas.

Auto kerevärv on kah juba soetatud, ootan kuni saan kuskil normaalsemas konditsioonis tegeleda.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 03.12.2016 17:17 45

Nonii, tänu sugulasele sain auto igast nurgast ilusti üles tõsta ning vahetasin ära rattad. Talvekad nüüd all.
Ette sai parema mustriga pandud... nagu ikka :D
Pilt

Kohale tulid ka alvadist tellitud filtrid (õli,bena,õhk)
Õli on vaid veel puudu ning õlivahetust tehes siis vahetan ka bena ja õlifiltri ära.
Pilt

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 26.12.2016 16:10 43

Täna võtsin ette autol õlivahetuse lõpuks.
Välja voolav õli oli üsna jube.. :D
Muidugi vahetasin ka õlifiltri.

Üllataval kombel sai õlivahetusega mu niigi vaikne auto veel vaiksemaks! Pole elusees nii vaikset buumerit kuulnud. Seest ja väljast mahe hääl.

Õli: Castrol gtx 10w40

Pilt
Pilt

Veel tehtud asjad: Kuna tagumise kojamehe vars oli eelmisel omanikul ära murdunud, ostsin siis uue varre ning kojamees nagu uus nüüd.
Tagumine vasak uks ei tahtnud ostmisest saati kesklukuga kaasa töötada, kuid õnneks ei olnud see suur probleem ning sain tööle.

Rataste vahetusel pumpasin küll kõik rehvid 2bar peale, kuid vasak esimene oli 0.5bari peale langenud... Eks näis kas ja kust rehv katki, loodan, et ei pea uusi rehve hakkama ostma.

Päikest.

JanekEnde
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4514
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: Rondid

Postitus 27.12.2016 04:27 55

Ratas alt ja vala vett pudeliga veljeääre ning rehvi vahele. Sisemine pool vaata ka nii üle. Kuskilt ei mullita, siis tee sama katsetus ventiiliga. Enda autol oli ventiil kutu, vajus 1-2 päevaga 1-bari või vähema peale. Kui ventiil ka korras, siis arvatavasti kuskil mustri vahel auk vms tõesti.
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT
Kodus on mikrolaineahi tds.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 27.12.2016 10:38 54

Ventiili juba tegin märjaks, see korras. Pumpasin eile tagasi 2bar peale, vaatan varsti uuesti mis teeb.
Ratta altvõtmine mul keerukas, kuna vasakpoolne karp eest mäda siis tavalise tungiga tõsta ei saa, pean hüdraulilist laenama jälle kellegilt.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 04.01.2017 23:36 46

Kuna lumekiht on päris korralik, siis läksin eile õhtal lõbusõidule.
Kohe märkasin, et nagu jube pime on autos sees. Siis sain aru, et keskmisel konsoolil (raadio ümbert) ja kellaplokil ei põle ühedki tuled- Ainult raadio, esiklaasisoojendus nupp ja kellaplokil udutulede ikoonid põlevad. Muu on must.
Autost näeb praktiliselt ainult sinna, kus esituled näitavad. Spidokalt kiirust, kliimanuppude asendit ega midagi sellist ei ole võimalik lihtsalt näha. :roll:

Siis jäin seisma et natuke uurida, kompisin pimedas ning läksin kogemata käega vastu mingile nupule vms ja kõik umbes 0.1 sekundiks sähvatas põlema.
See andis mulle lootust, kuna arvatavasti on viga ainult ühes ühenduses..
Uurisin netist ka natukene juba ning avastasin, et see suhteliselt levinud probleem E32/34-del vist.

Homme proovin nende hullude miinuskraadidega lahti võtta midagi ning loodetavasti leian lahenduse.


Pilt
Pilt

Päikest

mixxu
Huviline
 
Postitusi: 51
Liitunud: 30.05.2012 21:42 19
Peamine sõiduk: BMW E34 520i Touring

Postitus 05.01.2017 10:40 31

Küsin igaks juhuks kohe selle kõige lihtsama ja lollima küsimuse ära: kas päevatulede lüliti kõrvalt on ikka näidikute tuli üles krutitud?

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 05.01.2017 11:08 02

mixxu kirjutas:Küsin igaks juhuks kohe selle kõige lihtsama ja lollima küsimuse ära: kas päevatulede lüliti kõrvalt on ikka näidikute tuli üles krutitud?


On :mrgreen:

JanekEnde
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4514
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: Rondid

Postitus 05.01.2017 19:44 50

Isegi kui see on täitsa nullis, näeb pimedas näidikuid :lol:
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT
Kodus on mikrolaineahi tds.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 16.03.2017 21:48 41

Üle pika aja update, kuna ei ole olnud aega ja võimalusi eesti kliima tõttu väga tegeleda.

Pimedas autos istudes ajas üsna närvi, et näidikud ei põlenud ja ainus valgusallikas oli raadio, mis õieti midagi ei valgustanud. Näppisin, kangutasin ja liigutasin asju kuni märkasin kahte juhet raadiobloki all kinni pooleldi, võtsin akuklemmi maha ja eemaldasin raadio, leidsin sealt 4 tundmatut lahtist juhet mis arvatavasti tekitasid lühise. Isoleerisin kõik otsad, panin maki tagasi ja minu suureks rõõmuks saingi lahenduse probleemile.
Pilt

Kõik mis vaja on nüüd valgustatud ja hea tunne, et suhteliselt ohtlik juhtmevärk on nüüd eemaldatud.

Järgmiseks plaan tellida karbid ja võtta kere ette, väljas hakkab täitsa ilusaks minema nii et mu garaašivajadus langeb :)

Päikest.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 28.03.2017 18:16 54

Ostetud sai BLIC karbid. Müüalt küsides et mis vahet seal on nn 'kallite' karpidega võrreldes, ta ütles et need tulevad samast tehasest isegi kust klokkerholmid, nii et ei pabista eriti.
Pilt

Nüüd jääb üle vaid ära vahetada, uurin kust saaks kvaliteetse töö mõistliku hinnaga. Kui karbid tehtud peab vast vasaku esitiiva ära vahetama, eks näis. Seejärel saab juba ülevaatust proovida.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 24.07.2017 12:32 05

Tervist jälle üle pika aja.

Suvel on olnud rohkem aega ning olen tegelenud kuid finantsiliselt oli vahepeal suuremaks koormuseks roller, viimane hooaeg sellega ja pidin natuke investeerima.
Aga bemmist ka nüüd..

Ostsin super attacki ja panin kinni uksepolstrid (tagantpoolt ei ole riie- jäi kinni küll).
Pilt
Pilt

Seejärel ehitasin puidust kaks pukki kuhu peale saab auto esi/tagaotsa sõita ja alla ronida, kerge teha ja päris mugav. Ainult et oleks võinud suuremad teha, suht hirmus on peale sõita :D
Pilt

Kuna vana aku andis lõpuks täielikult otsad, siis käisin poodlemas ja ostsin tutika Excell 74Ah 680A aku, 96€-lt 79€-le langetatud, sain hea diili.

Veel sain vahetatud bensufiltri, vana oli ikka väga rämpsu täis ja klambripolt oli ümmarguseks keeratud. Sain õnneks kätte.

Täna võtan veel kätte ja hakkan kätt harjutama roostemullide eemaldamisel, pagass läheb ükspäev nkn vahetusse seega seal suht ohutu õppida- ja noh hullemaks väga minna ei saa kah :roll:

Päikest!

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 20.08.2017 16:46 00

Esines probleem.. Nimelt on otsad andnud bensupump. Uurisin kuidas seda eemaldada ja oli kõik arusaadav ning hakkasin siis lahti võtma et parandusse viia/ära vahetada..
Benapump on paagis sees kinni põhimõtteliselt lihtsalt kahe clipiga mis peaks kokku suruma ning teoorias peaks siis pump ilusti välja tulema...
Mina aga üritasin oma 15 min neid kokku suruda ja välja tõmmata aga mul selline tunne et see kokku surumine ei vabasta midagi... On mingeid nippe kuidas lahti saada? Üsna rõve on üle 20min seda bensu sisse hingata seal et nuputada, pigem küsin siit.. :D

Tegu siis selle junniga:
Pilt

JanekEnde
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4514
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: Rondid

Postitus 20.08.2017 19:44 53

Ise kunagi vahetasin, siis küll midagi keerulist polnud. Nende nagadega jaurasin ka mõnda aega, aga lõpuks sain kätte. Guugelda mõni DIY ja lebo :D
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT
Kodus on mikrolaineahi tds.

36sedaanv34unive
Huviline
 
Postitusi: 80
Liitunud: 02.09.2016 20:59 28
Peamine sõiduk: BMW E36
Telefon: 53597987

Postitus 20.08.2017 20:33 50

Kaks kätt pane sisse, vajuta neid **** klippe ja tõmba üles ja ongi käes ;)

omega
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1353
Liitunud: 25.04.2005 16:29 58
Asukoht: Tallinn

Postitus 20.08.2017 22:07 34

Odavamad karbid pidid õhemast plekist olema.
177TGI E34 520i
170BGV E32 735iA

JanekEnde
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4514
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: Rondid

Postitus 21.08.2017 01:54 05

omega kirjutas:Odavamad karbid pidid õhemast plekist olema.

Eelmine aasta said tellitud BLIC karbid, olid vist 15€ tükk. Üllatuseks olid 1mm plekist.
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT
Kodus on mikrolaineahi tds.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 21.08.2017 19:16 27

Nagadega seoses jah, teoorias nii peaks see käima küll aga isegi kahe käega mõlemat naga kokku surudes ja üles tõmmates ei liikunud see pump oma pesast mitte üldse lahti :D Proovin veel, loodan et avastan midagi.

Karbid jah, vist on 0.8mm võrreldes siis nende 'kallite' 1mm karpidega aga ma arvan et nii suurt vahet pole, vähemalt hetkel.
E: Aga mul ka BLIC, ehk on ka 1mm :D hind sama
Tänud ;)

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 31.08.2017 16:34 08

Sain lõpuks bensupumba kätte.

Kas keegi teab mingit kohta või inimest kes (tallinna kandis) remondib kütusepumpasid? Või kas kellelgi on töötav müüa? Oleks suuresti abiks.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 13.09.2017 16:49 47

Kütusepumba tellisin uue (mitte originaal) ja panin külge, sain auto liikuma ilusti jälle.

Varsti läheb karpide tegemiseks, koht on juba olemas. Vaja lihtsalt mõned Arki paberiasjad korda saada enne... Seejärel pole ÜV enam kaugel.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 06.11.2017 19:19 43

Viimased mitu nädalat on auto veetnud soojas garaašis.

Alustatud siis keretöödega lõpuks. Mõlemad karbid täispikkuses ära vahetatud.
Pilt

Pilt

Pilt

Taastatud ka tõstepunktid, kuna need olid ka täiesti mädad.

Põhjaalt lapitud veel üks roosteauk, vahetatud mõlemad stabikakondid lemförderite vastu.
Enne garaaši minekut tuli mulle avastuseks, et benavoolik alt vasakult lekib, ka see sai korda tehtud.

Hetkese seisuga pole auto veel koduhoovis kuid järgmiseks hakkan autot ülevaatusekõlblikuks tegema. Vaja on vahetada pidurid, kuna need väga täbaras olukorras, siiski on vaja eemaldada roostet ja kellaplokk uus (samasugune) saada või kuidagi korda teha, et pöördeid ikka näitaks ÜV mehele. Pärast seda tulesid veidi sättida ja siis peaks juba ainult iluasjad järel olema ;)

NB: Kellel pakkuda hõbedat tooni üldiselt roostevabasid esimesi tiibasid, siis oleksin huvitatud.

Janzal
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 48
Liitunud: 06.05.2016 15:50 44
Asukoht: Harjumaa, Loo
Peamine sõiduk: BMW 520i E34

Postitus 07.11.2017 18:33 46

Sain lõpuks aru mis teema mul kellaplokiga on. Kuigi mul on m50 mootor, on kellaplokk M20 oma, ju siis pistikud ümber tehtud. Seega läks mu teise bloki ostmine tuulde.

Müün m50b20 kellablokki, ostan M20b20 oma. (Ei tea kas b25 oma on erinev, ei julge teist korda riskida)

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole