Bmw e32 750ila 1992 - V1llu1

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 04.10.2017 22:06 35

Tervitus.

Juhtus siis nii, et nii suu soojaks mainis sõber, et tal jääb vist üks Lang kerega e32 üle. Mõtlesin, et tohohh mis see nüüd peaks tähendama :D Korra sai vaatamas käidud ja mõned päevad hiljem lõime juba käed.

Pikka juttu ei hakka tegema. Auto on seisnud viimased 5 aastat. Tahab tegemis siit sealt ja veel kolmandastki kohast.
Kunde poolne tagumine tiib päris mäda ning karbinurk ka sealt kannatada saanud. Sama külje tagumine uks ka kuskile posti otsa keeratud ning kergelt pekkis nüüd :D Õnneks sain autoga kaasa teise ukse ja teise auto küljest lõigatud tiivakaare mis talvel keevitusse läheb.
Muusosas kerel mõlgikesi ja rooste algeid leiab aga üldpildis kere päris tugev. Näiteks uksed väga heas seisus, kütuse tankimis luugi ümbrus nagu uus jne.
Salong on ilmselt suur pluss sellel autol. Nimelt kõik on ilusti komplektne ja peale kerget puhastust näeb väga esinduslik välja. Vaja veel hooldus ainega üle käia istmed.

Eelmise omaniku käes oli alla vandunud starter tänu millele see auto enam pikka aega ei ole käivitunud.
Eile õhtul sain starteri maha ja täna käis ka remondis kus ta täielikult taastati. Suure tuhinaga keerasin kohe ka starteri peale tagasi. Mõtlesin, et ennem kui päris kokku kõik laon katsetan kas starter üldse funkab ja ohh imet. Nii kui mootor oli paar ringi teinud hüppas ta ka käima. Esialgu lükkas kunde poolse mootori poole küll tagant ära kuid kuid õhulugeja ja muud voolikud omale kohale said hakkas asi väga vaikselt ja pehmelt käima. Tänu sellele, et all on ainult keskmine reso on hääl päris tummine.

Muidugi peale minutikest tuksumist oli auto all üsna suur bensiini loik ning lekkima hakkas ka tagumise nivoo vedrustuse mingisugune regulaator. Amordid asendan ilmselt originaalidega ja kütuse torud katsun kiiremas korras kõik välja vahetada.
Põhja all ringi käies avastasin ka, et all on miskised rohelised vedrud mis peaks auto ilmselt pisut madalamale tooma.

Teha on oioi kui palju kuid tahet ja viitsimist on siis loodan, et uuel suvel saab juba ametlikult teid mõõtma hakata vanakesega.
Teine e32 läheb ilmselt lähitulevikus müügiks.



Lisan ka tehase nimekirja lisavarustusest.

Type

Value
VIN ..............DC57956
Type code GC81
Type 750IL (EUR)
E series E32 (2)
Series 7
Type LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M70
Displacement 5.00
Power 220
Drive HECK
Transmission AUT
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery ANTHRAZIT BUFFALO (0442)

Code

Description (interface)

Description (EPC)
S214A AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION Automatic stability control (ASC+T)
S241A AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER Air bag for driver and passenger
S288A LT/ALY WHEELS BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S302A ALARM SYSTEM Alarm system
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Deleted, model lettering
S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S416A SUNBLINDS Roller sun visor, rear lateral
S423A FLOOR MATS, VELOUR Floor mats velours
S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit
S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Interior/outside mirror with auto dip
S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Lumbar support, driver and passenger
S489A LUMBAR SUPPORT FOR FRONT PASSENGER Lumbar support, front passenger, electr.
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Seat heating driver/passenger
S496A SEAT HEATING FOR REAR SEATS Seat heating, rear
Code

Description (interface)

Description (EPC)
S528A AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC) AUTOMATIC AIR FLOW CONTROL
S656A BMW BAVARIA C PROFESSIONAL Radio Bavaria C Professional
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM HiFi speaker system
S690A CASSETTE HOLDER Cassette holder
L801A GERMANY VERSION National version Germany/Austria

Villu.

Mõned kehvad pildid lõpetuseks.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis v1llu1, 18.10.2017 00:09 38, muudetud 3 korda kokku.
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

Rene_V
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1180
Liitunud: 10.03.2004 23:55 16
Asukoht: Pealinn
Peamine sõiduk: 525d touring -02

Postitus 04.10.2017 23:19 02

Ohh rõõm vaadata, et üks haruldus ridades tagasi jälle :cool: ...paksu rahakotti ja edu! :cool: ...peaks olema vist tegu selle masinaga :):

Pilt

Kuidas autol ninaga lood...see vist oli ka päris sodi mingi hetk?

Pilt
Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring-EX
Hetkel: E39 525d touring -02

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 04.10.2017 23:29 44

Neid pilte on mulle juba näidatud ja tegemist on selle samuse autoga. Nina tundub, et on korralikult taastatud. Just täna vaatasin ja mõõtsin ning rattad on ilusti omal kohal. Nina istub ilusti ees ja on hea. Kapotil kerged pahtli mõrad sees kuid see läheb nkn vahetusse. Kolmas seitsmene mis mul doonoriks on, sellel peaks täpselt sama värvikood olema.

Vigade nimekiri on hetkel ikka päris pikk.

Nivoo süsteem lekib tagant
Küttetorud roostes ja taga kuskil leke
Laeriie ripub
Tagatiib ja uks vaja vahetada
Katalüsaatorid puuduvad
Osad tuled väljas ei põle
Sildades leiab kindlasti puudusi
Esiklaasis mõra all servas
Tagumised kardinad kaduma läinud
ASC ja aribagi tuli põleb

Kindlasti leiab miskit veel kuid näen juba ette, et miski neist ei ole teab mis võimatu korda teha.

Villu.
Viimati muutis v1llu1, 04.10.2017 23:36 11, muudetud 1 kord kokku.
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

Rene_V
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1180
Liitunud: 10.03.2004 23:55 16
Asukoht: Pealinn
Peamine sõiduk: 525d touring -02

Postitus 04.10.2017 23:35 24

Ei olnudki need pildid halvustavalt siia pandud sulle...vastupidi...hea meel, et see praeguseks hetkeks haruldus jälle eluvaimu sisse saab! ;) Renx
Bmw E28x 5 ex / Bmw E30x29 ex / Bmw E34x 6 ex / Bmw E39 525d touring-EX
Hetkel: E39 525d touring -02

toivoku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 9873
Liitunud: 05.02.2003 00:56 20
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: 524td

Postitus 05.10.2017 00:01 06

eestis piisavalt pille varuosadeks millel tavaline nivoo vedrustus, mina remondiks olemasoleva süsteemi ära, oleks sul EDC siis ma mõistaks, aga kuna tavaline siis leiad kuskilt suvalise pilli alt selle amordi ja regulaatori ja elu on lill. Näiteks Kenil kindlasti on ühe auto all vajalikud asjad ,mis ma talle varuosadeks müüsin.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, Subaru legacy , E39 528iT:)
Kui midagi vaja siis 58344541

E32
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 135
Liitunud: 11.08.2004 17:00 35
Asukoht: TLN
Peamine sõiduk: Mb Viano

Postitus 05.10.2017 21:26 24

Ei tea kas il -i ja tavalise kardinad ka erinevad ? aga siin ühed müüa
https://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa/B ... ?ca=18&w=3
E32 V12

darkie
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2917
Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
Asukoht: Paide/Malmö, SE
Peamine sõiduk: E38 750iL

Postitus 05.10.2017 21:30 21

Suured kardinad on jah erinevad, kolmnurgad peaks samad olema.

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 05.10.2017 22:46 30

Õhtul sai jälle vähe nokitud auto kallal. Lõpetasin salongis nahast detailide pesu. Nüüd jääb veel ainult hooldus ainega üle käia.
Põhja all vahetasin ära paagist filtriteni minevad torud ja osa tagasivoolu torust. Nüüd sai juba pisut kauem autol tuksuda lasta :D
Ja lõpetuseks võtsin diffri alt, et näha miks vedu puudub. Juba kätte võttes kuulsin kuidas tükid sees liiguvad ühest äärest teise.

Pilt
Pilt

Enamus juppe on diffri põhjas nagu ka esimeselt pildilt näha on.

Villu.
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

Hannes
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3162
Liitunud: 21.08.2005 20:28 38
Asukoht: Haapsalu
Peamine sõiduk: BMW 530D

Postitus 06.10.2017 10:26 36

Väga kena auto ikka kunagi olnud. Tasub jälgida jälle su uut teemat. Edu! :cool:
(OO==[][]==OO)

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 06.10.2017 13:39 53

Praegusel hetkel ta kahjuks enam nii ilus ei ole kuid annan endast kõik, et see välimus ajapikku taastatud saaks.
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

kajakaz
Huviline
 
Postitusi: 1009
Liitunud: 20.04.2010 19:38 03

Postitus 07.10.2017 21:16 13

Kuidas mõõtsid rattaid, eriti veel kui sildades on puudusi? :roll:

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 08.10.2017 11:44 20

Ei tasu nii peensusteni laskuda. Velje ja koopavahed on paigas. Seega kui on miskit ka pisut valesti, siis selle annab välja reguleerida. Doonoriks oleval e32 istub reaalselt üks esiratas 2 cm tagapool kui teine ning samal küljel on ka lansekal mõlk sees.
Konkreetsel kerel lansekatel mingeid muljumis jälgi jne ei märganud.
Sellega nüüd võib selle arutelu lõpetada.

Villu.
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

omega
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1370
Liitunud: 25.04.2005 16:29 58
Asukoht: Tallinn

Postitus 09.10.2017 02:52 11

Issver, see velg vii küll esimese asjana vanarauda :D, miks sellist jubedust üldse alla pannakse...
Nagu esimesel pildil postituses on.
177TGI E34 520i
170BGV E32 735iA

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 09.10.2017 11:23 49

Eks ta pisut inetu ole jah. Praegu edasi tagasi veeretamiseks sobivad väga hästi kuid tegelikult lähevad sinna alla 17" snitslid mis teise e32 jaoks ostsin.
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 09.10.2017 21:27 12

Täna sai niipalju tehtud, et tagumised amordid tõstsin doonori alt selle auto alla ja süsteemi sildasin juhi rattakoopast ära. Ehk siis praeguseks nivoo vedrustus eemaldatud aga minema juppe ei viska. Tulevikus soovin siiski süsteemi alla tagasi panna kuid kuna praegu on selle auto juures nii mitu sada asja korda teha, siis läksin lihtsama vastupanu teed ja sain sellest õlilekkest lahti.
Et garaaži sisse välja sõita saaks läks ajutiselt alla kinnikeevitatud differ. (see 50 m mis ma teda liigutama pidin olid päris õudsad tänu sellele kakkumisele :D )

Nädalavahetusega on kapoti all mõned silindrid koostöö lõpetanud. Niipalju saan aru, et mõlemad mootoripooled töötavad kuid 2-3 silindrit on puudu. Ilmselt viga küünaldes, jagajates või rootoris. Juhi poolse küünla juurest kostus imelik sutsumine ja oli kuulda, et säde lööb küünlast mööda. Vandumise ja ropendamise saatel sain kuidagi ta sealt maha keeratud ja ohh imet, kogu südamik käib ringi sees ja peksis portselani vahelt silindri rõhku läbi :D . Ehk siis tellin uued küünlad ära ja võtan ette küünalde vahetuse. Igasugu õudsaid jutte räägitud selle kohta kuid nagu öeldakse, siis ennem ei usu kui ise proovinud ei ole.

Parimat.

Villu
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

toivoku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 9873
Liitunud: 05.02.2003 00:56 20
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: 524td

Postitus 09.10.2017 22:09 29

kui esimestk orda teed siis mingi 2tundi, ise teen juba tunniga :) Aga ainult NGK küünal :) igasugu densod boschid jne ei kõlba.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, Subaru legacy , E39 528iT:)
Kui midagi vaja siis 58344541

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 09.10.2017 22:19 16

Suured tänud. Hea kohe targemate soovitusi kuulata. Ise oleks raudselt miskit muud sinna peale pannud. Aga jagad ehk näpunäiteid küünalde vahetusel ?
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

toivoku
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 9873
Liitunud: 05.02.2003 00:56 20
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: 524td

Postitus 09.10.2017 22:32 47

v1llu1 kirjutas:Suured tänud. Hea kohe targemate soovitusi kuulata. Ise oleks raudselt miskit muud sinna peale pannud. Aga jagad ehk näpunäiteid küünalde vahetusel ?

keskmise suurusega narre ja paar kardaani on suureks abiks, ja nboh roppuste varamu peab ka omajagu suur olema :D
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, Subaru legacy , E39 528iT:)
Kui midagi vaja siis 58344541

kajakaz
Huviline
 
Postitusi: 1009
Liitunud: 20.04.2010 19:38 03

Postitus 09.10.2017 22:46 08

Minul on vaja olnud pikka padrunit, kadaani mis on nii jäik, et hoiab padrunit asendis millesse ta panna, pikka saba ja narret. Aega kulub tund, nõks alla selle. Esimene kord kunagi kulus kolm pool tundi :mrgreen:

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 10.10.2017 21:07 55

Nonii. Puhastasin jagaja seest klemmid ära ja tundub, et silindrid on nüüd kõik tagasi. Käib taaskord ühtlaselt ja pehmelt.
Toivo soovitusel tellisin ka uued NGK bkr6ek küünlad ära. Nende vahetuse proovib neljapäeva õhtusse suruda.
Seniks aga mõned udused pildid autost päevavalguses.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Koledast kohast ka pilti.
Pilt

Vabandan, et ei ole veel õige fotokaga pilte teha jõudnud.

Villu.
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 12.10.2017 21:54 06

Tervitus.

Võttis aega mis ta võttis aga küünlad said vahetatud. Aja kulu oli ca 2 tundi.
Töökäigus avastasin, et ühel poolel olid bosch küünlad ning teisel poolel denso-d :D
Nüüdseks kõik uued ngk-d ja kõrva järgi ütleks, et käib juba päris ilusti. Vaja veel katalüsaatorid ära tuua ja väljalase viisakaks teha. Hetkel lekib mitme kohapealt ja viimase püti asemel on tavalised torud 750 kandiliste otstega. Iseenesest hääl on täitsa mõnus ja ei tea kas tahangi seda ümber tegema hakata.

Villu.
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 16.10.2017 18:50 40

Pisut jälle toimetatud auto juures.

Reede õhtul vahetasin ära mootori õli ja filtri. Välja tuli kaunis rokane õli ja ega filter oli ka juba üsna kahtlaseks moondunud.

Täna hakkasin uurima miks kompuuter ei tööta ja salongi puhur ei toimeta.
Kompuutriga on asi lihtne. Katsetasin teise 735i pealt kompuutrit ja hakkas tööle. Seega viga kompus endas.
Salongi ventilaatori võtsin ka kapoti alt välja ja ohh õudu. On teine lihtsalt kinni jäänud ja prügimäe kaup. Tänu sellele ka kaitsme maha põletanud.
Õnneks kõik vajaminevad osad on doonor auto peal olemas. :cool:

Villu.
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 17.10.2017 19:59 23

Vahetasin salongi ventika ära ja järgmine jama. Töötab ainult viimases astmes, ilmselt viga mõõgas aga naljakas on see, et ei lase rullikust seisma jätta ventikat. Ainult süüte välja keeramisel jääb vait. Kas seda võib ka põhjustada siil/mõõk või peaksin viga kuskilt mujalt otsima.
Katsetasin ka enda teise auto pealt kliimaplokki ennast kuid seis täpselt sama.

Õhtul kui juba puhtad riided seljas, sain kõne, et differ on ka maha võetud ja tõin ta töökotta ära. Ehk õnnestub siis homme juba esimesele tiirule autoga minna.

Villu.
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 23.10.2017 19:33 03

Reedel sai korralik lahtine differ alla ning pidurid jooksuga üle käidud ja sõidule. Emotsioonid on laes. Auto on vägev ning motivatsiooni tekkis aina juurde ja juurde iga läbitud kilomeetriga. Sõitsin autoga tartust Põltsamaale ja toimis ilusti. Maanteel ei kiskunud ega ujunud.
Kütusekulu tundub isegi mõistlik sellise auto juures. Maanteel tuli keskmiseks 12 mis sisaldas nii mõndagi möödasõitu ja jala sirgeks surumist. Linnas palju sõita ei ole saanud ega ka sõida ennem kui auto valmis kuid tehase andmed lubavad linna kuluks 19 :D Õnneks ei ole auto mõeldud igapäevasteks sõitudeks, siis minumeelest võtku või 30 kui tahab.
Mingipäev saab auto oma uude garaaži viia ja ehk saab algust teha ka tagumise tiiva vahetusega. Sain kätte ka ostuga kaasa tulnud Lang kere tagumise ukse millelt vaja liistu alt mõlk välja tõmmata. Uks pärineb foorumlase Ander endise 740Il küljest. Sama auto küljest tuli ka tagumise tiiva jupp.

Värskemad pildid salongist peale kreemitamist.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Villu.
Viimati muutis v1llu1, 23.10.2017 21:49 15, muudetud 1 kord kokku.
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

darkie
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2917
Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
Asukoht: Paide/Malmö, SE
Peamine sõiduk: E38 750iL

Postitus 23.10.2017 20:02 06

Väga viis. Mingi ajastukohane randiga velg veel alla siis oleks super! Igatahes soovin edu.

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 23.10.2017 20:10 31

Sellised veljed said mingiaeg ostetud. Vajavad sirgestust ja kosmeetilist ravi. 17" ja kõik 8,5 laiad. ET15

Pilt
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 31.10.2017 18:12 29

Tervitus.

Ilmad sealmaal, et õues enam hoida ei taha autot ja läks talvekorterisse ära.
Nokkisin pisut tagumise tiiva ja karbi juures. Võtsin karbikatte tagumise poole ära ning üsna roostene on see elu seal ikka. Suur pluss on muidugi asja juures see, et samast nurgast tõstsin ka põhjamati üles ja sealt vaatas vastu väga puhas ja roosteta põhi. Karbi jaoks vajaliku tüki loodan saada doonor kere küljest kui seal paremas seisus on.
Kasutaja Dzoodz käest õnnestus saada ka teras sisuga katalüsaatorid mis tulevikus selle auto alla lähevad.

Pildil paistab ka garaaži kaaslase 530 V8 touring.
Pilt
Pilt

Villu.
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN

v1llu1
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1914
Liitunud: 30.08.2010 11:34 56
Asukoht: Põltsamaa
Peamine sõiduk: Audi A6 C6
Telefon: 56238240

Postitus 09.11.2017 21:28 54

Nädalavahetusel lammutasin pagasniku kõikidest polstritest lagedaks ja võtsin tagumise stange ära. Vaatepilt oli üsna inetu. Tänu kärukonksu talale, on kogunenud sinna hulgaliselt sodi ja mulda ning seeläbi ka pagasniku põhja tagumine serv kõik läbi ussitanud. Hetkeseisuga sai konksu tala küljest võetud ja kahtlen kas see kunagi sinna tagasi üldse läheb. Hea uudis on see, et doonor autol tundub just see osa kerest olema ainuke koht mida rooste pureda ei ole jõudnud :D
Snitserid käisid ka sirgenduses ära ja kuna teemas olev auto seisab Põltsamaal, siis praegu sain need halli seitsmeka alla proovida ja tundub, et velje valikuga võib rahule jääda.

Pilt
Pilt
Pilt
Viimaseid pilte vaadates saan aru, et tagumistele võiks ehk 15mm flantsid panna ja ette 10mm.


Villu.
Igapäevased: Audi A6 C6 //Audi A4 B5
Projektid: Bmw e32 750ila //Audi A4 B5 2,2T AAN


Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot], kasssu, mikuuu, oja87, raix730, TaaviH