BMW E61 530dA '07 - Rain

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

Rain.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 6134
Liitunud: 17.11.2005 17:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Peamine sõiduk: BMW E61 530dA

Postitus 12.05.2012 23:59 37

Sai siis üks oma unistus teoks tehtud ja eelmise põlvkonna viienda seeria mudel muretsetud. Täpsemalt siis E61 ehk maakeeli universaal kerega viiene. Südames ihkasin muidugi mõnda V8-mootoriga bensukat, aga puht praktilisuse mõttes sai võetud 3-ne diisel, kuna suvel rohkem sõitmist just Tallinn - Pärnu marsruudil.

Täpsemalt on siis tegu M57N2 170kW-se diiselmootori ja automaatkastiga isendiga. Värvuseks on carbonschwarz metallic, mis teatud nurga alt vaadates on täitsa tumesinine. Ka google annab tulemuseks paljude autoomanike ehmatuse, et must värv, mis tegelikult on tumesinine:
Pilt

Natuke siis varustusest:
Pilt

Pilt

Juurde lisatud varustus:
S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Towing hitch, detachable
S300A NOTRAD Emergency spare wheel
S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit
S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights
facelift LCI esi ja tagatuled

Varustuse list näitab, et auto toodetud 28-09-2006, kuid arvele võetud 2007. Lisaks sellele, on ilmselt Hollandis paigaldatud ka originaal Westfalia kärukonks, mida näitas ka United Motorsi arvuti. Läbisõidust ei hakka parem rääkima, see on kõigil Euroopa liidust toodud diislitel keritud. Ikkagi ostsin auto, mitte läbisõitu - viimase puhul on meil olemas ju esindus, kust saab ka uue tellida.

Samuti on standardvarustuses juba servotronic roolivõimendi, mida varustuse list ei näita. Plussideks võib veel nimetada comfort accessi, comfort pruuni nahksisu, head-up display, professional navi, telefoni olemasolu, mis on küll kaotsi läinud, automaatne kaugtulede ümerlülitamine lähituledele ning m-paketti koos style 135 velgedega. Seega üldiselt selline üle keskmise varustusega E61 kuut. Samas on asju mida
tahaks juurde, kuid jah, seda autot tuunima ei hakka. Eks vaatab, võibolla tekib kunagi parem pakkumine ja saab auto mõne parema vastu vahetatud.

Töödest, mis Eestis tehtud, võib olulisemaks nimetada uut esiklaasi, mis esinduses vahetatud, õlivahetust koos filtritega ning nipet näpet veel. Sai ka United Motorsis 24-ja punkti test tehtud ja no nagu kasutatud autodel ikka, tulid mõningad vead esile. Olulisematest asjadest, mis lähiajal vahetust/korda tegemist vajavad on:
1) mõlemad välimised rooliotsad,
2) üks esimene rattalaager, mille undamist mina veel kuulnud pole, kuigi läbitud on juba selle autoga üle 1000-ne kilomeetri
3) käigukasti põhjatihend, mis lekib natuke
4) koos käigukasti põhjatihendiga ka õlivahetus käigukastis
5) mootori poole pealt kaks cooleri tihendit
6) lisaks väitis UM, et sigareti süütaja ei toimi. Natuke googeldades jõudsin järgmisele lahendusele siin teemas.
7) Kui need pisiasjad tehtud, siis vahetaks ka õli uuesti ära, päris 30000km ei tahaks selle õliga sõita.

Kui nüüd arvestada, et United Motors pani sigareti süütaja veaga täielikult puusse, siis enam isu autot neile hooldada väga viia pole. Alguses oli isegi mõte, et lasen seal kõik vead kõrvaldada, kuid jah, selline möödalask paneb mõtlema. Eks peab sel teemal natuke mõtlema.

Ise olen mõlemal võtmel ära vahetanud juba patarei, sest auto hoiatas, et need on tühjavõitu. Siinkohal kõigile teadmiseks, et comfort accessiga autode puhul, ei lae võti kui ta süütes on. Patarei vahetus see-eest väga lihtne - üks patarei välja ja teine sisse. Isegi kui auto võtit esimesel korral ära ei tunne peale patarei vahetust, mida üldjuhul ei juhtu, piisab ta korra süütelukku panna ehk siis uuesti tutvustada ja asi toimib jälle. Sellekohaseid õpetusi leidub nii youtube'is kui ka erinevates foorumites.

Mõningad pildid ka raudsicu poolt. Suvepoole on plaanis Mobilespa's lasta auto ka korralikult ära vahatada ja ehk vajadusel ka poleerida. Seega siis saab ka korralikemaid pilte.
Pilt
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Lisan siia lõppu ka mõningad asjad, mida otsin taga. Seega kui kellelgi on midagi pakkuda, võib märku anda.
- telefon käetoe sisse

Siia tehtud tööd:
15.05.2012 @Audacer
- mõlemad välimised rooliotsad
- vasak esimene rattalaager
- uus mootoriõli ja filter (Liqui Moly 5W-30)
- uued esimesed piduriklotsid ja uus andur

18.05.2012 @Vianor
- suverehvid alla pandud
- sillastend

24.05.2012 @Ise
- uued tagumised piduriklotsid ja uus andur (~199400)

31.05.2012 @Ise
- Uus Bosch S5 110Ah 920A aku + aku tutvustamine autole ~200300

10.06.2012 @Ise
- õhufilter, karterituulutus, sisselaske kollektori tihendid ja siibrite eemaldamine ~200500

14.06.2012 @United Motors
United Motorsis 24-e punkti testi vigade likvideerimine:
- käigukasti põhja tihendi vahetus
- käigukasti pistiku tihendi vahetus
- õli lisamine käigukasti
- pidurivedeliku vahetus
- käispiduri reguleerimine
- uued cooleri tihendid

20.06.2012 @Audacer
- mõlemad stabika kondid
- vasak esimene amordi tugilaager

12.07.2012 @Ise
- uus mootori termostaat
- uus EGR termostaat
- uued eelsüüteküünlad
- 7 pisikest rõngastihendit sisselaske kollektori juurde

07.08.2012-08.08.2012 @Kadrina OÜ HõbeNool
- käigukasti dünaamiline õlivahetus, adaptsioonide nullimine ja uuesti selgeks õpetamine (@204120)

09.10.2012 @CarMasters & OÜ Hobujõud
- DPF eemaldamine ja auto süsteemist välja programmeerimine
- mootori diagnostika: kõik oli korras

Miks kohe alguses nii palju remonti? Aga ikka selleks, et kõik võimalikud vead likvideerida ja ennetada, et auto ilusti mind punktist A, punkti B viib.

26.12.2012
- Uued esiamordid BOGE-lt, pluss läbilöögipuksid ja tolmukatted
- läbisõit miski 208....tkm
- mikrofiltrid

07.03.2013
- uus konditsioneeri rihm, uus mootoririhm
- kõik uued rullikud (3tk)
- parkimisandurite juhtme remont
- läbisõit ~210395km

27.04.2013
- Uus õli Liqui Moly 5w-30 ~211500
- Uus õlifilter

25.04.2013 & 04.05.2013
- tagaluugi juhtmete remont (Truumu diagnostika)

13.02.2014
- läbisõit 221...tkm
- uus õli (Liqui Moly 5w30)
- õli-, õhu-, mikro- ja kütusefilter
- jahutusvedelik (bmw originaal 4 aastat)
- EGR-i puhastus

07.03.2014
1) bumerang õõtsad 2tk
2) tagasilla silikoonpuksid 2tk
3) lisaks sillastend.
4) intercooleri tihendid 3tk
5) samuti uued Osrami xenon pirnid

27.05.2014
- Pidurivedelik
- tulede kõrguse andurid
- katuseluugi DIY

raudsic
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1369
Liitunud: 24.02.2009 23:17 53
Peamine sõiduk: BMW E28 528i

Postitus 13.05.2012 00:05 36

Tubli Rain, lõpuks ometi viitsisid teema ära teha. Auto ise on väga mõnus, eriti meeldib see sisu, ning need istmed on maru mugavad ikka küll. Ega muud üle jää, kui edu soovida, ning ära E34 ainult unarusse jäta ;)
Praegu allkiri puudub.

Rist0
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1079
Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
Asukoht: Tallinn,Keila
Peamine sõiduk: BMW 530d

Postitus 13.05.2012 09:27 04

Väga hea varustusega ilus M-pakett e61,sisu on sama mis minu masinal :cool:,ükskord tahaks proovida mismoodi see ekstra 10kw seda masinat liigutab :mrgreen: 160kw juba päris mahlane.Edu igastahes traktoriga.

Rain.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 6134
Liitunud: 17.11.2005 17:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Peamine sõiduk: BMW E61 530dA

Postitus 13.05.2012 09:58 41

Varustus on tõesti hea, kuigi oleks võinud veel olla vent istmed, elektriliselt sulguv ja avanev tagaluuk, roolisoojendus ja kindlasti ka püsikiirushoidja, mis oskab ise vahet hoida eessõitva autoga. Kuid vaadates United Motorsi E60/E61 hinnakirja ja lisasid, mida sai tellida, siis paneks siia nimekirja veel nii mõnegi asja juurde. Kusjuures tagaluugi hüdraulika on võimalik täitsa juurde lisada ise, vaja ainult mõni avariiline kuut leida, millel need asjad küljes.

Vahe 142kW E39 diisliga on mägatav, kuid minu väga laisk sõidustiil, on auto uimaseks teinud. Aga pärast eilset venna prooviringi, sai käigukastile natuke aktiivsemat sõidustiili õpetatud. Krt, ära tuleks keelata need adaptiivsed kastid :mrgreen:

H_Margus
Huviline
 
Postitusi: 2090
Liitunud: 17.03.2005 10:14 35
Asukoht: Tallinn

Postitus 13.05.2012 11:02 29

Oi, no super perekuut - M-pakett annab e61 välimusele ikka tublisti juurde.

Muretuid ja pikki kmme selle sinist värvi mustaga! :D Väga kena näeb välja.

TiitR
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5465
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Peamine sõiduk: Volvo XC90 2.4 D5 136kw 2008a.

Postitus 13.05.2012 11:07 08

rustisan kirjutas:Väga hea varustusega ilus M-pakett e61,sisu on sama mis minu masinal :cool:,ükskord tahaks proovida mismoodi see ekstra 10kw seda masinat liigutab :mrgreen: 160kw juba päris mahlane.Edu igastahes traktoriga.

No sina ei saa vahest enam midagi aru, sinu oma on juba "näpitud" ju? :D
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, E60-3,0da
Nüüd: ´08a. Volvo XC70 2.4 D5;´02a. Jeep GC 2,7 crdi;´08a. VW Jetta 1,9 tdi DSG

Rist0
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1079
Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
Asukoht: Tallinn,Keila
Peamine sõiduk: BMW 530d

Postitus 13.05.2012 11:18 23

Näpitud küll aga ma ju veeresin 4 aastat originaaliga ringi :D

TiitR
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5465
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Peamine sõiduk: Volvo XC90 2.4 D5 136kw 2008a.

Postitus 13.05.2012 11:51 57

rustisan kirjutas:Näpitud küll aga ma ju veeresin 4 aastat originaaliga ringi :D

...ja mäletad veel seda minekut? :D
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, E60-3,0da
Nüüd: ´08a. Volvo XC70 2.4 D5;´02a. Jeep GC 2,7 crdi;´08a. VW Jetta 1,9 tdi DSG

Rain.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 6134
Liitunud: 17.11.2005 17:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Peamine sõiduk: BMW E61 530dA

Postitus 13.05.2012 12:51 57

No sellele autole lubab kasutaja jyrisoo +30kw +100nm 150€ eest. Pole paha, aga ilma kindla teadmiseta, et käigukast sellele võimsusele nõrgaks ei jää, seda ei tee. Pole ka vajadust seda autot chippida hetkel, see siiski igapäeva cruiser.

Praegu panen rõhku ja raha ikka tehnilisele, alustades UM-leitud vigadest ning samuti ka uurida äsja avastatud sisselaske kollektori juures olevat õlileket.

Raghza
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 887
Liitunud: 29.03.2011 19:46 11
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Peamine sõiduk: '91 525i 141kw

Postitus 13.05.2012 13:09 37

küllaltki perfektne viiene, väga kena auto :)

JorgenP
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 178
Liitunud: 07.06.2011 15:02 57

Postitus 13.05.2012 13:16 05

E61 üks mu lemmik BMWsid vist, eriti just M5 versioonina, kuid M paketiga isendid juba maasikad. Edu autoga!

Aleksei_K
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 813
Liitunud: 10.02.2007 15:11 50
Asukoht: Turu
Peamine sõiduk: F11'LCI 530d xDrive

Postitus 13.05.2012 13:18 24

Ilus ja hea varustusega kuut, carbonschwarz on kah selline...äge värv, täitsa ilmast s6ltuv. Eestis kindlasti enamik aega see on rohkem must kui tumesinine. Roolisoojendust minuteada ei saanud panna M-roolile (vähemalt 3. seerial on nii). Huvitav mis vahe on 170kW ja 173kW (facelift) mootoril? Ja kuidas see HiFi systeem k6lab, kas see on juba Logic7?

Marko S
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2988
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: Bmw E39 530dA.

Postitus 13.05.2012 13:24 28

Tubli Rain! Pikki ja muretuid meetreid. :)

Muide, see kk tihend on vist nende nõrk koht? Mul on põhi täiesti läbi ligunenud õlist ja just kastitihendi pärast.3 kuud tagasi oli täisti okei ja nüüd äkki ?? :roll:
Küsi pakkumist või helista +3725087890.

Rain.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 6134
Liitunud: 17.11.2005 17:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Peamine sõiduk: BMW E61 530dA

Postitus 13.05.2012 14:18 10

Logic7 helisüsteemi kahjuks autos pole, aga UM-i E60/E61 hinnakirjas on tavalise HIFI ja HIFI Logic7 vahe järgmine:

676 HiFi helisüsteem, 8993 EEK-i, 10 kõlarit: 2 x wooferit, 4 x kesksageduskõlarit, 4 x kõrgsageduskõlarit

677 HiFi süsteem Professional LOGIC7, 20354 EEK-i, LOGIC-7 seitsme kanaliga signaalitöötlus optimaalse ruumilise heli tekitamiseks. 13 kõlarit kokku: 2 x woofers, 6 x kesksageduskõlarit, 1 x kesksageduskõlar keskmise kõlarina, 4 x kõrgsageduskõlarit

Minu jaoks on sellest helist hetkel küll ja rohkemgi veel, nii et Logic7 järele hetkel vajadust ei tunne.

To Marko:
Kusjuures käisin täna ka ise autot põhja alt uurimas ja no ei ole see käigukasti õlileke midagi nii hull, samamoodi pole turbo jahutustorude leke midagi katastroofilist, aga mõlemate tihendite vahetus on võetud päevakorda ja saab millalgi kindlasti tehtud.

Ahjaa, eile sai eelmise omaniku käest lõpuks ka suverehvid ära toodud - Bridgestone Potenza RunFlat'id 245/40/18. Ühe suve sõidab kindlasti ära, võibolla isegi kaks, aga eks paistab. Senimaani lasen ringi Nankangi lamellidega veel.

To Aleksei:
Vaatasin järgi ja tõesti koos M-sportrooliga roolisoojendust ei pakutud.

Rist0
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1079
Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
Asukoht: Tallinn,Keila
Peamine sõiduk: BMW 530d

Postitus 13.05.2012 14:58 09

Ära neid runflattisi küll alla pane,nendega eestis ikka täitsa kohutav sõita

raudsic
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1369
Liitunud: 24.02.2009 23:17 53
Peamine sõiduk: BMW E28 528i

Postitus 13.05.2012 15:00 13

Kuna sul E34 niikui nii seisab, siis võta sealt M-Parallel'id! :D
Praegu allkiri puudub.

Rain.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 6134
Liitunud: 17.11.2005 17:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Peamine sõiduk: BMW E61 530dA

Postitus 13.05.2012 16:03 17

Jah tean, et need RunFlatid võiks suure kaarega minema visata, aga see aasta lähevad need RunFlatid siiski alla. Kui originaal varuratas leitud ja vead likvideeritud, siis vaatab ka paremad rehvid suveks.

Kusjuures mõtlesin isegi võtta teise auto alt parallelid, kuid neil tagumisete velgede offset jube vale E61 jaoks. Seega las need jäägu teise auto alla praegu.

Rops
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 146
Liitunud: 25.11.2009 16:29 44
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: 320iA

Postitus 13.05.2012 17:57 10

E60/E61 on alati olnud üks mu lemmikutest. Aasta-paari pärast on plaan endalegi osta :). Igal juhul jään teemat jälgima ning soovin palju sõidurõõmu.

Toomas_K
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 971
Liitunud: 17.10.2007 13:04 32
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 530D

Postitus 13.05.2012 21:55 02

Tubli poiss Rain! Edu ilusa autoga sulle.
Ja varsti peaks sellesse autosse ka naise ja lapse ära mahutama!!
525I-->323I-->540I-->528I-->530D

Rain.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 6134
Liitunud: 17.11.2005 17:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Peamine sõiduk: BMW E61 530dA

Postitus 15.05.2012 14:33 11

Esimene suurem remont ka auto juures tehtud nüüd Audaceris.
Vahetusse läksid siis
15.05.2012
1) mõlemad välimised rooliotsad
2) vasak esimene rattalaager
3) uus mootoriõli ja filter (Liqui Moly 5W-30)
4) uued esimesed piduriklotsid

ja sillastend tuleb nüüd ka otsa teha. Kolin igatahes kadus nüüd ära.

Järgmisel kuul tuleks veel mootorist need EGR-iga seotud klapid eemaldada ning sisselaske kollektori tihendid vms ära vahetada ning samuti käigukasti tihendid ja õli vahetada. Siis peaks juba 5+ saama.

Õnneks sai autot ostes ka mingi remondiraha kõrvale pandud, sest kasutatud autot ostes peab ka sellega arvestama.

Rain.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 6134
Liitunud: 17.11.2005 17:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Peamine sõiduk: BMW E61 530dA

Postitus 18.05.2012 21:44 21

Suverehvid lõpuks alla pandud ja kohe sillastend otsa. Täiesti paigast oli ära tagasild ja esisilla kokkujooks, need sai aga paika keeratud ja kokkuvõttes sai hea. Tänud asjaosalistele. :)

Sai ka spetsiaalselt pikem tiir tehtud linnas ja no ei ole selle Runflatiga sõitmine midagi nii hull. Seega niikaua kui nendel RunFlat'idel on mustrit, sõidan nendega. Pealegi pole vajadust ju varuratta järgi kui RunFlat'id all. Igatahes selle auto rooli võikski jääda, jube mugavad on need comfot istmed ikka :)

Võimalusel tahaks järgmine nädal ka käigukasti põhjatihendi lekke ära likvideerida ja muud olulised pisitihendid seal lasta ära vahetada.

TiitR
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5465
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Peamine sõiduk: Volvo XC90 2.4 D5 136kw 2008a.

Postitus 18.05.2012 21:53 18

Runflati "rõõme" tunned pigem treppis kruusateel...proovitud! :mrgreen:
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, E60-3,0da
Nüüd: ´08a. Volvo XC70 2.4 D5;´02a. Jeep GC 2,7 crdi;´08a. VW Jetta 1,9 tdi DSG

bemm730
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 774
Liitunud: 30.10.2007 22:15 16
Asukoht: Tallinn,Õismäe
Peamine sõiduk: MB w221 s63 amg

Postitus 19.05.2012 14:18 34

Lõpuks leidsin sinu masina teema ka üles :)
Väga korralik ja hea varustusega e61 paistab olevat, võikski millalgi kokku saada ja võrrelda 5 ja 7 seeriat oma vahel.Aga mis need run falt rehvid on siis mõeldud ainult siledale asfaltile?
Seniks palju sõidurõõmu ja muretuid kilomeetreid :cool:
MB w221 s63 AMG

Rain.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 6134
Liitunud: 17.11.2005 17:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Peamine sõiduk: BMW E61 530dA

Postitus 19.05.2012 14:32 12

Eks kokkusaamisi annab korralda, kuigi järgmine nädala on plaanis Tallinnast eemal olla ja teise autoga tegeleda.

Tegelikult keerasin eile ka korra Tähetorni tänavale sisse, mis on teatavasti paras õudusunenägu. Aga ei tundnud, et väga häiriks. Samas treppis kruusateed pole veel proovinud ja üldjuhul satun sellistele treppis kruusateedele väga-väga harva. Eks kui neil muster otsa saab, eks siis paneb tavalise rehvi alla suveks, kuna on tunda, et selle RunFlat'iga ikka natuke ujub auto Tallinna tänavatel.

ändi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 469
Liitunud: 03.11.2006 22:16 26
Asukoht: Autodoonor
Peamine sõiduk: X5

Postitus 19.05.2012 19:39 08

Üks väheseid teemasid,kus ei kirjutata mõnda ilusat läbisõidunumbrit ja sinna järele,et tundub olevat õige.Äärmiselt kaheldav,et selline auto chipi vajab.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex

allan311
Huviline
 
Postitusi: 94
Liitunud: 05.03.2008 00:12 16

Postitus 19.05.2012 22:00 50

Palju see odoka nät on siis? 200K? Reaalne peaks olema ca 300k ringis kuna tihendid ja muu mudru hakkab siis järgi andma.

Rain.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 6134
Liitunud: 17.11.2005 17:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Peamine sõiduk: BMW E61 530dA

Postitus 20.05.2012 12:33 36

Odokale kerib kohe 200k ette, aga reaalne on jah tiba suurem kui uskuda meie esindust :D

Chip'i vastu pole küll mingit huvi hetkel, sest ainuüksi seda 170kW jõudu on märja ilmaga juba raske maha saada. :mrgreen: Eesmärk on siiski auto tehniliselt ja ka väliselt korras hoida ning sõidurõõmu nautida.

Aaro
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1595
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Asukoht: Chiang Mai
Peamine sõiduk: E30

Postitus 21.05.2012 17:05 53

Muretuid kilomeetreid ja edu uue mänguasjaga! :cool:
Kuidas siis mugavuse vahe on E34-st ümber istuda?

Rain.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 6134
Liitunud: 17.11.2005 17:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Peamine sõiduk: BMW E61 530dA

Postitus 21.05.2012 19:45 29

Vahe on ikka märgatav, kui arvestada, et E61-s on ülimugavad comfort istmed ja E34 sedaanis sellised millega pole veel suutnudki leida sobivat istumisasendit. Aga Aaro, olen see nädal Pärnus enamjaolt, nii et kui sul aega tule läbi ja vaata üle. Tead küll kust mind Pärnust leida - number peaks ka sul vist olemas olema :D

Ultron
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1992
Liitunud: 22.01.2008 15:02 39
Asukoht: Tln
Peamine sõiduk: BMW 535d / 540i / 645Ci

Postitus 22.05.2012 20:54 36

Comfort istmed on jah need mis e60/61 mugavuse uuele tasemele viivad. Kuhu jääb siis pilt ubermugavast sisust ? :mrgreen: Muretuid kilomeetreid.
254km/h@1mile - e39 540i & 259km/h@1mile e61 535d

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Donkey_mike, Google [Bot], silverMR, siml, TaaviP, taytz, tfv