BMW Alpina B5 2006 - TanelE34

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 820
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 10.08.2012 20:15 00

Täna sai siis sellise pilli kasutajaks

Mõned pildid (klikka pildile)

Pilt

Pilt

Pilt

BMW Alpina B5 2006
Mootor 4,4 V8 (Mahle pistons, 9.0:1 nominal compression)
Nautilus-type compressor@105,000rpm@6000rpm crank speed
368kw/700NM


Natuke taustinfot ka: http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... na_b5.html
http://www.fantasycars.com/sedans/HTML/ ... 5_e60.html
http://www.seriouswheels.com/cars/top-BMW-Alpina-B5.htm

M5 on kenasti veel alles - aga huvitav on võrrelda, et niivõrd erineva iseloomuga masinad on :cool:

Sõidumugavus ikka teisest klassist, kuigi krobelisel pinnasel vana M5 pehmem, osalt suurema profiiliga rehvidele.
0-30 tundub et vana M5 teeb tänu LSD difrile ikka pähe, aga sealt edasi Alpina on ikka midagi muud :P
0-100 tuleb passi järgi 4,7 sekki, 160km/h tuleb 9,5 sekiga ja 200km/h 14,9 sekiga.
Ametlik tippkiirus 314km/h oli aastal 2005 sedaanide osas väidetavalt maailma absoluutne tipp.
Eks seda kõike peab ise kogema (H)

Auto tundub olevat kenasti hoitud (läbisõit 94 000km), hooldused tehtud UM-is.

Rohkem pilte ja infot tuleb lähiajal :)

EDIT: Varustus siis järgmine:

Kood: Vali kõik
Order options

No.    Description
205    AUTOMATIC TRANSMISSION
302    ALARM SYSTEM
320    MODEL DESIGNATION, DELETION
356    CLIMATE COMFORT LAMINATED GLASS
403    GLAS ROOF, ELECTRIC
415    SUNBLIND FOR REAR WINDOW
416    SUNBLINDS
423    FLOOR MATS, VELOUR
428    WARNING TRIANGLE
430    INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
431    INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
442    CUPHOLDER
456    COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE
465    THROUGH-LOAD SYSTEM
494    SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
502    HEADLIGHT WASHER SYSTEM
508    PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
522    XENON LIGHT
524    ADAPTIVE HEADLIGHTS
6AA    BMW TELESERVICES
609    NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
610    HEAD UP DISPLAY
612    BMW ASSIST
616    BMW ONLINE
620    VOICE INPUT SYSTEM
633    PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.
672    CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
677    HIFI SYSTEM PROFESSIONAL
698    AREA-CODE 2
8SA    COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION
8SP    COP CONTROL
801    GERMANY VERSION
863    EUROPE/DEALER DIRECTORY
879    GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
9AA    EXTERNAL SKIN PROTECTION

920    ALPINA W/O REGISTRATION DOCUMENT
940    SPECIAL REQUEST EQUIPMENT

Series options

No.    Description

216    SERVOTRONIC
435    WOOD TRIM
473    ARMREST, FRONT
534    AUTOMATIC AIR CONDITIONING
540    CRUISE CONTROL
548    SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
563    LIGHTS PACKAGE
785    WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
851    LANGUAGE VERSION GERMAN

Individual data

Processing Individual

Sign "BMW individual"

0490 Color Paintwork "Alpina blau-metallic II" (FE 60-51G6 BASF)
Z1XX Upholstery Interior in leather Dakota black as LCSW,
with Alpina emblem on center seat panels.
Armrest (softpad) with "Rautendesign".
Remainder of spec. as leather Dakota black (code LCSW).
0940 Sonderwunschausstattung Dekorleisten in Alpina Edelholz "Myrte"
in Ausfuehrung analog Dekorleisten.

E60/E61 Alpina B5
Vom Serienumfang abweichende Aggregate bzw. Ausstattungsumfaenge:

- Motor - Motorelektronik
- Kraftstoffaufbereitung - Kraftstoffversorgung
- Kuehler - Abgasanlage
- Getriebe - Gelenkwelle
- Vorderachse - Lenkung
- Alpina Lenkrad - Hinterachse
- Bremse - Raeder/Reifen (Entfall Ersatzrad)
- Karosserie - Karosserieausstattung
- ZB Blende Einstieg - Umfang Seitenschweller
- Stossfaenger hinten mit Ausschnitt fuer Endrohre
- Beschnitt an Stossfaenger vorne (fuer E61 bis 03/2007)
- Fahrzeugelektrik - Instrumentenkombi
- Klimaanlage - Bordausruestung


Täielik nimekiri ka teisest allikast (saksa ja inglise keeles)

Kood: Vali kõik
S205A    AUTOMATIC GETRIEBE    Automatic transmission
S302A    ALARMANLAGE    Alarm system
S320A    MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL    Deleted, model lettering
S356A    KLIMAKOMFORT-VERBUNDVERGLASUNG    Climate comfort laminated glass
S403A    GLASDACH, ELEKTRISCH    Glass roof, electrical
S415A    SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE    Sun-blind, rear
S416A    SONNENSCHUTZROLLOS    Roller sun vizor, rear lateral
S423A    FUSSMATTEN IN VELOURS    Floor mats, velours
S428A    WARNDREIECK    Warning triangle and first aid kit
S430A    INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND    Interior/outside mirror with auto dip
S431A    INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND    Interior mirror with automatic-dip
S442A    GETRAENKEHALTER    Cup holder
S456A    KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR    Comfort seat with memory
S465A    DURCHLADESYSTEM    Through-loading system
S494A    SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER    Seat heating driver/passenger
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S502A    SCHEINWERFER-WASCHANLAGE    Headlight cleaning system
S508A    PARK DISTANCE CONTROL (PDC)    Park Distance Control (PDC)
S522A    XENON-LICHT    Xenon Light
S524A    ADAPTIVES KURVENLICHT    Adaptive Headlights
S609A    NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL    Navigation system Professional
S610A    HEAD-UP DISPLAY    Head-up display
S612A    BMW ASSIST    BMW Assist
S616A    BMW ONLINE    BMW Online
S620A    SPRACHEINGABESYSTEM    Voice control
S633A    HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH.    Preparation, mobile phone, Business
S672A    CD WECHSLER 6-FACH    CD changer for 6 CDs
S677A    HIFI SYSTEM PROFESSIONAL    HiFi System Professional DSP
S698A    AREA-CODE 2    Area-Code 2 for DVD
S6AAA    BMW TELESERVICES    BMW TeleServices
L801A    DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG    NATIONAL VERSION GERMANY
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S863A    SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA    Retailer Directory Europe
S879A    DEUTSCH / BORDLITERATUR    On-board vehicle literature German
S8SAA    LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG    Navigation access request,country-spec.
S8SPA    COP STEUERUNG    Control unit COP
S920A    ALPINA, OHNE BRIEF    Alpina without title
S940A    SONDERWUNSCH AUSSTATTUNG    special equipment BMW Individual
S9AAA    AUSSENHAUTSCHUTZ    Outer skin protection




Code
Description (interface)
Description (EPC)
S216A    SERVOTRONIC    HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S435A    EDELHOLZAUSFUEHRUNG    Fine wood trim
S473A    ARMAUFLAGE VORN    Armrest front
S534A    KLIMAAUTOMATIK    Automatic air conditioning
S540A    GESCHWINDIGKEITSREGELUNG    Cruise control
S548A    KILOMETERTACHO    Kilometer-calibrated speedometer
S563A    LICHTPAKET    Light package
S785A    WEISSE BLINKLEUCHTEN    White direction indicator lights
S851A    SPRACHVERSION DEUTSCH    Language version German


Text
---- Processing Individual
  Sign "BMW individual"

0490 Color
  Paintwork "Alpina blau-metallic II" (FE 60-51G6 BASF)

Z1XX Upholstery
  Interior in leather Dakota black as LCSW,
  with Alpina emblem on center seat panels.
  Armrest (softpad) with "Rautendesign".

  Remainder of spec. as leather Dakota black (code LCSW).

0940 Sonderwunschausstattung
  Dekorleisten in Alpina Edelholz "Myrte"
Text
  in Ausfuehrung analog Dekorleisten.

  E60/E61 Alpina B5
  Vom Serienumfang abweichende Aggregate bzw. Ausstattungsumfaenge:

  - Motor - Motorelektronik
  - Kraftstoffaufbereitung - Kraftstoffversorgung
  - Kuehler - Abgasanlage

  - Getriebe - Gelenkwelle
  - Vorderachse - Lenkung
  - Alpina Lenkrad - Hinterachse
  - Bremse - Raeder/Reifen (Entfall Ersatzrad)

  - Karosserie - Karosserieausstattung
Text
  - ZB Blende Einstieg - Umfang Seitenschweller
  - Stossfaenger hinten mit Ausschnitt fuer Endrohre
  - Beschnitt an Stossfaenger vorne (fuer E61 bis 03/2007)

  - Fahrzeugelektrik - Instrumentenkombi
  - Klimaanlage - Bordausruestung
Viimati muutis TanelE34, 08.05.2014 12:23 43, muudetud 6 korda kokku.
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

kasssu
Huviline
 
Postitusi: 790
Liitunud: 06.08.2011 23:02 57

Postitus 10.08.2012 20:16 18

Väga kena :). Väga huvitavaid autosi tekib aina juurde :D.

Henri.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 11555
Liitunud: 03.03.2008 19:24 02
Asukoht: Tln/kesklinn
Peamine sõiduk: 328 kuut

Postitus 10.08.2012 20:21 14

E6x "uputus" jätkub :mrgreen: kert6 võiks ka oma pillist teema ära teha.
UM-s, hooldusajalugu arvestades, oli see ikka päris hea hinnaga müügis. raimo_r peaks ka ilmselt põgusalt tutvunud olema selle autoga :P

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 820
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 10.08.2012 20:27 24

Kusjuures kütusekulu vähemalt ametlike andmete järgi on täpselt sama mis E34 M5
Aga noh, see sellise auto puhul suht teisejärguline :D

Tehnilised andmed: http://www.alpina-automobiles.com/en/mo ... e6061.html
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

JanekEnde
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4673
Liitunud: 29.04.2011 09:36 39
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: Passat

Postitus 10.08.2012 20:57 06

OOOOOO :D Pärnus oli ka selline liikvel. Või ongi seesamune? :)
e32 735ia -> e36 323iaT/e39 523iaT-> e39 523ia -> e28 520i -> e34 525iaT -> Sierra GT & Sierra
Kodus on mikrolaineahi tds.

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 820
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 10.08.2012 21:15 09

JanekEnde kirjutas:OOOOOO :D Pärnus oli ka selline liikvel. Või ongi seesamune? :)

Võimalik et seesama, numbrimärk on ka sama.

Minu auto (khmm, või õigemini liisingu) Alpina seerianumber on 245
Keegi teab palju neid B5 toodeti?
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

põhh
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 290
Liitunud: 01.08.2010 11:04 56
Asukoht: Tartu

Postitus 10.08.2012 21:34 49

Vau, õnnitlused sellise kiskja puhul. On endalgi õnnestunud vanema Alpinaga sõita ja kujutan ette, mis tunne on omanikul ka sellega liigelda :mrgreen:
http://www.alpina-archive.com/?cat=503 andmetel on toodetud selliseid 425.
760i

Marko S
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3019
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: Bmw E39 530dA.

Postitus 10.08.2012 21:38 11

Ah et selliseid autosid tuleb siia maailma ? Tore vaadata, kui midagi erinevat on siin foorumis, midagi erilist.Ongi nendest tavalistest siiber. :mrgreen:
Kujutan ette, et gaasipedaali muljudes tuleb naer näole ? :D
Küsi pakkumist või helista +3725087890.

Supriim
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 314
Liitunud: 24.07.2010 23:56 54
Asukoht: Tallinn

Postitus 10.08.2012 21:40 25

Väga kena.
Selline küsimus, miks osadel on külje peal alpina kirjad ja teistel jälle pole, lisavarustus? :lol:

edit: pilte pilte!

Rain.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 6149
Liitunud: 17.11.2005 17:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Peamine sõiduk: BMW E61 530dA

Postitus 11.08.2012 11:46 00

Hea et see auto ikka Eestisse jäi, tegu ju super pilliga, mis toob iga kell naeratuse näole. Rohkem inffi võid küsida jah raimo_r-i käest, ta on nii selle autoga põgusalt sõita saanud, kui ka teab ühtteist selle ajaloost.

Egas midagi, kui muretuid kilomeetreid ja äkki mõnel ürtusel näeb ning vaatab üle. :)

PS. Muideks, tuleval neljapäeval proovime E60/E61 seeria mudelid kokku ajada ja väikse kogunemise teha. Tsekka ürituste teemat. :)

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 820
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 11.08.2012 11:57 03

Siin veel lugemist Alpina kohta -> http://www.thealpinaregister.com/ourreviews/2567

ALPINA and BMW

There is often much confusion on what ALPINA do. Many consider them to be a tuner, which is not the case, they are a car maker in their own right. The confusion for this concerns their relationship with BMW, the sole maker of cars on which ALPINAs are loosely based.

So to clarify, ALPINA starts with a clean sheet just as BMW does and specs the car from there, choosing both BMW parts and non-BMW parts. Take the engine in the B5 as an example. The engine is made up of about 1/3 BMW parts, 1/3 parts from BMW suppliers, and 1/3 parts from ALPINA's own suppliers that BMW do not use. ALPINA orders the N62B44 block from Steyr, just as BMW do, but to their own spec. The crank is forged, whereas the BMW cranks for the 735i/745is were cast. The pistons are from Mahle, and of course set up for the 9.0:1 nominal compression. There are little things like one of the thermostats. ALPINA couldn't find anyone who could make it to their spec, so they actually carve it out of a solid block of aluminium, using one of their five-axis Computer-Aided Manfacturing machines. The bell housing for the compressor is also such a piece: conceived, designed and manufactured only at ALPINA.

Once ALPINA complete the construction of the engine in its entirety at its Bulchoe factory, they send it to the relevant BMW factory for installation in the BMW ALPINA. There, the engine meets the transmission, wheels/tyres, suspension, drivetrain, seats, leathers, wood, dash steering wheel, all the bits that ALPINA route from their supplier chain. ALPINA buy assembly from BMW, for those bits they could never do themselves: chassis painted, wiring loom, glass, entertainment systems (Radio(TV/NavSat) and passive safety systems. ALPINA then gets the car back, and installs and adjusts the radial compressor/hoses/mountings, complete the aerodynamics package, road-test and sign off for legal liability (as they are the automaker on the official record), the car is then sent to the relevant importer.
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

BMW:
Huviline
 
Postitusi: 183
Liitunud: 26.03.2010 22:22 21

Postitus 11.08.2012 17:49 05

Masin on eriline kuid M5 on ägedam.Oleks ,et m5-st timmitakse alpina aga sellisel moel on kuidagi tagasihoidlik ta just visuaalselt.

Supriim
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 314
Liitunud: 24.07.2010 23:56 54
Asukoht: Tallinn

Postitus 11.08.2012 18:57 01

BMW: kirjutas:Masin on eriline kuid M5 on ägedam.Oleks ,et m5-st timmitakse alpina aga sellisel moel on kuidagi tagasihoidlik ta just visuaalselt.

Alpina on nn. härrasmehe M5.

karlhobe
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 590
Liitunud: 09.03.2010 00:48 18
Peamine sõiduk: Bmw 523 F11

Postitus 11.08.2012 19:09 41

Väga kena auto :cool: Tahaks rohkem pilte nii seest kui ka väljast.

On mingeid plaane ka sellega või jääb selliseks nagu hetkel on ?

Tore näha, et ka Eesti bmw foorumisse tuleb selliseid eksootlisi masinaid :!:
BMW 535iA '98 -> BMW 525iA M-Sport '00 -> BMW 330dA M-Sport '02 -> BMW 325iA '05 -> BMW 530xi E60 '08 -> BMW 330XD E90

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 820
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 11.08.2012 19:55 43

Mõned pildid (klikka pildile)

Pilt
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

Riivo
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 7650
Liitunud: 27.02.2003 11:13 41
Asukoht: Edgarlandia
Peamine sõiduk: ´02 530d Touring

Postitus 11.08.2012 21:20 59

ja kus on Alpina puhul kohustuslik "badge" pilt? :D
...velgedel on ka ventiil muhedas kohas....väga ilus
Hallmetallikdiisel

Rist0
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1079
Liitunud: 04.05.2006 18:49 31
Asukoht: Tallinn,Keila
Peamine sõiduk: BMW 530d

Postitus 11.08.2012 21:35 38

On ikka kadestamistväärt komplekt küll,ega muud ei oskagi soovida kui kiiret ja pikka liugu.

Raivo
Huviline
 
Postitusi: 3566
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Asukoht: Tallinn

Postitus 11.08.2012 22:39 11

Tõsiselt kena ja aukartust äratav komplekt Sul koos :)
Kas too Alpina on siis kunagi Eesti UM kaudu tellitud?
Super(b) & A180

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 820
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 11.08.2012 23:27 50

Raivo kirjutas:Tõsiselt kena ja aukartust äratav komplekt Sul koos :)
Kas too Alpina on siis kunagi Eesti UM kaudu tellitud?

Tänan :) See Alpina kuulus enne ühele Eesti firmale - mul paraku infot pole mismoodi ta täpselt Eestisse jõudis, esmase registreerimise kuupäev Eestis oli igatahes 16.09.2006
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

raunz
Kasutaja avatar
Klubiliige EKBK
 
Postitusi: 1335
Liitunud: 08.02.2006 18:07 18
Asukoht: Saku
Peamine sõiduk: X5 E70

Postitus 11.08.2012 23:35 59

Väga hea näha, et auto entusiasti kätte sattus ning edasist käekäiku jälgida saab :cool:

Tagarehve peab sellel pillil üsna tihti vahetama :P

Sellise auto kohta olen kuulnud head ütlust: "Nii võimsa autoga sõites on kõige tähtsam säilitada kaine mõistus...kuid rooli taha istudes mõistus kaob."

Igatahes edu ja muretuid kilomeetreid!
BMW E21 323i M50B25 1981 + BMW E70 X5 3,0D 2007 + BMW E21 320i 4,0 V8 1980 drift + BMW E21 320i M20B25 1980

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 820
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 11.08.2012 23:42 52

Huvi pärast panin ka oma autode ajaloo kirja

320i 1983 92kW (1999-2007)
525i 1993 141kW (2002-2007)
750iLA 1988 220kW (2004-2005)
M5 3.6 1990 232kW (2005-???)
Alpina B5 2006 368kW (2012-???)
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

karlhobe
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 590
Liitunud: 09.03.2010 00:48 18
Peamine sõiduk: Bmw 523 F11

Postitus 11.08.2012 23:51 26

Kw-id kasvavad iga autoga. Järgmine peaks juba üle 400kw olema :D
BMW 535iA '98 -> BMW 525iA M-Sport '00 -> BMW 330dA M-Sport '02 -> BMW 325iA '05 -> BMW 530xi E60 '08 -> BMW 330XD E90

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 820
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 12.08.2012 11:41 27

karlhobe kirjutas:On mingeid plaane ka sellega või jääb selliseks nagu hetkel on ?

Ei ole mingeid plaane, kui et hästi hoida originaalseisukorras ja sõitmist nautida :)
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

Aulis
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 871
Liitunud: 30.07.2011 22:31 29
Asukoht: Tallinn, Kuusalu / Saunja
Peamine sõiduk: Bmw E30

Postitus 12.08.2012 12:15 03

tõesõna, super valik!
You can't buy happiness, but you can drive a BMW, and that's a kind of the same thing.
Bayerische Motoren Werke

raxx
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1652
Liitunud: 29.12.2005 17:37 45
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: BMW 525d

Postitus 12.08.2012 23:26 53

Palju selline auto kaalub?Enda e36-el on 378kw ja tühikaal 1440kg ning julgen väita, et tänaval vastast leida on väga ebatõenäoline(vähemalt siin Tartus), kuid samas sõidumugavus annab tugevalt soovida(kolme kettaline sidur jne.) ja olen ka ise viimasel ajal otsinud sellist igapäeva liikurit kuhu istudes ei tekiks tunnet, et peab jalaga hoogu juurde lükkama :lol: .Ise olen muidugi rohkem e60 m5-te piilunud, kuid ka alpina tundub üsna huvitav.
BMW M3 Touring

Ultron
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2074
Liitunud: 22.01.2008 15:02 39
Asukoht: Tln
Peamine sõiduk: BMW 535d / 540i / 645Ci

Postitus 12.08.2012 23:31 00

Sai ka selle auto müügikuulutust silmatud, hea et Eestisse jäi. Kompressoriga V8 otse tehasest, see peaks ikka päris hästi astuma. Väänet rohkem, kui mu kahe vilega diislil tehasest :mrgreen: Ära seda autot kindasti ühe ratta veoliseks jäta. Miili sõidus peaks see pill korralikke numbreid paugutama :D
raxx kirjutas:Palju selline auto kaalub?

1,8t tühimass
11,09@1/4mile - e39 540i & 259km/h@1mile e61 535d

Muhv
Kasutaja avatar
Klubiliige EKBK
 
Postitusi: 2154
Liitunud: 18.11.2002 23:35 02
Peamine sõiduk: E36, i01, F15

Postitus 13.08.2012 01:05 31

Vau, mis kaunis auto! Tekib kohe tahtmine väike mini meet korraldada ;)

Muhv@B3 cabrio

TanelE34
Kasutaja avatar
Klubiliige
 
Postitusi: 820
Liitunud: 18.10.2004 19:45 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW Alpina B5

Postitus 13.08.2012 08:15 36

Ultron kirjutas:Ära seda autot kindasti ühe ratta veoliseks jäta.

Nädalavahetus oli pikk, ma just mõtlesin sinu ja Alfonze käest hakata selle asja kohta vaikselt uurima :mrgreen:
Üheratta vedu on tõesti raiskamine, kui tahta äkilisemalt kohalt liikuda või mõelda kasvõi talve peale, kui peaks nii minema, et sellega talvel pean sõitma. Samas mingit rinka või kiirenduspilli anyway sellest teha ei soovi (tahaks originaalis või originaalilähedasena hoida), ning pere ka juba olemas, ehk siis auto saigi võetud vähe rahulikumaks kulgemiseks maanteel. Madalatel linnakiirustel on iseloom vanal E34 M5-l kindlasti äkilisem. :cool:
320i 1983 92kW -> 525i 1993 141kW -> 750iLA 1988 220kW ->
M5 3.6 1990 232kW -> Alpina B5 2006 368kW

Zipp
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4139
Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>...

Postitus 13.08.2012 09:33 10

Oi, selline masin! Kahju, et kohe laupäeval miilile ei jõudnud! :D
Soovitan ka esimese asjana quaife alla keerata, vahe on seda väärt! (endal võrdlus 335i pealt)
On the 8th day, God created boost.

BMW:
Huviline
 
Postitusi: 183
Liitunud: 26.03.2010 22:22 21

Postitus 13.08.2012 13:24 47

Talvel mina ei kasutaks sellist autot,sest süda ei lubaks.Jah masinat on võimalik ka talvel hoid heaperemehelikult kuid siiski.M5 ja alpina-le lisaks varuks mingi varuauto kui seda juba pole.

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole