BMW E61 530d, 2005a - allstarz

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 29.05.2016 16:59 27

Teeks siis ka enda uuest liikurist nö päeviku pidamis mõttes teema. Auto soetatud 22 märts 2016.
BMW teadmised piirduvad aastaid 6-7 tagasi kui omasin 525TDSA mis oli tõsiselt kohutav auto. Nüüd eelnev auto oli Peugeot 407sw mis truult teenis mind 5 aastat. Kuna oli isu proovida BMW E61 kerega isendit sai ligi võetud 530d 160kw, 2005a. Lisasid väga palju ei ole, kuid vajalik siiski olemas.

Pilt

Soetatud sai auto läbisõiduga 310 000

Õli, õlifiltri, kütuse, salongi, õhufiltrite vahetus teostatud 312 674 ls

Pilt

Õliks sai valitud Castrol FST Titanium 0w30, Filtriteks on kõik firmalt Bosch

Pilt

Inpaga sai veidi niisama näpitud

Pilt

Pilt

Algusest peale krigistas salongi ventilaator vastikult. Nokkisin laiali, laagrid said uue määrde. Nüüd töötab nagu kulda
Pilt

Ja nüüd salong koos
Pilt

NCS Experdiga kodeeritud päevasõidu tuled.
Pilt

Nüüd siis autost. Kui hakkan võrdlema eelnevat peugeot 407sw ja praegust bmw-d siis mäekõrgused vahesid ei tooks mugavuse suhtes, 407 on nt jala ruumi juhil rohkem, laiu pidi. BMW võlud tulid välja alles kiirusel 160km h. Ja on veel plusse mis räägivad 407 kasuks.
Bmw.-s maadeln hetkel mulf mooduliga lootes tööle saada käedvaba süsteem lõpuks. Autol all hetkel 18 tollised spoke 128 ( kui ma ei eksi ), ja mis vist on replica-d. Talveks on 16 tollised bmw veljed.

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2336
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 29.05.2016 17:41 03

Veljed on sul replica omad jah. 18 tolli originaali pole. ;)

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 29.05.2016 17:43 06

Tore. Olin siiani teadmisega, et 18 on replica ja 19" ainult originaalid.

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2336
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 29.05.2016 18:02 03

19 ja 21. :)

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 29.05.2016 19:50 46

Ja meenub, et auto eelmine omanik pidas teda 5aastat. Eemaldatud olevat DPF filter ja arvutiga eemaldatud ( siiski inpaga näitab viga ). Suurt ebameeldivust valmistas nt peale ostu umbes nädal- taga tuli hakkas errorit viskama. Ok, kate maha ja uurima mis seal on. Ja oh imet, pistik on maha lõigatud, samamoodi tule küljest pistik läinud ja juhtmed otse ühendatud klemmidele ( ime, et lühises ei olnud ). Tõsiselt kurjaks teeb- kui ei oska siis ärgu näppigu üldse. Praeguseks siis jootsin tule külge kaabliga pistiku, samuti pistik auto poole. Luugi juhtmestiku samuti üle vaatama- väidetavalt olla see tehtud aga nähes kuidas taga tuli tehtud siis võib seal üllatusi esineda veel.

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 08.10.2016 17:56 57

Läbisõit 324 278- Vahetatud pirnid D1S Osram Xenarc ( hiinakad, aga töötavad ja näitavad kenasti ).
Samuti asendatud Mulf moodul mis töötab kenasti, hea mugav lisa. Siiani auto hästi sõitnud ja päris meelida hakanud. Egr solenoid paneb villast ja hetkel voolik pimedaks tehtud.
3000 km pärast õlide filtrite vahetus samuti.
Plaanidest juurde lisada veel comfort sisu, samuti lamineerida pagasiruumi külje taskusse fiibrist kast ja võimendi. Jube mannetu on see tavaline süsteem E61. Samuti soetatud foorumi kaudu väga hea hinnaga esimene originaal M pakett stange. Vajab värvimist ( siin kohal võib häod kohti pakkuda Tallinnas või Viljandimaal ).

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 09.10.2016 16:30 13

Kas on võimalik muuta autotelefoni helinat ja volüümi. Pimedal maanteel sõites rahus ja vaikuses võib see helin ja valjudus püksi ehmatada. iDrives ei leidnud kohta kus saaks muuta seadeid.

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 13.10.2016 00:25 29

BMW-d ostes ei osanud isegi vaadata, et mõned asjad on vajaka. Seega tuleb järelpaigaldada asju.

Eile käidud Tartus ja soetasin comfort sisu. Taga iste samuti soojendusega. Polstrid mis kaasa tulid, olid musta/pruuni kombo mis mulle ei sobinud.
Minu originaal

Pilt

Siin siis tõstsin keskosad ümber ja minu silmale on palju ilusam, boonuseks taga polstritel kõlari kohad sees. Hiljem soetan sinna miskit.
Polstritel puurisin kinnitused lahti- vahetasin omavahel ja sulatasin tagasi kokku. Toimib nagu originaal.
Pilt

Kaassõitja iste siis veel autosse tõstmata.

Pilt

Istmetega veel tegelen, et asjad tööle saada. Igasugune info on teretulnud ühenduste jms kohta. Teenust sisse osta oskan, seega ei ole mõtet hetkel pakkuda teenusena ja auto niiehknaa seisab rohkem hetkel kui sõidab. 25. oktoober on broneeritud aeg Hõbenoolde turbiini taastamine jne.

Ma®tin
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2025
Liitunud: 05.11.2009 13:50 40
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: Passat CC 3.6

Postitus 23.10.2016 11:53 00

allstarz kirjutas:Eemaldatud olevat DPF filter ja arvutiga eemaldatud ( siiski inpaga näitab viga ).


Tüüpiline ja levinud poolik töö/porno lahendus. VAG-grupi autodel on asi lihtne, BMW-ga ei saa enamik hakkama.

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 23.10.2016 14:04 20

Aega mööda tegelen probleemidega. DPF on lastud eelmise omaniku poolt kusagil Tartus eemaldada. Samuti eemaldatud füüsiliselt Katalüsaator. Iga juhul uurin ja vaatan, ehk taastada originaal ja uus kat ja DPF.
Teisipäeval läheb Hõnenoolde turbiini taastamisse- saab ehk pöördekõikumisest lahti.

Eelnevast Peugeotist jäi alles Webasto Thermotop C siis paigaldama selle BMW peale. Kaugjuhtimist läbi mobiiltelefoni veel mõtlema.

Ukse polstreid ümber tehes uurisin helisüsteemi. Tõesti- standard süsteem on justkui 25.- eur köögiraadio komplekt paigaldatud tehases. Aega leidub siis Esimesed vahetab DLS elementide vastu ja lisab ka tweetrid. Võimendama seda eradi ei hakka. Pagasiruumi küljele lamineerima Subwoofri kasti, et toetada madalat otsa.

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 29.10.2016 01:05 09

Käidud siis Hõbenooles, kommentaare kirjutaks hiljem kui mõned päevad möödas. Lisan ka arvest pildi

Pilt

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 21.11.2016 17:47 07

Pole mõnda aega enam kirjutanud.
Mõned sõnad siis autost. Alustuseks- käigukast millega nüüd sõitnud üle 1000km siis praegused muljed on väga head. Pöörded ei laineta enam ja ei teki tunnet, et keegi üritaks justkui vägistada. Hetkel mis häirivaks on faktoriks tekkinud, on pikk käiguvahetus. Kasti tarkvara uuendus peaks probleemi lahendama, kuid üldmuljed on väga head ja väga hea sõita.
Samuti kuu algusest saati auto talve seades.

Pilt

Pilt

Samuti eemaldasin taga istmed, et kodus kenasti nahk puhastada ja kreemitada. Kasutasin ColourLocki tooteid.

Pilt

Pilt

Istmed töötavad nii nagu peavad nüüd ja samuti soetatud uus lülitide paneel millel istmesoojenduse nupud.

Pilt

Samuti soetatud M-pakett stange- originaal.

Pilt

BMW standard heli on tõsiselt hädine ja mõni kellraadio on ka mõnusam siis alustasin subwoofri paigaldusega esialgu. Plaanis oli küll Logic7 retrofit, kuid ootan pigem kuniks hinnad langevad neil. Kuna varasemalt tegelesin helitehnikaga siis mõned asjad vanadest aegadest jäänud mida nüüd kasutan

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Ja mis kõige paham asja juures. Eemaldades tagavara ratta põhja katted, vaatas vastu vesi mida seal olla ei tohiks. Praeguseks leitud vea põhjus ja ehk nüüd jääb kuivaks.

Ahja, subwoofri kast plaanis lamineerida klaasplastist külje paneeli sisse.

Järgmiseks kavas siis paigaldada webasto mis juba oma aega ootab garaažis. Tegelen hetkel elektrooniga, et juhtida webastot telefoni teel ja oleks tagasisidega. Originaal telefoni süsteem mõtetult kallis. Minu praegune kavandatud maksab 25. eur

Igal juhul pikk ja mõttetu postitus aga eks endal tulevikus vahva lugeda mis hülgemõla kokku kirjutanud.
Viimati muutis allstarz, 22.12.2016 03:09 49, muudetud 2 korda kokku.

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 27.11.2016 18:03 17

Õnnestus siis saada taga istme soojendus lülitid, mis algselt siis kuulusidki kokku nende istmetega. Pistikud, kaablisukk jm asjad tellitud, et asi korralikult lõpetada. Samuti oleks vaja uut puhurivõrede süsteemi kuna eemaldades läks paraku originaal katki. Seega kel pakkuda siis PS

Pilt

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 13.12.2016 15:22 17

LS: 328 000

Pilt


Vahetatud

Õli Motul x-clean 5w30
Õlifilter Mahle
Karterituulutus
Amordi tugi laagrid Sachs
Amordi tolmukatted ja puhvrid
Vasak esimene rattalaager Fag
Geneka pingeregulaator.

Varasemalt kasutanud Castroli 0w30 õli, kuid tõesti Motuli õliga käib mootor rahulikumalt ja siidisem. Olemas on ka taga H öötsade puksid lemförderilt, kuid vahetust need siiski ei vaja. Auto käis mustamäel kontrollis ja vastus et taga h õõtsapuks täitsa puruks ja seest lahti. Garaazis vaadatud ja tegelikuses korras. Kuid puksid nüüd olemas siiski. Lähiajal vahetusse veel mootoripadi, parem esimene rattalaager, taga klotsid plus andur jne.

Varuosadelt suured tänud kasutajale S1lver, kes ei lõõ risti ette nädala vahetusel õhtusel ajal jupid kohale tuua.

Kuidas lisada siia pilte, et jääksid nähtavale ? Kasutusel on online.ee pilveruum aga need lingid ei tööta siin miski pärast.
Viimati muutis allstarz, 22.12.2016 03:25 17, muudetud 1 kord kokku.

S1lv3r
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3250
Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
Asukoht: Laagri
Peamine sõiduk: BMW E60 530XI 200kw

Postitus 14.12.2016 22:11 16

äkki sellepärast, et need ainult sisselogimisel nähtavad?


403 - Forbidden: Access is denied.
You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied.

pane näiteks siia https://www.upload.ee/
E46 323Ci/E46 330d/E61/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi/E60 530xi 200kw
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 23.12.2016 02:43 21

LS: 329 570

Pilt

Vahetatud osad; genekas, mootoripadi, ferodo tagapiduri klotsid koos anduriga, kundepoolne esimene rattalaager.
Hetkel vahetamata jäi veepump, kuna mõnihetk hakkan webastot paigaldama siis paras juba jahutusvedelik jms vahetada sama aegselt.

Kõige enam hämmastas mootoripadja vahetus. Vana oli täitsa katki. Varasemad anomaaliad olid 80-100km/h oli keres vibra sees, käiguvahetusel oli tunda, kohapeal käies oli kerge müra autos- peale padja vahetust anomaaliad kadunud. Väga mõnus nüüd kulgeda.

Uus pingeregulaator siiski viga ei parandanud. Hetkel siis pildil olev on kasutatud ja katsetan ja jälgin nüüd pinge kõikumisi ja laadimist.
Kunde rattalaager häält ei teinud ja oli iseenesest ok- aga olgu siis mõlemad suht ühel ajal vahetatud.

Tänase seisuga samuti lõpetatud tagaistme soojendused. Kellel puhurivõrede suhtes miskit pakkuda siis võib märku anda

Pilt

Ja niisama proovitud M stanget autoküljes. Vaja tellida liistud ja võred. Ja saata värvimisse.

Pilt

Nüüd ka küsimus; kui auto seisab öö otsa siis hommikul autosse istudes pidurit vajutada on pedaal täiesti tuim ( st samamoodi siis kui auto käib ja pumbata kiirelt- jääb pedaal ülesse ja pidurid ei ole head ). Võib kahtlustada vaakum leket ? Varasemalt oli pedaal koguaeg normaalne.
Nüüd peaksid pildid ka kõik nähtvala olema.

mcevin
Huviline
 
Postitusi: 522
Liitunud: 16.04.2014 14:42 37
Peamine sõiduk: BMW e39 Alpina D10

Postitus 23.12.2016 16:27 45

Väga asjalik teema! Mõnus auto ehitust jälgida, mis lisade poolest veel plaanis juurde aretada? :)
BMW E39 530d 142kW M-PAKET, Individual--BMW E39 ALPINA D10 BI-TURBO 180kW, BMW E36 325TDS.

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 23.12.2016 17:57 38

Lisade poolest mida enim igatsen on topsihoidjad. Selleks aga terve armatuuri vahetus. Hinnad on kõrged seega ootan. Ja poodides müüdavad universaalseid ka toppima ei hakka. Pigem joon kohvi rahulikult tanklas juba ära.
Logic 7 oleks veel mida sooviks- eelneval aga sooviks kellegi autot kuulata kus logic 7 olemas. Pole oma kõrvaga kuulnud. Hetkel woofri lisamine parandas asja. Samuti võimalik kodeerida originaal stereo ümber HiFi ks ja veidi ümber ehitada.
Kärukons võiks olla, kuna hiljuti soetasin krundi siis tuleviku mõeldes oleks hea käru vedada. Aga ei ole eluliselt tähtis.
M pakett taga stange ja karbikatted vaja leida veel. Ette sooviks madaldus vedrusid.
Kui aega leian ja viitsimist siis teen täispoleeri ja aquartz. Mequarisi poleer pastad 3 etapilised ja aparaat olemas. Varasemalt tegelenud auto poleerimisega.
Samuti oleks vahva elektriline tagaluuk mida kasutan tihti. Aga üldiselt luuk must ja situb käed igakord ära.


Eks neid asju mis sooviks on palju. Kõik oleneb hinnast ja eseme praktilisusest.

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 21.04.2017 14:13 52

Vahepeal siis suurt miskit nokitsenud ei ole. Soetatud Peetri UM-st comfort istmetele originaal pistikud ( müüja väitis, et sellist asja müüvad nemad esimest korda :D )
Pilt

Ja täna sai soetatud -30 madaldusvedrud ette. Siinkohal tänud rustisan
Pilt

Lähima aja sees loodaks siis ära vahetada. Samuti said suve kalossid alla kruvitud. Audio poolelt sai siis lisatud ette original kohtadesse Hertzi tweetrid. Tulevikus peaks siiski kodeerima HiFi-ks ja võimendama istmealused samuti. Suve jooksul loodaks lamineerida ka külje taskusse sobiva subwoofri kasti- hetkel on Peugeotist järgi jäänud klaasplastist kast mis on justkui hiigel vokipann !!!

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 12.05.2017 18:57 51

Tänaseks siis esimesed vedrud vahetatud. Esimeseks hämmastuseks oli, et auto samal kõrgusel mis originaalis. Praeguseks nüüd veidi vajunud. Loodan, et langeb veel. Arvutiga tagaots samuti lastud.
Originaalvedruga
Pilt

Vedrud vahetatud, auto pestud. Suvejooksul plaanis auto poleerida !!!
Pilt
Pilt

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 13.05.2017 16:33 18

Eile õhtul sai siis laaditud arvutisse värskemad daten failif ja winkfp. Täna siis arvuti järgi, laadija külge ja uurima.
Kõige algatuseks sai proovitud PDC moodul uuendada- ye toimis. Edasi sai käigukasti tarkvara ja viimaseks siis mootori tarkvara. Ühtegi tõrget ei tulnud ja läks ladusalt. Pilt

Peale uuendust loopis DSC jm moodulid igasugu vigu täis. Kõik kustutatud ja tagasi ei tulnud ! DPF vead on mootori ajus, kuna see on eemaldatud !!! Erilisi muutusi kusagil ei ole !!! Kasti töö kuidagi teine. Ja muidugi kiirendus kehvem, kuna eelnevalt oli chipitud. Samas nüüd ei viska d kordagi nagu tahma !!!

Silver88
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1398
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: E46 330dA 04'/E91 320dA 06'
Telefon: 56642342

Postitus 13.05.2017 21:24 29

Kui dpfi auto küljes enam pole, siis tuleb see ka mootoriajust välja kirjutada. Muidu hakkab sul auto regenereerima ning see küll mootorile hea pole.

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 13.05.2017 23:30 19

Kusjuures dpf vigasid näitas varasemalt ka !!! Hetkel oligi tarkvara uuendamine rohkem käeharjutamine. Laskma siiski Ma®tin l kirjutada ajust kenasti välja. Samuti soov uurida ja õppida tarkvara poolt lisaks :)

E: Ja kas ikka läheb regeneerima ? Hetkel näitab 2 viga dpf kohta. Kui vead sees siis ei tohiks ka regeneerimist toimuda või siiski !?

KertR
Huviline
 
Postitusi: 699
Liitunud: 25.08.2014 12:39 10
Peamine sõiduk: E61 535d

Postitus 13.05.2017 23:58 25

allstarz kirjutas:Kusjuures dpf vigasid näitas varasemalt ka !!! Hetkel oligi tarkvara uuendamine rohkem käeharjutamine. Laskma siiski Ma®tin l kirjutada ajust kenasti välja. Samuti soov uurida ja õppida tarkvara poolt lisaks :)

E: Ja kas ikka läheb regeneerima ? Hetkel näitab 2 viga dpf kohta. Kui vead sees siis ei tohiks ka regeneerimist toimuda või siiski !?


Toimub ikka ja hakkab sel ajal normaalselt suitsema ja haisema. Lase kiiremas korras välja kirjutada

vare271
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1734
Liitunud: 21.04.2008 21:18 23
Asukoht: Viljandi mk.
Peamine sõiduk: 320d E91

Postitus 14.05.2017 00:29 11

Aga kui mootoriajust on dpf krempel maha võetud ja näiteks rõhuanduri pistik ära võtta ja sellest mootori ajusse viga tuleb on normaalne?

Silver88
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1398
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: E46 330dA 04'/E91 320dA 06'
Telefon: 56642342

Postitus 14.05.2017 09:16 27

vare271 kirjutas:Aga kui mootoriajust on dpf krempel maha võetud ja näiteks rõhuanduri pistik ära võtta ja sellest mootori ajusse viga tuleb on normaalne?

Kui softis ei ole ka andurite viga välja kirjutatud siis ikka viskab viga jah. Üldiselt seda ei tehta, kuna pole vajadust.

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 14.05.2017 18:07 49

DPF toimimiseks on vajalik ju ridamisi tingimusi mis oleksid täidetud: mootori temperatuur jm. Kui aga näitab viga, rõhuanduri viga siis ju ei tohiks mingit renegeerimist ka toimida.
Ja muidugi ideaalis võiks uue dpf filtri paigaldada !!!! Jõudu arvatavasti juurde rohkem kirjutada ei lase.

Ma®tin
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2025
Liitunud: 05.11.2009 13:50 40
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: Passat CC 3.6

Postitus 14.05.2017 18:53 37

See sõltub konkreetsest veast, mis sees on. Regeneratsiooni toimub enamikel juhtudel siiski (1200km oli max distants mälu jàrgi), ka siis, kui vasturõhk 0 on. Samuti teeb seda enamike "DPF off" lahenduste puhul. Blokeerunud DPF puhul jätab tegemata blablabla põhjustel.

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 20.07.2017 16:59 20

LS: 339 907 km

Vahetatud jupid: Taga H- õõtsa puksid 4 tk ja silikoonpuksid 2 tk. Kõik lemförder omad. Kuna korra huvi pärast sai talvel vms sillakontrollis käidud kus väideti, et taga õõtsa puksid täitsa läbi ja sai tellitud ( ise siiski ei näinud kusagil viga ). Nüüd siis kui sai lahti võetud selgus tõsiasi, et kõik puksid olid väga heas seisus, samuti silikoonid. Kuid kui lahti juba siis sai ka ära vahetatud. Pukside vahetuseks sai soetatud eritugevdatud keermelatti ja mutreid ja ja hülsid said ise kokku keevitatud. Õõtsa puksi jaoks eraldi veel puksi kokku pressimiseks rakis.

Samuti vahetatud taga rehvid Zeknova Supersport Rs mis pidavat nö "tänava võidusõidu rehvid"

Ja lõpetuseks sillastend Vianoris 3D pingiga. Sildades lõtke ei tuvastatud.
Pilt

Pilt

Järgmiseks läheb vahetusse piduri voolikud taga, kuna need mõradega. Õlivahetuseni 3000km veel aega !!!

allstarz
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 241
Liitunud: 15.02.2010 15:05 34
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW E61

Postitus 25.07.2017 11:17 31

LS: 340500
Vahetatud piduri voolikud taga (Delphi). Vanad olid väga rabedad ja mõrades !!!
Pilt

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Hai, Siim_L