BMW E46, "Hunt lambanahas", M3 s54 + smg, '03 - Silwer

Moderaatorid: MargusA, Kert, Ander, Caspar, Henri.

Silwer
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3367
Liitunud: 23.12.2003 16:36 10
Asukoht: TLN

Postitus 07.08.2017 09:42 05

Tundub, et mul on mingi keskeakriis vmt tekkinud. Igal juhul eelmine nädal tekkis tunne, et mul on vaja lisaks oma uuele töö Passatile ja garaažis vedelevale E30 rinka pillile ka mingit vähe väledamat pühapäeva sõidukit.

Mitte just väga pika uurimise tulemusel jõudsin järeldusele, et see võiks olla E46 kupee. Heas korras orig M3 ostmiseks oleks pidanud juba ostu laenuga finantseerima. Seega jäi see valikust välja. Kindlasti oli vaja bensumootoriga ja maksimaalsete lisadega isendit. Väga tähtis oli auto kere ja salongi seisukord. Mingit ärahooratud isendit ei soovinud osta.

Käisin Eestis mitut autot vaatamas. Ükski ei tekitanud tunnet, et just seda ma tahaks. Saksa kuulutustest ka midagi väga poppi silma ei jäänud ja ega ma poleks väga viitsinud ka nii kaugele sõita. Sobiva auto leidsin hoopis Lätist.

Autost siis lähemalt:

Vehicle Identification Number WBABD51060PK15282
Type BD51
Model 330ci - EUR
Development Code E46 (2FL)
Chassis COUPE
Steering LL
Doors 2
Engine M54
Displacement 3.00
Power 170
Drivetrain HECK
Transmission MECH, SMG II, 6 speed
Color Titansilber Metallic - 354
Upholstery Highleder/schwarz - V5SW
Production Plant REGENSBURG
Production Date 2003-03-28

167 Eu4 Exhaust Emissions Norm
206 Sequential Manual Transmission
226 Sports Suspension Settings
249 Multi-function For Steering Wheel
261 Side Airbag For Rear Passengers
265 Tire Pressure Control (rdc)
302 Alarm System
313 Exterior Mirror Package
320 Model Designation, Deletion
338 M Sports Package Ii
415 Sunblind For Rear Window
423 Floor Mats, Velour
428 Warning Triangle
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d
459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory
481 Sport Seats F Driver/front Passenger
488 Lumbar Support Driver/front Passenger
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
502 Headlight Washer System
508 Park Distance Control (pdc)
521 Rain Sensor
522 Xenon Light
534 Automatic Air Conditioning
609 Navigation System Professional MK4
644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf.
650 Cd Player
672 Cd Changer Bmw For 6 Cds (Selle asemel on Intravee II, Alpine KCA-420i ja iPOD)
674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon
716 M Aerodynamics Package Ii
760 Individual High-gloss Satin Chrome
772 Interior Trim Alu Black Cube
775 Individual Roof-lining Anthracite
785 White Direction Indicator Lights
787 M Lt/aly Wheels Double Sp.135 W Mixed T.
863 Europe/dealer Directory
888 Danish / On-board Documentation
930 Consideration Of Price Dependency
210 Dynamic Stability Control (dsc)
255 Sports Leather Steering Wheel
473 Armrest, Front
520 Foglights
548 Speedometer With Kilometer Reading
550 On-board Computer
832 Battery In Luggage Compartment
851 Language Version German

Auto ajaloost natuke:
Viimased viis aastat on Lätis olnud. Pere teise autona. Läbisõit 225 t. km ja see on tõene. Hooldusraamat on olemas ja täidetud. Ühtegi suurt avariid pole olnud. Eelmine aasta oli väike plekimõlkimine parklas mille tulemusel on esimene vasak esitiib üle värvitud. Autol on puudu esitulede pesurite katted. Aga need olid tänaval "jalutama" läinud. Tellisin juba uued. Muidu on auto sile ja roostevaba.

See auto on säilinud täiesti originaalina ja see oli ka see mis mulle sümpatiseeris. Ainus tuuning on see, et CD box on välja visatud (kuna monitori taga on nagunii cd ava, siis pole ka seda vaja) ja on asendatud Intravee II + Alpine KCA-420i + iPOD lahendusega. Vabandan oma võhiklust aga ma ei teadnud varem sellest Intravee asjast midagi. Ma olen väga meeldivalt üllatunud, et lisaks navi monitorilt iPOD juhtimisele edastab see iBUS diagnostikat auto erinevate parameetrite kohta ja et seal on võimalik seadistada päevasõidutulesid, peeglite kokkuklappimist ja palju muudki. Päris popp asi igal juhul...

Auto tehnilisest seisukorrast - mootor on tiba õline aga see on M54B30 puhul pigem reegel kui erand. Muidu on mootor nii ergas nagu see 170kw olema peab ja tühikäigul nurrub vägagi ühtlaselt. SMG II käigukastiga hakkan ka juba harjuma. See, et tegu on uuema 6 käigulise versiooniga, teeb sõitmise lõbusamaks (5k versioon poleks sobinud minu plaanidega). Veermiku poolelt tahavad esipidurid ketaste vahetust, muidu pole nagu viga midagi.

Samas see kõik tehnikat puudutav on päris ebaoluline, kuna mootor ja veermik ei jää nagunii päris selleks mis praegu on. Aga sellest siis juba hiljem...

Pilt

Ülejäänud pildid leiab siit: https://drive.google.com/open?id=0B2CJg ... WF2Q1ljTzA
Viimati muutis Silwer, 08.11.2017 00:41 50, muudetud 4 korda kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & VW Passat Highline DSG

Henri.
Kasutaja avatar
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 11571
Liitunud: 03.03.2008 19:24 02
Asukoht: Tln/kesklinn
Peamine sõiduk: 328 kuut

Postitus 07.08.2017 10:29 21

Ooo, väga huvitav valik 3ndaks autoks. On ohtu kuskil rinkal ka näha, või selleks tarbeks ikkagi eranditult E30 ja see rohkem selline "täna olen Passatist tüdinud, ent tahaks tempokamalt sõita ja E30 linnavahel ei kasuta" sõiduk?

Raghza
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 895
Liitunud: 29.03.2011 19:46 11
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Peamine sõiduk: '91 525i 141kw

Postitus 07.08.2017 10:36 01

Auto on super, täpselt selline nagu üks E46 kupee olema peaks :)
Sellest Intravee kasutajaliidesest tahaks pilte näha.. Google kuigi palju ei näidanud.
SMG kast on... huvitav :mrgreen:

Silwer
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3367
Liitunud: 23.12.2003 16:36 10
Asukoht: TLN

Postitus 07.08.2017 11:11 46

Ehk ikka näeb ka mõnel rajal aga mingit täispuuri ma sellesse autosse ehitada ei plaani.

Kaalusin alguses ka e30 tänavalegaalseks tagasi ehitamist aga see oleks suur töö olnud ja päris legaalsena oleks ta igav sõita.

Intravee kohta leiab siit kogu info: http://www.toysinyourcar.com/acatalog/intravee.html

Youtubes ka videod.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & VW Passat Highline DSG

Madis.
Klubiliige - admin
 
Postitusi: 4535
Liitunud: 08.09.2005 23:35 57

Postitus 07.08.2017 13:31 01

Kuidas see SMG linnas sõita on? Vahetab käike sujuvalt või jõnksutab ikka?

oja87
Huviline
 
Postitusi: 2580
Liitunud: 18.12.2004 01:08 15
Asukoht: Kuressaare
Peamine sõiduk: 520 LCI

Postitus 07.08.2017 13:39 45

Rajal oleks manuaaliga huvitavam ,oligi kohe plaanis osta smg kastiga?
Ja 46 pole olemas lci ,on fl
E60 520d 08a. 402m 15,62 ,147,64km/h,60FT 2,41
E39 540/6 97a

oo7
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4471
Liitunud: 29.12.2008 15:28 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 330Ci

Postitus 07.08.2017 13:52 45

Eitea palju Passatil jõudu on, aga 46 väga kiirusega aastal 2017 ei üllata, kuna kere raske :roll:

Tegu pole tavalise automaadiga, sellega just rajal parem sõita ;)

Huvitaks mis plaanid on sellega siis..

Silwer
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3367
Liitunud: 23.12.2003 16:36 10
Asukoht: TLN

Postitus 07.08.2017 14:42 18

Mida rohkem ma selle SMG kastiga sõitnud olen, seda rohkem see mulle meeldib. Päris VW DSG tasemele see muidugi ei küündi aga kindlasti on see parem kui automaatkast. Esialgu plaanin SMG kastiga sellisel pühapäevasõidukil jätkata. Hardcore ringraja sõiduks on nagunii mul teine auto.

Passat on 110kw 7k DSG. Mis teeb umbes 8 sek sajani. 330i SMG 6k teeb sajani 6,4 sekundiga. Aga olulisem on just see tagaveolise bemmi sõidufiiling.

Raske on E46 tõesti. Kuid tulevikus on sellel autol ehk natuke rohkem võimsust ja parem ülekanne, mis ravib selle vea... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & VW Passat Highline DSG

oo7
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4471
Liitunud: 29.12.2008 15:28 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 330Ci

Postitus 07.08.2017 15:43 32

Sellele suht raske mõistliku rahaga märgatavat jõulisa saada. Järgmine gen turbomootor sesuhtes teine tera

Mul on 5k automaat ja sellega saab Audrus terve ringi ainult 3ndaga rahulikult uhada :lol: kõige kiiremas kohas viskab 4nda sisse korraks

Sportnukad, aju timmida vastavalt sellele + aeglasem peaülekanne vast siis

Artur_L
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3696
Liitunud: 10.10.2007 18:04 41
Asukoht: Narva
Peamine sõiduk: Bnw

Postitus 07.08.2017 16:24 26

Tuleviku plaanidest nii vähe juttu, et smells like kompressor :mrgreen:

Hea on su teemat jälle hvoorumis näha :cool:

Silwer
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3367
Liitunud: 23.12.2003 16:36 10
Asukoht: TLN

Postitus 07.08.2017 16:36 36

Esimeses etapis ülelaadimist ma ei plaani.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & VW Passat Highline DSG

unis
Huviline
 
Postitusi: 2569
Liitunud: 03.12.2006 14:20 45
Asukoht: tallinn/rakvere
Peamine sõiduk: M3/330dA

Postitus 07.08.2017 21:13 15

6,4 sajani on hea ju aga krt ma kahtlen :mrgreen: Muidu kena pill ja lao oma plaanid ikka lagedale.
If everything seems under control, you're just not going fast enough

kapa
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2148
Liitunud: 18.03.2006 18:26 57

Postitus 07.08.2017 22:52 37

too kollane kupee 008ARM , sellel oli küll see kompressor väga viisakalt liikuma pandud;)
e36 330CD

Silwer
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3367
Liitunud: 23.12.2003 16:36 10
Asukoht: TLN

Postitus 23.08.2017 18:34 55

Tulepesuri katted värvitud ja külge pandud:
Pilt

Ja väike "teaser":
Pilt
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & VW Passat Highline DSG

jargo
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5643
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Peamine sõiduk: bmw 330ci

Postitus 23.08.2017 21:16 09

Tunduvad m3 kollede moodi!
Kuidas need m54 külge poogid?
Flantsid ju erinevad!
330ci 6k man
e36 Z3 NA 300+hp:Best ET 12,1@185 kmh

unis
Huviline
 
Postitusi: 2569
Liitunud: 03.12.2006 14:20 45
Asukoht: tallinn/rakvere
Peamine sõiduk: M3/330dA

Postitus 23.08.2017 21:21 39

Kisub projektiks ära ikka :D
If everything seems under control, you're just not going fast enough

Silwer
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3367
Liitunud: 23.12.2003 16:36 10
Asukoht: TLN

Postitus 23.08.2017 22:05 10

jargo kirjutas:Kuidas need m54 külge poogid?


Ei poogigi m54 külge. Mul hulgim igasugu kola juba Eesti poole teel. Mõne asja saabumisega läheb aga tiba kauem aega.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & VW Passat Highline DSG

unis
Huviline
 
Postitusi: 2569
Liitunud: 03.12.2006 14:20 45
Asukoht: tallinn/rakvere
Peamine sõiduk: M3/330dA

Postitus 23.08.2017 22:16 34

S54 vahele? :D
If everything seems under control, you're just not going fast enough

jargo
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 5643
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Peamine sõiduk: bmw 330ci

Postitus 23.08.2017 23:16 58

Tundub küll. :)

Eks tegelikult see m54b30 on uimz küll!
330ci 6k man
e36 Z3 NA 300+hp:Best ET 12,1@185 kmh

Silwer
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3367
Liitunud: 23.12.2003 16:36 10
Asukoht: TLN

Postitus 24.08.2017 10:50 37

No jah. Selline see plaan on. Tegelikult sai kõik alguse üldse mootorist. Ostsin USA'st 120 tuh km (75 tuhat miili) läbisõitnud s54 mootori koos SMG kasti ja muu kolaga. Esialgne plaan oli panna see oma e30 peale ja ehitada auto tagasi tänavalegaalseks. Kaalusin seda pikalt, isegi otsisin vahepeal sisu oma autole jne.

Lõpuks sain aru, et pole pointi korraliku rajaautot tagasi mingiks poolpehmeks tänavaautoks ehitada. Siis hakkasin keredoonorit otsima. Leidsin isegi Pärnust ühe pre fl E30 325E, mis oli suht originaalina säilinud. Käisin sellega proovisõidul. Eks see üks paras kotlett tegelikult oli. Hinna ja olemuse suhe oli ikka päris paigast ära aga ikkagi olin valmis seda ostma. Lõime juba käed ja omanik pidi järgmine päev Tallinna mulle auto ära tooma. 24 tundi hiljem teatas aga et otsustas siiski oma kolleegile auto müüa. Mind see kurvaks ei teinud, kuna olin niigi hakanud kahtlema, kas see on ikka õige asi.

Sirvisin siis edasi kuulutusi. E30 hulgast polnud midagi valida. E36 seis oli ka ikka päris kehv. Nii ma selle E46 juurde jõudsingi. Eeliseks siis see, et kogu paigaldus on lihtne. Ei pea suurt midagi leiutama.

Kuna ostetud mootor oli SMG kastiga, siis sobis hästi doonoriks ka SMG kastiga kere. Kuigi nii M3 kui 330ci kastid mõlemad on 6k ja SMG, siis on nad oma olemuse poolest täiesti erinevad. Loodetavasti aga kerejuhtmestik on sarnane ja M3 SMG kast õnnestub kenasti tööle saada selle kere peal. Kui ei õnnestu kohe mitte kuidagi, siis alles kaalun kastis juppide vahetust, et teha see täisväärtuslikuks manuaaliks.

Kast USA'st saabub alles septembri lõpus. Seega enne seda suurt midagi ei toimu selle autoga. Lisaks kollektorile on hetkel tellitud veel sport katalüsaatorid - need takistavad kaks korda vähem kui originaalid aga samas peaks auto siiski ülevaatuselt läbi minema.

Pilt
Pilt
Pilt

Lisasin rohkem pilte ja mõned videod ka M3 asjade albumisse: https://drive.google.com/open?id=0B2CJg ... FNXWWVMNTg

PS! Kui kellelgi tekib küsimus, et miks siis kohe E46 M3 ei ostnud, siis üheks põhjuseks on see, et alustuseks ostsin mootori ja alles hiljem selgus et panen selle E46 kerele. Teiseks põhjuseks on see, et kui hakkad korralikku E46 M3 otsima, siis nende hinnad on juba 20+ kEUR. Need, mida müüakse 15 tuhandega ja alla selle, on ikka suht raiped juba.
Viimati muutis Silwer, 25.08.2017 10:45 41, muudetud 1 kord kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & VW Passat Highline DSG

oo7
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4471
Liitunud: 29.12.2008 15:28 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 330Ci

Postitus 24.08.2017 11:15 16

Päris huvitav asjade käik.

Muidugi e30 peal teeb see mootor ikka kõvasti rohkem pauku, kui 46 peal

Silwer
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3367
Liitunud: 23.12.2003 16:36 10
Asukoht: TLN

Postitus 24.08.2017 11:26 27

Seda küll. Aga õnneks mu E30 peal on juba praegu mootor, mis teeb rohkem pauku kui see stock S54, seega ma väga ei põe ning pühapäevaautona on e46 kindlasti mõnusam kui e30. Pealegi oleks e30 kerel selle mootori legaliseerimine Eestis reaalselt võimatu. Õnneks on väga lihtne ka s54 ülelaadimine kompressoriga umbes 500hj kanti (aga seda ma ei plaani enne 2018-2019 aasta talve).

Kahe auto pidamisel on muidugi kulud topelt ja on juba ka probleeme, kus neid autosid hoida. Tundub et mingil hetkel peaks ma ühe garaaži lisaks ostma/üürima.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & VW Passat Highline DSG

unis
Huviline
 
Postitusi: 2569
Liitunud: 03.12.2006 14:20 45
Asukoht: tallinn/rakvere
Peamine sõiduk: M3/330dA

Postitus 24.08.2017 12:06 46

Vägev värk :cool: peab jälgima hakkama! Mis hinnaga need mootorid liiguvad ja post ja toll kallid?
If everything seems under control, you're just not going fast enough

AARE540
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 9265
Liitunud: 31.01.2004 22:43 11
Asukoht: Pärnu
Peamine sõiduk: Saab 9-5 Aero Turbo, BMW 540i
Telefon: 53311120

Postitus 24.08.2017 12:36 38

Silweri toimetamisi jälgin minagi põnevusega :cool:
Alati on äge vaadata, kui mees teab, mis mees teeb, eriti veel, kui see ei piirdu mingi tiluliluga, vaid autot ostes juba mutrivõtmed soojas on :)
PS! Ära tsiteeri eelnevat postitust!

Silwer
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3367
Liitunud: 23.12.2003 16:36 10
Asukoht: TLN

Postitus 24.08.2017 13:35 54

Sellele S54 mootori turuhinnale on raske ühest vastust anda. Ebay's enamasti müüakse vaid mootorit ilma lisaseadmeteta ja neid asju müüakse nn. põrsas kotis stiilis. Ja siis sa pead veel 101 asja juurde ostma, et seda saaks autole paigaldada ja siis veel palvetama, et need ostetud asjad kõik ikka kohale jõuaks ja töökorras oleks. Seega mingit konkreetset turuhinda on näiteks ebay pakkumiste põhjal raske isegi kokku lüüa. Minu komplekti tegi minu jaoks atraktiivseks just see, et sain praktiliselt kõik vajalikud asjad ühest kohast ja korraga. Pildialbumis on näha ka videod kus mootor töötab jne.

Transport oli alguses 450 USD aga siis selgus et müüja poolt tehtud kast ei kõlba mereveoks ja euroopasse impordiks. Seega sain veel logistikafirmale 450 usd lisaks maksta uue kasti eest. Tollimaksude kohta ma ei oska ka veel midagi arvata. Siin oleneb, kas nad aktsepteerivad mu Paypal maksete nn kviitungeid väärtuse arvutamiseks või mitte. Kui nad aga hakkavad mingeid ebay hindasid kokku arvutama, siis võib see päris suureks kuluks muutuda.Aga üldiselt tahaks loota, et päris korraliku e46 M3 hinnani selle projekti maksumus mul ei kasva.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & VW Passat Highline DSG

oo7
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 4471
Liitunud: 29.12.2008 15:28 16
Asukoht: Tallinn
Peamine sõiduk: BMW 330Ci

Postitus 24.08.2017 13:51 27

Kuidas selle legaliseerimisega on ? E30 puhul nad ei taha M3 kuidagi arvestada, mille SportEvo versioon 178kw välja köhib, vaid ikkagi 126kw on max :roll:

Silwer
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3367
Liitunud: 23.12.2003 16:36 10
Asukoht: TLN

Postitus 24.08.2017 13:58 35

Ma arvan et keskmine ülevaatuse ametnik ei saa arugi et m54 asemel on s54. Eesmärk on ju kapotialune hoida esialgu BMW originaal. Kui e30'l oleks s54 ilmselge võõrkeha kapoti all, siis e46 seda probleemi ei ole.

Edited: Samas, ega see nüüd ilmvõimatu ka ei ole päriselt legaliseerida. Mu vend suutis 120d arvele saada 3 liitrise 250kw turbo bensukana (BMW 1M asjad tõsteti 120d kerele) tehes nn. kerevahetuse. http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopi ... 729&page=1
Viimati muutis Silwer, 24.08.2017 14:35 43, muudetud 4 korda kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & VW Passat Highline DSG

testivoitja
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 2063
Liitunud: 30.11.2005 21:35 24
Asukoht: Helsinki
Peamine sõiduk: BMW X5 E53

Postitus 24.08.2017 14:12 46

Ei muud, kui et äge rsk :P Teema mitte ei tule, vaid juba on huvitav.

Supriim
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 314
Liitunud: 24.07.2010 23:56 54
Asukoht: Tallinn

Postitus 24.08.2017 18:01 38

Huvitav projekt, edu!

Teie vennal on ka päris huvitavad aparaadid (lisaks 1M-ile) :)

Silwer
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3367
Liitunud: 23.12.2003 16:36 10
Asukoht: TLN

Postitus 24.08.2017 18:26 37

Supriim kirjutas:Teie vennal on ka päris huvitavad aparaadid (lisaks 1M-ile) :)


On jah huvitavad - 2002, 2xE9 ja e30 M3 Dinan Turbo... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & VW Passat Highline DSG

Järgmine

Mine Lugejate autod

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Donkey_mike