E 32 LSD ?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Martin740
Huviline
Postitusi: 762
Liitunud: 07.06.2010 19:45 57
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Pärnu

E 32 LSD ?

Postitus Postitas Martin740 »

sai omale muretsetud E32 750 LSD tiffer ! Huvitav oleks teada palju ta läbi libiseb kuid ei oska sealt välja lugeda ? millise numri järgi või mis number seal olema peaks ?
Ette tänades
E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: E 32 LSD ?

Postitus Postitas raimo_r »

Tehase diffrid on 25% lukuga.
Viimati muutis raimo_r, 20.11.2011 16:39 47, muudetud 1 kord kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Martin740
Huviline
Postitusi: 762
Liitunud: 07.06.2010 19:45 57
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Pärnu

Re: E 32 LSD ?

Postitus Postitas Martin740 »

Ok !
E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: E 32 LSD ?

Postitus Postitas fiziks »

kuid kuna sa ostsid (kõigi eelduste kohaselt) kasutatud LSD siis see protsent võib olla väga olulisel määral muutunud. oleneb kui palju on konkreetse diffriga sõidetud, kuidas on sõidetud ja kuidas on seda hooldatud.
ilmselt tehase 25% enam seal järel ei ole.
loomulikult nö. lukustuse protsent muutub kuludes siis väiksemaks, nii et asi võib olla preagu näiteks midagi 15, 10 võibolla ka vähem protsenti.
Kasutaja avatar
Martin740
Huviline
Postitusi: 762
Liitunud: 07.06.2010 19:45 57
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Pärnu

Re: E 32 LSD ?

Postitus Postitas Martin740 »

;( ega se semjorka ralli auto pole aga mõttlesin et ehk on vähe lõbusam ja ei jää na kergesti kinni kaa !

tegelt ma pole päris selgeks seda protsendi juttu omale saanud. se protsent on minu arusaamist mööda see et mõlemad rattad käivad ringi ühtemoodi ja se 25 prossa on siis see protsent mis ta kurvis nagu järgi annab või kuidagi nii.
Driftijad seda diffrit ei kasuta siis ? või millist siis ?
keegi oskab seda kindlasti paremini selgitada ning info on oodatud :?
E32 740, E34 530, E32 740, E46 318d ja E34 540 :)
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: E 32 LSD ?

Postitus Postitas raimo_r »

The percentage number denotes the percentage of torque applied to the slower turning wheel from the faster turning wheel. In a straight line, both drive wheels turn at the same speed, so no limited slip action is occurring. In a turn, or when one tire is spinning more than the other (such as a race car in a drift or rally car on gravel, snow or ice), with a limited slip differential, 25, 40, or 75% etc, of the torque applied to the faster wheel is applied to the slower wheel, effectively 'limiting slip'. A higher lockup percentage will cause increased tire wear on the inside tire during cornering -- the tire itself will have to slip slightly to counteract the limited slip's desire to have both tires turning at the same speed. It will also increase oversteer (RWD) in wet or slippery conditions, but it will also increase understeer in tight corners under dry conditions. This is simply due to the fact that with a limited slip, the drive wheels tend to want to turn at the same speed, making the car tend to want to go in a straight line. When it is slippery, however, both drive tires will tend to lose traction at the same time, increasing oversteer (RWD) or understeer (FWD). The advantages are less inside wheelspin when accelerating out of a tight corner. This also translates into more horsepower to the pavement and faster times -- provided that the suspension is tuned for the limited slip. The ability to accelerate out of corners without excess wheel spin can be a great advantage.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
fiziks
Huviline
Postitusi: 1177
Liitunud: 09.04.2005 18:11 06
Asukoht: Tallinn

Re: E 32 LSD ?

Postitus Postitas fiziks »

driftimise osas võin niipalju öelda, et saab driftida ka sellise tehase LSD'ga, kuid minuteada päris sel alal võistlejad neid ei kasuta jah. kindlasti samas kasutatakse sellist varianti, et tehase LSD "protsenti" aetakse ise suuremaks, selleks on võimalusi.

aga edukas driftimine ei sõltu kindlasti ainult diffrist või selle tüübist. seal mõjutavad väga paljud asjad siiski. ka lahtise diffriga võib täitsa vabalt mõlemad tagarattad ringlema saada :D kuid drifti sõidavad vist paljud ka 100% ehk siis hoopis lukkdiffriga.
kui proovida maakeeles ja lühidalt seletada siis see protsent ongi võibolla kõige paremini arusaadav nii, et mõtle lahtist ehk tavalist diffrit kui 0% ja täiesti jäika diffrit (ehk nagu üks pikk võll on näiteks kartidel) kui 100% limiteeritud slippi. seega 100% limiteeritud tähendab, et kumbki ratas ei saa üldse läbi libiseda teise suhtes. kui on nüüd 50% näiteks siis see tähendab, et üks ratas (libisev) võib mingil hetkel vedada 50%'ga sellest väändest, millega veab teine (mittelibisev). väänet võid mõista kui jõudu millega ratas autot parasjagu edasi püüab vedada.
Vasta