Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Plaanis soetada siis e38. Algul oli plaan vaadata 2.8 poole kuid siis tekkis mõte ,et äkki ikka diisel ? Keegi oskab öelda mis plussid miinused diisli puhul. 3.0d on 135kw ja 142kw . on mootoritel mingi suur vahe? Või ainult kw vahe. Samuti olen kuulnud.et 2.8 jääb e38 kerele lahjaks, aga selpuhul tekib küsimus miks tootja paigaldab autole mootori , mis kere edasi ei jõua vedada
Tänud ette
Kõige mõistlikum mootor on E38le kas 4.4 või 3.0 diisel, 2.8 käib ka. Ülejäänud on mõttetud minu arust.
2.8 automaat 9.6 sekki sajani uuena, ajab asja ära küll.
135 ja 142kw on sama mootor, vahe tuli sellest, et 2000a. teises pooles natuke uuendati softi, tuli 16.9 navi jne.... olulist vahet neil tegelikult ei ole. 728 vs 730d on juba puhtalt maitseasi.... lihtsalt kipub 730d parema varustusega olema ja 728 tavaliselt suhteliselt plank. Tegu on siiski 15+ a. vanade masinatega ning lagunevad nad mõlemad sittakanti.
728 manuaali üle mina ei kurda ja ka bensiini kulub täitsa mõistlikult. Varustusest on ka esmavajalik olemas -elektriline comfort nahk, pakettaknad, DSP, xenon. Muud tilulilu nagu väga ei oska hinnata, kuigi on nipetnäpet veel. Eks ta ole vana, vajab hoolitsust ja roostetab siit-sealt, aga sõita on temaga hea.
Miks sellise mootori valisin, oli see, et diisel mudelid on mu meelest veidi üle hinnatud, samas 4,4 V8, mida ka hetkeks proovisin, jõi liiga palju. Aga no odavalt anti, pidin vähemalt proovima. Tegelikult huvitab diisleist enim mind 740d, et kuidas sellisega sõita oleks, kuigi majanduslikult ilmselt jah, on korralik 730d mõistlikum valik.
Ega see 730d originaal tarkvaraga ka just eriline kiirenduspill pole nagu 728.
Diisli alternatiid on lihtne remap vms.740d on ka asjalik aga tuleks jälgida kuidas hooldatud on sest hiljem võib asi kulukaks minna.Topelt turbod jne.Kastid õrnukesed ntks.
Muu osa sama nagu teistel e38satel.
Ideaalis soovitaks ka 740 v 750. Aga igapäevaseks kasutuseks võib osutuda januseks
Samas enda masinatepeal(e38 m57 ja e46 m57) võin vabalt väita,et ntks 100% Tallinn ja mitte just väga pikad sõidud siis on keskmine kulu 10+ l/100km
MargusA kirjutas:Ja sellel kes rääkis et 2.8 jääb lahjaks võrdles mida millega.
Ma arvan, et võrreldi V kujuga mootoritega. E39 peal pole see 2.8 juba midagi erilist olnud, E38 on siis ju ilmselt veel hullem. Kui sõidurõõmu otsida, siis ikka 740 või 750.
See on ikka hea 5,0 mehe jutt et 2,8 bens ja 2,5 tds jäävad kere liigutamisega hääta . Ise omasin 12 a 2,5 diislit enne seda bensukad ja liigub sama vilkalt ja jõuliselt kui need 2,5 bensukad . Mingitele kiirendus võistlustele tahad sellega mina we ? Lõpp kiirus on sama moodi 200 km nati kaasa ka aidata ja liigub veel paremini. 4,0 on küll janused kui just hobi autoks ei võtta. Kui nende bensukatega ka nagu vanaisa sõidad saad ka odavalt läbi aga diisliga saab ikka mõnuga lasta ! Mina pigem otsiks korraliku tehnikat ja kere vahet pole mis ta on . Kerede miinus kohad on uksed ja karbid . Uste allumise serva liistude all käib neil korralik elu tavaliselt .
paradiisivares kirjutas:Mis jama see siis on selline mis just diislitega kaasneb? Jama on neil rohkem vanadusest tingitud rooste ja lagunevate veermikuosadega.
See pole jama jutt. Diislitel on murekohti rohkem + lisaks tavaliselt kaks korda suurem reaalne läbisõit.
Vana auto puhul vaatab läbisõitu vale mees. Diisli ja bensuka kulud täpselt samad vahetpole kas võtab rohkem kütust või mässad pihustite kõrgsurvepumpadega ja eelsüüteküünaldega. E38 puhul käi tõstuki peal kindlasti ära kere poolest just, kuluosad kuluvad ikka nagu igal autol ja see on täiesti normaalne, kui tahad korralikku isendit pead rahakoti hõlmad avama, saab ka odavalt aga siis kulutad hooldusele ja keretöödele aega raha ja närve, muidugi kui sõitma saad siis on ikka mugav ja hea auto.
e39tds kirjutas:Vana auto puhul vaatab läbisõitu vale mees. Diisli ja bensuka kulud täpselt samad vahetpole kas võtab rohkem kütust või mässad pihustite kõrgsurvepumpadega ja eelsüüteküünaldega.
Nojah, laias laastus ta umbes nii on jah, et ühel jätad raha tanklasse, teisel töökotta.
Ei ole need bensukad ka igiliikurid. Hiljuti vahetasin näiteks pommikindlaks kuulutatud M73 KKK tihendeid....üldiselt oleks ma nõus iga kell enne M57 pihusteid vahetama.
Ostustasin puhtalt diisli kasuks kütusekulu suhtes, kuid ausalt öeldes ei poolda dislat. Hetkel oman e34ja 2.5 bensukat. Kütust vötab normaalselt ning probleeme pole ette tulnud. V8 puhul mõtlesin just kütusekulu
Et rüüpab liialt palju ning remondikulu, juhul kui mootoriga mingi probleem tekib. Kui nüüd v8 3.0 rääkida siis kuhu kanti see korras isendi puhul võiks jääda ? Eks iga müüa määrab enda äranägemise järgi hinna .arvestades aastakäiku lisasi jne. Aga äkki on endale antud auto ostnud ning oskab kaasa rääkida.
paradiisivares kirjutas:Ei ole need bensukad ka igiliikurid. Hiljuti vahetasin näiteks pommikindlaks kuulutatud M73 KKK tihendeid....üldiselt oleks ma nõus iga kell enne M57 pihusteid vahetama.
Mingi 20+a vanal mootoril hakkas klapikambrikaane tihend lekkima ja siis on paha lagunev mootor
Kõik nad on vähemalt 17a vanad....nii diislid kui bensukad. Pole väitnudki, et M73 paha oleks, samas hooldust ja remonti tahavad nad kõik. Ei ole tegelikult nii, et diisel ainult laguneb ja bensukas on puhas kuld ja aega raiskad vaid tanklas.
Exalted kirjutas:Ostustasin puhtalt diisli kasuks kütusekulu suhtes, kuid ausalt öeldes ei poolda dislat. Hetkel oman e34ja 2.5 bensukat. Kütust vötab normaalselt ning probleeme pole ette tulnud. V8 puhul mõtlesin just kütusekulu
Et rüüpab liialt palju ning remondikulu, juhul kui mootoriga mingi probleem tekib. Kui nüüd v8 3.0 rääkida siis kuhu kanti see korras isendi puhul võiks jääda ? Eks iga müüa määrab enda äranägemise järgi hinna .arvestades aastakäiku lisasi jne. Aga äkki on endale antud auto ostnud ning oskab kaasa rääkida.
Kust maalt lõppeb vähe ja algab palju? V8 kohapealt kogemus puudub, minu V12 võtab maanteel 10 ja linnas 20 l\100. 730D siis maanteel 6 ja linn 11 l\100. 3,0 V8 vahetati 1996a. 3.5 V8 vastu välja. Ja tegelikult kui su aastane läbisõit just 50000+ km. ei ole, siis see kütus ei tohiks määrav kuluartikkel olla. Kui on, siis ilmselt tuleks mingi odavam mark valida. Selle vana 7 seeria pidamine ei ole tegelikult odav ega ka mõistlik.
Mul on suveaja sõitudeks 3,0d ja veits ikka rikub luxklassi auto ära. Kerge tühikäigu vibratsioon roolis näiteks ja külmalt teeb rohkem mürinat. Samas kui raadio kergelt käib, siis vb peaaegu ei häirigi. Ja bensukas toodab ka ikka mingit heli. Samas 2,8 bensuka vastu ei tõtta ka vahetama, sest tee mis tahad, aga kütusekulus on piisav vahe sees ja chipitud kujul 2,8 kindlasti järgi ei jõua. Ühesõnaga 100% rahul ei ole, aga kui saaks uuesti osta, siis valiks ikkagi disla.
Enne ostu arvutasin, et hoian oma läbisõidu juures diisliga kokku 500€ aastas. Ei uskunud, et aastas 500€ diislispetsiifiliste juppide peale kuluks. Esimesid 2a ei kulunud midagi, aga kolmas aasta läks 500 pihustite peale ära. Samas jälle mootor käib pehmemalt ja jälle rahul.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Alari. kirjutas: ↑13.12.2017 20:34 05
Ega see 730d originaal tarkvaraga ka just eriline kiirenduspill pole nagu 728.
Diisli alternatiid on lihtne remap vms.740d on ka asjalik aga tuleks jälgida kuidas hooldatud on sest hiljem võib asi kulukaks minna.Topelt turbod jne.Kastid õrnukesed ntks.
Muu osa sama nagu teistel e38satel.
Ideaalis soovitaks ka 740 v 750. Aga igapäevaseks kasutuseks võib osutuda januseks
Samas enda masinatepeal(e38 m57 ja e46 m57) võin vabalt väita,et ntks 100% Tallinn ja mitte just väga pikad sõidud siis on keskmine kulu 10+ l/100km
Topelt turbod?..
Õrnukesed kastid?..
Mõlgub omalgi meelel e38 ost. Aga ei oska otsustada,millist mootorit sihtida. Kas oleks võimalik neid küsimusi paari sõnaga kommenteerida? (just 740d osas)
Osta 740i. Muresid on vähem kui diisliga, küttekulu vahe võrreldes V8 diisliga ma arvan, et ei ole ka eriti suur. 750 on natuke kiirem ja natuke janusem. 730i ja 735i osta ainult siis, kui leiad mingi prillikivi. Muud eelist nendel 740i ees ei ole. Sa mõtled küll et bensiin on kallis ja diisel võtab vähem aga päeva lõpuks sa oled sinna 740d remondi sisse rohkem raha jätnud kui 750i bensiini sisse oleks kulunud. Muidugi on ka võimalus otsida mingi ülikorralik 740d aga need maksavad nii palju, et 98% eestlastest sellist raha E38 eest välja ei käi.
Tegemist on üle 20 aasta vana uunikumiga juba. Kui eelmine omanik pole V8 bensukal kette ja VANOS'eid vahetanud, tuleb see endal teha. Kõige lollikindlam variant oleks R6 diisel(730d). Üldjuhul ei raatsita nii vanadele autodele enam uusi varuosi(pihustid, turbod jms) külge kruvida, siis otsustavam on juppide saadavus prügimäel(lammutused, FB grupid).
Mul on mõlemad olnud, ma ei saanud aru, et 740 kiirem oleks. Tehase andmetes ma ka ei usu, et 740 kiirem on. Ja ühel on 30kw rohkem, kui palju see 750 mootor siis ikka rohkem kaalub, et sellise võimsuse lisaga ei suuda järgi jõuda.
Oma 540i-l (M62B44TU) ma VANOS-eid ei vahetanud (nad üldjuhul teevad häält, aga töö sellest ei sõltu). Küll aga muutus mootor peale keti vahetamist tundmatuseni. Lippas nagu uhiuus ja küttekulu linnas langes alla 14-ne. Enne seda olin pidevalt arvestanud 16-ga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!