V8 õlipumba poldid "pehmed" !!
V8 õlipumba poldid "pehmed" !!
Lugu selline.
Ühel ilusal hetkel tegi minu V8 (3.0) kolla kolla ja tulemuseks oli mootori riknemine. Mootor siis lahti võetud sai tehtud avastus, et õlipumba poldid olid täiesti pingutamatult sees. Pumpa sai omal kohal suhteliselt vabalt loksutada.
Ostsin siis teise mootori ja kiusatus oli vaadata, mis selle mootori õlitusseade omal kohal teeb. Üllatus oli suur, kui äsaja saksast ostetud (94.a) E32, 4.0 võetud mootoris avanes sama pilt. Lisaks leidus nn uuel mootoril üks õlipumba poltidest juba karteri põhjast.
Tegin hädakisa teistelegi sõpradele, kes samasugust mootorit autol omavad. Vaatas siis mõnigi neist karterisse ja mis selgus-poldid pumbal nii pehmelt sees, et keera kasvõi näppudega.
Kodanikud V8-d, teilegi siis soovitus karterisse kiigata.
Ühel ilusal hetkel tegi minu V8 (3.0) kolla kolla ja tulemuseks oli mootori riknemine. Mootor siis lahti võetud sai tehtud avastus, et õlipumba poldid olid täiesti pingutamatult sees. Pumpa sai omal kohal suhteliselt vabalt loksutada.
Ostsin siis teise mootori ja kiusatus oli vaadata, mis selle mootori õlitusseade omal kohal teeb. Üllatus oli suur, kui äsaja saksast ostetud (94.a) E32, 4.0 võetud mootoris avanes sama pilt. Lisaks leidus nn uuel mootoril üks õlipumba poltidest juba karteri põhjast.
Tegin hädakisa teistelegi sõpradele, kes samasugust mootorit autol omavad. Vaatas siis mõnigi neist karterisse ja mis selgus-poldid pumbal nii pehmelt sees, et keera kasvõi näppudega.
Kodanikud V8-d, teilegi siis soovitus karterisse kiigata.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
See on nende mootorite tüüpviga kahjuks ja arvan, et enamus V8 omanikud on asjast teadlikud- kas siis ise kogenud selle jama tagajärgi või siis seda ennetanud... Ka omal oli üks polt karteripõhjas juba. Tsekka seda näiteks
mis üllatused siis veel ees ootavad ?!
Võimalik, et vana nali BMW-lt, aga mulle, kui antud margi kummardajale ja viimase veretilgani kaitsjale tegi see kõvasti meelepaha. Ma polnud seda varem kuulnud-näinud. Igatahes ülimalt ebameeldiv üllatus oli sellist odavust näha.
Täna siis põristan liimiga polditud 4.0-iga endise 3.0 asemel.
Neli null on manuaaliga kõvasti ärevam liikuma kusjuures!
Täna siis põristan liimiga polditud 4.0-iga endise 3.0 asemel.
Neli null on manuaaliga kõvasti ärevam liikuma kusjuures!
vaid mootor vahetuses
Endisele 3.0-le sai lihtsalt 4.0 otsa surgatud, aju ka loomulikult ära vahetatud ja vajalikul hulgal juhtmestikust (minimaalselt). Hetkel olen hädas just ajuga, mis tuli automaadilt ja mis näitab testis-kus käigukast on ja mis käik sees on, tühikäik on madalam, kui enne ja nüüd veel keeldus ühtlaselt käimast, täiesti lambist kusjuures. Polegi veel hädale jälile saanud.
käigukast
ja kui kast peaks minema (milles ma sügavalt kahtlen), siis pole ju ometi mingi probleem see leida. E32 on tõsiselt taskukohane vabaajaauto, mille tükkide hinnad on ärieesmärgil mittemüüjatel täiesti mõistlikud. Lisaks on see auto suht lihtsa ehitusega, nii et vigade otsimine on omale õlle sissekallamisele meeldiv vaheldus. Kuramuse mugav on selle asjaga kulgeda ka veel mööda maanteed. Loomulikult pole E32 mingi tõmblemise riist.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: käigukast
See lause mulle seitsmeka omaniku suust kuulduna meeldib, olgu see siis milline tahes- kas E32, E38 v E65. Ja sellise suhtumisega võib see kast isegi kesta Aga minu arvamus kasti nõrkusel põhineb sellel, et klubis on mitmetel 4.0 omanikel ka originaalkastid (automaadid siis) tõrkunud, nende vääne on aga hoopsi midagi muud kui 3.0 mootoril...UrMas.L kirjutas: Loomulikult pole E32 mingi tõmblemise riist.
mootori vahetus
Kui kunagi vahetad 3.0 4.0 vastu, siis on vist tark vahetada ka differ. Hetkel on 100-ja sõites tahol 2500 p/min, mis on rohkem, kui 4.0-il originaalis oli. Käigukastis peaks olema viies sama ülekandega, kui 3.0-il.
Veel, kui vahetad, siis võta summutid ka kindlasti mootoriga kaasa. Need on erinevad 3.0-ist, õhulugeja on sama, kuid väiksema läbimõõduga torus.
Oled vaadanud, palju sinu autol 100 juures pöördeid on?
Veel, kui vahetad, siis võta summutid ka kindlasti mootoriga kaasa. Need on erinevad 3.0-ist, õhulugeja on sama, kuid väiksema läbimõõduga torus.
Oled vaadanud, palju sinu autol 100 juures pöördeid on?
Veel üks kamm on mul selle 4.0 ajuga mootoril, automaadi ajuga autol. Kohati ei suuda see tühikäiku leida. Pöörded käivad üles alla, kui käiku vahetades pikemalt sidurit hoian. Nähtavasti ei ole sinu masinal mingeid käimishädasid, kui alles testis avastasid teise aju seal olevat?
Mingid täiesti mõttetud hädad ujuvad aegajalt välja.
Mingid täiesti mõttetud hädad ujuvad aegajalt välja.
Sellest kasti kestvusest saame nüüd ajapikku selgust. Ma pole kummitossutaja tüüp, seega tavakasutajana ei tohiks see asi peavalu tekitada.
Masin on mul vaevalt 240 tuh läbisõiduga, mis peaks suhteliselt väike olema, kui kõrvutada saksast toodud ja türklastel kurditud spidode tegelikku näitu. Mootor on nüüd jah, just Saksast, mille läbisõit on mõistatus (keegi vast teab, mitmendal spido ringil õlipumba poldid välja kukuvad ).
Linnasõidul annab tunda 3.0 iga kõrvutades just see veidi liigne närvilisus, aga sellega harjudes ja sujuvsõidu oskused omandatud, saab kenasti ära liigeldud.
Kurtsin siin mootori ebaühtlasest tööst. Just tegin sõidud linnavahel ja täiesti lambist, nüüd töötab, kui kellavärk. vaatame, kuna anomaaliad taas välja löövad. Värskelt ratastele lastud asi, eks tule seda kobimist veel ette.
Masin on mul vaevalt 240 tuh läbisõiduga, mis peaks suhteliselt väike olema, kui kõrvutada saksast toodud ja türklastel kurditud spidode tegelikku näitu. Mootor on nüüd jah, just Saksast, mille läbisõit on mõistatus (keegi vast teab, mitmendal spido ringil õlipumba poldid välja kukuvad ).
Linnasõidul annab tunda 3.0 iga kõrvutades just see veidi liigne närvilisus, aga sellega harjudes ja sujuvsõidu oskused omandatud, saab kenasti ära liigeldud.
Kurtsin siin mootori ebaühtlasest tööst. Just tegin sõidud linnavahel ja täiesti lambist, nüüd töötab, kui kellavärk. vaatame, kuna anomaaliad taas välja löövad. Värskelt ratastele lastud asi, eks tule seda kobimist veel ette.
4.0 on vähemalt e34 jah alla 2K selle kiiruse juures.Kui kunagi vahetad 3.0 4.0 vastu, siis on vist tark vahetada ka differ. Hetkel on 100-ja sõites tahol 2500 p/min, mis on rohkem, kui 4.0-il originaalis oli. Käigukastis peaks olema viies sama ülekandega, kui 3.0-il.
Kuidas sul kardaan muidu sobis. Aut ja manualil peaksid olema erinevad ju?
M5 on kah.Tom kirjutas: See kast on veel ainult 740 ja 840 peal, realoemi andmetel.
Need poldid võivad seal juba 200k km pärast välja kukkuda, kui mitte varemgi. See on väga nõrk kohta ja iga 100k järgi tasuks vaadata, mis toimub.UrMas.L kirjutas:Mootor on nüüd jah, just Saksast, mille läbisõit on mõistatus (keegi vast teab, mitmendal spido ringil õlipumba poldid välja kukuvad ).
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Olen samuti seda meelt, et iga kahe-kolme õlivahetuse tagant võiks ikka selle karteripõhja alt ära võtta ja tsekata, mis toimub. Suht lihtne E38'l ja kindel tunne ikka. Ma pakun, et see polt kukub sealt ca150k km'ga vabalt välja kui ta ilma keermeliimita on installitud...
All good things come to those who wait.
e34.de foorumis on isegi küsitlusi selle kohta korraldatud, ka enne 100' on poldid lahti olnud:
http://forum.e34.de/thread.php?threadid=12374
http://forum.e34.de/thread.php?threadid=12383
(vihjeks lose=lahti, fest=kinni)
http://forum.e34.de/thread.php?threadid=12374
http://forum.e34.de/thread.php?threadid=12383
(vihjeks lose=lahti, fest=kinni)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!