2. leht 2-st

Postitatud: 07.09.2006 17:37 37
Postitas Jaanus_P
Herli kirjutas: on need kindlasti E65 hinnad?
sai just vahetatud endal paralleelvarras ja samuti 1864.- kas siis sama läheb?
minu viga :oops:

E65
rooliotsad vasak/parem sisemine ja välimine komplektis (üks pool);
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=25
32216756368 TIE ROD 0 I 2093.68

Postitatud: 08.09.2006 02:23 24
Postitas greenraider
Roolilatt on sellel autol tõesti nõrk tean seda, sest olen pidanud seda enda autol kolm korda vahetama. Aga vaevalt et see roolilatt on mõeldud Eesti teedele. :)

Postitatud: 24.03.2007 20:18 20
Postitas Ivar
Kui Su E65-l pole garantiid, siis enne ostmist arvesta kindlasti liisingu maksele lisaks korralik kasko makse ning kindlasti pead valmis olema kuus teise liisingmakse suuruse kulutusega remondile (jupid on mega kirved).

Kui selleks on vahendid olemas, siis auto ise on väga mõnus.

Postitatud: 26.03.2007 09:27 58
Postitas primary
Mis see esimese roolilati hind ka oli, ma saan aru, et edasised peaks juba garantii alla minema?

Postitatud: 26.03.2007 11:34 21
Postitas Ilves
Artye kirjutas:Jah,sest nad töötavad selle saidiga koos,aga eesti saidi peal ei ole kõiki neid autosi mis www.mobile.ee pakub,sest seal on palju neid autosi mida ei ole olemaski, Docs.ee, see firma vastutab selle eest mida ta toob siia.
Kommentaariks niipalju, et minule tõi docs.ee auto, mida nende enda saidil ei olnud võimalik leida. Aga kuna müüjaks oli esindus, siis polnud probleemi.

Postitatud: 26.03.2007 20:40 05
Postitas ändi
sõber plaanis ka e65 osta aga uuris enne vähe hoolduste ja värkide hindasid.ühesõnaga liisingu kuumakse on väike asi veel hoolduse hindade kõrval.

Postitatud: 01.04.2007 21:50 48
Postitas jackpuuk
üldjoontes on seis selline ,et tõenäoliselt pole see Auto sinu jaoks , odavat pole selle juures midagi ja kui sul tekib küsimus ,et kas peale ostmist jõuad seda üleval pidada ,siis tõenäoliselt ei jõua !

Postitatud: 02.04.2007 09:33 17
Postitas Ivar
alustuseks võiksite uurida, mis maksavad suvekummid ette 2 x 245/45/19 ja taha 2 x 275/40/19 - mis on tehase standard.

Postitatud: 02.04.2007 11:34 40
Postitas ottOmar
...hetkel isegi täpselt sama küna ees.

Aga otsus järgmine - ostan endale jälle e38 kere - küll kõige viimase aasta ja parima varustuse, mis leidsin. Milleks pressida e65, sest puhtalt isiklikust vaatenurgast on e38 seest mugavam ja kui on oleams lisad, mida e65'le saaks alles megahinda makstes, siis minu otsus on langetatud.
Kahtlemata on e65 väga hea auto, sest kui olen nüüd selle e38 "ära sõitnud" siis tõenäoliselt ostangi selle, aga iga asi omal ajal ja paraku ei ole auto nr 1 asi maailmas.

Postitatud: 02.04.2007 11:47 20
Postitas veekaheksa
Mulle millegipärast tundub, et hinna ja kvaliteedi suhe on hetkel veel kõvasti e38 kasuks. Bang for buck kah. Mis siis, et e65 ülbem välja näeb.
Ivar kirjutas:alustuseks võiksite uurida, mis maksavad suvekummid ette 2 x 245/45/19 ja taha 2 x 275/40/19 - mis on tehase standard.
Ja see pole mitte ainuke mõõt mis sinna alla läheb. Miinimum peaks olema 235/55R17 . Kel raha ja edevust rohkem, see võib loomulikult tehase 20'' asjad kah alla panna.

Postitatud: 04.04.2007 00:15 02
Postitas Ivar
veekaheksa kirjutas:
Ivar kirjutas:alustuseks võiksite uurida, mis maksavad suvekummid ette 2 x 245/45/19 ja taha 2 x 275/40/19 - mis on tehase standard.
Ja see pole mitte ainuke mõõt mis sinna alla läheb. Miinimum peaks olema 235/55R17 . Kel raha ja edevust rohkem, see võib loomulikult tehase 20'' asjad kah alla panna.

Alla võid sa aretada 16 velje mega paksu kummiga ja 22 mega õhukese kummiga ka, igaühe enda asi. Ma aga kirjutasin, et .tehase standard ... edevusega pole siin midagi pistmist ;)

Postitatud: 04.04.2007 17:47 08
Postitas veekaheksa
Tehase standard - palun seleta pikaajalisele BMW huvilisele lahti, mis see on.
Ma arvan, et sa üritad selgeks teha meile selle mõiste all tehase keskmist soovitatud rehvi ja velje suurust? Seda nimetati viimati tehase optimaalseim soovitatud rehv. Meie oludes võiks olla rehv kõrgem ja velg väiksem, sest hammaslattroolist saadakse liigagi kiiresti jagu sel mudelil, nagu ka ülejäänud veermikudetailidest.
Enne mõtle, siis ütle.
Kõvatamiseks on teised foorumid.

Postitatud: 04.04.2007 19:07 07
Postitas priitv8
veekaheksa kirjutas:Tehase standard - palun seleta pikaajalisele BMW huvilisele lahti, mis see on.
Kui huvi on, siis ma võin pakkuda tehase poolt E38-le lubatud ratta/rehvikombinatsioonid.
Erinevalt EV-st on saksas vaja ka rattad teh. passi sisse kanda ja selleks peab olema TÜV-i kinnitus, mille aluseks on tootja luba/seletuskiri.

Postitatud: 04.04.2007 19:35 29
Postitas Ivar
veekaheksa kirjutas: Enne mõtle, siis ütle.
Kõvatamiseks on teised foorumid.
Kle, ma olin mõni üksik päev enne Sind siin ja ära tule mulle kõvatamisest rääkima. Panid puusse, püüa sellega siis leppida, ärme tekita rohkem tolmu sellel teemal. Peace! ;)

Postitatud: 04.04.2007 20:24 22
Postitas sokkmiis
See pool aastakest annab sulle ikka mega eelise:P Ja saksamaal käib elu üleüldise ordnungi järgi, märgusõnadeks TÜV, ABE ja muud ametlikud asutused. Iga auto külge minev tükk peab olema asjaomaste organisatsioonide poolt heaks kiidetud ja üle vaadatud. Ja jutt esialgselt käib ikka E65'st minuteada.
End of Total OT.

Postitatud: 04.04.2007 20:27 23
Postitas Ivar
Palun väga vabandust kui kuidagi solvasin, ei soovinud seda kuidagi teha.