740d 1999a. 180kw

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
conna
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 29.01.2011 08:05 18

740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas conna »

Tere,
Minul siis selline mure, et auto ei käivitu ning isegi ei luba mitte. Auto omandamisest (sept 2010a) kuni tänaseni on auto käivitunud peale käivitamist umbes 2-3 sekundiga. Mingid inimesed on rääkinud, et diisel peaks kohe käima minema. Osad räägivad, et probleem võib olla pumpades (sellep. käivitub mõni sek, et pumbad hakkavad läbi minema). Jamad algasid siis, kui sain arvatavalt kahtlast kütet. Peale tankimist sõitsin 15-20 km ja kiirendades suri mootor välja. Hästi madalatel pööretel sai kuidagi koju sõidetud. Järgmisel päeval sama jama, kuid päeva peale hakkas kuidagi iseenesest auto korralikult tööle. Hiljem lisasin korralikku kütust peale. Umbes 2-3 nädalat tagasi ei tahtnud hommikuti auto enam eriti käima minna. Umbes 7-8 korraga sain käima. Siis mingil päeval käiasin ja käiasin ning keerasin starteri tuksi. Tegin starteri korda ning lisaks vahetati eelsüüteküünlad ära (6 küünalt 8-st olid väidetavalt läbi, ära vahetasin kõik 8). Sain auto paar päeva tagasi remondist kätte. Auto läks käima umbes 3 sekundiga. Päeva jooksul oli tarvis veel kord käivitada ning umbes sama ajaga käivitus. Järgmisel hommikul enam käima ei läinud (hommikul autosse minnes oli -13 kraadi külma). Vahetasin ka kütusefiltri ära, kuid midagi see ei muutnud. Tirisin auto tagasi remonti (auto asub Soomes). Eile ei olnud nad veel viga üles leidnud, kuid tegid diognosti kus kirjutab, et kütuse surve rõhk on 0,5, et see madal. Nende arvamus on, et kas on pihustid, kütusepaagipump või kõrgsurvepump. Naljakas on see, et nad ei suuda välja leida mis viga on. Kas siit foorumist suudaks keegi mind aidata?
Ette tänades.
dann875
Huviline
Postitusi: 800
Liitunud: 23.12.2006 02:16 53
Peamine sõiduk: BMW X5 E53 3,0d

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas dann875 »

mul 3,0d hakkas sitasti käima minema, kui kütet oli paagis 20l tuuris ja aru sain kohe, et paagisisene pump õhtal, sest kapotialt kütusevoolikust tuli aint õhumulle ja muidugi ka põhjaalune hakkas rohkem undama tänu sellele, käima sain ka 2x pikamalt käiates ja mida vähem kütust paaki jäi seda hullemini käima hakkas minema, sest ei saand paagist kütust enam kätte :(
muidugi seda kinnitasid ka oma ala spetsid, paagisisene pump vahetatud ja käivitusprobleemid, õhumullid süsteemist ka kadunud :D
soovitaks tanklakütust panna, hiljem tuleb kordi odavam :cool:
BMW X5 3,0d 160kw xDrive 10/2005a.
conna
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 29.01.2011 08:05 18

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas conna »

Mul paagis hetkel 35L kütust ning eelnevad korrad umbes sama kogus olnud. Tänud igal juhul vastuse eest. Imelikul kombel töökojast kahtlustasid muid rikkeid, kuid eks and peaksid ikkagi probleemi leidma.
Kasutaja avatar
kenno173
Huviline
Postitusi: 252
Liitunud: 24.05.2008 03:53 52
Asukoht: tartu

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas kenno173 »

conna kirjutas:Mul paagis hetkel 35L kütust ning eelnevad korrad umbes sama kogus olnud. Tänud igal juhul vastuse eest. Imelikul kombel töökojast kahtlustasid muid rikkeid, kuid eks and peaksid ikkagi probleemi leidma.
Vala paaki igaks juhuks rohkem küttet mingi 20l veel peale ja mõõda etteande pumba surve ära see peaks olema vähemalt 3bar-i. kui vähem ei saagi sul ta käima minna. Siis vaata alles edasi. Ja üldiselt soovitaks mingit muud pädevamat remondi töökoda kes oskab korraliku diagnoosi panna sest kui järjest neid osasid vahetam hakata võib asi sul väga väga kulukaks minna :)
conna
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 29.01.2011 08:05 18

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas conna »

Tänan mõtte eest. Veidi keeruline seda teostada, kuna ise Eestis ja auto Soomes. Jama nagu minna ka kanistriga toimetama sinna teenindusse. Loodan homme kuulda mida nad sealt teenindusest ütlevad.
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas andre731 »

mõõda etteande pumba surve ära see peaks olema vähemalt 3bar-i

Mitte M67-l...
533 274 38 Andres
Kasutaja avatar
kenno173
Huviline
Postitusi: 252
Liitunud: 24.05.2008 03:53 52
Asukoht: tartu

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas kenno173 »

andre731 kirjutas:mõõda etteande pumba surve ära see peaks olema vähemalt 3bar-i

Mitte M67-l...
730d ja 740d on põhjaall ühesugused pumbad siis järeldan et ikka peaks olema?
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas andre731 »

730d ja 740d on põhjaall ühesugused pumbad

Ega ikka ei ole küll.
M67 kütuse etteanne sarnaneb rohkem M51-le kui M57-le.
533 274 38 Andres
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas Volum »

M67 pumba surve peab olema vähemalt ~3.5 bar'i. Aga jah, andre731'l on õigus, 3.0 ja 4.0 liitristel mootoritel on erinevad pumbad.
Buumer Auto / 53302262
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas andre731 »

M67 pumba surve peab olema vähemalt ~3.5 bar'i

Järjekordne vale väide.
Saage juba aru, et M67 mootoril EI OLE põhja alust etteandepumpa.
Kõrgsurvepumpa on ehitatud mehaaniline etteandepump, mis on alaloogne M51 mootoril kasutatuga.

Paagisisese pumba eesmärk on AINULT kütuse ühest paagist teise liigutamine ning kõrgsurvepumbani toimetamine. Reaalselt mõõdetavat rõhku põhimõtteliselt ei genereerita (TIS-i järgi rõhk 0,4 Bar).

Piisava kütuse koguse korral paagis käivitub ja töötab M67 mootor probleemideta ka ilma paagisisese pumbata, nagu vana TDS-gi.
533 274 38 Andres
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas Volum »

Vale väide? BMW TIS väidab et ~3.5 bar'i.
Buumer Auto / 53302262
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas andre731 »

BMW TIS väidab et ~3.5 bar'i.

Bensiinimootoriga masinatel tõesti, kuid antud teemas käib jutt ikkagi M67-st, mis on DIISEL :)
533 274 38 Andres
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas Volum »

andre731 kirjutas:Bensiinimootoriga masinatel tõesti, kuid antud teemas käib jutt ikkagi M67-st, mis on DIISEL :)
Seda TIS väidabki. Mis sa arvad et ma räägin bensiinimootoritest?
Buumer Auto / 53302262
andre731
Huviline
Postitusi: 678
Liitunud: 09.08.2005 22:15 31
Asukoht: Tallinn

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas andre731 »

BMW TIS väidab et ~3.5 bar'i.


Antud väide on TIS-s Bensiinimootoriga auto kohta (Gasoline- driven cars)

Jah, miks selline dokument M67 või ka M57 alt välja tuleb seda ma sulle öelda ei oska aga fakt on see, et M67 kohta see väide EI KEHTI!!!!!
533 274 38 Andres
Kasutaja avatar
kenno173
Huviline
Postitusi: 252
Liitunud: 24.05.2008 03:53 52
Asukoht: tartu

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas kenno173 »

andre731 kirjutas:BMW TIS väidab et ~3.5 bar'i.


Antud väide on TIS-s Bensiinimootoriga auto kohta (Gasoline- driven cars)

Jah, miks selline dokument M67 või ka M57 alt välja tuleb seda ma sulle öelda ei oska aga fakt on see, et M67 kohta see väide EI KEHTI!!!!!
Kahjuks jah uurisin vähe asja ja tõesti 740d pole põhjaalust pumpa.
Imelik ainult see et müüakse 740d põhjaalust pumpa kuigi sellisel autol seda ei eksisteeri :?:
dann875
Huviline
Postitusi: 800
Liitunud: 23.12.2006 02:16 53
Peamine sõiduk: BMW X5 E53 3,0d

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas dann875 »

Lihtsalt infoks:
põhjaalust küttepumpa 4,0d pole
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... 7515&hg=16
paagisisene disladel 2,5tds-3,0d-4,0d sama
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
BMW X5 3,0d 160kw xDrive 10/2005a.
conna
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 29.01.2011 08:05 18

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas conna »

Väga tore on lugeda teie erinevaid arvamusi, kuid sooviksin siiski enda probleemile lahendust. See kas see pump on seal auto all või mitte, ei vii hetkel kuhugi. Mis võib siis minu autol viga olla?
Kas keegi oskab öelda mis hinnaga saaksin auto Sooomest(Lahti 100km Helsingist) Tallinnasse veetud(puksiir, vms)?
Ette tänades
Kasutaja avatar
ändi
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
Peamine sõiduk: X3
Asukoht: Autodoonor
Kontakt:

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas ändi »

ise laseks auto treilaga helsingi sadamasse vedada,sealt tõmbaks keegi tuttav nööri otsas laeva ja eesti poolel välja.siis uuesti treila vastu.selliseid autosid on soomes üsna vähe ja suvalised töökojad pole nendega kokku puutunud.eestis teeb mõni pädev remondimees selle vea üsna kiiresti kindlaks.ja sellised mehed,kes oskaks isegi vb olla praegu juba vea ära öelda,ei hakka sulle elusees siin seda kirjutama ega õpetama.
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
conna
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 29.01.2011 08:05 18

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas conna »

Nüüd sain teada, et üks pihusti pidi rikkis olema. Lubasid mul auto tööle saada ja ütlesid, et üle paari päeva nad ei usu, et auto töötab. Rääkisid veel, et laseksin Eestis vea ära parandada. Ise kahtlustan, et midagi muud ikka viga. Imelik, et korralik töökoda ei suuda autot korda saada ning viga leida.
Ron23
Huviline
Postitusi: 332
Liitunud: 23.06.2007 18:03 40
Asukoht: Tartu

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas Ron23 »

Korralik töökoda suudab kindlasti sinu auto korda teha. Kuid kas sina suudad pärast ka selle remondi eest maksta? Ma arvan, et kui soomlased ütlevad, et viga leitud kuid korda ei tee siis peaks sa äkki natuke tänulik olema, et lastakse koju ära sõita autoga ja siin odavamalt remontida.
Autosid igasuguseid. Nii suuri kui väikeseid.
Molotov51
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 22.04.2006 19:19 28
Asukoht: Jõgeva

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas Molotov51 »

Üks pihusti 8 silindrilisel nüüd käivitust küll ära ei halva. See läheks käima 3-4 silindrigagi arvatavasti. Pigem tuleks ära mõõta common raili rõhk ja seejärel edasi vaadata...

ON SUL IKKA TALVINE KÜTE? Vb lihtsalt hangub ära ja töökojas soenedes läheb kõik jälle võluväel korda.
Kasutaja avatar
Tadzikk
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 04.09.2008 19:55 08
Asukoht: Viljandi mk võhma..

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas Tadzikk »

Äratan selle vana teema taas ellu, sest mind vaevab e38 740d põhjaaluse pumba olemasolu. Pihustid ja muu kütusega seonduv on asjatundja juures remonditud, aga auto sureb ikka pärast järsku kiirendamist välja. Diagnostika näitab pärast iga väljasuremist fuel pre supply rõhu langus 0,5 bari. Kui kohapeal rõhku vaadata, on 3,8bar.
Autol on põhja all juhikohal elektril töötav pump, mis teeb kahtlaselt valju häält ja töötab vahel kuidagi lainetades. Mis see tähendab? On see mingi omalooming? Juhtmete läbiviimise koht tundub küll tehasepoolne.
veix2
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
Asukoht: Kunda-Tln

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas veix2 »

Minu omal on juhi kohal ainult Webasto pump.Rohkem pumpasid põhja all pole märganud.
E38 740d 2000a.
brucevilli
Huviline
Postitusi: 332
Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas brucevilli »

selle nn põhjaaluse pumba viga peaks näitama sõidul kiirusega suurem kui 50km/h ka abs ja veojõu tulede süttimine, endal oli ka aga välja ei surnud.
Kasutaja avatar
Tadzikk
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 04.09.2008 19:55 08
Asukoht: Viljandi mk võhma..

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas Tadzikk »

Tadzikk kirjutas:Äratan selle vana teema taas ellu, sest mind vaevab e38 740d põhjaaluse pumba olemasolu. Pihustid ja muu kütusega seonduv on asjatundja juures remonditud, aga auto sureb ikka pärast järsku kiirendamist välja. Diagnostika näitab pärast iga väljasuremist fuel pre supply rõhu langus 0,5 bari. Kui kohapeal rõhku vaadata, on 3,8bar.
Autol on põhja all juhikohal elektril töötav pump, mis teeb kahtlaselt valju häält ja töötab vahel kuidagi lainetades. Mis see tähendab? On see mingi omalooming? Juhtmete läbiviimise koht tundub küll tehasepoolne.
Keegi pädev võiks siinkohal sõna võtta ja jagada teadmisi. Milline pump jätab endast fuel pre supply vea?
Miks ülalmainitud auto põhja all olev pump töötab pidevalt, kui tegemist peaks olema webasto pumbaga?
Kasutaja avatar
Sulev
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 18.09.2007 13:28 41
Asukoht: Tallinn

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas Sulev »

Mul endal selline auto garaazis. Nagu Kuno mainis siis jah põhjaalust pumpa tal pole, on ainult kütusepaagi sisene pump. Kütuse survet mõõdab kütusefiltri korpusel olev andur. Kütuse filter võib olla umbes või paagis pumbafilter umbes või pump ise. Diagnostika taha ja sõitma ning presupply pressure monitoring peale, kohe näha mis kütuse rõhk teeb.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas teet82 »

Äratan ka selle vana teema ellu.
Auto olevat välja surnud, hetkel siis lubab starteriga, nagu üksikud silindrid, aga käima ei lähe. Arvutiga vaadates latirõhk läheb umbes 400bar peale kui mootor lubab, selles vast siis viga pole. Etteanderõhk on arvutiga vaadates 0.9bar umbes, tegin mingi etteadepumba testi DIS-iga ja nagu oli rahul selle rõhuga. Mingeid selliseid veakoode ka pole, mille pärast ei peaks käivituma. Tagasi tuleb mingi õhukoguse veakood, et erinevus liiga suur teise poolega võrreldes, ühe poole õhukulu on nullis veakoodi selgituse juures. Kas äkki siis mingi mehaaniline rike mootoris, et ei võta õhku sisse üks pool? Mõtteid?
Ja palju see etteanderõhk siis ikkagi on sellel mootoril?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitus Postitas Volum »

0.4 bar või rohkem. Kahtlustan anduri viga.
Buumer Auto / 53302262
Vasta