1. leht 1-st

740d 1999a. 180kw

Postitatud: 29.01.2011 08:26 04
Postitas conna
Tere,
Minul siis selline mure, et auto ei käivitu ning isegi ei luba mitte. Auto omandamisest (sept 2010a) kuni tänaseni on auto käivitunud peale käivitamist umbes 2-3 sekundiga. Mingid inimesed on rääkinud, et diisel peaks kohe käima minema. Osad räägivad, et probleem võib olla pumpades (sellep. käivitub mõni sek, et pumbad hakkavad läbi minema). Jamad algasid siis, kui sain arvatavalt kahtlast kütet. Peale tankimist sõitsin 15-20 km ja kiirendades suri mootor välja. Hästi madalatel pööretel sai kuidagi koju sõidetud. Järgmisel päeval sama jama, kuid päeva peale hakkas kuidagi iseenesest auto korralikult tööle. Hiljem lisasin korralikku kütust peale. Umbes 2-3 nädalat tagasi ei tahtnud hommikuti auto enam eriti käima minna. Umbes 7-8 korraga sain käima. Siis mingil päeval käiasin ja käiasin ning keerasin starteri tuksi. Tegin starteri korda ning lisaks vahetati eelsüüteküünlad ära (6 küünalt 8-st olid väidetavalt läbi, ära vahetasin kõik 8). Sain auto paar päeva tagasi remondist kätte. Auto läks käima umbes 3 sekundiga. Päeva jooksul oli tarvis veel kord käivitada ning umbes sama ajaga käivitus. Järgmisel hommikul enam käima ei läinud (hommikul autosse minnes oli -13 kraadi külma). Vahetasin ka kütusefiltri ära, kuid midagi see ei muutnud. Tirisin auto tagasi remonti (auto asub Soomes). Eile ei olnud nad veel viga üles leidnud, kuid tegid diognosti kus kirjutab, et kütuse surve rõhk on 0,5, et see madal. Nende arvamus on, et kas on pihustid, kütusepaagipump või kõrgsurvepump. Naljakas on see, et nad ei suuda välja leida mis viga on. Kas siit foorumist suudaks keegi mind aidata?
Ette tänades.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 29.01.2011 10:26 30
Postitas dann875
mul 3,0d hakkas sitasti käima minema, kui kütet oli paagis 20l tuuris ja aru sain kohe, et paagisisene pump õhtal, sest kapotialt kütusevoolikust tuli aint õhumulle ja muidugi ka põhjaalune hakkas rohkem undama tänu sellele, käima sain ka 2x pikamalt käiates ja mida vähem kütust paaki jäi seda hullemini käima hakkas minema, sest ei saand paagist kütust enam kätte :(
muidugi seda kinnitasid ka oma ala spetsid, paagisisene pump vahetatud ja käivitusprobleemid, õhumullid süsteemist ka kadunud :D
soovitaks tanklakütust panna, hiljem tuleb kordi odavam :cool:

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 29.01.2011 14:05 09
Postitas conna
Mul paagis hetkel 35L kütust ning eelnevad korrad umbes sama kogus olnud. Tänud igal juhul vastuse eest. Imelikul kombel töökojast kahtlustasid muid rikkeid, kuid eks and peaksid ikkagi probleemi leidma.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 30.01.2011 02:15 48
Postitas kenno173
conna kirjutas:Mul paagis hetkel 35L kütust ning eelnevad korrad umbes sama kogus olnud. Tänud igal juhul vastuse eest. Imelikul kombel töökojast kahtlustasid muid rikkeid, kuid eks and peaksid ikkagi probleemi leidma.
Vala paaki igaks juhuks rohkem küttet mingi 20l veel peale ja mõõda etteande pumba surve ära see peaks olema vähemalt 3bar-i. kui vähem ei saagi sul ta käima minna. Siis vaata alles edasi. Ja üldiselt soovitaks mingit muud pädevamat remondi töökoda kes oskab korraliku diagnoosi panna sest kui järjest neid osasid vahetam hakata võib asi sul väga väga kulukaks minna :)

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 30.01.2011 09:42 20
Postitas conna
Tänan mõtte eest. Veidi keeruline seda teostada, kuna ise Eestis ja auto Soomes. Jama nagu minna ka kanistriga toimetama sinna teenindusse. Loodan homme kuulda mida nad sealt teenindusest ütlevad.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 30.01.2011 17:14 21
Postitas andre731
mõõda etteande pumba surve ära see peaks olema vähemalt 3bar-i

Mitte M67-l...

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 30.01.2011 18:34 52
Postitas kenno173
andre731 kirjutas:mõõda etteande pumba surve ära see peaks olema vähemalt 3bar-i

Mitte M67-l...
730d ja 740d on põhjaall ühesugused pumbad siis järeldan et ikka peaks olema?

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 30.01.2011 19:17 58
Postitas andre731
730d ja 740d on põhjaall ühesugused pumbad

Ega ikka ei ole küll.
M67 kütuse etteanne sarnaneb rohkem M51-le kui M57-le.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 30.01.2011 19:33 27
Postitas Volum
M67 pumba surve peab olema vähemalt ~3.5 bar'i. Aga jah, andre731'l on õigus, 3.0 ja 4.0 liitristel mootoritel on erinevad pumbad.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 30.01.2011 19:47 05
Postitas andre731
M67 pumba surve peab olema vähemalt ~3.5 bar'i

Järjekordne vale väide.
Saage juba aru, et M67 mootoril EI OLE põhja alust etteandepumpa.
Kõrgsurvepumpa on ehitatud mehaaniline etteandepump, mis on alaloogne M51 mootoril kasutatuga.

Paagisisese pumba eesmärk on AINULT kütuse ühest paagist teise liigutamine ning kõrgsurvepumbani toimetamine. Reaalselt mõõdetavat rõhku põhimõtteliselt ei genereerita (TIS-i järgi rõhk 0,4 Bar).

Piisava kütuse koguse korral paagis käivitub ja töötab M67 mootor probleemideta ka ilma paagisisese pumbata, nagu vana TDS-gi.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 30.01.2011 20:15 22
Postitas Volum
Vale väide? BMW TIS väidab et ~3.5 bar'i.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 30.01.2011 20:19 21
Postitas andre731
BMW TIS väidab et ~3.5 bar'i.

Bensiinimootoriga masinatel tõesti, kuid antud teemas käib jutt ikkagi M67-st, mis on DIISEL :)

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 30.01.2011 20:23 35
Postitas Volum
andre731 kirjutas:Bensiinimootoriga masinatel tõesti, kuid antud teemas käib jutt ikkagi M67-st, mis on DIISEL :)
Seda TIS väidabki. Mis sa arvad et ma räägin bensiinimootoritest?

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 30.01.2011 20:33 33
Postitas andre731
BMW TIS väidab et ~3.5 bar'i.


Antud väide on TIS-s Bensiinimootoriga auto kohta (Gasoline- driven cars)

Jah, miks selline dokument M67 või ka M57 alt välja tuleb seda ma sulle öelda ei oska aga fakt on see, et M67 kohta see väide EI KEHTI!!!!!

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 30.01.2011 21:49 58
Postitas kenno173
andre731 kirjutas:BMW TIS väidab et ~3.5 bar'i.


Antud väide on TIS-s Bensiinimootoriga auto kohta (Gasoline- driven cars)

Jah, miks selline dokument M67 või ka M57 alt välja tuleb seda ma sulle öelda ei oska aga fakt on see, et M67 kohta see väide EI KEHTI!!!!!
Kahjuks jah uurisin vähe asja ja tõesti 740d pole põhjaalust pumpa.
Imelik ainult see et müüakse 740d põhjaalust pumpa kuigi sellisel autol seda ei eksisteeri :?:

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 30.01.2011 22:41 52
Postitas dann875
Lihtsalt infoks:
põhjaalust küttepumpa 4,0d pole
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... 7515&hg=16
paagisisene disladel 2,5tds-3,0d-4,0d sama
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 31.01.2011 13:39 56
Postitas conna
Väga tore on lugeda teie erinevaid arvamusi, kuid sooviksin siiski enda probleemile lahendust. See kas see pump on seal auto all või mitte, ei vii hetkel kuhugi. Mis võib siis minu autol viga olla?
Kas keegi oskab öelda mis hinnaga saaksin auto Sooomest(Lahti 100km Helsingist) Tallinnasse veetud(puksiir, vms)?
Ette tänades

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 31.01.2011 16:20 52
Postitas ändi
ise laseks auto treilaga helsingi sadamasse vedada,sealt tõmbaks keegi tuttav nööri otsas laeva ja eesti poolel välja.siis uuesti treila vastu.selliseid autosid on soomes üsna vähe ja suvalised töökojad pole nendega kokku puutunud.eestis teeb mõni pädev remondimees selle vea üsna kiiresti kindlaks.ja sellised mehed,kes oskaks isegi vb olla praegu juba vea ära öelda,ei hakka sulle elusees siin seda kirjutama ega õpetama.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 01.02.2011 13:59 17
Postitas conna
Nüüd sain teada, et üks pihusti pidi rikkis olema. Lubasid mul auto tööle saada ja ütlesid, et üle paari päeva nad ei usu, et auto töötab. Rääkisid veel, et laseksin Eestis vea ära parandada. Ise kahtlustan, et midagi muud ikka viga. Imelik, et korralik töökoda ei suuda autot korda saada ning viga leida.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 06.02.2011 09:10 46
Postitas Ron23
Korralik töökoda suudab kindlasti sinu auto korda teha. Kuid kas sina suudad pärast ka selle remondi eest maksta? Ma arvan, et kui soomlased ütlevad, et viga leitud kuid korda ei tee siis peaks sa äkki natuke tänulik olema, et lastakse koju ära sõita autoga ja siin odavamalt remontida.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 06.02.2011 14:59 32
Postitas Molotov51
Üks pihusti 8 silindrilisel nüüd käivitust küll ära ei halva. See läheks käima 3-4 silindrigagi arvatavasti. Pigem tuleks ära mõõta common raili rõhk ja seejärel edasi vaadata...

ON SUL IKKA TALVINE KÜTE? Vb lihtsalt hangub ära ja töökojas soenedes läheb kõik jälle võluväel korda.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 17.03.2014 20:05 53
Postitas Tadzikk
Äratan selle vana teema taas ellu, sest mind vaevab e38 740d põhjaaluse pumba olemasolu. Pihustid ja muu kütusega seonduv on asjatundja juures remonditud, aga auto sureb ikka pärast järsku kiirendamist välja. Diagnostika näitab pärast iga väljasuremist fuel pre supply rõhu langus 0,5 bari. Kui kohapeal rõhku vaadata, on 3,8bar.
Autol on põhja all juhikohal elektril töötav pump, mis teeb kahtlaselt valju häält ja töötab vahel kuidagi lainetades. Mis see tähendab? On see mingi omalooming? Juhtmete läbiviimise koht tundub küll tehasepoolne.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 18.03.2014 13:49 40
Postitas veix2
Minu omal on juhi kohal ainult Webasto pump.Rohkem pumpasid põhja all pole märganud.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 20.03.2014 19:48 30
Postitas brucevilli
selle nn põhjaaluse pumba viga peaks näitama sõidul kiirusega suurem kui 50km/h ka abs ja veojõu tulede süttimine, endal oli ka aga välja ei surnud.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 20.03.2014 21:49 23
Postitas Tadzikk
Tadzikk kirjutas:Äratan selle vana teema taas ellu, sest mind vaevab e38 740d põhjaaluse pumba olemasolu. Pihustid ja muu kütusega seonduv on asjatundja juures remonditud, aga auto sureb ikka pärast järsku kiirendamist välja. Diagnostika näitab pärast iga väljasuremist fuel pre supply rõhu langus 0,5 bari. Kui kohapeal rõhku vaadata, on 3,8bar.
Autol on põhja all juhikohal elektril töötav pump, mis teeb kahtlaselt valju häält ja töötab vahel kuidagi lainetades. Mis see tähendab? On see mingi omalooming? Juhtmete läbiviimise koht tundub küll tehasepoolne.
Keegi pädev võiks siinkohal sõna võtta ja jagada teadmisi. Milline pump jätab endast fuel pre supply vea?
Miks ülalmainitud auto põhja all olev pump töötab pidevalt, kui tegemist peaks olema webasto pumbaga?

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 21.03.2014 10:07 22
Postitas Sulev
Mul endal selline auto garaazis. Nagu Kuno mainis siis jah põhjaalust pumpa tal pole, on ainult kütusepaagi sisene pump. Kütuse survet mõõdab kütusefiltri korpusel olev andur. Kütuse filter võib olla umbes või paagis pumbafilter umbes või pump ise. Diagnostika taha ja sõitma ning presupply pressure monitoring peale, kohe näha mis kütuse rõhk teeb.

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 03.11.2017 18:04 17
Postitas teet82
Äratan ka selle vana teema ellu.
Auto olevat välja surnud, hetkel siis lubab starteriga, nagu üksikud silindrid, aga käima ei lähe. Arvutiga vaadates latirõhk läheb umbes 400bar peale kui mootor lubab, selles vast siis viga pole. Etteanderõhk on arvutiga vaadates 0.9bar umbes, tegin mingi etteadepumba testi DIS-iga ja nagu oli rahul selle rõhuga. Mingeid selliseid veakoode ka pole, mille pärast ei peaks käivituma. Tagasi tuleb mingi õhukoguse veakood, et erinevus liiga suur teise poolega võrreldes, ühe poole õhukulu on nullis veakoodi selgituse juures. Kas äkki siis mingi mehaaniline rike mootoris, et ei võta õhku sisse üks pool? Mõtteid?
Ja palju see etteanderõhk siis ikkagi on sellel mootoril?

Re: 740d 1999a. 180kw

Postitatud: 04.11.2017 14:48 09
Postitas Volum
0.4 bar või rohkem. Kahtlustan anduri viga.