1. leht 1-st

725tds pumba vahetusega hakkas kolisema !!!

Postitatud: 10.05.2013 16:37 42
Postitas xaqu20
Tere sellinne lugu siis sai pump maha võetud ja vahetatud sai plunger koos jaoturpeaga ,
peale vahetust aga tekkis tugev klõgin sisse nagu oleks klapi klõgin aga klapi klõginat olen kuulnud ja mis mul on mitu korda valjem :S
Veel siis sellised sümptmid et on jõuetu ja kütusekulu suurevõittu (see võib olla muidugi ka reguleerimist vajava pumba pärast !!!
Palun kiiret abi :S
Igasugune abi tere tulnud !!!
NR : 56314669
Asun: Tamsalu ja Järva-Jaani vahelises külas nimega vajangu !!!
Ükski heategu ei jää ilma tänuta :D:D

Re: 725tds pumba vahetusega hakkas kolisema !!!

Postitatud: 10.05.2013 20:14 26
Postitas martin471
Kas vahetasid ise pumba pea ära ja kas tiksumine või ebatavaline hääl tuleb pigem pumbast või üldiselt mootorist? Kui hääl pumbas, siis läks seal tõenäoliselt midagi valesti, kui hääl tuleb mootorist, siis on pump lihtsalt valesti häälestatud.

Re: 725tds pumba vahetusega hakkas kolisema !!!

Postitatud: 25.05.2013 18:59 58
Postitas xaqu20
Tundub et mootoripoolt pigem ikka !!!

Re: 725tds pumba vahetusega hakkas kolisema !!!

Postitatud: 07.06.2013 12:07 42
Postitas padrun
Pane pihustitorud õietpidi peale, läheb ehk paremaks...

Re: 725tds pumba vahetusega hakkas kolisema !!!

Postitatud: 30.06.2013 18:54 48
Postitas xaqu20
Viga leitud kaks pihustit olid korrast ära !!!
Teema lukku!!!

Re: 725tds pumba vahetusega hakkas kolisema !!!

Postitatud: 01.07.2013 10:12 11
Postitas martin471
Kuno_T kirjutas:Huvitav, kuidas pihustid pumba vahetusega rikki läksid ja veel 2 tükki korraga :?: :!:
Võimalik, et tööd tehti hooletult või peale läinud pump oli lihtsalt kuskil lahtiste toruotstega seisnud ja seega võis mustus ja sodi sattuda pihustitesse. Nii lihtne see ongi!

Re: 725tds pumba vahetusega hakkas kolisema !!!

Postitatud: 01.07.2013 16:36 42
Postitas martin471
Kuno_T kirjutas:Hmm, kas torude vahetusse sattumine on välistatud? Pihustitel on ees väiksed sõelad ja pumba poolt arendatav kuni 1000 Bar surub igalt poolt läbi, kui vaja. Rikkis pihustitega silndrid tavaliselt ei paugu ka, vaid on vait. Aga olgu, ju siis läksid pihustid pumba vahetusel rikki, :).
Sarnast lugu sama mootoriga olen varemgi kuulnud. Sõber tegi enda tds-ile kunagi samuti mootoriremondi, pani siis masina käima ja mootoris oli kolin sees. Suure ehmatusega kangutas juba mootori alt lahti, kuid sealt viga ei leidnud. Lõpuks tuli välja, et peale remonti oli üks pihusti kinni jäänud ja diiselmootor hakkab oioi kui koledat häält tegema kui üks pihusti kinni on (vähemalt vanemad eelpõlemiskambriga diislid).