1. leht 1-st

E38 Õlikorgi eemaldamine käiva mootori ajal

Postitatud: 22.01.2006 14:57 10
Postitas alecoq
Kui eemaldada õlikork, mida peaks tegema mootor, kas tuurid lähevad alla või mitte?

Postitatud: 22.01.2006 15:15 17
Postitas Danil523
ei tea kuidas on e38 aga minu e28-l korgi eemaldades sureb välja.(mitte kohe aga ca 3-4sikki pärast)

Postitatud: 22.01.2006 15:18 46
Postitas alecoq
Mul ei tee midagi, pritsib õli välja. Või on see normaalne.

Postitatud: 22.01.2006 16:25 41
Postitas rom33
alecoq kirjutas:Mul ei tee midagi, pritsib õli välja. Või on see normaalne.
Mul pritsib ka õli välja. Minu arust on see normaale.
Aga tuurid küll ei alanenud.

Postitatud: 22.01.2006 17:44 22
Postitas Ergo750
Milleks seda korki vaja maas hoida,kui auto töötab :roll:
Las ta olla ikka nii nagu olema peab :lol:

Postitatud: 22.01.2006 18:36 38
Postitas M4rt
Välja küll midagi pritsida ei tohi, tuurid peavad natuke langema ja kõik

Muidu õlikorki mahakeerates peaks mootori tihedust kontrollida saama,et palju seal õhku välja pressib

Postitatud: 22.01.2006 18:51 59
Postitas rom33
M4rt kirjutas:Välja küll midagi pritsida ei tohi, tuurid peavad natuke langema ja kõik

Muidu õlikorki mahakeerates peaks mootori tihedust kontrollida saama,et palju seal õhku välja pressib
Oled sa üldse e38-se korki maha võtnud :?:
Kui oled siis näed seal olevat mootori ketti mis töötab ja seda õli väheke välja loobib.Ma ei usu,et see kett kuiv peaks olema.

Postitatud: 22.01.2006 20:00 37
Postitas lynx
see on loomulik, et pöörded langevad olikorgi eemaldades, sest läbi klapkambrikaane tuulutuse hakkab sisselaske kaudu lisa õhku saama, mis ei tule läbi õhukulumõõtja! See mootori tiheduse mõõtmine seda viisi on enesepetmine!

Postitatud: 23.01.2006 12:16 24
Postitas dmx
Minul ka ei alane ei tuure ega midagi.

Postitatud: 23.01.2006 12:32 16
Postitas priitv8
lynx kirjutas:see on loomulik, et pöörded langevad olikorgi eemaldades, sest läbi klapkambrikaane tuulutuse hakkab sisselaske kaudu lisa õhku saama, mis ei tule läbi õhukulumõõtja! See mootori tiheduse mõõtmine seda viisi on enesepetmine!
Uuematel mootoritel on karterituulutuse vahel membraanklapp, kui sa õlikorgi maha võtad ja karterist alarõhk kaob, läheb see klapp kinni ja kõik. V8-tel tahab see membraan ka katki minna, siis hakkab hoopis karterist õli sisselaskesse imema.
Aga jah, ka minu V8-l ei lange pöörded, kui kork maas.

Postitatud: 23.01.2006 16:29 58
Postitas alecoq
OK. teema lukku. :cool: