Mis seos on päikese sirmil ja püsikal, makil ja mf nupudel?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Helar88
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 07.09.2011 10:17 03

Mis seos on päikese sirmil ja püsikal, makil ja mf nupudel?

Postitus Postitas Helar88 »

Tere.
Olen 2 aastat omanud 1997a. E38 ning kõik töötas enne ilusti (va. turvapadja tuli mis on koguaeg põlenud).
Nüüd tekkisid järgmised vead korraga. Makk ei tööta, arvuti ekraan õrnalt helendab, turvapadja tuli hõõgub, käigu valitsa tuli hõõgub, rooli nupud ei tööta ega pole valgustatud enam, püsikas ei tööta, el kardin ei tööta, päikese sirmi valgustus ei tööta.
Kummaline on see, et kui avada päikese sirm ja selle valgustus peaks tööle hakkama kustub hõõguv turvapadja tuli ja ekraan.

Googeldades leidsin seose süüteluku põhjaga. Kas see võib reaalne olla või on kellelgi sarnaseid probleeme esinenud?
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: Mis seos on päikese sirmil ja püsikal, makil ja mf nupud

Postitus Postitas arnis »

Süütelukupõhi on reaalne.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
LatsRist
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
Asukoht: Raplamaa

Re: Mis seos on päikese sirmil ja püsikal, makil ja mf nupud

Postitus Postitas LatsRist »

Tundub tõesti süüteluku kala olema,kuid kirjutasin e38 foorumis sinu algatatud teemas sulle natuke oma sarnastest anomaaliatest ja nende likvideerimisest!Lukupõhja ei soovita küll kohe ostma minna-enne tuleks vaadata ikka mis "karul kõhus" on ja suht lihtne on seda teostada,aga seda saad lugeda e38 foorumis ehk aitab ka sinu auto puhul!?!
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Re: Mis seos on päikese sirmil ja püsikal, makil ja mf nupud

Postitus Postitas martin471 »

Usun ka, et süüteluku põhi. Kogesin ise sarnaseid sümptomeid. Esimesena kadusid roolinupud ja nende valgustus, siis hakkas trikitama kompuutri ekraan, aga kaugemale ma asja ei lasknus, vahetasin enne süüteluku põhja ära ja sellega kõik korda saigi. Vana võtsin muidugi huvi pärast lahti, kuid sealt viga ei leidnud, see tundus olevat täiesti värske, klemmid kõik korras jne. Pealegi on see nii imelihtne detail, et on isegi raske uskuda, et see võib selliseid probleeme tekitada, kuid võta näpust, vahetusega kadusid kõik probleemid!
LatsRist
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
Asukoht: Raplamaa

Re: Mis seos on päikese sirmil ja püsikal, makil ja mf nupud

Postitus Postitas LatsRist »

Mina jõudsingi järeldusele,et mitte lukupõhi ei ole vigane vaid lukupõhja pistiku ühendus väsib ning seal nats klemmide puhastamist,väänamist ja asi toimib jälle!!!
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Re: Mis seos on päikese sirmil ja püsikal, makil ja mf nupud

Postitus Postitas martin471 »

LatsRist kirjutas:Mina jõudsingi järeldusele,et mitte lukupõhi ei ole vigane vaid lukupõhja pistiku ühendus väsib ning seal nats klemmide puhastamist,väänamist ja asi toimib jälle!!!
Ei ole mitte võimatu! Minu autol nägi lukupõhi nii värkse välja, et tundus lausa, et seda on korra juba vahetatud. Põhja vahetusega saab ilmselgelt korra ka juhtmeid ja pistikuid liigutatud, nii et ei ole üldse võimatu, et probleemi lahendab hoopis see.
LatsRist
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
Asukoht: Raplamaa

Re: Mis seos on päikese sirmil ja püsikal, makil ja mf nupud

Postitus Postitas LatsRist »

Minu auto luku põhi oli täpselt samuti seest nii haljas,et nagu uus,kuid esimese korraga pistiku lihtne eemaldus ja juhtmete liigutamine ning tagasi panemine probleemi ei lahendanud.Järgneval päeval oli probleem tagasi ning sai asi uuesti ette võetud ja pistiku ühendusi karmima pilguga urgitsetud,puhastatud,kokku väänatud,et ühendusi isaste ja emaste otsade vahel parandada ja asi toimib nüüdseks juba kolm kuud probleemideta.Minu üllatuseks oligi luku põhja lahti võttes,selle sisu ja töö põhimõtet uurides,et seal sees ei saa iialgi ükski asi nii ära kuluda,et ühendust ei toimu kui just seal mõni klemm lihtsalt maha ei põle millesse ma samuti ei usu.Põhimõtteliselt ühendatakse juba süütevõtit esimesse asendisse keerates klemmid ära-välja arvatud starteri klemm.Ütleme lihtsalt,et asi on nii lollikindlalt tehtud kui üldse teha annab!
Vasta