K: e32 750 blokkdifri kohta?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

K: e32 750 blokkdifri kohta?

Postitus Postitas fromme »

Keegi oskab öelda kas e32 750-del on kõigil blokkdiffer?
Või on alates mingist aastast või oli lisana?
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fromme »

vaikus.... no kas kellelgi on e32 750 millel ei ole blokkdifer?
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

minu teada pole ilma LSD difrita ühtki e32 tehasest välja veerenud
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fromme »

okey... ma nüüd veits segaduses: keegi oskaks seletada vahet:

- Limited Slip Differential
- Locking Differential
- Torsen Differential

Niipalju kui ma aru saan, siis
-LSD lubab mingil määral rataste erinevaid pöörlemiskiirusi (e32 vist 25%)
-Locking Differential ei luba erinevusi
-Torsen aga võtab lihtsalt libisevalt rattalt võimsuse ära ja paneb enamuse
teisele rattale?


Sain õieti aru?

Tänud
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Torsen = Torque Sensing
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Charly kirjutas:minu teada pole ilma LSD difrita ühtki e32 tehasest välja veerenud
Ma küll nii julget väidet ei julgeks panna. Varuosakataloog näitab küll tavalist diffrit ja kindlasti ei läinud LSD alla ASC+T varustatud autodele.
Ja kui seda uskuda, siis pold LSD põhivarustuses isegi mitte 750-l:
http://www.7-forum.com/modelle/e32/auss ... p#Getriebe
Ning vaadates lisavarustuse nimekirja:
http://www.7-forum.com/modelle/e32/sond ... attung.php
saame teada, et SA209 - 25% Sperrdifferential maksis 990DM ja oli lisavarustuses kõigile mudelitele v.a. 750i (ilmselt ei kannata momenti).
Samuti välistas SA214 ASC+T tellimine SA209 tellimise võimaluse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fromme »

nüüd huvitaks selline moment, et kui autol on ASC+T ... kas siis oleks mõttekas,annaks see midagi juurde? Ja kas saaks üldse panna LSD diffrit
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fromme »

:arrow:
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

fromme kirjutas:nüüd huvitaks selline moment, et kui autol on ASC+T ... kas siis oleks mõttekas,annaks see midagi juurde? Ja kas saaks üldse panna LSD diffrit
kui selle välja lülitada saab, siis plokiga võib talvel küll märksa parem olla. samas, kust sa selle LSD sinna leiad, neid liigub ikka ääretult vähe. mingi 3,5se oma seda momenti väga kaua tõenäoliselt ei talu. juhuse tahtel mul just oli üks e34 m5 lsd aga selle müüsin juba ära.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

fromme kirjutas: -Torsen aga võtab lihtsalt libisevalt rattalt võimsuse ära ja paneb enamuse teisele rattale?
Torsen peaks lihtsalt libisevat ratast pidurdama. Teine ratas ei saa sellest midagi.
Erik_G
Huviline
Postitusi: 434
Liitunud: 21.12.2002 15:57 00
Asukoht: Merivälja
Kontakt:

Postitus Postitas Erik_G »

lammutasin mingi aega tagasi just laiali yhe 750 e32 oli asc aga plokki polnud, samas enda omal on asc+t ja lsd jne...
E39 540 & E46 344t & e46 330ci
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Realoem e32 näitab LSD'd aga e38'le enam mitte.
Sobivat lsd osa peaks leidma nii E23 728i-745i, E32 735-750 ja E34 M5 mudelitelt. Eile tõstsin sellist, sigaraske on :lol:
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

raimo_r kirjutas:Realoem e32 näitab LSD'd aga e38'le enam mitte.
Just, sealt alates enam neid ei toodetagi (v.a. spets viskolukk M-mudelitel), sest nüüd on olemas ASC+T ja DSC. E39-l tehti ka difrikorpus nii väike, et sinna (vähemalt originaalis) enam LSD panna ei saagi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Jah, paar juhet ja andurit ning aju on oluliselt odavamad kui üks mehaaniline ja kuluv jurakas.
Aftermarket tootjatelt saab lsd plokke küll aga hinnad on soolased. Quaife omad BMW'dele Ŗ660 näiteks
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fromme »

raimo_r kirjutas:
fromme kirjutas:nüüd huvitaks selline moment, et kui autol on ASC+T ... kas siis oleks mõttekas,annaks see midagi juurde? Ja kas saaks üldse panna LSD diffrit
kui selle välja lülitada saab, siis plokiga võib talvel küll märksa parem olla. samas, kust sa selle LSD sinna leiad, neid liigub ikka ääretult vähe. mingi 3,5se oma seda momenti väga kaua tõenäoliselt ei talu. juhuse tahtel mul just oli üks e34 m5 lsd aga selle müüsin juba ära.
Mis hinnaga ära läks?Kui saladus ei ole? :?:
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

täiesti tavalise plokkdiffri hinnaga kuna mul oli kiirelt vaja raha tagasi saada.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fromme »

njah see vastus mind eriti ei aidanud :lol:
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

no kõige odavamalt lähevad need umbes 1500ga, tavaliselt siiski 2000-2500.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
bizarrini
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 30.09.2003 11:44 07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas bizarrini »

Juss kirjutas:
fromme kirjutas: -Torsen aga võtab lihtsalt libisevalt rattalt võimsuse ära ja paneb enamuse teisele rattale?
Torsen peaks lihtsalt libisevat ratast pidurdama. Teine ratas ei saa sellest midagi.
BS! Esialgne kirjeldus oli üsna hea. Oluline täpsustus on, et torsen toimib kordistina, so kui moment ühel rattal/sillal on null (ratas õhus vms), siis on ta teisel rattal/sillal 0 x X ehk samamoodi null.

http://www.torsen.com/general/general_faq.htm
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fromme »

Küsimus ikka üleval : Kas on üldse mõtet panna blokki kui on ASC+T?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

minuarust ikka on. see ASC on täiesti mannetu, lisaks eelistan ise autot juhtida, mitte mingil arvutil lasta seda teha. ASC väljalülitamine ja LSD on ikka hoopis teine asi.
Viimati muutis raimo_r, 12.03.2006 22:56 58, muudetud 1 kord kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ega Sa ASC ja ASC+T-d segamini ei aja? ASC pärsib momenti, +T imiteerib difrilukku. Kumb neist mannetu on?
Selge on see, et +T-l on mehhaanilise LSD-ga võrreldes olulisi piiranguid.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta