1. leht 1-st

735 91a. e32 jube kütekulu

Postitatud: 02.04.2006 17:15 00
Postitas 325diisel
sai siis oma suvemasin kevade tulekuga käima pandud. aku laaditud ja käima. garaaz oli kohe paksult auru täis, aga sõiduga kadus see ära. kui vaatasin kompuutrilt kütekulu siis kumas vastu selline ilus number nagu 39,5L. see ehmatas ära. kust tuli selline kütusekulu. auto sai sügisel garaazi pandud täiesti korras olekuga. tühikäik lonkab ka aga see oli juba sügisel selline. äkki kellelgi midagi kaasa rääkida.

Postitatud: 02.04.2006 17:15 44
Postitas AARE540
Kas see näit oli sul külma mootoriga?

Postitatud: 02.04.2006 18:05 01
Postitas 325diisel
kui garaazist välja sõitsin siis auto oli juba oma 20min. küll käinud ja mootori temperatuur töösooja saavutanud.

Postitatud: 02.04.2006 18:10 38
Postitas M4rt
Kõik õlid asjad paksud, natuke kiirendamist kah ja tuleb ilusti selline kulu


auto sai sügisel garaazi pandud täiesti korras olekuga. tühikäik lonkab ka aga see oli juba sügisel selline.
No korras autos on igaühel oma arusaam :)

Postitatud: 02.04.2006 18:24 01
Postitas Svenp
Lühike sõit ja pikk koha peal käiamine - täitsa normaalne kulu.

Postitatud: 02.04.2006 18:31 47
Postitas AARE540
Ega need vana tüübi mootorid sellisel puhul tõesti erilise ökonoomsusega ei hiilga, ma kardan... ja nagu sa ütlesid, et auto tiksus sul 20 min kohapeal- see viib ka küttekulu üles...

Postitatud: 02.04.2006 21:41 22
Postitas fromme
täiesti tavaline peale seismist,aku maha võtmist ja koha peal käiamist! Arvestatakse keskmist...seistes kulu sajale kasvab- idee poolest on seistes küttekulu sajale lõpmatu suur aga 39.5 on lihtsalt maksimum mida kompu näitab!

Postitatud: 03.04.2006 18:47 26
Postitas 325diisel
selge. ju proovib uuesti kui teed jälle kuivad. aga jah see number ja aurupilv mis tagant tuli ehmatas ära. tänud

Postitatud: 03.04.2006 18:53 01
Postitas AARE540
Muuseas- panin eile oma 530-le suure kompuutri ja näitas samu numbreid, seega ei ole põhjust muretseda :) Muretsemiseks on siis põhjus, kui reaalne keskmine kütusekulu kole räigeks läheb...

Postitatud: 03.04.2006 19:19 36
Postitas fromme
auru kohta niipalju, et seda tuli ilmselt kondentsi pärast mis sumpasse kogunenud ...... see on oletus .... kui eksin siis kui keegi oskaks selle auru asja ilusti ära seletada oleksin tänulik (jutt siis aurust ... mitte suitsust ..... ja jahutusvedeliku tase ei vähene)

Postitatud: 03.04.2006 21:05 53
Postitas Charly
vat selle auruga on selline lugu...

BMW summuti on pikk-pikk ja hommikuti on see külm. Mootorist tulevad soojad gaasid läbivad selle külma toru, ning nähtamatu aur muutub nähtavaks...umbes sama, nagu külma niiske ilmaga hingamisel suust tulev aur.
Kui lõpuks summuti soojaks läheb(selleks kulub omajagu aega) siis jääb ka aur vähemaks

Postitatud: 03.04.2006 21:15 17
Postitas fromme
et siis lihtsalt kuum aur....niiskusest....või millest aur.....aur on ka ikkagi materiaalne?

Postitatud: 03.04.2006 21:38 33
Postitas Charly
jah, see tekib veest, midasisaldab kindlasti õhk, mida mootoris põletatakse

Postitatud: 04.04.2006 23:59 54
Postitas Iff_
Kui on tunne et võtab kütet liiga palju siis kõige lihtsam viis seda teada saada on ikkagi panna paak täis, sõita x kilomeetrit ning siis panna uuesti paak täis. Siis saab täpselt arvutada kui palju kulus ning ei pea kompuutri näidu põhjal oletusi tegema...

Postitatud: 05.04.2006 08:15 49
Postitas AARE540
Just- paljud panevad kütusekulu ka siia vastavatesse teemadesse kompootri järgi, REAALSE kütusekulu määramiseks on see minu meelest natuke subjektiivne viis...

Postitatud: 05.04.2006 12:44 31
Postitas priitv8
Veeauru tekkele aitab oluliselt kaasa ka toimiv katalüsaator!
In a catalytic converter, the catalyst (in the form of platinum and palladium) is coated onto a ceramic honeycomb or ceramic beads that are housed in a muffler-like package attached to the exhaust pipe. The catalyst helps to convert carbon monoxide into carbon dioxide. It converts the hydrocarbons into carbon dioxide and water. It also converts the nitrogen oxides back into nitrogen and oxygen.
Back to basics: http://auto.howstuffworks.com/catalytic-converter.htm

Postitatud: 25.04.2006 19:01 41
Postitas 325diisel
ikkagi autol oli väike viga küljes. soojast peast hakkas välja surema ja gaasi andes jubedalt vahele jätma. diagnosti teha ei õnnestunud, aga viga saadi sellegipoolest kätte. nimelt temperatuuri andur oli liiga väikse takistusega. mootor töötas vist koguaeg toores peal, sellepärast surigi välja ja jättis vahele ja vahest ei käivitunud üldse. sain uue anduri keerasin paika ja asi timmis.

Postitatud: 26.04.2006 07:37 17
Postitas truumu
325diisel kirjutas:ikkagi autol oli väike viga küljes...nimelt temperatuuri andur oli liiga väikse takistusega. mootor töötas vist koguaeg toores peal, sellepärast surigi välja ja jättis vahele ja vahest ei käivitunud üldse...
Liiga suure takistusega vast...

Postitatud: 26.04.2006 16:55 05
Postitas 325diisel
ju siis liiga suure takistusega jah. ei tea elektrist halligi. igatahes mõõdeti selline number nagu 280 kopikatega aga ei tohi olla alla 380 ma ei tea mis ühikutes see on.

Postitatud: 11.08.2006 20:31 45
Postitas 325diisel
nonii mu bmw 735 pullitab jälle. auto seisis kaks nädalat garaazis ja juba peetis. asi selline: annad järsemalt gaasi sureb kohe välja ja lased gaasi tagasi hakkab jälle tööle. kui annan sujuvalt (ikka väga sujuvalt) läheb pöördesse ja puha. vahest kui hakkab välja surema kostub põhjua alt erilisi kõlksatusi. lõpuks suri auto sootuks välja enam käima ei läinud ja kompu kuvas saksa k. kirje getriebeprogram ja mingi sõna oli veel aga see meelest läinud. mida tähendab. mis viga võib olla.

Postitatud: 12.08.2006 14:02 47
Postitas priitv8
Getriebeprogramm = autom. kast avariirežiimis.
Mine mõne diagnostiku juurde.