700 E38 - kuidas aru saada, kas on difi plokk või mitte?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ploom
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 25.02.2006 15:22 28
Asukoht: Tallinn

700 E38 - kuidas aru saada, kas on difi plokk või mitte?

Postitus Postitas ploom »

tahaks osta 700 E38 - neid pakutakse näiteks sellisi, kus kirjas:
elektrooniline diferentsiaali lukusti

näited:
1. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

2. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

küsimused:
a) kuidas kontrollida, kas on TÕESTI mingil moel "differentsiaali plokk" olemas või mitte?

ei taha osta autot, et hiljem tuleks välja, et oli teadmata või pahatahtlikult kirjas et difri lukustus ON, aga tegelikult EI OLE.
tänud ette ;)
Viimati muutis ploom, 16.04.2006 14:14 10, muudetud 1 kord kokku.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Neil pole seal mingit mehhaanilist blokki.
Seda tehakse elektrooniliselt ning minumeelest on see kõigil bemmidel peal alates E38/39.

Sellest on siin varemgi juttu olnud, nii et otsing abiks.
530d
Jass
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 27.02.2005 17:54 57

Postitus Postitas Jass »

otsid natuke tühjema asfaldi platsi paned dif luku peale ja vaatad mida auto suudab...kui on 2 musta kriipsu on dif lukk täiesti olemas kui 1 kriips siis on kas lsd või pole lukku. soovitavalt mitu korda proovida kui on tegu lsd.ga
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Jass kirjutas:otsid natuke tühjema asfaldi platsi paned dif luku peale ja vaatad mida auto suudab...kui on 2 musta kriipsu on dif lukk täiesti olemas kui 1 kriips siis on kas lsd või pole lukku. soovitavalt mitu korda proovida kui on tegu lsd.ga
E38-l ei ole LSD-d kunagi olnudki. Ja DSC-ga ei õnnestu musti jutte maha joonistada.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ploom
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 25.02.2006 15:22 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ploom »

LSD LCD ei tea

aga jah DSC-ga või ASC/ACS-ga küll musta kriime ei saa teha
selleks nad ongi loodud :)
ootan veel vastuseid :) tänud
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Aga milleks see E38 puhul nii oluline on, sellele ei saa ma pihta?
ploom
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 25.02.2006 15:22 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ploom »

minult küsid või ? :)
no et tahan osta e38
selle päarst muud auto puhul ei huvita see :D
ja tahan just sellist - kuna juba väsinud sellest, et mõni kord kusagilt ei saa ära sõita - kuna üks ratas jookseb nii sama - libeb/libedab.. :oops:

ja ASC ei aita...
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Noh, mul ka E34-l LSDd ei ole, seni pole väga probleemi olnud, pole kuskile selle pärast pidama jäänud veel. E38 puhul peaks see veel väiksem probleem olema, sest see ju raskem...
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

enda 740 pole ei diffrit , lsd , lcd ega asd peal ja talejooksul jäin ainult korra kinni. see ka enda lollusest. sai lihtsalt hange pargitud ja öösel külmetas . Tõsta auto ülesse. keera kardaanist kui rattad samas suunas pöörlevad siis peaks differ plokiga olema.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Jass
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 27.02.2005 17:54 57

Postitus Postitas Jass »

740 ilma difrita vist üldse edasi ei liigu, mäestalla ainult siis
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

saage aru juba
priitv8 kirjutas:E38-l ei ole LSD-d kunagi olnudki
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

ploom kirjutas:ja ASC ei aita...
No miks ta siis ei aita?
Ilma +T-ta ASC oli viimati peal vist E34 535i-l. Edasi on ASC+T ja see tähendab ka +Traction-it e. el. difrilukku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Kuuno_R
Klubiliige
Postitusi: 358
Liitunud: 27.12.2004 16:30 24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kuuno_R »

740 ilma difrita vist üldse edasi ei liigu, mäestalla ainult siis

Sama kehtib kõikide autode kohta, v.a kardid ja muu eritehnika :lol:
ploom
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 25.02.2006 15:22 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ploom »

Jass kirjutas:740 ilma difrita vist üldse edasi ei liigu, mäestalla ainult siis
kõigepealt lõpetame jamamist
ja saame aru, et küsimus pole KAS ON DIFFER VÕI MITTE
küsimus on ikka kas diffril PLOKK ON või MITTE ;) vat nii

E38-l ei ole LSD-d kunagi olnudki
räägime - mis üldse see LSD on ? ASC tean,.. traksion tean... DSC vist saan aru kõik on sama... erinavad nimed... noh ABS ikka :)
a LSD ???

priitv8 kirjutas:
ploom kirjutas:ja ASC ei aita...
No miks ta siis ei aita?
no krt teab miks.. E32 1992 ASC... ja ei saagi edasi liikuda.... libe ja jää oli... ja ei aita järrelikult, kui ei liigu edasi... maja taga pargitud olin... ei saanud välja... lund oli vaid 1-2cm kõrgusega
Viimati muutis ploom, 14.04.2006 19:59 45, muudetud 2 korda kokku.
ErkiS
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 28.12.2004 22:50 10

Postitus Postitas ErkiS »

Kui õigesti mäletan, oli mu e39 manuaalis kirjas, et lumes kinni istudes on soovitatav ASC+Traction välja lülitada. Ja LSD jätab kenasti 2 jutti, see ta idee ju ongi. Paljudel autodel yldse konkreetselt LUKK tagasillas on?
ploom
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 25.02.2006 15:22 28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ploom »

ErkiS kirjutas:Kui õigesti mäletan, oli mu e39 manuaalis kirjas, et lumes kinni istudes on soovitatav ASC+Traction välja lülitada. Ja LSD jätab kenasti 2 jutti, see ta idee ju ongi. Paljudel autodel yldse konkreetselt LUKK tagasillas on?
minagi e32 730 sain välja aint kui ASC välja panin, sedagi suure rasuksega sain välja... 30 min joblasin autos sina tagasi, asc-ga ja ilma...
hea et manuaal on... muidu üldse ei saaks... aga ka see päästis mind vähe :) et manuaal

mu arust nii - oleks difri plokk olemas - siis iölma ASC-ta kui hakkaks üks rattas libama ja ülepöörlema jääl, siis differ paneks automaatselt/elektrooniliselt/automehaanilsisetl end lukku/plokki ja hakkajs ka teine rattas pöörlema... ja kahe rattaga on juba kergemin välja..
aga ploki mul vist pole - siis pks ratas läbi ja teine ei pöörle... ei saagi välja...
see on minu arusaam, aga võin eksida...
Kasutaja avatar
xeon
Huviline
Postitusi: 63
Liitunud: 12.03.2004 10:33 32
Asukoht: aseri
Kontakt:

Postitus Postitas xeon »

see on küll huvitav et nii kinni jääd!!5-sega,automaat (naelkumm all)pole kordagi kinni jaanud aga 3-sega m6nikord olin kinni jäänud.7 seeria ikka raskem...
324td ....hea asi:) eriti touring
Jass
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 27.02.2005 17:54 57

Postitus Postitas Jass »

räägime - mis üldse see LSD on ? ASC tean,.. traksion tean... DSC vist saan aru kõik on sama... erinavad nimed... noh ABS ikka
a LSD ???



Nih LSD on siis Limited Slip Differencial ehk siis piiratud läbilibisemisega differ... praktikas siis peaks tähendama seda et kui üks ratas hakkab ringi käima libeduse tõttu siis kantakse kogu jõud üle teisele rattale..
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Jass kirjutas:... praktikas siis peaks tähendama seda et kui üks ratas hakkab ringi käima libeduse tõttu siis kantakse kogu jõud üle teisele rattale..
Kuna ta on piiratud läbilibisemisega (s.t. ei lukustu 100%), siis kantakse teisele rattale siiski ainult osa momenti.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fromme »

Tundub et hakkate jõudma umbes sellesse kohta nii et väike link teile:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

ja põhjus, miks mitte ühelgi E38 pole "plokk diffrit" on nati jabur, kuid asi pidi olema selles, et 750 on kõikidel DSC ehk siis libisemis vastane seade ja milleks siis üks lux auto omanik veel LSD vajaks??? nõrgematel mootoritel pole see libisemine vist nii suureks probleemiks ka ja ka neil paljudel vähemalt ASC...
ja kahjuks ei saa lihtsalt seda LSD mõne teise masina alt ka sinna alla panna ainult spets difrid hinnaga 20k+ :(
BMW M5 V10
raiks660
Huviline
Postitusi: 65
Liitunud: 13.08.2006 14:04 46
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas raiks660 »

ok jutt muutub segaseks aga teema alustajale nii palju et olgu plokkdiffer või mitte talvel sellest abi eriti ei ole-st. NÄIDE:rekkaga olin talvel kinni (päris palju raskust ju)ooh plokk sisse ja tuld-palju önne mitte edasi ega tagasi,vaid külgepidi
ja kui oled veel kerge kaldega koha peal,kogemus olemas e34-ga ristmikul kiilakas jää-kohalt minnes kergelt gaasi ja järgmine hetk kraavis
mul uus bmw ainult kere on vahetamata ...
UrMas.L
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 09.06.2006 13:25 24

Postitus Postitas UrMas.L »

Tõsta auto tõstukil üles, keera kardaanist ja kui üks ratas keerleb ühele ja teine teisele poole, siis on sellel autol kõige tavalisem ülekanne, kui aga keerlevad ühes suunas ja kui keegi veel üritaks ühte ratast kinni hoida ja see ei õnnestu erilist jõudu rakendades, siis on nn piiratud libisemisega asi all. See nn piiratud libisemise nähtus saab tulla ka kaua paigal seisnud autol, nii et enne sõida asi soojaks.
E32 puhul on erinevad reduktorid silmaga märgatavalt eri suurusega, E38-l ei oska pakkuda.
Mingist elektriliselt juhitavast diffrist olen kuulnud vaid "kalamehe pajatustes".
Kui keelegil on midai sellist ette näidata, siis ma vaataks seda meeleldi.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Ootan põnevusega juba talve ja libedust. PriitV8 rääkis, et e34 pole ka plokk diffrit kui on ASC ometi kui ma tegin loomkatseid mõni aeg tagasi nii, et üks ratas oli kruusase asfaldi peal ja teine oli puhta asfaldi peal siis
ringi käisid ja juti jätsid mõlemad rattad. :?
http://kodu.neti.ee/~ugodit/picture002.avi
UrMas.L
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 09.06.2006 13:25 24

Postitus Postitas UrMas.L »

Kujuta ette, kui mõlemad, ühel teljel olevad rattad on jäigalt teineteisega seotud, kas sellist autot on võimalik normaalselt juhtida!?. Isegi piiratud libisemisega süsteem halvendab libedal roolile kuulekust, samas muidugi kergendab otsesõidul liikumise kindlust. Igasugused sisse ja välja lülitatavad nupukesed ei tee vanaaja bmw-del muud, kui juhivad elektroonilist mootori töö piirajat. Lihtsalt teevad nii, et rataste läbi libisemisel sõidul "lasevad gaasi maha" või ei tee seda, kui süsteem välja lülitada.
E34 ja 32 on sama rauaga, kui mootoriks on 4.0, kardaan vaid erineva pikkusega.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

UrMas.L kirjutas: Igasugused sisse ja välja lülitatavad nupukesed ei tee vanaaja bmw-del muud, kui juhivad elektroonilist mootori töö piirajat.
pidureid ikka ka
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Pidureid see ei mõjuta.(vähemalt e34)
Sinu e34 peaks küll plokkdiffer olema, aga kõige parem variant järgi proovimiseks on see, et lähed märja asfaldi peale ja siis hakkad kohapeal tiire tegema, kui hakkab ümber enda tiire tegema, siis on plokk, kui ei hakka, siis pole. Tegelt peaks piisavalt võimu olema 540-l, et kuival ka seda proovida, lihtsalt rehve lõhub:D
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

kui käigukasti filtrit vahetasin siis õli lisamiseks pidin mootori tööle panema ja kui rattad õhus tõstukipeal ASC sees oli siis hakkas tagarataste juures kõva plõksumine. Pidurid plagisesid kinni-lahti.
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Postitus Postitas hotwing »

priitv8 kirjutas:
ploom kirjutas:ja ASC ei aita...
No miks ta siis ei aita?
Ilma +T-ta ASC oli viimati peal vist E34 535i-l. Edasi on ASC+T ja see tähendab ka +Traction-it e. el. difrilukku.
ASC+T aitab küll. Piirab mootori pöördeid (see teine "kõri" päris-gaasisiibri ja õhulugeja vahel) ja +T ei ole diffrilukk vaid pidurdab läbilibisevat ratast vajalikul määral, et teine vedama hakkaks. Pealegi laseb ka ASC+T mingil määral tagaratastel kiiremini käia - kui gaasi peal hoida siis kisub lume peal mõõdukalt külge.

Aga E38-t ilma veojõukontrollita pole küll minu meelest mõtet osta. Täna olid tänavad paksus lumes ja 3,0 mootoriga pani iga gaasipedaali puudutus veojõu tulukese vilkuma.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8274
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

hotwing kirjutas:...ja +T ei ole diffrilukk vaid pidurdab läbilibisevat ratast vajalikul määral, et teine vedama hakkaks.
Õige, aga efekt on ju (peaaegu) sama, sest ASC+T tractioni osa töötab ainult kuni 40km/h-ni. Ja uutel X-drive mudelitel pole ka enam difrites muud lukku peale selle piduriketastelt töötava.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta