õli jahutusvedelikus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
darcness
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 11.04.2005 18:46 21
Asukoht: Viljandi

õli jahutusvedelikus

Postitus Postitas darcness »

sihuke jama et lõi siin järsku hoiatuse et õli vähe... peatasin auto ja siis kontrollisin.... oli alla miinimumi.... keerasin radikalt korgi ja vaatasin et veel väike õli kiht peal....
kodus siis panin õli juurde ja nüüd nagu õli tase norm... aga jahutusvedelikul ikka õli kiht peal... tosool ära ei kao.
karteris igastahes tosooli ei paista... auto ise nagu kah kuumaks ei lähe...
et siis nagu võin uskuda et ikka on tihend läbi..:(
autoks siis 728i aasta 95.
Kasutaja avatar
IvoM
Huviline
Postitusi: 48
Liitunud: 05.04.2006 21:05 27
Peamine sõiduk: BMW G20 320d Xdrive M sport 2019a.

Postitus Postitas IvoM »

mis sa valad õli radikasse või?
G20 320d xdrive MSport '19
E38 725tds '96
E30 318i '88
Kasutaja avatar
darcness
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 11.04.2005 18:46 21
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas darcness »

IvoM kirjutas:mis sa valad õli radikasse või?
ei.... nii loll ei saa ju olla...
rääkisin ju et lõi hoiatuse, et õli vähe.... tähendab tuleb juurde valada
point on et kuidas õli jahutusvedelikus on...
aga mix siis jahutusvedelik õlis pole.... kui tihend läbi peaks olema..
Kasutaja avatar
wirx
Huviline
Postitusi: 793
Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
Peamine sõiduk: M5
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

survete pärast, kui väiksem lekke koht on, siis ei pruugigi mõlemaid segi lüüa, kaastunne igatahes plokikaane tihendi vahetamisele....
BMW M5 V10
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

Vaadake tosoolis on ta sellepärast, et jahutussüsteemi rõhk peaks nagu madalam olema kui õlirõhk ja rõhk silindrites. Lõppkokkuvõttes lähevad nad kas kõik omavahel segi või lihtsalt ühelt maalt auto enam ei käivitu. Silindrisse jookseb jahutusvedelik sisse ja kuna vedelik ei lase end kokku suruda ja klapid kinni on, siis lihtsalt starter enam ei keera seda motot. Juhul kui selline asi juhtub, ära siis vägistama hakka.....
All good things come to those who wait.
fromme
Huviline
Postitusi: 189
Liitunud: 24.09.2004 11:39 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas fromme »

Kahjuks tuleb sul jah plokikaanetihendi vahetus ette võtta, kui kuuma saanud siis ka kaane lihvimine, kui veel rohkem kuuma saanud ja pragu kaanes siis uus kaas.
Ja segunemise kohta niipalju et kõik versioonid on võimalikud (st. õli jahutusvedelikus, jahutusvedelik õlis, kõik kolm segamini jne olen näinud varianti kus jahutusvedelik kaob lihtsalt ära läbi silindri .... oli väga väike kahjustus tihendil silindri ja veesärgi vahelises alas ja ju ta siis suutis aurustuda silindris ja läbi väljalaske välja astuda, kuna silinder päris kinni ei jäänud)
Kõik need sümptomid viitavad plokikaane tihendile :(
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Mis millega segi on sõltub sellest kus lekkekoht on. Kui mootor seisab, siis pole kummaski süsteemis survet sees. Võimalikud kõik segunemise variandid.
Sõidurõõm
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Ennem kui hakkad lammutama oleks mõistlikum ikka jahutussärk puhtaks peasta ja uus jahutusvedelik sisse panna, ja jälgida kas on uuesti õli sees või mitte! Muideks see ei tähenda et sul jahutusvedeliku pinnal natuke virvendab, et on kohe õli sees. :!: :!:
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

See on täiesti normaalne, et õli jahutussüsteemi jõuab, olen seda ennagi näinud ja ise kogenud. Minul muidugi läks asi natuke kurvemalt, nimelt ei olnud vigatihendis, ega kaanes, vaid hoopis plokis olid praod.
Mercedes EQS 450+ 2022
Vasta