Nimelt põletab nr 22 kaitsme läbi kohe, millega kaasneb kasti avariireziim ning aku tuli põleb. Algas jama nii, et tanklas järsku ei saanud aru, et kang parkingus, arvutiga sai manuaaliks tehtud, ning läks kohe käima, aga aku tuli jäi põlema, kast avariisse ei läinud. Kodus vahetasin katkise kaitsme ning käikude tabloo tõõtas uuesti ning aku tuli kustus ära. Mainiti, et õlirõhu andur võib teha seda, võtsin sellelt ka pistiku ära igaks juhuks, kuna ammusest ajast oli sellel juhe katki üks. Sõitis päevakese ilusti, ja nüüd lambist käima pannes samamoodi kaitse läbi, käike ei näita, avariis, ja aku tuli põleb, kaitse läheb kohe läbi ka.
22 kaitse siis vist mingi üldine mootori oma?
Mida arvata?
E38 elektri mure
Re: E38 elektri mure
Toide sellele kaitsmele lülitatakse süütelukust.. peale kaitset on ahelasse ühendatud
1. genekas--
2.käigukasti aju.
3.õlitaseme andur -
4.ajukarbis olev ventika temp andur .
5. diagnostika ümmarguse pistiku pin 16
soovitan üle mõõta geneka ja piiluda ajukarpi. lisaks vaata ka õlitasemeanduri juhtmed üle.
1. genekas--
2.käigukasti aju.
3.õlitaseme andur -
4.ajukarbis olev ventika temp andur .
5. diagnostika ümmarguse pistiku pin 16
soovitan üle mõõta geneka ja piiluda ajukarpi. lisaks vaata ka õlitasemeanduri juhtmed üle.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: E38 elektri mure
Ajukarbis olev temp andur selline, nagu plokikaanes, kahe juhtmega? See junn oli roheliseks oksüdeerunud, tegin puhtaks, akuklemm oli ka maas korra, ja nüüd nagu korras jälle asi, müstiline. Kauaks muidugi...
Õlianduril pole juhtmeid tagagi enam üldse.
Õlianduril pole juhtmeid tagagi enam üldse.