Tervist.
Probleem on siis selline, et kui auto käivitan siis tundub, et kõik on korras. Panin "Drive" peale siis hakkas puterdama imelikult ja pööre läks 1500-2000 peale. Kui panin neutralile töötas väga ebaühtlaselt. Hakkasin sõitma siis hakkas kuidagi jõudu nagu piirama ja veojõukontrolli tuli põleb pidevalt. Siis pidurdasin ning suri välja drive peal. Ja enam ei käivitunud. Siis natukese ajapärast panin uuesti tööle ning hoidis pööret 3000 peal ning vahepeal sureb välja ning puterdab. Milles probleem võib olla? Fuel Inject System vms kirja lööb ka ette.
Sai tehtud käigukasti vahetus ning seisis esiots üleval umbes nädal aega. Kütust 20 liitrit paagis umbes. Paagisisene pump töötab.
1998 BMW E38 725TDSA probleem
- Flexiny
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 08.11.2015 21:29 29
- Peamine sõiduk: 1982 BMW E28 520i 92kW
- Asukoht: Pärnumaa
- Kontakt:
Re: 1998 BMW E38 725TDSA probleem
Ei ole talle diagnostikat teinud.Volum kirjutas:Mida diagnostika näitab?