1. leht 1-st

E65 750i esisillas klobin

Postitatud: 18.07.2017 14:14 30
Postitas eestikahvel
Sõites autoga umbes 30 minutit, hakkab esisillast kostuma klobinat. Mida kauem sõita seda hullemaks muutub. Kui auto seisab mõned tunnid kaob ära. Kui suruda poritiiva pealt amorti all siis mõlemal pool kolksub. Autol on EDC ja seda muutes comfort ja sport vahel ei muutu klobinas mitte midagi. Vahetatud dünaamiline stabilisaatori varras - peale selle, et rool muutus tihkemaks ja auto ujub vähem ei muutnud midagi. Autoks 2006a. E65 750i. Läbisõit umbes 230 000km ja olen teine omanik. Sild on kontrollitud juba 3x +1x tehnoülevaatusel ning midagi valesti ei ole. Palun abi.

Re: E65 750i esisillas klobin

Postitatud: 18.07.2017 21:19 28
Postitas Volum
Stab. varda pukse pole vahetanud? Kui jah, kas amordi tugilaagreid ka?

Re: E65 750i esisillas klobin

Postitatud: 18.07.2017 21:28 22
Postitas eestikahvel
Minu teada ei ole vahetatud. Lasen homme vahetada ja vaatab edasi. Suured tänud hetkel abi eest, hoian kursis kuidas läheb.

Re: E65 750i esisillas klobin

Postitatud: 18.07.2017 21:32 13
Postitas Volum
Kui kohapeal isegi kolksub, siis on hea kanalis vaadata ja käsi peal hoida, kus loksub. Nii on kõige kindlam vea leid.

Re: E65 750i esisillas klobin

Postitatud: 31.07.2017 11:46 55
Postitas eestikahvel
Vahepeal oli auto pikemalt remondis kuna selgus, et klapikaaned olid kõverad. See probleem on nüüd lahendatud ning oleks soov leida keegi kes tahaks klobina probleemiga tegeleda. Töökoda kus tehakse muid töid ei ole kompetentne seda tegema ning ütles ausalt, et otsigu ma keegi teine kes asjast rohkem teab.

Re: E65 750i esisillas klobin

Postitatud: 31.07.2017 21:59 57
Postitas LatsRist
Tallinnnas soovitan külastada Carmasters OÜ-d!Tõenäoliselt leitakse sealt oi,oi,oi kui palju veermiku osasid mida veel vahetada tuleks ,et asi ideaalne saaks ja tõenäoliselt ilma ideaalita nad seda tööd ette ei võtagi kuna annavad veermiku remondile kolme aastase garantii oma paigaldatud vidinatele juhul kui valid lemförderi varuosa.Veermiku kontroll neil küll tõenäoliselt linna kõige krõbedama hinnaga ja sillastend,aga see on seda raha väärt!Oma eelmisel isendil (E38-l) sai kolm aastat käidud kõiksugustes kohtades(ülevaatuspunktides,esinduses ja ka nurgatagustes töökodades) kolinaid otsimas-nooh pigem ei leitud miskit või siis katsetati,et tõenäoliselt need,aga ei ,siis need-ikka ei miskit.Siis sai vahetatud muudkui üle aasta rehve ebaühtlase kulumise tõttu jne,jne.Lõppkokkuvõttes iga aasta või kahe tagant vahetada 18 tolli 275mm Michelini ebapädevate veermiku kontrollijate-vahetajate-sillareguleerijate tõttu on ikka päääris kulukas+veel lampi vahetatud veermiku osad,sillastendid kõigele lisaks(kahe sellise rehvi hinna eest saaks aastas näit.oma 6x veermiku kontrollis käia Carmastersis või siis,6 x silla reguleerimist teha või siis kolm kallimat õõtsa ära vahetada).Mina sain kõikkidest muredest lahti just selles ettevõttes ning veermiku muredega käin eranditult nende töökojas(hoolduseks kasutan siiani veel teist ettevõtet).Ka praeguse X5-ga lahenes rehvide ebaühtlane kulumise mure ära peale nende töökoja külastust.