G11-Mootoris tõuseb pidevalt õlitase üle normaalse.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
bobcat
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 19.03.2013 08:44 28
Peamine sõiduk: bmw 330xd

G11-Mootoris tõuseb pidevalt õlitase üle normaalse.

Postitus Postitas bobcat »

Tere, lugu siis jah selline, et 730xd-l tõuseb pidevalt õlitase üle piiri ja ekraanil kiri, et mine aga servicesse.
Häirib selline lugu, seda enam, et see juba sellel kerel teine mootor. Kas selle vastu mingit rohtu ka on? Eelmisel autol F01 740xd mingit jama polnud, ainult sõidulust.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: G11-Mootoris tõuseb pidevalt õlitase üle normaalse.

Postitus Postitas ttsys »

Kütus kasvatab ilmselt õlitaset. Seal on 2 põhilist põhjust, KSP lekib või DPF süsteem rikkega.
Kus see auto muide liigub? Maantee või linnas, kus lühikesed otsad?
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4349
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: G11-Mootoris tõuseb pidevalt õlitase üle normaalse.

Postitus Postitas PeeterA »

Mis selle esimese mootori vahetuse põhjustas?
tel. 51 949 859
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: G11-Mootoris tõuseb pidevalt õlitase üle normaalse.

Postitus Postitas Volum »

Garantii veel kestab?
Buumer Auto / 53302262
bobcat
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 19.03.2013 08:44 28
Peamine sõiduk: bmw 330xd

Re: G11-Mootoris tõuseb pidevalt õlitase üle normaalse.

Postitus Postitas bobcat »

Auto on Helsingis ühe asutuse ametiauto ja sellega sõidan üldiselt ainult linna sees ja suht rahulikult. See õlitaseme asi on juba algusest peale. Esimene mootor jooksis kokku 4000 km juures. Sakslased ei lubanud soomes mootorit avada, ainult pihustid lubati maha võtta. Üks silinder oli seest puru. Ilmselt pihustist miskit sisse kukkus. Sõidu aeg hakkasid kirjad põlema et mingi engine failure, aga saad ikka servicesse sõita. Eks sõitsimegi, kuni mootor enam ringi ei käinud. Garantii korras vahetati mootor ära, keegi miskit ei julenud öelda. Aga teenenduses mulle ka öeldi, et kütus läbi rõngaste karterisse vajub. Aga et nii kiiresti ja palju. Mingist õli kvaliteedist vist siis rääkida ei saa. viimane õlivahetus oli vist 2000 km tagasi ja kompu järgi peaks veel saama 10000 sõita. Teine mootor ca 23000 sõitnud. Ilmselt see ka kaua siis vastu ei pea, kui diisliga õlitame.
Vasta