BMW 740 D

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
allud
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 29.08.2006 14:20 15

BMW 740 D

Postitus Postitas allud »

Plaan soetada selline isend Kuid ise eluaeg ainult audidega kokku puutund seega BMW kohapealt ei jaga nagu tuhkagi.

Loodan, et siin on inimesi kes saaksid selle kohta asjalikku informatsiooni jagada ja anda.

Auto head ja vead ja varuosadekättesaadavus ja milliste hindadega tuleks aevestada jne jne


Vastust ootama jäädes

Allud
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... light=740d
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... light=740d


Ega ta just mingi "säästupill" ei ole. Aga küllap sõiduomadused korvavad need kulud. Diisel V8 vääne on ilmselt elamus omaette.
530d
UrMas.L
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 09.06.2006 13:25 24

Postitus Postitas UrMas.L »

Osta või ei, see on siiski väga isiklik asi. Pigem Sinu nn "kõhuhääl" peaks ütlema, kas otsustad sellise masina kasukus või ei.
Olen isegi lühikest aega dislal töötava bmw-ga liikunud, seni kui see lihtsalt ära varastati, aga sellest mõnest nädalast piisas, et võin julgelt soovitada sellise kütuseliigiga liikuvat autot.
Foorumis räägitakse palju kütuse kvaliteedist. Tänaseks päevaks on asi minumellest paranenud. Samas, alati tankides võib ju kahetaktilise õli paaki lisada, mis välistab pumba vigastused. Pumbale ainsaks tõsiselt võetavaks ohuks ongi selle ebapiisav õlitus, mis on õli lisamisel täisesti välistatud. Mul tutav sõidab Moskvas 740d -ga juba aastaid alati paaki tankides õli lisades ja masinal pole mootoriga vähamatki häda olnud. Venemaa diisel on eriti saast meie kütusele nõutavate normidega kõrvutades, kuid sellisel moel ise kütust õlitades toimib asi kindlasti muretult. Veidi vahest ebamugav, aga tallad muretult :D
Negatiivset vahest niipalju, et 7-mene on mõeldus liikumiseks teedel, kus on teetööd lõpetatud. Tundlik on bmw-l igasugune munaliigendeid sisaldav jooksuosa, aga kui oled veidigi aktiivsem autohooldaja, siis sebid 3500-4000 eeguga kogu esimese jooksu uueks (va amordid). Tagumist otsa hoiab E38 -al teel terve sületäis hoobasi, aga ka nende ära väsimisel saab uuenduse teha suht kommi rahaeest.
Veel niipalju, et 7-mene pole neile, kes tõmmelda armastavad. Auto kaalub üsna palju ja kõrvalt tõmblevat sõidumeistrit vaatav kodanik näeb midagi kohmaka lehma kraatsilise liikumise harjutamise sarnast :lol: Kui kasutad 7-mest tema sihtotstarbekohaselt, siis leiad temas ustava ja sõbraliku kaasa pikaka ajakas.
Kõige suurem soovitus muidugi-KUI SÕIDURÕÕMUST RÄÄGITAKSE, SIIS RÄÄGITAKSE BMW -ST !!!
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

Nii palju võin lisada,et 700-seeria BMW ei ole vaese mehe auto.
Olgu ta ostes nii korras kui tahes,kulutusi hakkab tekkima igal juhul.
Kui autot tahad ikka sõidukorras hoida,tuleks kindlasti kasutada orig.varuosi,mis teadupärast just kõige odavamad ei ole :(
UrMas.L
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 09.06.2006 13:25 24

ei ole nõus!

Postitus Postitas UrMas.L »

See, kus ja mida autole külge osta, see on loomulikult igale mehele, kas auasi või võimaluste/soovide kesktee. Ühte ja sama mudelit saab usaldusväärselt töös hoida nii UM-i toel, kui ka ilma sinnapoole isegi vaatamata. Hobimasinast rääkides on asi võib-olla tõesti enam selles meeleolus, mis saadakse selle nn õige ja uue külge keeramisest.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: ei ole nõus!

Postitus Postitas toivoku »

ei tea kas on sobiv teema kysimiseks, aga tahaks teada kas see 4.0l mootor on ikka v8 või r6? :D
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

toivoku kirjutas:ei tea kas on sobiv teema kysimiseks, aga tahaks teada kas see 4.0l mootor on ikka v8 või r6? :D
Raivo kirjutas:Ega ta just mingi "säästupill" ei ole. Aga küllap sõiduomadused korvavad need kulud. Diisel V8 vääne on ilmselt elamus omaette.
Viimati muutis Kustas, 31.08.2006 20:09 14, muudetud 1 kord kokku.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Antud isendiga olen ise sõitnud! Tehnilise poole pealt on jupid suht kallid aga noh masin ka vastav :!: Minuarust on see ikka õige traktor V8 ja kaks turbot(üks ühel pool ja teine teisel pool) Kena masin igatahes tasub osta :!: :!:
Kasutaja avatar
Herli
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 21.02.2004 19:07 27
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Herli »

[quote="UrMas.L"]Venemaa diisel on eriti saast meie kütusele nõutavate normidega kõrvutades.

Tundlik on bmw-l igasugune munaliigendeid sisaldav jooksuosa, aga kui oled veidigi aktiivsem autohooldaja, siis sebid 3500-4000 eeguga kogu esimese jooksu uueks (va amordid).[quote]

njah, kes räägib, et venemaal on diisel meie oma kõrval nagu kuld!

ja 3500-4000 :roll: päris huvitav!
Diisel on ka auto!
UrMas.L
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 09.06.2006 13:25 24

raha ja saast

Postitus Postitas UrMas.L »

Venemaal on diisli kvaliteedinõuded üsna erinevad meie nõuetest. Just looduse säästmise seisukohast tuleneb see erinevus. Meie kütuse mure ongi vaid see keemilisel teel värvaine eemaldamine, mille käigus kaotab kütus määrimise omadusi. Venemaal seda muret ei ole. Seal on kõige suuremaks hädaks suur väävlisisaldus ja isesütimise temperatuuri liiga suur kõikumine. Füüsiliselt näeb asi nii välja, et summutist lendab jubedat saasta meile kopsudesse ja mootoris käib "pauk", kas liiga kiirest või liiga aeglaselt. Venelased koonerdavad põlemiskiirust vähendavate ainetega :lol:
Veidi "soola haavale" neile, kes eelistavad vaid neid nn usaldusväärseid tanklaid. Nimelt kütus, mida te ostate, tuleb enamuses kõik ühest tünnist, mis veetakse tanklatesse laiali. Vähe sellest, kütus, mis "vastab euroopa" nõuetede, KÕIGILE NÕUETELE, tuleb sinna tünni üsna tihti just vene päritolu rafineerimise tehastest, kus tihtipeale "aetakse segi", kus miski kütus läheb ja mis nõuded seal kuskil kehtivad.
Siin on palju koolipoisse. Võtke erinevatest tanklatest proove ja tehke kõige tähtsamate nõuetele vastavuse kontroll (tln TTÜ-s on see paras harjutus praktiliste katsete tegemiseks).
Ma loodan, et te peale seda mossedesse tagasi ei taha istuda, et oma sõiduteedel liikumiseks mõeldud ja bensiini või diisliga töötamiseks mõeldud autot säästa :shock:
OK, nali. See asi nüüd nii hull ka ei ole. Raud on kõva ja kannatab palju.
Siis see 4000 eeku. Kunagi sai ostetud tutikaid jubinaid autole. Need väsisid, kallid olid ka. Siis sai ostetud kasutatud jubinaid, need väsisid veel kiiremini. Siis lasin taastada, need käisid kauem, kui tehase liigendid ja maksid (4 tk) kokku ühe margi esinduse liigendi hinna.
Kasutaja avatar
Herli
Huviline
Postitusi: 90
Liitunud: 21.02.2004 19:07 27
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Herli »

selge! hinne 5

täislausega ilus vastus :D
Diisel on ka auto!
Vasta