740 i ime remont nõuka moodi

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
M535D
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 17.06.2017 18:14 32
Peamine sõiduk: e61 535 360kw
Telefon: 56797779

740 i ime remont nõuka moodi

Postitus Postitas M535D »

Avastasin autot diagnostides et keegi on teinud korraliku käru kui valvtronikule kruvi sisse keeranud. Uurisin kus tehti ja kõlakas käis et patriku juures tehti, ise teda ei tunne ja seega veel kinnitust pole aga lähen käin seal ära kindlasti. lisan ka pildis juhul kui õnnestub siia need laadida
M535D
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 17.06.2017 18:14 32
Peamine sõiduk: e61 535 360kw
Telefon: 56797779

Re: 740 i ime remont nõuka moodi

Postitus Postitas M535D »

https://www.upload.ee/files/8399992/288 ... 4.png.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: 740 i ime remont nõuka moodi

Postitus Postitas ooDDoo »

On võimalik 2,5 tuhandega remontida . või siis ca 600 on sinu auto peal teostatud variant ja välja progemine.
Antud asjadega võiks ennast enne auto ostu kurssi viia.. Eriti kui see sellise auto levinuim tüüpviga.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5622
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: 740 i ime remont nõuka moodi

Postitus Postitas eero »

:mrgreen:
Tulevastele kruviporri ohvritele infoks, et N62 mootorile on olemas ilma kruvi ja vägivallata versioon ka valvetronicu mootorijuhtimisest kultuurselt välja kirjutamiseks. Nii umbes kilo jagu kruvide hinna võrra soodsam seal juures.
Võib jagada :)
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: 740 i ime remont nõuka moodi

Postitus Postitas patrik »

Neid läbi aegade erinevaid versioone pakutud neile, kes valvetronicu remondiga nõus pole olnud. Juhul kui ajus soft säilinud ja tegemist sellise versionniga kus vanos töötab, tasub vahevõllide andurid uuesti seadistada ja valvetronic taas avada. Ilmselt siis eelmine omanik on müügi puhul mainimata jätnud...
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
KermoJ
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 16.03.2015 14:17 59

Re: 740 i ime remont nõuka moodi

Postitus Postitas KermoJ »

Enda autot uurides ka ühel mootoril polt küljepealt sisse keeratud, mis siis sel juhul aitab? Auto pole kindlasti see, mis ta olema peaks. Lõppasendit tahtsin timmida, siis bank 2 ei liigutand miskit, eeldan, et see on juhipoolne ja seal ka polt sees. Külmast peast lonkab ja ei käi õieti, Lööb ka avariisse. Soojast peast avariisse ei löö ja käib natuke paremini, kuid madala pöördega minekut pole absull. Kõrgema pöördega hakkab mootor natukenegi elama, kuid eeldan, et 200kw peaks siiski paremini liikuma :roll:
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: 740 i ime remont nõuka moodi

Postitus Postitas patrik »

Ise igasugu teste ja kalibreerimisi teha ei tohi! Pärast tuleb minu juures üle seadistada
Avatud valvetronicuga on minek teravam kui originaalis.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5622
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: 740 i ime remont nõuka moodi

Postitus Postitas eero »

Seal on tõenäoliselt mitu viga. Üks või ühed, mis külmalt putramist põhjusta(vad) ja siis see või need, mis soojalt. Kinni kägistatud valvetronic on ilmselt praegu üks neist. Ilma kruvita tehes vähemalt valvetronic enam mootori tööd ei sega ja jõu kadu ka pole.
Aga nagu öeldud seal on antud juhul suure tõenäosusega veel asju. Näiteks veninud ketid ja/või õhulekked.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Vasta