probleem730D mootoriga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
RAIGO28
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 22.07.2007 14:21 39
Asukoht: Taani

probleem730D mootoriga

Postitus Postitas RAIGO28 »

mul selline probleem...sõitsin oma bemariga 100 km/h,hakkasin mööda sõitu sooritama ja gaasi pedaali vajutades hakkas mootor täiega tõrkuma ja sumpast tuli musta suitsu.mõne kilomeetri pärast suri mootor välja.kui proovisin käivitada läks mootor käima kuid ei käinud normaalselt...üritasin siis koju ära jõuda,aga poole tee peal hakkas mootor jälle normaalselt käima.järgmine päev oli sama probleem,et kui 100-ga sõites vajutasid gaasi põhja hakkas mootor täiega tõrkuma...äkki kellelgi on sama jama olnud,foorumist ei leidnud..autoks 730D 1999a.praegu käib mootor jälle okeilt...
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

Viga arvatavasti turbos või toitesüsteemis, esmalt soovitaks vaadata turbo üle ja teiseks minna diagnostikasse ja kolmandaks vaheta kütte ja õhufilter!
RAIGO28
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 22.07.2007 14:21 39
Asukoht: Taani

Postitus Postitas RAIGO28 »

eks ma üritan siin taanimaal seda kohta leida...aga miks ta tõrgub aeg ajalt??ja alles peale 100km/h??
Veljo_V
Huviline
Postitusi: 2638
Liitunud: 27.04.2006 21:57 54

Postitus Postitas Veljo_V »

RAIGO28 kirjutas:eks ma üritan siin taanimaal seda kohta leida...aga miks ta tõrgub aeg ajalt??ja alles peale 100km/h??
Siis on vaja teatud kogus kütet vaja mida filter enam ei anna läbi!
tpratka
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 07.05.2007 12:08 43

Postitus Postitas tpratka »

Endal lõi sellise sinise suitsu tagant välja ja sellega läks ka turbo parematele jahimaadele. Aga jah ennem filtrid ja muu väike pudi padi. Paagisisese etteande pumba küljes on ka selline filtri või sõela moodi asi. äkki see umbes? Või siis mingi pump hoopis saba andnud. Paagisisene või siis põhjaalune. Ning ega see turbo kontroll ka paha ei tee
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Enda kogemus pihustite lõppemisega - gaasi andes suri välja, soojast peast ei käivitunud. Sõidu ajal kaasnes sellega ka tahmalont. Vigased pihustid said välja vahetatud ning pärast seda läks ilusti käima ning ka suitsemine kadus ära.
RAIGO28
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 22.07.2007 14:21 39
Asukoht: Taani

Postitus Postitas RAIGO28 »

asi igatahes kütusefiltris pole,sest kui süüte sisse keerad laseb filter kütust läbi ja piisavalt....arvan et probleem on seal mootori juures kusagil.igatahes auto ei taha käia madalatel pööretel ja käivitub ka siis kui ise tahab :? siin tekibgi küssa kuhu see kütuse voolik sealt filtrist edasi läheb?palju see pump või mis iganes too on mõjutab seda kütuse ette annet.....
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Tühikäigul ja väiksematel koormustel on vajalik küttekogus väiksem, kui suurematel koormustel. Kogetud asi, piisab samamoodi ka tõesti väga väiksest õhulekkest toitesüsteemis... Kõige lihtsam ikkagi, tee nagu Velts soovitas, alusta kõige lihtsamatest-odavamatest asjadest ja siis edasi :)
Ka Kimmo näpunäitele viska ikkagi pilk peale :)
Ka see vihje, mis sa ütlesid, et peale mõnda kilomeetrit sõitu taastus normaalne sõit, oletan, et siis oli suht rahulik sõit- rahuliku sõiduga tuleb filtrist piisavalt läbi, et taastada normaalne sõit, ja see mõni kilomeeter sellele vihjabki- suuremat koormust kasutades läheb filtrist pumbani rohkem kütet kui paagist filtrisse jõuab ja tekibki filtrisse ''auk'', mis on vaja uuesti täis pumbata ning niikaua, kui see auk seal on, siis ka mootor lonkab...
Talvel oli samasugune jama bensukaga muuseas- 4 silindrit ei töötanud ja lonkas, puterdas, bensukulu oli laes, minek oli nagu zilil-põhjuseks oligi umbes filter, mis 20kraadise külmaga näkku hakkas panema...
Vot siis...
Vaheta filter ära ja vaata, mis siis teeb, kui midagi ei muutu, siis uuri edasi...
RAIGO28
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 22.07.2007 14:21 39
Asukoht: Taani

Postitus Postitas RAIGO28 »

nüüd ongi see viga teinud täispöörde.....mootor ei käivitu üldse ja kui käima saad siis töötab ainult 3000 pöörde juures.kui pöörded lased normaalsele tasemele siis sureb auto kohe välja...võtsin kütte vooliku peale filtrit lahti ja keerasin süüte sisse lööb kütte läbi filtri probleemideta....siis võtsin lahti ka enne pihustit,sinna tuleb ka küte....
hakkan juba arvama et äkki on viga elektrisüsteemis,sest pihustite peale jooksevad ju elektrijuhtmed....homme on plaan minna targema mehe juurde siin TAANIs,aga ei taha nagu loll ka välja näha,sest äkki hakkab lolli juttu ajama ja käseb ei tea mida veel ära vahetada....
prelude20
Huviline
Postitusi: 3724
Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
Peamine sõiduk: Metroo
Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja

Postitus Postitas prelude20 »

ma enne teen targa juures lolli näo kui ise jalgratast leiutan. aga nt lisaõhku ei saa kusagilt. mul oli e36 taoline jama ja pärast selgus et tagasivoolu voolikud puruks
RAIGO28
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 22.07.2007 14:21 39
Asukoht: Taani

Postitus Postitas RAIGO28 »

mehed sain oma vea teada...tänan teid abi eest.hoopis tuli välja,et viga oli ühes sensoris.see sensor juhib pihustite tööd.asi leidis õnneliku lõpu...
Vasta