E32 uuema ja vanema erinevus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
HannesT
Huviline
Postitusi: 541
Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
Peamine sõiduk: E38
Asukoht: Räpina vald

E32 uuema ja vanema erinevus

Postitus Postitas HannesT »

Tere. Olen uus Bmw klubi kasutaja, sest plaan omale Bmw soetada. prioriteetideks on mugav, vaikne, naginavaba ja salong ja pehme vedrustus, mis auke ei tunne. Vastavalt rahakotile olen välja valinud Seitsmese E32 keretüübi. Arvatavasti kas 3,0 või 3,5 mootoriga. Foorumit lugedes jäi silma üks kasutajateema, kus vahetati ära kahel autol salong must -> valge. Seal teemas juhiti tähelepanu enne ja pärast 04/1992a E32 kerega autode erinevusele. Kui suur see erinevust tegelikult on ja kas on mõtet võtta kinnisideeks just uuemapoolse mudeli ostmine?

Olen anda jaoks asja läbi mõelnud, aga E32 omanikud võiks rääkida autost üldiselt ja kas tõesti peab autot remontides samal kuul nälgima.
Kasutaja avatar
sysi
Klubiliige EKBK
Postitusi: 367
Liitunud: 25.12.2003 12:15 08
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sysi »

Martin_R kindlasti oskab täpsemalt erinevusi kommenteerida, ent minu soovitus oleks osta võimalikult korralik auto ja sellest summast lähtuvalt kas siis uuem või vanem. Uuemad ahvatlevad rohkemate lisadega, ent samuti ka võimalike suuremate kulutustega (M60 mootorid e. V8 mootorid on kindlasti potentsiaalselt kulukamad kui M30).

Kui jääda vanema E32 juurde, siis minu soovitus oleks kindlasti 735, kuna minu tagumikutunne ütleb küll, et 730<735(<750) vahe on vägagi tuntav. Samas kui oled ikka fänn, siis vist ei jää muud üle kui 750 :)

Ja remondi osas on nii, et mida korralikum auto alguses osta, seda odavam ta lõppkokkuvõttes tuleb.
Kasutaja avatar
bemm730
Huviline
Postitusi: 774
Liitunud: 30.10.2007 21:15 16
Peamine sõiduk: MB w221 s63 amg
Asukoht: Tallinn,Õismäe

Postitus Postitas bemm730 »

Ma ise oman e32 ja pole küll pidanud nälgima :DKuna minul on läind oma auto parandamise peale 120eeku :D 1tulepirn ja generaatori ja roolivõimurihma olen aint vahetand(õli ja filtreid ei arvestanud).Kas uuem või vanem oleneb milline satub,ma arvan,et peamine oleks see,et tegemist oleks korraliku isendiga ;)
HannesT
Huviline
Postitusi: 541
Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
Peamine sõiduk: E38
Asukoht: Räpina vald

Postitus Postitas HannesT »

Mis aastal need esineerud laiaks muutusid E32 kerel?
AlariK
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 25.09.2006 13:27 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AlariK »

Laiad neerud on V8 ja V12 mootoritega mudelitel.
Kasutaja avatar
trivium
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 03.03.2005 12:42 54
Asukoht: tln

Postitus Postitas trivium »

Lai nina tuli 92. aastast v8 mootoriga, v12 oli algusest saadik laia ninaga, rida 6 mootoriga on kõik kitsa ninaga. V8 tulekuga lõpetati 3,5 mootoriga e32 tootmine.
92.(v12 vist juba 91.) aastal tulid mõned uuendused salongis, metallist ukselingid ja teistsugune tuhatoosi osa, 2x airbag, pluss veel kindlasti midagi aga need on nähtavamad uuendused.
Kui remondiarvete pärast muretsed, siis tasuks vaadata vähe uuemaid ja korralikumaid, kuid ega seegi ei garanteeri muretut elu. Remontida vast kõige odavam ja lihtsam M30 (rida6) mootoriga isendit, kõige kulukam kindlasti v12, seda siis mootori poolepealt, v12 üldse kogu kapotialune majandus nii täis tuubitud ja seal ruumi väga vähe. Silla osad peaks neil kõik samad olema, nii et seal pole vahet.
Viimati muutis trivium, 16.11.2007 10:09 13, muudetud 1 kord kokku.
e30
HannesT
Huviline
Postitusi: 541
Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
Peamine sõiduk: E38
Asukoht: Räpina vald

Postitus Postitas HannesT »

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Käisin seda autot vaatamas ja mulle tundus enamvähem OK. Üks tagauks ei tulnud väljast lahti ja seest oli nats hooldamata, aga roostet ei paistnud ja mootor töötas ilusti. Aga ees on laiad neerud. Avariitunnuseid esiosast ei tuvastanud. Samas ka kellade osutid olid punaseks värvitud - vast mõni saksa noormees tegi ise autole väikest tuuningut ja facelift'i.
Kasutaja avatar
trivium
Huviline
Postitusi: 106
Liitunud: 03.03.2005 12:42 54
Asukoht: tln

Postitus Postitas trivium »

Päris hea tundub, kuigi hind on vast veidi kõrgevõitu. Rooste esinemist tasub otsida uste alt servadest (seal need plastik liistud, mis koguvad niiskust enda vahele) Tagumised tiivakaared, numbritulede ümbrus kipub ka rooste minema. Lisavarustus on ka päris hea, eriti meeldivad el. nahk-sportistmed :D . Mis värk selle tuhatoosiga on, tundub et tükk on välja saetud :shock:
e30
Kasutaja avatar
Sten
Huviline
Postitusi: 996
Liitunud: 02.07.2007 16:55 24
Peamine sõiduk: Trafic
Asukoht: Linn
Kontakt:

Postitus Postitas Sten »

Endal olund E32 89a 730 automaat viimased poolteist aastat ja ei saa küll väga kurta , arvestades sellega et ma ostsin auto samuti saksast tulnuna ,kuid väikse rahaga (sina ära niimoodi tee),sest siis tõsi ta on tahab ta ikka pidevat hoolt (loe: uusi varuosi) kuid need ei maksa väga üle mõistuse . Soovitan osta kui oled valmis kütte peale üle keskmise raha panema ja autot regulaarselt kontrollima /hooldama ,siis kestab ta kaua
Kasutaja avatar
bemm730
Huviline
Postitusi: 774
Liitunud: 30.10.2007 21:15 16
Peamine sõiduk: MB w221 s63 amg
Asukoht: Tallinn,Õismäe

Postitus Postitas bemm730 »

See 735 ja päris korralik,aga tuhatoos on küll vist kellelegi ette jäänud :D
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

HannesT kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Käisin seda autot vaatamas ja mulle tundus enamvähem OK. Üks tagauks ei tulnud väljast lahti ja seest oli nats hooldamata, aga roostet ei paistnud ja mootor töötas ilusti. Aga ees on laiad neerud. Avariitunnuseid esiosast ei tuvastanud. Samas ka kellade osutid olid punaseks värvitud - vast mõni saksa noormees tegi ise autole väikest tuuningut ja facelift'i.
Mis nupud need seal raadio kõrval, vasakul pool on?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8275
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tarvo kirjutas:Mis nupud need seal raadio kõrval, vasakul pool on?
Tundub, et tagumise ruloo nupp on rohkem käe alla toodud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta