1. leht 1-st

E24 635CSI säde läinud

Postitatud: 30.05.2007 10:14 28
Postitas Toly
(probleem): Säde kadunud.

Vahetasin impulsiandurid (kasu pole), Lõhkusin rootori ära, vahetasin uue vastu (kasu pole), vahetasin süütepooli (kasu pole)...

Praeguseks on ilmselt aju veel vahetamata... paraku ei vedele neid niisama kellelgi ( on teil mingeid häid ideid :P )

Või on kellelgi veel juhtunid selliseid anomaaliaid?

M30 mootor

Postitatud: 03.06.2007 00:47 57
Postitas proktos
ei tea kas tolgat on,aga sõbral küll teine bmw aga mure oli tal sama,sai siis ära vahetatud samuti aju ja süütepool,kuid ikka sädet polnud,temal oli viga selles et immo oli otsad andnud ja polnud sädet,ühendas kuidagi immo lahti ja sai auto käima

Postitatud: 04.06.2007 18:25 24
Postitas sysi
Ka mootori mass tasub üle kontrollida (aku-starter-genekas voolujuhtmed ka).

Postitatud: 05.06.2007 12:05 34
Postitas Toly
tehtud, abi pole... :(

635

Postitatud: 05.06.2007 22:56 17
Postitas i6
Mis aju viimased numbrid on,äkki saan aidata.

Re: 635

Postitatud: 08.06.2007 12:56 37
Postitas Toly
i6 kirjutas:Mis aju viimased numbrid on,äkki saan aidata.
Aju:0 261 200 043

Postitatud: 11.06.2007 21:00 07
Postitas Toly
pole ilmselt kellelgi :(

Postitatud: 04.07.2007 11:12 15
Postitas Toly
On kellelgi selline variant, et ma võtan oma aju kaasa ja proovin kellegi auto peal... see ei tee ju midagi paha... pole siiani saanud ühtki sobivat aju :(

Postitatud: 04.07.2007 11:38 26
Postitas ruut
Toly kirjutas:On kellelgi selline variant, et ma võtan oma aju kaasa ja proovin kellegi auto peal... see ei tee ju midagi paha... pole siiani saanud ühtki sobivat aju :(
Niipidi võime proovida. Valdek lubas tänaseks mootori kokku laduda. Annan teada, kui mul sõitev masin käes.

Postitatud: 05.07.2007 09:32 19
Postitas Toly
sobib

Postitatud: 05.07.2007 10:03 20
Postitas Martin_S
mul oli sama viga e28 säde kadunud. otsisin ka viga igalt poolt
sai impulsi andureid kontrollima hakatud ja selgus et sinna ei tule vool peale sai siis hakatud juhtmeid ajama ja selgus et viga hoopis releesse tulevas juhtmes kus oli takistus. viga võib olla ka relees endas.


( impulsi andurite takistus peaks olema 400 - 1200 ohmi vahel mul oli üks 1004 ja teine 998 ja autodata andmetel peaks tulema neile peale 4-8V aga mul tuli sinna 2-3v aga siis juba auto töötas )

LOE see ka läbi äkki aitab

Postitatud: 05.07.2007 10:24 54
Postitas ruut
Toly kirjutas:sobib
Läheb veel aega. Tekkisid mingid müstilised probleemid :? Ehk järgmisel nädalal saan masina kätte.

Postitatud: 13.07.2007 14:23 48
Postitas Toly
ruut kirjutas:
Toly kirjutas:sobib
Läheb veel aega. Tekkisid mingid müstilised probleemid :? Ehk järgmisel nädalal saan masina kätte.
kuda autoga lood?

Postitatud: 20.07.2007 08:58 15
Postitas Toly
ja kui kellelgi vedeleb tarbetuna mingi täiesi suvaline ajju... mida ma saan katsetusteks kasutada... siis võib mulle ka teada anda... eelistatud on 2-realise pistikuga motronicud, samas pole oluline kas tegu on 2,0 / 2,3 või 2,5-ga... aga arvestada tuleks sellega, et ma tahan katsetada... seega peaks aju olema praegusele omanikule täiesti tarbetu (nüüd on käes see hetk kus ma loen mõttes kokku kõiki 2,0 ajusid millele ma minevikus olen omistanud "" sildi :P)

Postitatud: 23.07.2007 11:19 10
Postitas Toly
Tänud kõigile kes kaasa aitasid... minu puhul lõppes asi aju vahetusega, imepärasel kombel leidus selline asi isegi Eesti pinnal :)