Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
cino
Huviline
Postitusi: 398 Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa
Postitus
Postitas cino » 19.06.2006 23:14 24
kohalt võtul kui veojõu kontroll maha võtta jõnksutab kuni käiguvahetuseni ehk siis esimese käiguga ja kuni 6000 pöördeni
enne koonuse panekut seda ei olnud
kas siis pean koonused maha kiskuma jälle või oskab keegi öelda milles viga???
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582 Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu
Postitus
Postitas e36forever » 19.06.2006 23:33 03
Kas koonused on puhtad?
Kardan, et on midagi sisse läinud õhulugejasse ja tuleks see ära puhastada
Tom
Huviline
Postitusi: 742 Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Tom » 20.06.2006 08:52 04
Koonus = mõttetu, pealegi kui on hooldatav, siis need õlid on mootorile pahad.
Mulle siiani müstika, miks koonuseid kasutatakse...
Ükski tootja neid ei kasuta, ainult nurgatagused tuunijad, see peaks juba vähe ideed andma asjast.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582 Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu
Postitus
Postitas e36forever » 20.06.2006 09:56 17
Bmw-le tõesti koonus peale hääle ja välimuse midagi juurde ei anna kapotialla aga näiteks turboautodel või Ameerika autodel annab koonus lausa 20hp juurde(kui on korralikult ehitatud).
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 407 Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:
Postitus
Postitas veekaheksa » 20.06.2006 10:21 34
Palju õnne
Mina sinu asemel uuriks enne õhulugejate hindu ja alles siis hakkaks tuunimise peale raha loopima.
All good things come to those who wait.
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363 Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city
Postitus
Postitas priitv8 » 20.06.2006 10:57 34
Õnneks on ju seda imelihtne kontrollida: originaalfilter tagasi. Kui probleem kaob on asi selge. Kui mitte, siis tuleb viga mujalt otsida.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
cino
Huviline
Postitusi: 398 Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa
Postitus
Postitas cino » 20.06.2006 12:50 26
sai täna proovitud siis originaal filtrid tagasi kruvitud ja enam ei jõnksuta
koonused kinkisin ära icic
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
aise
Huviline
Postitusi: 2296 Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas aise » 20.06.2006 14:15 36
cino kirjutas: sai täna proovitud siis originaal filtrid tagasi kruvitud ja enam ei jõnksuta
koonused kinkisin ära icic
tubli, kuidagi peab ju õppima eks
cino
Huviline
Postitusi: 398 Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa
Postitus
Postitas cino » 20.06.2006 14:54 46
jep
ma kartsin muidu ise ka et koonusega pole 5 liitrisel midagi teha
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582 Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu
Postitus
Postitas e36forever » 20.06.2006 15:45 05
Ma arvan, et need koonusfiltrid olid liiga väikesed 850i jaoks, sest õige suurusega algavad alles 2500 tk
OT. Kas tegemist on "850 BMW" -ga?
Relk
Huviline
Postitusi: 1665 Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Relk » 20.06.2006 16:09 15
Tom kirjutas: Mulle siiani müstika, miks koonuseid kasutatakse...
Ükski tootja neid ei kasuta, ainult nurgatagused tuunijad, see peaks juba vähe ideed andma asjast.
No see on ju vana tõde, et kui tahad hp'sid juurde siis kõigepealt pane kulmud, siis põhjavalgustus ja siis koonusfilter.
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703 Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:
Postitus
Postitas AARE540 » 20.06.2006 16:47 50
800sele kulmude panemine on siuke nats kahtlane ettevõtmine vast- põhituled on tal liikuvad ja udukad ka siuksed kitsad pilud, millele kulme peale pannes vist oleks nagu hiinlane juba
Aga koonuse suhtes olen ise ka samal arvamusel, et milleks seda küll vaja on- ei mina usu, et see mingit märgatavat- tuntavat efekti annab, vbl ainult hääle suhtes, aga noh, see pole ka argument...
cino
Huviline
Postitusi: 398 Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa
Postitus
Postitas cino » 20.06.2006 17:10 47
koonusiltrid olid mootori võimsuse järgi ostetud ja mis krdi hp-sid kulmud ja põhja valgus annab???
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703 Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:
Postitus
Postitas AARE540 » 20.06.2006 17:25 42
cino kirjutas: mis krdi hp-sid kulmud ja põhja valgus annab???
Ära seda siis tõsiselt ometi võta
cino
Huviline
Postitusi: 398 Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa
Postitus
Postitas cino » 20.06.2006 18:03 26
seda ma naerangi...
aga kes oskab öelda palju stockis 5.0 sci õhu rõhku talub???
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
cino
Huviline
Postitusi: 398 Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa
Postitus
Postitas cino » 20.06.2006 18:09 16
aap seda tahtsin küsida palju on E31-sid 850 manuaal kastiga siinmail
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
Tom
Huviline
Postitusi: 742 Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Tom » 20.06.2006 19:00 18
cino kirjutas: seda ma naerangi...
aga kes oskab öelda palju stockis 5.0 sci õhu rõhku talub???
Et mida?
Tahad ülelaadima hakata?
e36forever
Huviline
Postitusi: 582 Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu
Postitus
Postitas e36forever » 20.06.2006 20:08 19
Aga FTC-l ja Speedestil sõitis twinturbo 750i, mille 1/4 oli 13.6?
Kahjuks olid need turbod nii pisikesed nagu oleks 524td-lt pärit...
Manuaalkastiga 8-si eriti ei ole, aga Leedus on üks 75k müügis.
cino
Huviline
Postitusi: 398 Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa
Postitus
Postitas cino » 20.06.2006 20:33 18
sooviks jah ülelaadida turbod on olemas aga palju mootor kanatab seda ei tea
ja katse eksitus meetodil ka eriti ei taha proovida:P
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582 Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu
Postitus
Postitas e36forever » 20.06.2006 21:02 16
Aga küsi siis selle 750il omaniku käest, kui mootor on korras, siis kannatab vast 0.6 bar rõhuga sõita küll
cino
Huviline
Postitusi: 398 Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa
Postitus
Postitas cino » 20.06.2006 22:25 29
niisiis väike mure miks krt mu e31 on palju haledam kui e65 735TD 2 turbone rida 6???
e31-l v12 5.0 6-ne manuaal
e65-l r6 3.5 2xturbo ja tiptronic aut kast
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
priitv8
Huviline
Postitusi: 8363 Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city
Postitus
Postitas priitv8 » 20.06.2006 23:10 07
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
e36forever
Huviline
Postitusi: 582 Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu
Postitus
Postitas e36forever » 20.06.2006 23:23 42
cino kirjutas: niisiis väike mure miks krt mu e31 on palju haledam kui e65 735TD 2 turbone rida 6???
e31-l v12 5.0 6-ne manuaal
e65-l r6 3.5 2xturbo ja tiptronic aut kast
Loogiline ju
Kui oled vähegi siit foorumist 8-sase kohta lugenud , siis loed välja ka selle, et seda autot ei tehtudki kiireks sõiduks vaid hoopis kruisimiseks.
735d said pähe, sest autodel on mingi vanuse vahe
Kuna sul on manuaal ja turbod olemas, siis võiks Eesti esimese kiire 8-se valmis ju ehitada küll, äkki teed teema ka lugejate autode alla ja paned pilte ja infot. Peaks vist esimene 8-ne olema üleval
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110 Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN
Postitus
Postitas Aimar » 21.06.2006 01:03 38
cino kirjutas:
aga kes oskab öelda palju stockis 5.0 sci õhu rõhku talub???
Nagu na aru saan, on tegu veel CSI-ga või?
e36forever
Huviline
Postitusi: 582 Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu
Postitus
Postitas e36forever » 21.06.2006 08:23 35
Aimar kirjutas:
Nagu na aru saan, on tegu veel CSI-ga või?
Logo peal on igatahes tavaline 850
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 407 Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:
Postitus
Postitas veekaheksa » 21.06.2006 11:30 20
Mis ta sul on siis ? 5.0, 5.4 või 5.6?
All good things come to those who wait.
e36forever
Huviline
Postitusi: 582 Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu
Postitus
Postitas e36forever » 21.06.2006 11:32 00
veekaheksa kirjutas: Mis ta sul on siis ? 5.0, 5.4 või 5.6?
cino kirjutas: e31-l v12 5.0 6-ne manuaal
dellu
Huviline
Postitusi: 132 Liitunud: 10.11.2003 15:18 39
Kontakt:
Postitus
Postitas dellu » 21.06.2006 14:01 33
Selle 750 turbo omanikuga saad ühendust streetrace.org foorumist kasutaja 750il kaudu. Kui huvi võin PSi mobiili numbri ka panna.
cino
Huviline
Postitusi: 398 Liitunud: 11.10.2005 12:46 45
Peamine sõiduk: VOLVO XC90
Asukoht: tartumaa
Postitus
Postitas cino » 21.06.2006 14:19 41
bmw üle 5 liitrist mootorit pole kunagi tootnud
If you fart loudly in publick, yell: "JET POWER" and start walking faster.
aise
Huviline
Postitusi: 2296 Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas aise » 21.06.2006 14:21 44
cino kirjutas: bmw üle 5 liitrist mootorit pole kunagi tootnud
mis see 760 siis on?