X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Tere!
Sai soetatud endale X5 e70 3,0d ,2007.a. Kahjuks polnud autol tehasest paigaldatud konksu. Seega olen uurinud välismaa foorumeid,põhiliselt http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... 918&page=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Probleemi polekski kui veaksin ainult kerghaagist. Kuid suveperioodil tuleb autol vedada paadihaagist ca 15 korda sadamasse ja tagasi. Slipilt paadi vettelaskmine ja väljatõmbamine. Kusjuures haagisemass ca 2,4t ning konksule toetuvat kaalu(tongue weight) kg hetkel ei tea.(pole saanud mõõta).
Tegemist usa treileriga, üheteljeline. Seega lugedes erinevaid foorumeid soovitatakse kasut orginaaltootjat(oris,westfalia) või siis USAs execuhitch, mis lubab kohati suuremat haagist tõmmata kui orginaal.
Eestis on variandid:
*On pakutud Bosal konks koos elektriga
*Kasutatud orginaal(Leedu)
*Uus konks Konekesko autolt.
Minu mured : 1. Kuna haagisemass on auto lubatud peaaegu maksimumilähedane, siis mida arvate Bosal vs orginaal ning mida üldse arvata Konekeskoauto toodangust?
Nad väitsid ,et on paigaldanud X5 -le konksu. Äkki keegi siit foorumist omab kokkupuudet.
2. Tongue weight - konksule toetuv raskus(vabandan, ei tea täpset eestikeelset vastet)
http://www.etrailer.com/faq-how-to-dete ... eight.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
USA foorumites kirjutatud, et konksule toetuv raskus võiks olla 5-12% haagisekogumassist st minu puhul 125-250kg. Enamus konksudel lubatud raskus 150kg !!
Elektriosa.
Soovitatakse ikkagi kasutada orginaal juhtmestikku. Kahjuks on esinduse hind ülemõistuse ca 400 eurot.
Kas keegi on paigaldanud mitte org juhtmestiku ja vahekarpi. Kas samuti lülitab välja pdc, regulleerib vedrustust -veojõukontrolli vajadusel jne?
Tundub, et peale konksu paigaldust on vajalik ikkagi käia kodeerimas või mitte?
Võimalik, et sobivad peaaegu kõik turul pakutavad haagisekonksud. Kuid turvalisus ja ka auto ning paadi väärtus panevad mind pigem ennem uurima, et ennetada võimalikke tulevikus tulevaid probleeme.
Loodetavasti viitsib keegi teemasse süveneda ja oskab teemat kuidagigi kommenteerida?
Kaido
Sai soetatud endale X5 e70 3,0d ,2007.a. Kahjuks polnud autol tehasest paigaldatud konksu. Seega olen uurinud välismaa foorumeid,põhiliselt http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... 918&page=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Probleemi polekski kui veaksin ainult kerghaagist. Kuid suveperioodil tuleb autol vedada paadihaagist ca 15 korda sadamasse ja tagasi. Slipilt paadi vettelaskmine ja väljatõmbamine. Kusjuures haagisemass ca 2,4t ning konksule toetuvat kaalu(tongue weight) kg hetkel ei tea.(pole saanud mõõta).
Tegemist usa treileriga, üheteljeline. Seega lugedes erinevaid foorumeid soovitatakse kasut orginaaltootjat(oris,westfalia) või siis USAs execuhitch, mis lubab kohati suuremat haagist tõmmata kui orginaal.
Eestis on variandid:
*On pakutud Bosal konks koos elektriga
*Kasutatud orginaal(Leedu)
*Uus konks Konekesko autolt.
Minu mured : 1. Kuna haagisemass on auto lubatud peaaegu maksimumilähedane, siis mida arvate Bosal vs orginaal ning mida üldse arvata Konekeskoauto toodangust?
Nad väitsid ,et on paigaldanud X5 -le konksu. Äkki keegi siit foorumist omab kokkupuudet.
2. Tongue weight - konksule toetuv raskus(vabandan, ei tea täpset eestikeelset vastet)
http://www.etrailer.com/faq-how-to-dete ... eight.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
USA foorumites kirjutatud, et konksule toetuv raskus võiks olla 5-12% haagisekogumassist st minu puhul 125-250kg. Enamus konksudel lubatud raskus 150kg !!
Elektriosa.
Soovitatakse ikkagi kasutada orginaal juhtmestikku. Kahjuks on esinduse hind ülemõistuse ca 400 eurot.
Kas keegi on paigaldanud mitte org juhtmestiku ja vahekarpi. Kas samuti lülitab välja pdc, regulleerib vedrustust -veojõukontrolli vajadusel jne?
Tundub, et peale konksu paigaldust on vajalik ikkagi käia kodeerimas või mitte?
Võimalik, et sobivad peaaegu kõik turul pakutavad haagisekonksud. Kuid turvalisus ja ka auto ning paadi väärtus panevad mind pigem ennem uurima, et ennetada võimalikke tulevikus tulevaid probleeme.
Loodetavasti viitsib keegi teemasse süveneda ja oskab teemat kuidagigi kommenteerida?
Kaido
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
150kg konksule on selge overkill ja viitab, et paat on haagisel liiga ees - haagis on tasakaalust väljas. Ka minu e70 x5 on tihti 2,3t kaater sabas (haagis respo 2700). Käru konksule langev koormus on ca 50kg - kannatab ühe käega haagist tõsta. Maanteel käitub auto väga stabiilselt. Olen sõitnud nii tuhandeid kilomeetreid, olnud jäistel ja looduslikel slippidel jne.
Konksuks on mul originaal westfalia, aga arvan, et ka teised brändid ajaksid asja kenasti ära.
Mis paadiga tegemist on?
Konksuks on mul originaal westfalia, aga arvan, et ka teised brändid ajaksid asja kenasti ära.
Mis paadiga tegemist on?
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Muhv, olid üks kelle mõtteid lootsin ka kuulda.
Siis tundub, et tongue weight ei tohiks probleemiks olla.(eks kevadel ikkagi mõõdan)
See 5-12 % on teoreetiline kaal, mis näiteks isegi seal etrailer lehel kirjas. Seal lausa 10-15%. Sellest tekkis ka minu mure, sest eelnevalt on aastaid Range Rover II-ga liigutatud ja siis ei olnud see probleemiks. Kahjuks on hetkel paat talvekorteris ja mõõta seda hetkel ei saa.
Paadiks on 2007.a Stingray 195lx.
Siis tundub, et tongue weight ei tohiks probleemiks olla.(eks kevadel ikkagi mõõdan)
See 5-12 % on teoreetiline kaal, mis näiteks isegi seal etrailer lehel kirjas. Seal lausa 10-15%. Sellest tekkis ka minu mure, sest eelnevalt on aastaid Range Rover II-ga liigutatud ja siis ei olnud see probleemiks. Kahjuks on hetkel paat talvekorteris ja mõõta seda hetkel ei saa.
Paadiks on 2007.a Stingray 195lx.
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Ilus paat!
Oma kunagisele e46 lasin kärukonksu järelpaigaldada. Konks oli originaal westfalia (tahtsin saada komplektis olevat originaalkatteplastikut stangele). Elektripunt oli aftermarket. Lasin paigaldada Alptomis. Mingeid anomaaliaid ei täheldanud.
Mõõdukalt kerget konksukoormust pooldab ka Eesti tuntum paaditreilerdaja - Ude Peeter. Tema on ainus, keda tean, kes suudab treileri rehvid ära kulutada Läbisõiduks aastas kümned tuhanded kilomeetrid.
Jõudu!
Oma kunagisele e46 lasin kärukonksu järelpaigaldada. Konks oli originaal westfalia (tahtsin saada komplektis olevat originaalkatteplastikut stangele). Elektripunt oli aftermarket. Lasin paigaldada Alptomis. Mingeid anomaaliaid ei täheldanud.
Mõõdukalt kerget konksukoormust pooldab ka Eesti tuntum paaditreilerdaja - Ude Peeter. Tema on ainus, keda tean, kes suudab treileri rehvid ära kulutada Läbisõiduks aastas kümned tuhanded kilomeetrid.
Jõudu!
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Mul on olnud kogemusi konksudega (mitt küll BMW omadega).
Olen lasknud kunagi panna Konesko konksu ühele jaapani ja saksa sõidukile - peale selle et ta roostetama hakkab pole suurt häda miskit olnud. Kuna autol oli aftermarket parkimisandur siis kahjuks tagurdades oli pidevalt radarite hädakisa mis teinekord oli üsna tüütu.
Oma xc70-le tellisin aga originaalkonksu (eesti volvo foorumi kaudu, rootsist) koos juhtmestiku + mooduliga. Lasin esinduses paigaldada ja nt Volvo puhul on kohustuslik (teistel pole selliseid seadmeid) just margiesinduses konks autoga arvuti abil tuttavaks teha. Siis toimivad kõik muud lisafunktsioonid ka probleemideta. Ja hind tuli julgelt 2x soodsam kui esindusest tellituna.
Kas BMW-le originaalkonksu http://www.h2.ee" onclick="window.open(this.href);return false; kaudu ei saa mõistliku hinnaga? Või mõnest romulast?
Olen lasknud kunagi panna Konesko konksu ühele jaapani ja saksa sõidukile - peale selle et ta roostetama hakkab pole suurt häda miskit olnud. Kuna autol oli aftermarket parkimisandur siis kahjuks tagurdades oli pidevalt radarite hädakisa mis teinekord oli üsna tüütu.
Oma xc70-le tellisin aga originaalkonksu (eesti volvo foorumi kaudu, rootsist) koos juhtmestiku + mooduliga. Lasin esinduses paigaldada ja nt Volvo puhul on kohustuslik (teistel pole selliseid seadmeid) just margiesinduses konks autoga arvuti abil tuttavaks teha. Siis toimivad kõik muud lisafunktsioonid ka probleemideta. Ja hind tuli julgelt 2x soodsam kui esindusest tellituna.
Kas BMW-le originaalkonksu http://www.h2.ee" onclick="window.open(this.href);return false; kaudu ei saa mõistliku hinnaga? Või mõnest romulast?
GS
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Kuno_T postitatud uus Westfalia konksu pakkumist vaadates tekkisid paar küsimust. Saatsin ka saksa meili nendele.
1. Stoßstangenausschnitt - ja. Minu teada Euroopa versioonidel stanget lõigata pole ju vaja.
2. Kui tegemist on Westfalia kaubamärgiga, kas siis võiks eeldada , et ka AHK moodul on sisuliselt sama, mis BMW orginaal?
Mõtlesin, et uurin korra veel esindusest ka.
1. Mitte orginaal asjade paigalduse/kodeerimisega nemad ei tegele, sest võib tekkida lekkevool, mõni muu karp/moodul maha põleda jne.
2. Väideti, et juba kasutatud orginaal juhtmestikku ei saa kasutada järgmisel autol ?
Ja veel lõpuks kui kasutada orginaal juhtmestikku, siis nende juures ainuüksi uus soft autole maksab ca 200+ eurot +tööraha.
Arvatavasti panen konksu ise külge, selle kohta on ka internetis palju juhendeid.
Uus Westfalia ebay-st koos elektriga on mõistliku hinnaga.Kui saaks ainult kinnitust, et elektriga probleemi ei esine..
Eks uurin homme, mis BM Auto arvab ja Konekesko auto X5-lt, et kas on anomaaliaid esinenud.
1. Stoßstangenausschnitt - ja. Minu teada Euroopa versioonidel stanget lõigata pole ju vaja.
2. Kui tegemist on Westfalia kaubamärgiga, kas siis võiks eeldada , et ka AHK moodul on sisuliselt sama, mis BMW orginaal?
Mõtlesin, et uurin korra veel esindusest ka.
1. Mitte orginaal asjade paigalduse/kodeerimisega nemad ei tegele, sest võib tekkida lekkevool, mõni muu karp/moodul maha põleda jne.
2. Väideti, et juba kasutatud orginaal juhtmestikku ei saa kasutada järgmisel autol ?
Ja veel lõpuks kui kasutada orginaal juhtmestikku, siis nende juures ainuüksi uus soft autole maksab ca 200+ eurot +tööraha.
Arvatavasti panen konksu ise külge, selle kohta on ka internetis palju juhendeid.
Uus Westfalia ebay-st koos elektriga on mõistliku hinnaga.Kui saaks ainult kinnitust, et elektriga probleemi ei esine..
Eks uurin homme, mis BM Auto arvab ja Konekesko auto X5-lt, et kas on anomaaliaid esinenud.
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Loogiline jah ,et põhja alt vaja lõigata. . Ei tea, mida mõtlesin.
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
e53 nele sai kunagi paigaldatud rootsist toodud kasutatud originaalkonks, koos stangealuse tala, juhtmestiku ja elektroonikaplokiga (mingi must karp) + tagavararatta juurde äravõetud konksu hoidik-kinnitus. Eelarve ca 750. Arvatavasti kõige tugevam ja vastupidavam jääb, kui kasutad originaalkinnitusi.
Kodeerida- tutvustada tuleb kindlasti. Siis oskab auto stabiilsuskontroll haagisega arvestada, lisaks mõjutab see õhkvedrustuse funktsioone.
Kodeerida- tutvustada tuleb kindlasti. Siis oskab auto stabiilsuskontroll haagisega arvestada, lisaks mõjutab see õhkvedrustuse funktsioone.
E21 323i, E30 320i, E46 328i, E39 525iT, X5 E53 3,0 D, X5 E70 LCI, F30 335i
-
- Huviline
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Konekesko konksud on saast,paigaldusjuhendit pole,augud ei istu ja mõnda on tulnud relakaga töödelda,et sobima saada.Ja vajalikke kinnitusvahendeid polnud ka kaasas alati,olid mingid suvalised poldid,millega lutsu võis visata. Ikka üle 10 neid külge pannud odava hinna puhul.
530d
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Uurin maad...
Äkki on kellelgi pakkuda või teab, kust oleks võimalik orginaal juhtmestik koos mooduliga mõistlikuma hinnaga saada kui esinduses. (ca 400 eur). H2.ee hind on ka samuti sinnakanti.
Äkki on kellelgi pakkuda või teab, kust oleks võimalik orginaal juhtmestik koos mooduliga mõistlikuma hinnaga saada kui esinduses. (ca 400 eur). H2.ee hind on ka samuti sinnakanti.
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Hetkel on võibolla tekkimas variant, kus saab kasutatud konksu ilma elektroonikata suhteliselt odavalt. Sellepärast uurisingi org juhtmestikku. Org juhtmestiku eelised oleks: 1. võimalikud tekkivad elektrilised kalad oleks viidud miinimumini. 2. Õhkvedrustus funktsioneeriks haagisega.
Kaamerat autol pole, pdc lülitab välja ka see mitte orginaal juhtmestik ja veojõukontrolli juhtimine pole ka minu jaoks tähtis.
Kuno_T arvatavasti tulebki see ikka ära tellida, aga ainult teisest kohast, sest sinu toodud viite müüja Eestisse millegipärast kaupa ei saada. Minu arust siin sama, kuid natuke kallim..
http://www.ebay.de/itm/BMW-X5-E70-07-13 ... 2588f4a462" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas keegi teab, miks on Orise konks ca 100 euri odavam kui Westfalia oma? Oris peaks ju ka org konksuvalmistaja olema?
Kaamerat autol pole, pdc lülitab välja ka see mitte orginaal juhtmestik ja veojõukontrolli juhtimine pole ka minu jaoks tähtis.
Kuno_T arvatavasti tulebki see ikka ära tellida, aga ainult teisest kohast, sest sinu toodud viite müüja Eestisse millegipärast kaupa ei saada. Minu arust siin sama, kuid natuke kallim..
http://www.ebay.de/itm/BMW-X5-E70-07-13 ... 2588f4a462" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas keegi teab, miks on Orise konks ca 100 euri odavam kui Westfalia oma? Oris peaks ju ka org konksuvalmistaja olema?
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Mul endal sama mure ja soov.
ProHoolduses küsisin pakkumist ja pakkusid välja koos paigaldusega kolm variant.Kõik siis Thule omad.
Sisuliselt pidi plug&play olema...st nad ise paigladavad
ProHoolduses küsisin pakkumist ja pakkusid välja koos paigaldusega kolm variant.Kõik siis Thule omad.
Sisuliselt pidi plug&play olema...st nad ise paigladavad
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Konksudel võivad haagise lubatud max massid erineda.
E21 323i, E30 320i, E46 328i, E39 525iT, X5 E53 3,0 D, X5 E70 LCI, F30 335i
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Tõstaks teemat.
Millisest usaldusväärsest kohast Tallinnas küsida hinnapakkumist konksule, mis mõeldud tavakäru vedamiseks, tingimustel:
a) eemaldatav (aftermarket) konks + juhtmestik + paigaldus ilma õhkvedrustuseta x70-le
b) stanget ei lõigata
c) kui mingeid auke puuritakse, siis teostatakse mingisugunegi roostetõrje
d) garantii
Päris igasse auku ei julge minna. Näiteks Stoltsen või Tespera?
Millisest usaldusväärsest kohast Tallinnas küsida hinnapakkumist konksule, mis mõeldud tavakäru vedamiseks, tingimustel:
a) eemaldatav (aftermarket) konks + juhtmestik + paigaldus ilma õhkvedrustuseta x70-le
b) stanget ei lõigata
c) kui mingeid auke puuritakse, siis teostatakse mingisugunegi roostetõrje
d) garantii
Päris igasse auku ei julge minna. Näiteks Stoltsen või Tespera?
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Hei!
Ise tellisin selle Westfalia konksu, lasin paigaldada Prohoolduses. Kõik sujus, elektrijuhtmestik pole küll orginaal(aga on ikkagi spets mudelipõhine!). Minul siiani toimetab ja vigu pole esinenud. Kaasas on ka põhjalik õpetus, et sisuliselt on võimalik konks ise alla panna ja lasta teha elektrijuhtmete ühendused. Samas maksab paigaldus suhteliselt vähe.
Eespool oleval lingil pole vaja midagi puurida, kõik sobib. Lihtsalt läheb tagumine stangetala vahetusse.
Eks kui sul on ainult vaja vedada ainult kerghaagist, siis pole arvatavasti konksul väga vahet milline. Samas minule oli oluline ikkagi see elektriosa+ juhtmestik kvaliteet ja kui juba x5 panna, siis konks võiks ju igaksjuhuks korralik olla. Hinnavahe pole nii suur.
Ise tellisin selle Westfalia konksu, lasin paigaldada Prohoolduses. Kõik sujus, elektrijuhtmestik pole küll orginaal(aga on ikkagi spets mudelipõhine!). Minul siiani toimetab ja vigu pole esinenud. Kaasas on ka põhjalik õpetus, et sisuliselt on võimalik konks ise alla panna ja lasta teha elektrijuhtmete ühendused. Samas maksab paigaldus suhteliselt vähe.
Eespool oleval lingil pole vaja midagi puurida, kõik sobib. Lihtsalt läheb tagumine stangetala vahetusse.
Eks kui sul on ainult vaja vedada ainult kerghaagist, siis pole arvatavasti konksul väga vahet milline. Samas minule oli oluline ikkagi see elektriosa+ juhtmestik kvaliteet ja kui juba x5 panna, siis konks võiks ju igaksjuhuks korralik olla. Hinnavahe pole nii suur.
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Tänud info eest, aga 500 eur konksu eest + paigaldus, et 2 korda aastas maal sodi vedada, on kallivõitu. Eks ma uurin oma eelpool toodud kohtadest, kui konksu isu ära ei lähe.
- ryntsu
- Huviline
- Postitusi: 245
- Liitunud: 21.07.2008 22:29 16
- Peamine sõiduk: e70 xdrive 35
- Telefon: 55548211
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: X5 E70 kärukonksu ostuinfo,kogemused ja paigaldus
Pakkuda Tartus mitte teisaltatav konks .Pool aastat ksutuses olnud 100eur.Beavis kirjutas:Tänud info eest, aga 500 eur konksu eest + paigaldus, et 2 korda aastas maal sodi vedada, on kallivõitu. Eks ma uurin oma eelpool toodud kohtadest, kui konksu isu ära ei lähe.