e70 õlivann - ühekordne ?
Postitatud: 26.01.2017 15:31 17
Tere,
Jutt käib 2008 aasta 3.0 diisel e70-st. Nimelt tuli ette teema vahetada kett. Nagu olen aru saanud selleks on kaks moodust, ühega võetakse maha pea ja nii jõutakse ketini või võetakse maha alumine õlivann ja nii jõutakse ketini.
Lasin siis enda oma viimase variandiga vahetada, kus võeti maha alumine õlivann ( part number - 11137796325). Kui kõik tehtud, viimasena pandi tagasi õlivann ja viimase liigutusena keerata kinni õli väljavoolu polt, kuid siis tekib poldist mõlemale poole pragu, kust õli immitseb. Ok, mis parata, tuleb uus õlivann osta, sai siis ostetud kasutatud teine õlivann, panime peale ja kui jäi kinni keerata viimane õli väljalaske polt siis täpselt sama jama, tekib pragu poldist mõlemale poole kust õli immitseb.
Võib olla on kokkusattumus, aga ei usu, kuna minu õlivann ei immitsenud enne selle maha võtmist ja enne kui teise kasutatud ostsin siis uurisin, et kas see on ikka ilma praota, vaadati üle ja öeldi, et on OK ning kui auto neile lammutamisele tuli oli õlivann kuiv - noh inimesi tuleb ikka ju uskuda.
Analüüsides olukorda, tekib tahtmatu mulje, et see õlivann on mõeldud ühekordseks kasutamiseks, et juhul kui see kord maha võetakse, siis seda enam tagasi panna ei saa ja tuleb uus tutikas osta ?! See seletaks ka seda, miks osades töökodades võetakse maha pea keti vahetamiseks, kuigi see töö on töömahukam ja pead tagasi oanna on keerulisem kui õlivanni.
Kas keegi saab enda kogemust antud teemal jagada või enda poolset kommentaari/arvamust ?
Jutt käib 2008 aasta 3.0 diisel e70-st. Nimelt tuli ette teema vahetada kett. Nagu olen aru saanud selleks on kaks moodust, ühega võetakse maha pea ja nii jõutakse ketini või võetakse maha alumine õlivann ja nii jõutakse ketini.
Lasin siis enda oma viimase variandiga vahetada, kus võeti maha alumine õlivann ( part number - 11137796325). Kui kõik tehtud, viimasena pandi tagasi õlivann ja viimase liigutusena keerata kinni õli väljavoolu polt, kuid siis tekib poldist mõlemale poole pragu, kust õli immitseb. Ok, mis parata, tuleb uus õlivann osta, sai siis ostetud kasutatud teine õlivann, panime peale ja kui jäi kinni keerata viimane õli väljalaske polt siis täpselt sama jama, tekib pragu poldist mõlemale poole kust õli immitseb.
Võib olla on kokkusattumus, aga ei usu, kuna minu õlivann ei immitsenud enne selle maha võtmist ja enne kui teise kasutatud ostsin siis uurisin, et kas see on ikka ilma praota, vaadati üle ja öeldi, et on OK ning kui auto neile lammutamisele tuli oli õlivann kuiv - noh inimesi tuleb ikka ju uskuda.
Analüüsides olukorda, tekib tahtmatu mulje, et see õlivann on mõeldud ühekordseks kasutamiseks, et juhul kui see kord maha võetakse, siis seda enam tagasi panna ei saa ja tuleb uus tutikas osta ?! See seletaks ka seda, miks osades töökodades võetakse maha pea keti vahetamiseks, kuigi see töö on töömahukam ja pead tagasi oanna on keerulisem kui õlivanni.
Kas keegi saab enda kogemust antud teemal jagada või enda poolset kommentaari/arvamust ?