2. leht 2-st

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 28.01.2017 23:09 34
Postitas elvis87
E46 kasti sisu on sama. Korpus teine. Et siis kolmanda seeriaga sõitjad nagu paremas nimekirjas??? Sind isiklikult häirib et ma sellise autoga sõidan? Või oled lihtsalt lapsik???

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 28.01.2017 23:10 31
Postitas elvis87
Ise ka usud mis kirjutad?

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 28.01.2017 23:13 22
Postitas teet82
teet82 kirjutas:No kui on mainekas ettevõte remontinud seda kasti ja proovisõidul on käiguvahetused normaalsed selle auto kohta remontija hinnangul, siis pole ju nagu probleemi? Kui tunduvad liiga järsud vahetused, siis võib-olla olid varem hoopis liiga pehmed?

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 28.01.2017 23:14 18
Postitas elvis87
Ise ka usud mis kirjutad?

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 28.01.2017 23:16 32
Postitas teet82
elvis87 kirjutas:Ise ka usud mis kirjutad?
Jah, usun küll. Või millist osa sa täpsemalt silmas pead?
Ei saa aru, et kust see E46 siia teemasse tuli? Kui mõtled seda punast autot, siis see on minu kunagine 850i, seda pole enam, tegelikult ma ei sõida ammu BMW-ga enam.

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 29.01.2017 17:22 45
Postitas BumBum
Järgmine kord on targem minna esindusse või lasta Lätis parandada. Kui siin rääkida suhtumisest, siis pigem on suhtumine antud väidete puhul vastupidi. Nii et 50:50! Ma olen loobunud kahest töökojast selletõttu, et suhtumine jätab soovida. Pluss mõnel juhul on olnud ka küsimägi all teostatud tööde maht. Kuigi üldine töö kvaliteet olnud väga hea, siis suhtumise pool jätab just soovida. Võib-olla asi selles, et eelneval on X5 omanikud juba oma suhtumist näidanud ja hoiak neil juba kõikidesse selline :D

Kui garantiiga ei nõustuta, siis pöördu teise töökotta, eelneval kokkuleppel. Kui nemad tuvastad vea, mis on otseselt seotud teostatud töödega, siis esitad neile arve, kas siis vea diagnoosimise või lõpliku parandamise eest.

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 11.02.2018 21:29 37
Postitas elvis87
Viga teada ei saanudki.

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 11.02.2018 22:27 25
Postitas Leho
Tõenäoliselt oli hüdraulikaploki viga, kirjelduse järgi lülitati turbiini lukustust valesti. Või siis turbiini enda viga. Kus seda kasti remonditi?

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 15.02.2018 11:57 52
Postitas Aare ev
Küsiks kuskohas seda kasti remonditi kui saladus ei ole ja teet82 ära aja sihukest jama suust välja ilmselt oled läbipõlenud remondimees kes ei suuda korralikult oma tööd teha jaui kast remondist tuli siis peaks korras olema ja mitte ei vahet raskelt käike ,mismoodi ta käike vahetab kirjelda tänud

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 15.02.2018 14:25 23
Postitas martinsl
Kas on keegi selle GM kasti hüdraulikaplokki laskunud remontida/taastada ja heaks saanud?
Jääb mulje, et kui arvuti ühtegi viga ei näita siis kohe ongi plokiga midagi viga.

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 26.02.2018 01:57 09
Postitas DanielK
Tervist.

Sai endalgi tehtud käigukasti remont hinnaga 2000€, kohals oli siis Hõbenool. Peale seda oli sama jama. Läksin tagasi ja sain teada et oli hüdroploki viga. Seega usun et teil sama jama.
Kasutatud hüdroplokk umbes 300-500€. Uue saab 1000-1300€.

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 26.02.2018 17:03 52
Postitas Leho
Kasutatud ploki saab suvalise nurkavisatud kasti küljest, mille tootmisaeg sobib, vaja on vaid kontrollida, et rõhuakude vedrud oleksid terved (katkised asendada teisest plokist).

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 27.03.2018 12:48 23
Postitas elvis87
Kasti remontis Hõbenool. Sel hetkel otsustasin auto edasi müüa kuna sai kõrini sellest jamast.Summad olid suured ja tulemus ei olnud tahuldav.Sain lihtsalt kogemuse võrra rikkamaks.
Hetkel on autoks BMW F 10 2015a ja eile täheldasin et kast vahetab käike jõnksuga. Autol on läbisõiduks ainult 66000 km. Õnneks sellel on garantii. Aga kui tõesti peaks midagi viga olema ka sellel siis arvatavasti automaat käigukastiga autosid enam ei osta.

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 27.03.2018 12:58 26
Postitas elvis87
Sellel X5 vahetas käike jõnksuga mitte sujuvalt. Tagumise käiguga tekkis selline efekt nagu manuaaliga sõites. Ei libistanud vms. Tagumisele käigule pannes suretas mootori välja. Gaasi peal hoides ja siis käiku lülitades jäi mootor käima aga oli nagu manuaaliga sôites. Ehk siis ei libistanud üldse. Nagu manuaaliga sidur lahti ja siis gaasiga mängides. Gaasi lasin maha hakkas kohe pidurdama käiguga. Pm võimatu poe parklast minema sõita. Jätsin auto seima ja hommikul uuesti proovides oli see anomaalia kadunud. Veakoode ka ei olnud. Nädal hiljem oli uuesti sama jama jne jne jne.
Omast kogemusest soovitan neid Lätis taastadud kaste. Kui lasta seal paigaldada ka siis neil isegi garantii 100000km. Tuleb lihtsam kui pärast selle rem kastiga käia maid jagamas.

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 26.04.2018 12:55 27
Postitas volli777
Kastijutud on sis viskan ka oma x5 kasti probleemist sõna sekka, sõita saab teatud nippidega et avariisse ei loobiks.
Sõitu on soovitatav alustada kas sujuvalt otse ainult kuni 3 sees või lülitada sisse 1 käik manuaal režiimil lasta pöörded ca 2000 ja D peale edasi toimetab nagu vaja. Pöörde kõrgemale kui 2000 siis venitab kaua kuni mingi käigu leiab. Nii saab sõita ja ei loobi avariisse.
D ainult sõita 99% just pöördel sõitu alustades on üsna kohe avariis, ja haakega sõita 4 käik sees ja laks ilma ühegi jõnksuta avariisse lihtsalt, veakoodid gear monitoring 2 ja teine oli ka aga nüüd ei tule meelde kumb 4v5 2kuud pole arvutit sappa pannud hetkel.
Oskab keegi pakkuda kas probleem hüdroplokis v kulunud käigu pakkides.
Õli on vahetatud.
Suurte summade eest oskan teda remonti viia küll (ootan mõistlikku arutelu)

Re: E 53 autmaat kast

Postitatud: 01.05.2018 12:53 55
Postitas elvis87
Minu auto oli turbiini viga siis käitus sarnaselt. Rahulikult sõites oli kõik korras. Mäkke tõuseul või kiirendades hakkas libisema ja siis kohe avarii resiimis. Süüde välja ning uuesti käima ja kõik toimis jälle. Aga turbiin oli õhtal omadega.