1. leht 1-st

BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 09:42 40
Postitas Sten12345
Tere probleem tahmafiltriga olen arvutiga üritanud puhastada. Ei ole abi saanud. Olen kasutanud puhastus aineid. Autol ees 350 000km. Termostaat vahetatud mootor läheb soojaks. Mida veel teha? Välja programmeerida?

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 12:29 41
Postitas eero
Näiteks uus panna?

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 12:38 22
Postitas Ma®tin
Huvitav, mitu UUT tahmafiltrit United Motors müünud on alates sellest ajast, kui need tulid?
Veidi OT jälle, aga ühe kindlasti: http://www.auto24.ee/used/2437876

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 12:50 20
Postitas eero
Huvitav huvitav.
Mina näiteks olen müünud küll.

Ega ei pea 2000+ eest ostma. Aga 500 eest juba on neid, kes eelistavad mitte ratsima hakata.

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 13:05 10
Postitas Ma®tin
Need on siis nö "aftermarket" jupid või tehase korpus ja element vahetatud? Viimaseid müüvad erinevad allikad ebays üsna palju.
Osade aftermarket juppidega oli mingeid probleeme, kärg palju "hõredam" kui originaalil.

Aga üldiselt ja, väga teretulnud, et see retsimine veidi tagasi tõmbuma vist on hakanud.

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 13:33 13
Postitas ttsys
Samad sõnad. ;) Mootor vajab kontrolli. Suurema tõenäosusega on näiteks pihustid halvad. Kui probleem selles siis DPF välja viskamise tööle, kulule ja auto köndistamisele lisandub varem või hiljem ikkagi pihustid / mootori remont.

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 14:26 34
Postitas eero
400 - 500 eest ei saa loomulikult bmw pakendis originaali.

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 14:36 44
Postitas BumBum
Ma®tin kirjutas:
eero kirjutas:Näiteks uus panna?
:lol:

Huvitav, mitu UUT tahmafiltrit United Motors müünud on alates sellest ajast, kui need tulid?


Igatahes, selgeks tuleb teha, mis autol viga on, praegune info on üsna puudulik. Mingisugust jama läbi turbo või küttesüsteemi lasta pole vaja. Ja kui see 350k just tervenisti eestis 5km kaupa sõidetud pole, võiks filtril veel ressurssi olla küll. Tehasest tulnud norme ilmselgelt ei täida, aga 10 aastat vanalt autolt seda nõuda... :roll:
Ükspäev just uurisin näitude kohta. Jäi meelde, et vastavalt auto läbisõidule, see nõue ka väheneb. Seega, kehvem näit, täiesti normaalne.
Küll aga ei saa soovitada enam eemaldamist. Mitmest kohast kuulnud, et kaugel ei ole enam aeg, kui kontrollitakse, kas tahmafilter on alles või mitte. Samas ilma paanikata, seda juttu võis lugeda ka 5 aastat tagasi.

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 14:44 42
Postitas Sten12345
Esinduses 2000€ see ebanormaalne

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 14:47 16
Postitas S1lv3r
Esindus esinduseks. Sulle pakuti ju soodsam variant ka siin välja :idea:

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 14:50 24
Postitas ttsys
Ei olda ju kindlad, et see DPF on läbi. Olen näinud ka 480 000km sõitvat sama DPF-i ja ei mingit alla andmise märke. Viga on vaja välja selgitada mitte DPF-i kallale kohe asuda.
Teiseks, 350 000km sõitnud auto seljast on ressurss maha lennanud. Sõiduk on kaotanud üle poole oma algväärtusest ehk see on täiesti normaalne, et ka üle 2000€ maksvad detailid/varuosad on vaja vahetada. Millest selline ehmatus, et BMW-l mingi uus detail tuhandeid maksab?

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 15:04 16
Postitas eero
Ei pruugi, aga kõige suurema tõenäosusega on viga selles, et diiselautot kasutatakse mitte sobival otstarbel a'la lühikeste otste sõitmiseks vms.

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 15:10 20
Postitas ttsys
Aruteluna jälle õige aga siis ei lahenda ju probleemi ka uus DPF(?)
Mingil määral lühikesed otsad on OK, kui need kombineeruvad DPF-i kõrgete väljalaskegaasidega pikemajalisel kasutamisel ehk maanteel. Teiseks peab süsteem omama algväärtusi ja korrasolekut, et "päästeplaan" aktiviseerida sundregeneratsiooni käivituse jaoks. See kõik vihjab aga sellele, et põhjus on vaja välja selgitada mitte tagajärjega (DPF-ga) tegeleda.

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 15:12 44
Postitas eero
Kui teemaalgataja nüüd seda oletust kinnitaks, siis polekski rohkem midagi arutada.
See tuleks esimesena selgeks saada, muidu on kõik muu tark jutt mõttetu.

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 16:23 39
Postitas MSJ
Meil kestis ja toimetas e53-l DPF 475000km väga eduliselt täpselt sinnamaani, kui 90% linnasõiduks läks.
Lasime eemaldada ja välja progeda, sest auto mnt andmetel nii või naa EURO3 :D

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 16:43 59
Postitas ttsys
Nujah. E53-le saab mottori ecu kirjutada legaalseks EURO3 ehk stock-ks, sest selline setup ja sw on tehase poolt olemas. E70-ne EURO? kirjutamine ehk tahmapuhuriks köndistamine on eraldi teema ja fanatism.

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 17:28 13
Postitas teet82
Sten12345 kirjutas:Tere probleem tahmafiltriga olen arvutiga üritanud puhastada.
See on selline imelik jutt, oskaja inimene peaks enam-vähem aru saama, et milles probleem täpsemalt on või miks põletada ei lase. See 2000EUR hind võib ahhetama võtta, kui aga arvutada näiteks EUR/km, siis arvatavasti puhtalt õlivahetusele kulub rohkem raha.

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 08.02.2017 19:29 57
Postitas Volum
Mis mootoriga tegu? 3.0sd?

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 10.02.2017 07:15 08
Postitas ooDDoo
ttsys kirjutas:Nujah. E53-le saab mottori ecu kirjutada legaalseks EURO3 ehk stock-ks, sest selline setup ja sw on tehase poolt olemas. E70-ne EURO? kirjutamine ehk tahmapuhuriks köndistamine on eraldi teema ja fanatism.
On ka sellele mudelile ilma dpf.ita tehasesoft olemas. Ja kellel ista p sellel on ka olemas.. tuleb lihtsalt õigeid numbreid teada

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 10.02.2017 12:48 10
Postitas ttsys
EU-s ei ole E70 EURO3 legaalne. Kõik hakkab sellest peale. Mitte unustada, et E70 peab TÜV-is ühel päeval välja puhuma min EURO4 normid.
Tehnilises keeles tähendab see:
http://workshop-manuals.com/bmw/x_serie ... page_3778/

Re: BMW x5 E70 2007a Tahmafilter

Postitatud: 10.02.2017 13:50 26
Postitas Ma®tin
Rääkimata sellest, et ASV (Anti Shudder Valve) EU3 tarkvaraga tööle ei jää + E70 DDE626 väidetavad EU3 ja EU4 failid on identsed ja kõik DPF funktsioonid jäävad aktiveerituks!