X5 E53 (facelift) nelikvedu ei tööta

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded

Moderaatorid: MargusA, Caspar, Henri.

marko-m
Huviline
 
Postitusi: 6
Liitunud: 27.02.2017 14:11 46
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: BMW X5 E53

Postitus 29.11.2017 12:29 32

Tere

Kuivõrd mõistus on tasapisi otsa saamas, proovin, kas oskab keegi foorumist mind õigele teele suunata.

Nimelt FL kerega E53 on pidevalt tagaveoline ning armatuuris põleb ainult 4x4 tuli. Muid teavitusi armatuuris ei ole, veokontrolli nupu vajutamine ka ei mõjuta midagi.

Mida on tehtud?
- Vahekast maha pole käinud, kuid võll õnneks ei käi tühja ringi.
- Servomootor töötab (12V mootor, sai otse vool peale lastud), uued hammasrattad on sees ja määritud.
- Servomootorile ei tule 5V peale, samamoodi ei tule 5V peale vasakpoolsele kütuse taseme andurile (ise kontrollinud ei ole, kuid üks härrasmees viskas kiire pilgu peale ja jõudis sellisele tulemusele - ise kahjuks tol hetkel auto juures ei olnud, seega ei tea, mida ta täpselt kontrollis). Seda ma ei tea, kas need kaks asja omavahel on seotud või ei ole.
- On proovitud kalibreerida servomootorit ja andurit ja resettida olukorda - ei õnnestu, ei hakka midagi liigutamagi.

Mida näitab arvuti? Pärast koodide kustutamist ja sõiduki taaskäivitamist on püsivad järgnevad koodid:
- DSC/DXS - kood 5F3A - Transfer case, internal fault - Intermittent
- VTG (Transfer case) - kood 52D1 - Power supply incremental sensor in shafting motor - Signal too low - Permanent
- EGS (ATM transmission) - 4F7A01 - Unknown fault code

Kas oskab keegi soovitada, mida veel proovida, millisest kohast viga otsida või kelle juurde viia, kes oskab vea üles leida ja ehk isegi likvideerida?

Parimat!

Marko

ooDDoo
Huviline
 
Postitusi: 4335
Liitunud: 01.11.2007 13:01 11
Asukoht: Tallinn/lasnamäe
Peamine sõiduk: e39 2,8ia

Postitus 29.11.2017 12:37 29

X5 polegi vasakul pool kytuseandurit
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2291
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 03.12.2017 11:41 11

Vahekast vigane.

marko-m
Huviline
 
Postitusi: 6
Liitunud: 27.02.2017 14:11 46
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: BMW X5 E53

Postitus 04.12.2017 14:30 05

ooDDoo kirjutas:X5 polegi vasakul pool kytuseandurit

Ujuk on nii vasakul kui paremal pool, ka nö peidetud OBC menüü näitab vasak- ja parempoolse anduri edastavaid andmeid koguste eraldi. Sellest ka eeldasin, et on kaks eraldi andurit.

Volum kirjutas:Vahekast vigane.

Kas ostab keegi soovitada, kelle juurde mõistlik taastamisse oleks viia, kui ise seda tööd ette ei taha võtta? Hea oleks kas Tartus või Viljandis.

Volum
Huviline
 
Postitusi: 2291
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Postitus 05.12.2017 22:53 22

Ei oska soovitada, ei soovita ka selliseid asju taastada, vaid võtta lammarist teine, õli ära vahetada ja elu läheb edasi.

marko-m
Huviline
 
Postitusi: 6
Liitunud: 27.02.2017 14:11 46
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: BMW X5 E53

Postitus 07.12.2017 14:45 09

Volum kirjutas:Ei oska soovitada, ei soovita ka selliseid asju taastada, vaid võtta lammarist teine, õli ära vahetada ja elu läheb edasi.


Tänan! Uurin siis hoopis seda võimalust.

marko-m
Huviline
 
Postitusi: 6
Liitunud: 27.02.2017 14:11 46
Asukoht: Tartu
Peamine sõiduk: BMW X5 E53

Postitus 07.01.2018 23:04 08

Aega läks, kuid 4x4 sai lõpuks tööle. Kirjeldan lühidalt, milles viga seisnes - ehk on kellelgi tulevikus abi, kui samalaadse probleemi ette satub. Kes lugeda ei viitsi - vigane oli VTG moodul.

Esimese sammuna sai endale hangitud komplektne vahekast (kasutatud) ning lõpuks sai aasta algul leitud ka aeg see alla kruvida. Uus kast sai alla, kuid samad veakoodid püsisid ning minu kaabliga ei õnnestunud ka kastivahetuse registreerimine. Järgmise sammuna sai võetud ühendust kasutajaga Volum, kel tunduvalt parem varustus. Koodid samad ning uue kasti registreerimine ei õnnestunud. Seejärel sai süvenetud VTG mooduli töösse ning ilmnes, et osa signaale vahekasti ja mooduli vahel ei liigu. Tekkis idee, et juhtmed või moodul on vigane. Kuna aga oli aega ja võimalust, sai alustatud lihtsamast - sai prooviks võetud asendus VTG moodul. Kuivõrd mooduli vahetus on väga lihtne, sai see parkimsplatsil ära tehtud ja katsetuseks masin tööle pandud - armatuur hoiatustuledest puhas. Hiljem kaabliga kontrollides oli võimalik veakoodid ära kustutada, kuna nende liik oli muutunud püsivast ajutiseks. Saaga lõpetuseks sai kasutaja Volum abil kastivahetus ja õlivahetus korrektselt ära registreeritud. Alt võetud vahekast seisab veel garaažis ja läheb müüki ning loodetavasti aitab kellelgi teisel 4x4 tööle saada.

Suured tänud kõigile kaasamõtlejatele ning eriti kasutajale Volum!

Marko


Mine X seeria (E53, E70, E71, E83, E84, F15, F16, F25, F26)

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole

cron