X5 E53 (facelift) nelikvedu ei tööta
Postitatud: 29.11.2017 11:29 32
Tere
Kuivõrd mõistus on tasapisi otsa saamas, proovin, kas oskab keegi foorumist mind õigele teele suunata.
Nimelt FL kerega E53 on pidevalt tagaveoline ning armatuuris põleb ainult 4x4 tuli. Muid teavitusi armatuuris ei ole, veokontrolli nupu vajutamine ka ei mõjuta midagi.
Mida on tehtud?
- Vahekast maha pole käinud, kuid võll õnneks ei käi tühja ringi.
- Servomootor töötab (12V mootor, sai otse vool peale lastud), uued hammasrattad on sees ja määritud.
- Servomootorile ei tule 5V peale, samamoodi ei tule 5V peale vasakpoolsele kütuse taseme andurile (ise kontrollinud ei ole, kuid üks härrasmees viskas kiire pilgu peale ja jõudis sellisele tulemusele - ise kahjuks tol hetkel auto juures ei olnud, seega ei tea, mida ta täpselt kontrollis). Seda ma ei tea, kas need kaks asja omavahel on seotud või ei ole.
- On proovitud kalibreerida servomootorit ja andurit ja resettida olukorda - ei õnnestu, ei hakka midagi liigutamagi.
Mida näitab arvuti? Pärast koodide kustutamist ja sõiduki taaskäivitamist on püsivad järgnevad koodid:
- DSC/DXS - kood 5F3A - Transfer case, internal fault - Intermittent
- VTG (Transfer case) - kood 52D1 - Power supply incremental sensor in shafting motor - Signal too low - Permanent
- EGS (ATM transmission) - 4F7A01 - Unknown fault code
Kas oskab keegi soovitada, mida veel proovida, millisest kohast viga otsida või kelle juurde viia, kes oskab vea üles leida ja ehk isegi likvideerida?
Parimat!
Marko
Kuivõrd mõistus on tasapisi otsa saamas, proovin, kas oskab keegi foorumist mind õigele teele suunata.
Nimelt FL kerega E53 on pidevalt tagaveoline ning armatuuris põleb ainult 4x4 tuli. Muid teavitusi armatuuris ei ole, veokontrolli nupu vajutamine ka ei mõjuta midagi.
Mida on tehtud?
- Vahekast maha pole käinud, kuid võll õnneks ei käi tühja ringi.
- Servomootor töötab (12V mootor, sai otse vool peale lastud), uued hammasrattad on sees ja määritud.
- Servomootorile ei tule 5V peale, samamoodi ei tule 5V peale vasakpoolsele kütuse taseme andurile (ise kontrollinud ei ole, kuid üks härrasmees viskas kiire pilgu peale ja jõudis sellisele tulemusele - ise kahjuks tol hetkel auto juures ei olnud, seega ei tea, mida ta täpselt kontrollis). Seda ma ei tea, kas need kaks asja omavahel on seotud või ei ole.
- On proovitud kalibreerida servomootorit ja andurit ja resettida olukorda - ei õnnestu, ei hakka midagi liigutamagi.
Mida näitab arvuti? Pärast koodide kustutamist ja sõiduki taaskäivitamist on püsivad järgnevad koodid:
- DSC/DXS - kood 5F3A - Transfer case, internal fault - Intermittent
- VTG (Transfer case) - kood 52D1 - Power supply incremental sensor in shafting motor - Signal too low - Permanent
- EGS (ATM transmission) - 4F7A01 - Unknown fault code
Kas oskab keegi soovitada, mida veel proovida, millisest kohast viga otsida või kelle juurde viia, kes oskab vea üles leida ja ehk isegi likvideerida?
Parimat!
Marko