1. leht 1-st

BMW E53 EI KÄIVITU

Postitatud: 14.12.2017 22:19 32
Postitas taavi53
Tere
mure siis selline et sai vahetatud eelsüüte küünlad küünalte plokk põhjaalune pump vahetatud,
kui on väljas külmem -1 kraad külma ja auto on seisnud kuskil 10 tundi siis ei taha väga hästi käima minna päris pikalt peab käivitama nii kui korra käima on läinud nii iga kord poolest põõrdest läheb käima aku on tutikas peal, nüüd on seisnud pikemalt kui 10 tundi ja enam käima ei lähe isegi ei luba seda moodi et tahaks minna, nüüd juba arvuti näitab igasuguseid vigu ennem ei näidanud midagi
EDD viga peksab, täna näitas rail pressure start see nüüd esimest korda peale pumba vahetust, aga samas soojalt läheb iga mats käima isegi kui on alla 20l paagis
autoks siis e53 diisel 3,0 135kw

Re: BMW E53 EI KÄIVITU

Postitatud: 15.12.2017 07:48 02
Postitas mike1
Kus kandis asud? Millised need igasugused vead täpsemalt on? Esmapilgul tundub nagu kütusesüsteemi probleem - pihustite tagasivoolud kontrollitud?

Re: BMW E53 EI KÄIVITU

Postitatud: 15.12.2017 08:52 09
Postitas taavi53
tere

asun raplamaal kohila vallas, üks viga on selline rail pressure too low during start se nuud tuli eile, tagasi voolu asja pole kontrollinud, teine viga oli midagi sellist vist EDD kontrol module, kas vöib põhjaalune pump õre jälle olla, sest kui süüte sisse keeran siis se jääbki urisema oma 1 min uriseb siis jääb vait ja nii iga kord

Re: BMW E53 EI KÄIVITU

Postitatud: 15.12.2017 09:01 20
Postitas taavi53
sai ka kütuse pumba relee ära vahetatud, üks asi vöib veel olla et paagisisene pump ei jaksa enam etteande pumba koostööd teha ja sellest ka pump kulunud jälle?

Re: BMW E53 EI KÄIVITU

Postitatud: 15.12.2017 13:08 28
Postitas -vr6-
Õhku pole vahel?

Re: BMW E53 EI KÄIVITU

Postitatud: 21.12.2017 10:43 32
Postitas Tauri.
Kontrolli pihusti tagasivoolud üle ja vaheta vigane pihusti välja!

Re: BMW E53 EI KÄIVITU

Postitatud: 28.02.2018 07:34 51
Postitas Rain
Tere, minu X5 2003 a 135 kw on sama mure. Ainult, et minul on käivitus pisut pikem igal käivitusel. Nii umbes 2 sek. Kui auto on pikalt seisnud siis ilma webasto tunnise soojendamiseta läheb alles miski 10 sek pärast käima kui üldse. Eelsüüteküünlad kakkusin maha, lähevad hetkega erepunaseks. Ilmselt on minul viga ka eelsüüte relees kuna arvuti näitab ka selle viga. Pihustite tagasivoolu ei saanud ainult BMW scan 1.4.0 ja Delphi diagnostikaseadmega vaadata. Kakkusin kõik maha. Esimene pihusti on miskipärast pisut teise kujuga. Number 2354093, teised on kõik 7785984. Äkki on selles mul jama. Kunagi on keegi piduse pihusti poolpiduse vastu vahetanud ilmselt. Eks näis, viin kontrolli.

Re: BMW E53 EI KÄIVITU

Postitatud: 28.02.2018 09:55 09
Postitas Mart_L
Kui Webasto abil paremini käivitub, siis panustaks pigem eelsüüte remondile alustuseks. Pihustite kontroll muidugi halba ei tee aga vaevalt sul webasto hommikuks surve maha lasknud kütusesüsteemi täidab, juhul kui pihusti lekib. Siis oleks käivitus suht ühesugune olenemata eelsoojendist.

Re: BMW E53 EI KÄIVITU

Postitatud: 28.02.2018 10:45 23
Postitas Rain
ei seda nüüd mitte, et ta kütusesüsteemi täidab aga auto käivitub vähemalt. Eks selle eelsüüte süsteemi teen korda aga kütusesüsteemi juures on ka probleem. Ei ole vahet mitu korda ma päeva jooksul käivitan. Ikka on see liiga pikk aeg, 2-3 sek, vahest isegi rohkem. Muidu peaks M57 suhtkoht koheselt käivituma. Oli kunagi e39 3.0d ja see käivitus küll mõne pöörde järel.

Re: BMW E53 EI KÄIVITU

Postitatud: 28.02.2018 21:36 08
Postitas BumBum
Kütusefilter ei või täis olla?

Re: BMW E53 EI KÄIVITU

Postitatud: 03.03.2018 20:22 41
Postitas Rain
ma olen juba teema ära kaaperdanud aga jagan ikka infot igaks juhuks. Nimelt selgus, et kuuest pihustidt olid ainult kaks töökorras, kaks olid enam-vähem ja kaks nahkas. Ometi käis mootor päris kenasti. Käivitus oli kehvapoolne. Mingit tahmamist ei esinenud. Eks nüüd näis kui pihustid korda saan. Hoian kursis.

Re: BMW E53 EI KÄIVITU

Postitatud: 08.03.2018 07:30 04
Postitas Rain
Nonii, jätkan järjejuttu. Mootor sai nüüd pihustite osas korda. Kolm tükki jäid vanad kuna olid korras, üks neist väikeste mööndustega muidugi. Ülejäänud kolm said kasutatud, stenditud ja tunnistatud suhtkoht uueväärseteks. Mootor käivitub nüüd koheselt ja tõmme on ka ikka hoopis teine. Ennem oli tunne nagu ei saaks kütet peale vms aga nüüd on nagu rakett juba. Töö on ühtlane ja vaikne. Minu poolt on nüüd teema ammendunud. Ahjaa, töö käigus avastasin ka, et generaatori rihma pingutaja võll, mis läheb läbi ploki kronsteini, oli ära söönud teda ümbritseva roostevab puksi. See käib siiis ploki kronsa sees. Varuosa lehtedel seda eraldi tootena justkui tellida ei saa aga tegelikult on tegu sama puksiga, mis on kliima pumba pingutaja võlli juureski. Niiet kui kellelgi juhtub sama, mis minu autol kus pingutusrull on viltu rihma suhtes, siis teate milles viga.