1. leht 1-st

e53 n62 klapikambrikaane tihendid

Postitatud: 02.02.2018 15:28 54
Postitas Lemboss
Tere,

Umbes aasta ja 10 000 km tagasi sai vahetatud klapikambrikaane tihendid, mis aga nüüd jälle kenasti läbi lasevad õli tilgub kolledele ja õlihaisu salongi jälle tunda.

Küsin kas see normaalne, et nad nii vähe elavad ? Kui olin nendega ca 5000 km sõitnud pidasid kenasti ja õli ei olnud kuskilt näha, 5000 km veel ja nagu juba mainisin tilguvad.

Kas põhjus võib peituda ebakvaliteetsestes tihendidetes või on kaaned kõverad, kui viimane siis ei saa aru miks esimesed 5000 km pidasid vastu kenasti ja alles siis hakkasid tilkuma ? Kuidas kommenteeriksite antud olukorda ja mida soovitate edasi teha ?

Re: e53 n62 klapikambrikaane tihendid

Postitatud: 02.02.2018 19:47 35
Postitas eero
Tea, kuidas sellel mootoril selle va karterituulutusega on, aga õli hakkab ka korras tihendite vahelt läbi pressima, kui karteris surve liiga suur.

Re: e53 n62 klapikambrikaane tihendid

Postitatud: 04.02.2018 00:12 48
Postitas Volum
Kui B osa tihendi panid, siis vaheta A osa vastu välja ja elu jälle muretum. Kui A osa paigaldasid, siis surve karteris või vales järjekorras pingutatud poldid.

Re: e53 n62 klapikambrikaane tihendid

Postitatud: 05.02.2018 14:54 25
Postitas Lemboss
Millest liigne surve karteris tekkida võib, kas seda saab selliselt kontrollida, et kui mootor töötab võtta õlikork lahti ning kui see välja hüppab on survega probleem kui mitte siis surve probleemi pole ? Küsin ka varuosade kohta, A osade all mõtlete ainult UM-st ostetud tihendeid ?

Re: e53 n62 klapikambrikaane tihendid

Postitatud: 08.02.2018 00:52 26
Postitas Aare ev
Kaaned võivad olla veits kõverad ja märgab ikka läbi endal sama probleem ise ma pandud oem tihendid aga suvel tuleb uuesti lahti võtta ja hermeetikuga kinni panna uued tihendid

Re: e53 n62 klapikambrikaane tihendid

Postitatud: 08.02.2018 09:43 05
Postitas põristaja
Tere!
Mul oli näiteks selleine asi, et kui auto sain avastasin, et sakslane oli üritanud klapikambri kaane tihendit vahetada ja oli viltu/keerdus paigaldanud aga EI lekkinud !!! Sai teostatud tihendite vahetuse (victor reinz) ja ei mingit probleemi leketega! Arvan, et mure on kusagil klapikambri kaanes kinni, võib pisike mõra olla ja sellest piisab. Või siis paigaldatud nii et osa kohtadesse silikon panemata jäänud (kumeruste nurkadesse on ettenähtud panna). Jutt on muidugi N62TU mootorist.
Kui on tarvis saan Tallinnas aidata tööde teostamistega.
Edu.