Nukkvõlli andur n62

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas Lemboss »

Tere,

Ühendasin eile arvuti autoga, et vaadata mootori tööd ja sain järgneva info. Nimelt näitas INPA sellist pilti, kus nukkvõllid ei töötanud normide piires https://www.upload.ee/image/8101397/015.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ning peale seda tuvastasin uue mootori veakoodi 2781 https://www.upload.ee/image/8101394/016.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;.

Eeldan, et veakood ja nukvõllide mitte korrapärane töö on omavahel seotud ning nukkvõlli sisselaske andur (12147518628) vajab vahetamist. Kokku on andureid 4, 2 sisse ja 2 välja, aga ei saa aru kummalt poolt vajab sisse andur vahetamist, oskab keegi aidata ?

Samuti küsin anduri enda kohta ehk kellelgi on enda kogemust jagada, nimelt kuna hinnavahe on 10x originaali ja analoogide vahel, siis kas keegi on analooge kasutanud või tasub ainult originaali kasutada ?
Aare ev
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 08.02.2018 00:10 13
Peamine sõiduk: Bmw x5
Telefon: 53031576

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas Aare ev »

Oma kogemusest soovitan osta ainult originaali ükskord panin prooviks xenon pirni et vaadata temperatuuri vahe kelvin,ja kurjam piraat pirn lõi tulemooduli välja ja adaptiivsed tuled ei töötanud ka aga õnneks sai korda, akurestart igaksjuhuks saadan sulle ühe kaupluse numbri ise ostan enamus jupid sealt silla liigendid on suht normaalse hinnaga ,lömforder , ja trv aga mõnikord saab tellida ka elektrilisi oem osasi ka , rekrol asub tondil tel.6715005,kuigi uurisin et febi anduri saaks kätte mingi 20euriga sealt ,mis xenonid sul ees on mul osram cool blued üle aasta ees old
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas Lemboss »

Eks originaal on kõige õigem ja murevabam variant, kahtlust pole, kuna aga OEM ja analoogide hinnavahe pea 10x paneb veidi mõtlema ... ise kaldun arvama, et prooviks mingit febi/swag/delphi andurit, panen peale (vahetus suht lihtne) ning vaatan kas veakood läinud ja mis vahemikus camshaft töötab INPA-s, kui korda ei saa, siis ei jää peale OEM anduri vist midagi üle.

Aare ev tänan soovituse eest, uurin neilt, ise olen aga ostnud juppe siit: https://aeromotors.ee/kataloog/search/12147518628/" onclick="window.open(this.href);return false;

Endal vahetasin pirnid 2 aastat tagasi, Eestis maksis 1 pirn üle 50 €, otsustasin proovida Aliexpressist tellida, tellisin kirjade järgi Xenon Bulb Lamp OEM Osram D2S 12V 35W 5500K, kahtlen, et need originaalid on, aga mine tea, paar aastat tagasi sai veel kenasti Aliexpressist tellida oroginaal karbis asju. Ei tea kui hästi või halvasti nad valgustavad, puudust ei tunne, kuna sõidan ainult linnas, aga vastu on pidanud siiani.
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas Lemboss »

Vaatasin INPA-st uuesti ja vigane andur asub bank1, seega see küsimus lahendatud. Tegin uuesti diagnosti ja näitas anduri viga ainult varjuna, kustutasin ära ja koha peal seistes töötava mootoriga hetkel seda viga ei kuvanud, aga camshaft positon näidud olid ikka punases https://www.upload.ee/image/8102356/IMG ... 151750.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ... tundub, et see anomaalia ei tulene vaid ühest vigasest sensorist, seda enam mille viga hetkel enam ei näita ja inlet bank1 kus vigast andurit näitas on näitaja vastupidi normis ....oskab keegi öelda, kas see on pigem kalibreerimise teema või milles võib probleem olla ?
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas teet82 »

See on vanoste teema või siis ketid "veninud" ja ajastus füüsiliselt paigast. Sai kunagi kõvasti uurimustööd tehtud selle mootori kohta, aga enam ei mäleta kõike peast. Peamine soovitus oli puhastada vanoste juhtsolenoide ja teha arvutiga "RAM backup", mis paneb adaptsioonid tagasi nulli. Ei oska öelda, et miks siis auto ise neid õiges suunas/tagasi ei keera, aga välismaiste foorumite põhjal paljudel oli väidetavalt abi sellest. Kui ketid veninud, siis saab rakistega uuesti nukkvõllid paika panna, klapikambrikaaned maha lihtsalt. Parema tarkvaraga saab seal rohkem teste teha, vanoseid aktiveerida jne., võib-olla saab ka Inpaga, pole proovinud.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas Lemboss »

Vahelduva eduga kuvab kahte nukkvõlli anduri viga:
27BF - sisselase juhipoolne ja 2781 sisselase kõrvalistuja poolne.
Kuna ei ole kindel kas viga on andurites või millegis muus, siis kas kellelgi on samu veakoode esinenud ning need lahendatud ainult andurite vahetusega või on seal mõni sügavam põhjus olnud nagu eelmistes postitustes viidatakse ?

Samuti on pikemat aega olnud vahelduva eduka viga 27BB - on kellelgi sellega samuti kogemust olnud ?
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas teet82 »

Kui Inpa-ga loed veakoode, siis seal peaks mingit selgitavat juttu ka juures olema. Minu meelest ei ütle seal alati, et signaali pole ja vaja andur ise vahetada, vahel pole signaal usutav jne.. Siin teemas on asjakohast juttu, võib-olla oled juba uurinud seda: https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=40&t=266192" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui ise selle N62 mootoriga jamasin, siis loopis ka põhiliselt neid nukkvõlli asendite vigasid, suhteliselt suvaliselt ja iga kord erinevate asjade kohta. Kuna mootor sai põhimõtteliselt nullist kokku pandud ettenähtud rakiste ja töövõtetega, siis vähemalt ketiosa/nukkvõllide asend pidi ok olema seal. Seal olid näiteks VANOS-te juhtsolenoidide juhtmed pistikute juurest kivistunud ja isolatsioon koordunud, osaliselt vist ka juhtmekiud katki. Igal juhul murdusid juhtmed töö käigus väga lihtsalt ära ja sai jakatud uued pistikud sinna. Vist läks paremaks peale seda, ei mäleta enam täpselt, igal juhul see auto ringi sõidab praegu.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas Lemboss »

Kas keegi oskab mingile pildile või skeemile viidata kus need camshafti andrurid täpselt asuvad. 2 ühe pool ja 2 teisel pool. Täna remondimehega uurisime ja uurisime, aga krt ei suutnud tuvastada kus need asuvad. Solenodid said tuvastatud aga anduried mitte, peaksid suht nähtaval kohal olema n62 nagu olen aru saanud või kuidas ?
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas teet82 »

Klapikambrikaane peal tagumises otsas peaks olema, kaks nukkvõlliandurit ja eksentrikvõlli asendiandur.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
namistai
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 12.01.2005 17:34 48
Asukoht: Viimsi

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas namistai »

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70- ... ts/GX44aop" onclick="window.open(this.href);return false;
E70 N52B30
Kasutaja avatar
A.Karro
Klubiliige
Postitusi: 288
Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
Peamine sõiduk: BMW 735i
Telefon: 53413027
Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
Kontakt:

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas A.Karro »

Vanose solenoidid puhtaks ja kui see ei aitta, siis variante 2:
1. Uued ketid tallad kogu krempel vaetada, sest kui veninud, siis järgmine etapp kunagi on katkiminek.
2. Klapikambri kaaned ja otsad maha, vrakistega paikka, kõik kokku tagasi ja loota parimat et sõidab
sajandi.

Kui ketid liiga palju venivad siis hõõrubvad vanose solenoidi sisse ennast ja toodavad vägevat rauapuru.
Kaane tihendid ja küünla torud mõlemal juhul tuleks uued panna.
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas Lemboss »

Tänud kõigile vastajatele ja info eest!

Proovisin ükspäev ketti näppudega liigutada ning tõepoolest ei tundunud kuigi pingul enam olevat, andis kenasti loksutada mõned millid paremale vasakule ja paar milli tõsta üles. Hommikul käivitades väga kolinat aga kuulda, ei ole, seega päris kriitiliselt veel veninud ei ole ma eeldan ?!

Vahel viskab termostaadi viga, et on kinni kiilunud, kas see võib veninud kettidega seotud olla või pigem mitte ning viga termostaadis endas või ühendustes ?

Kui viimane, siis mõtlen ehk termostaadi ära vahetada ning korraga vaatan ka solenoidid üle, kas kett hõõrub sisse või mitte. Kui mitte, siis plaanin mingi aeg edasi sõita ja siis mingi hetk kettide vahetus kogu krempliga ette võtta.
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas Lemboss »

Ma küsin juurde selle inpa "camshaft adaptation" asja kohta: https://www.upload.ee/image/8101397/015.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Nimelt olen antud väärtusi paari kuu jooksul jälginud ning näiteks input Bank 2 väärtus on paari kuuga ning paari tuhande km-ga kasvanud 137.60-kt pea 140-ni! Ehk antud väärtus läheb punase poole päris kiirelt. Samas pole enam esinenid nukkvõlli andurite veakoode!

Mida see siis tähendab, kett veniniud ja järjest enam venib ning liigutab ühe rohkem "timmingut" paigast ära ?

Mis saab kui väärtus liigub 150-ne peale ? Kas juhtub see, et auto ei lähe enam käima või mootori töö saab olema häiritud (kett hüppab ühe nuka võrra) või on oht, et kolvid ja klapid saavad lõpuks kokku ?
Kasutaja avatar
A.Karro
Klubiliige
Postitusi: 288
Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
Peamine sõiduk: BMW 735i
Telefon: 53413027
Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
Kontakt:

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas A.Karro »

Ketivahetus on õige lahendus. Paika keeramine on ajutine abi.
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas Lemboss »

Jah, kaldun samuti arvama, et asi on aja jooksul venindud ketis ning mingi hetk on see ainuõige lahendus ...
Aga püüan aru saada kui kriitiline antud olukord ikkagi on ?
Kuna vaadates olukorda läbi tavapärase autoomaniku silmade kellel pole INPA-t ja pole kindel kas isegi läbi DIS-i näeks sellist vaadet ning armatuuris tulukesi ei vilgu, mootor töötab laitmatult ja veakoodid puuduvad, oleks otstarebkas homme teenindusse kette vahetama sõita ??? Samuti pole kuulda, et kett koliseks külmkäivitusel. Nagu olen aru saanud E53-l ei tule just tihiti ette kettide purunemist lambist ilma eelnevate vihjeteta erinevalt E70-st kus ketid ilma hoiatuseta +/- 200000 km peal katkevad.
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas Lemboss »

Suvel töötab auto laitmatult, eks sügisel külmadega hakkab hommikune CE tukukese disko jälle pihta, mis keti vahetuse mõtted uue hooga esile tõstab ning loodan, et ketivahetuse ka selle samuti siin foorumis eelnevalt mainitud teema ära lahendab, mitte ei ole nii, et külmkäivituse probleem jääb ja ainuke asi mis paremaks läks oli INPA camshaft adaptation vaade :D

Lisan ka juurde, et tegin DIS v57-ga kõik võimalikud testid mis kõik olid edukad
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas Lemboss »

Mõeldes kettide vahetusele, siis kas korraga oleks samuti mõistlik vahetada õlipumba kett ? https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3271" onclick="window.open(this.href);return false;

Eks ideaalis kindlasti on soovitav vahetada, aga olen aru saanud, selle vahetamiseks on vaja õlivann samuti lahti võtta ja üks pea maha samuti, mis oluliselt töömahtu suurendab ....
Kasutaja avatar
A.Karro
Klubiliige
Postitusi: 288
Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
Peamine sõiduk: BMW 735i
Telefon: 53413027
Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
Kontakt:

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas A.Karro »

Kui kette vahetada siis juba kõik. Ilma õlita pole ka mootorit....veninud on ka see niikuinii. Kui juba siis kõik korraga ja saab selle koha unustada mingiks ajaks.
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
Lemboss
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 09.10.2015 12:00 07
Peamine sõiduk: BMW X5 4.4 235kw

Re: Nukkvõlli andur n62

Postitus Postitas Lemboss »

Jah, eks kui tehtud siis rahu majas. Samas tuli meelde et ca. 6 aastat tagasi sai vahetatud õlipump UM-s. Küsisin ajalugu ning sain vastuseks, et õlipumba vahetusel õlipumba ketti ei vahetatud, seega jah mõistlik oleks kõik korraga teha, mis küll teeb kahjuks töö mahtu oluliselt suuremaks ning kallimaks :(
Vasta