X5 E70 Dpf viga ei luba kustutada.

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
bmw323It
Huviline
Postitusi: 121
Liitunud: 01.04.2010 12:53 50
Peamine sõiduk: 2009a BMW X5 E70 M-Pakett 3.0D

X5 E70 Dpf viga ei luba kustutada.

Postitus Postitas bmw323It »

Tere,

Mure siis selline et, sai ostetud belgiast toodud e70 2009.a 3.0d 155kw .
Ükski tuluke ei põlenud aga mootis olid eelsüüteküünalde vead kuna relee oli kutu ja siis lisaks
452A Particulate mass too high. Seda kustutada ei lase vahetasin ära ka kõik termostaadid kuna sõiduajal temp kukkus 74 peale. Vahetasin relee ja termostaadid aga viga kustutada ei lase ikka. Muidu sõidab ilusti rohkem vigu teistes ajudes ka pole. Arvutuslikku tahmahulka näitab 14g tühikäigul. Autol tuli just 200tuh ette läbisõit kontrollitud ja õige.Kas dpf vaja äkki tehasetestriga nullida või oskag keegi komenteerida.

Ette tänades.
Ermo
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4332
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: X5 E70 Dpf viga ei luba kustutada.

Postitus Postitas PeeterA »

Tuleks mõõta tahmafiltri vastusurvet. Seda kuvab diag.tarkvara üldjuhul mBar ühikutes.

Grammides pole võimalik tahmahulka tühikäigul mõõta. Väljalaskesüsteemis pole paraku kaalukaussi :lol:

Ilmselt DPF filtri takitus liiga suur mootoritarkvara jaoks, mis tingib veakoodi tekke.

Siin näidisena screenshot tehase diag.tarkvara mõõtetulemusest:

Pilt
tel. 51 949 859
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Re: X5 E70 Dpf viga ei luba kustutada.

Postitus Postitas mike1 »

Pigem tegemist kalkuleeritud väärtusega ning see on nullitav. Tallinnas saan aidata.
56052094
publichtml
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 08.12.2013 22:20 34
Peamine sõiduk: 530
Asukoht: Tartu

Re: X5 E70 Dpf viga ei luba kustutada.

Postitus Postitas publichtml »

452A on kahtlaselt tuttav kood. Ma arvan, et mu autol oli seesama kood ning see andis märku selles,et DPF tuleks ära vahetada. Kusjuures see kood ei takistanud DPFi põletamist. Mul peale põletamist on rõhud tavaliselt tühikäik/2000rpm ~15/70 mbar. Lihtsalt registreerisin DIS-is DPF filtri vahetamise (reaalselt ei vahetanud) ning asi unustatud.
Vasta