gear monitoring 4,5

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

gear monitoring 4,5

Postitus Postitas killer666 »

Järsku sõites viskas trans. failsafe prog. ette. Inpa millegipärast kastiga ühendust ei loonud, aga hiinakaga luges välja 54 gear monitoring 4 ja 55 gear monitoring 5.
Kohalt nagu läheb normaalselt aga peale käiguvahetust libiseb läbi ja viskab failsafe.
Muidu ennem töötas ilusti , ainus anomaalia oli kui 5. pealt kickdowni teha, siis vahest viskas tühja. Seda viga esines vb korra kuus ja isegi provotseerides vahetult enam korrata ei õnnestunud.
Kast ise 35kkm tagasi remonditud.

MIllele need sümptomid nagu rohkem viitaks?
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1694
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: gear monitoring 4,5

Postitus Postitas Silver88 »

Tunduks nagu 4 ja 5nda käigu sidurid libiseks läbi.
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: gear monitoring 4,5

Postitus Postitas ooDDoo »

võib olla mõni vigane o tihend mis laseb siduripakilt surve maha.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: gear monitoring 4,5

Postitus Postitas ooDDoo »

kas kasti läksid ikka uued siduripakid? vanade pakkidega pannakse alla 80000 km sõitnud kaste kokku. rohkem sõitnutel on ette nähtud uuet kettad.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: gear monitoring 4,5

Postitus Postitas killer666 »

No mulle tundub nagu see 4. käigu solenoid oleks ennemgi mingeid trikke teinud. Samas nullist kiirendades ei libisenud miski kunagi läbi. Ainult see järsemalt kiirendamine viiendalt neljandale.
Muusosas toimis kast nagu normaalselt.
Mõtlen et kui sidurid oleks kulunud , kas see viga lööks nii järsult välja? Vea viskas kusjuures väga rahulikult maantee peal kiirendades.
Praegu nagu küsimus kas tasub seda kuhugi vedada või lihtsam kohe kuskilt second hand kast murteseda.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5349
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: gear monitoring 4,5

Postitus Postitas ooDDoo »

Kõik oleneb auto väärtusest . kui endale pikemaks, siis muretum vast lätist uus kast. Hõbenooltes ja muudes kohtades läheb lõpuks samapalju raha kuid enamus juppe jäävad ikka vanad.
Kui endale jätta ei taha lükka samamoodi müüki natuke odavama hinnaga. Säästad aega närvi ja raha.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: gear monitoring 4,5

Postitus Postitas killer666 »

ooDDoo kirjutas:Kõik oleneb auto väärtusest . kui endale pikemaks, siis muretum vast lätist uus kast. Hõbenooltes ja muudes kohtades läheb lõpuks samapalju raha kuid enamus juppe jäävad ikka vanad.
Kui endale jätta ei taha lükka samamoodi müüki natuke odavama hinnaga. Säästad aega närvi ja raha.
No seal seda remonditi , kahjuks on mõned päevad üle 2 aasta ja nende mure enam pole. Lugedes siini teisi teemasid x5 kastide kohta, siis on teistelgi nendega probleeme olnud. Ju see jupikaupa remontimine on selline küsitav asi.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
BumBum
Huviline
Postitusi: 2079
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Asukoht: Norra

Re: gear monitoring 4,5

Postitus Postitas BumBum »

Läti pakkumine oli esialgu e53-le 1850 eurot, kui auto seal on. See sisaldas kast maha, juppideks, kõik mis vaja vahetatakse välja. Garantii 100tuh km.
Läksin kohale, diagnoositi ja ei arvatud vajadust nii põhjalikuks remondiks. Läheb solenoidid ja mehhatrooniku moodul. Hind 700 pluss 100 eurot uus õli. Garantii 6 kuud.
Mis Eestis teisiti on, kallim hind ja suuremad lubadused.
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: gear monitoring 4,5

Postitus Postitas killer666 »

Pakuti paari teise veaga kasti. Prooviks seda solenoidide plaati sealt alt ringi tõsta, äkki paraneb viga. Üks kast mis pakuti on muidu korras aga lekkega õlipumba juurest. Kast ise pärienab 330xd pealt , ei tea kas on täpselt sama asi?

3500 väärt autole ei ole ju pointi 1200 eur remonti lasta teha kui 30kkm hiljem jälle laiali on. Ses mõttes kaotada pole enam mdagi ju.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: gear monitoring 4,5

Postitus Postitas killer666 »

Võtsin kastil põhja alt ära ja nagu näha siis õli oli must ja sätendav. Samuti kärsakas. Asja uurides selgus, et solenoidploki kinnitustest pooltel oli keermed maha keeratud. Võibolla siis tänu sellele pressis sealt vahelt õlisurve läbi ja 4. käik kulus sellise poolvinnas olekus läbi? No ei tea ja ega vahet polegi.
Teise kasti võtsin siis ajaviiteks pulkadeks. Kettad paistavad ilusad, osadel isegi kirjad hõõrdkatete peal alles. Ainult planteerajami võll on pooleks. Võtaks vanast kastist planetaari ja laoks kokku tagasi.

Kuna kastima ise maha võtta ei plaani , siis kas keegi teab kohe käigupealt öelda kust keeratakse lahti turbiini poldi?
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Kasutaja avatar
zaddam
Huviline
Postitusi: 211
Liitunud: 03.05.2009 23:28 12
Peamine sõiduk: BMW X5 e53 3.0d
Asukoht: tallinn

Re: gear monitoring 4,5

Postitus Postitas zaddam »

Siit saab aru, kuidas saab turbiini poldid lahti.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e53- ... on/4M8PeCC" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1694
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: gear monitoring 4,5

Postitus Postitas Silver88 »

Teab keegi öelda, antud käigukasti kohta, kus osta käigukangi simmerit? Lekib teine. Või oskab keegi mõõte öelda? BMWfans ei paku antud simmerit eraldi.
Kasutaja avatar
killer666
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
Asukoht: idavirumaa

Re: gear monitoring 4,5

Postitus Postitas killer666 »

Silver88 kirjutas:Teab keegi öelda, antud käigukasti kohta, kus osta käigukangi simmerit? Lekib teine. Või oskab keegi mõõte öelda? BMWfans ei paku antud simmerit eraldi.
Saaksin vaadata kui vaja kuna kast hetkel täiesti pilbasteks võetud.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Vasta