1. leht 1-st

pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 03.02.2019 20:18 47
Postitas dantee
Teemad läbi lapatud ja sarnast teemat ei avastanud. Nimelt üle aasta tagasi süttisid armatuuris need kolm tüütut kollast tuld. Bosch´i ediapas´iga selgus, et roolinurga andur läbi. Tellisin uue anduri febi oma. Panin külge ja bosch ei näinud seda andurit üldse. Võtsin maha ja saatsin tagasi. Sain lammerist originaali, tutvustasin boschiga ära, tuled jäid põlema ikka peale käivitust ja kustusid peale rooliga kahele poole vehkimist. Sõitsin nii pea 1,5 aastat, kuid nüüd peale rooliga vehkimist kustuvad tuled, kuid süttivad sõidu ajal taas. Bosch ütleb vigadeks 97- steering wheel angle sensor initialization ja 90- Temporary ESP control, passive switching occurred. Samas ei lase ta roolinurga andurit tutvustada, kuna ESP viga ei lase ära kustutada ei Boshi ega Impa´ga.
Oskab keegi juhtnööre anda, mis võiks ESP vea anda? Kust viga otsida, puudub omal varasem kogemus ESP probleemidega. Muidu olen vähemalt Boschiga konkreetsed vead teada saanud, kuid see 90 tundub nii laiali valguv viga olevat.
Autoks e53 3.0 diisel 135 kw mitte x-draiv.

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 03.02.2019 20:33 11
Postitas ooDDoo
Proovi delphi autocom seadmega rooluasendi andurit kalibreerida. Mina osadel ainult sellega olengi kalibreeritud saanud

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 03.02.2019 21:08 24
Postitas dantee
ma ei tea, kas mul seda muidugi siin Valgas, kuskilt võtta on?!

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 03.02.2019 22:29 00
Postitas Volum
Kui kannatust on, saan vajadusel nv'l Võrus aidata.

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 03.02.2019 22:44 45
Postitas porku
Kuna tegu lammarist saadud detailiga siis võibolla see ka ära väsinud. Elu on näidanud, et kui andur korras siis ei ole vahet kas lappad seda rooli või kalibreerid nt INPA-ga.

Oma diislil ostsin ka kunagi miski swagi anduri, seda selgeks ei saanud autole.. Võtsin mõlemad laua peale laiali ja ladusin orginaal anduri külge harjad ja "rajad" ringi.

3 aastat pole probleemi sellega olnud.

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 04.02.2019 02:07 32
Postitas ttsys
Selle vahetasid ära terves tükis ehk 61318379091?
Teatavasti see punane plastik murtakse enne installi ära, et mitte valesti paigaldada ja linti ära lõhkuda. Selge see, et kasutatud jubinal see piiraja murtud ja vaja osata õiges asendis fikseerida. Kui lint katki siis plõksibki sama viga, sest viimane adaptsioon on nende katsetustega hävitatud. Õige asi on vaja sinna panna ja hoolikalt paigaldada. Kui see on tehtud siis initsialiseerimine ei saa probleem olla - vahet pole millega seda teha. Väga levinud nähtus on see, et kassett paigaldusel lõhutakse ära, aga antud juhul võib viga olla samahästi juhtmestikus või mooduli-siseselt.
Pilt

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 04.02.2019 06:14 51
Postitas ooDDoo
Selline andur tuli kasutusele alles e6x seeria peal. E53 pole seal mingit punast värki küljes mida ära kannatab murda.
Ja mina pole senimaani suutnud ühegi inpa versiooniga sättida rooliasendiandurit e38/39/46/53 kerega masinatel.. kas dis või autocom on aidanud.

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 04.02.2019 10:26 08
Postitas ttsys
https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 318379091/" onclick="window.open(this.href);return false;

See punane stopper on uuel alati olnud ja ka igasugustel vufflitel.
Kui romulast osta siis näeb seal lihtsalt ainult punast ära murtud jäänukit ääre küljes.
https://www.ebay.com/itm/BMW-E46-E39-E3 ... SwK6paccV3" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasvõi lihtsa kl obd kaabli ja tool32-ga tehakse hetkega selle initsialiseerimine ja ei mingit erilist asjatamist.

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 04.02.2019 10:28 21
Postitas ooDDoo
Sa isegi ei tea milline 2000 a rooliasendi andur välja näeb. Mida sa seletad. Ilmselgelt pole sul selle vahetusega kogemust.

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 04.02.2019 10:40 47
Postitas ttsys
Juba aastast 1993 näeb see kõik selline välja;
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=61_1337" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id ... 1318379091" onclick="window.open(this.href);return false;

Ka Supersedes: 61128376443 (01/01/1998 — 07/28/2000) näeb samasugune välja ning ka punane stopperi jäänuk ilutseb ääre küljes.
http://www.pantritrading.com/bmw-steeri ... 76443.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 04.02.2019 10:58 35
Postitas ooDDoo
Kahjuks oled valesti aru saanud . Isegi fl x5 on teistsuguse anduriga. Andur on roolisamba keskel mitte rooli juures. Ja andurilt tuleb pistikuga juhe.

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 04.02.2019 11:00 48
Postitas ooDDoo
See mida sina näitad on roolilint. Alates e65 läks andur lindi sisse. Enne seda on roolisamba keskel .kuni 98 on veel vanem rooliasendi andur mis oli kasutusel edc-ga varustatud autodel.

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 04.02.2019 11:56 45
Postitas ttsys
Rahu. Seetõttu alustasin ka sellest, et küsin, mis detaili # inimene üldse ära vahetas.
Erinevusi on palju ja nurgaandurid erinevad ka mudeli lõikes. Ilmselt peab seal olema 32306793632.
Ka remondikomplekt on selle jaoks. https://www.youtube.com/watch?v=hQpkLqT68WU" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 04.02.2019 19:33 24
Postitas dantee
Jah vahetasin välja anduri OEM 32306793632, kuid ei õnnestu seda kalibreerida, kuna viga koodiga 90 segab seda teha, kuid Impa ega Bosch Ediapase seda viga 90 kustutada ei lase?! Andur on lahti võetud, mis paigaldasin, ja klemmid on terved. Sellest ka teema, et kas võib olla veel lisaks ABS mooduli koolemine vms. millest diagnostika otse ei räägi vaid räägib ümber nurga läbi vea 90?!

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 04.02.2019 20:19 07
Postitas ttsys
Reaalandmed huvitavad. Kas see andur on alles, mis algselt auto peal töötas? Reeglina elektroonika neil ära ei sure ja seetõttu on levinud lahendus see liugketas vahetada. Kui hetkel küljes olev andur on initsialiseeritud siis see peab kuvama mingeid reaalandmeid, kasvõi valeandmeid. Kui see reaalandmeid ei anna siis on vähemalt 2 võimalust, sh abs/dsc moodul ei suhtle selle anduriga, mis võib olla dsc mooduli sisemine viga. Muide antud olukorras ei pea selle anduri tööseadedetesse litsumise jaoks kohe sinna võlli otsa ajada. Taastada see algne andur ja töötsooni saab imiteerida.

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 04.02.2019 22:52 55
Postitas PeeterA
Roolinurga andur tuleb enne kalibreerimist kodeerida ;)

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 04.02.2019 22:59 12
Postitas ttsys
Seetõttu ilmselt tal ongi valutum algne taastada, et kodeerimisega mitte piike murda.

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 05.02.2019 06:27 52
Postitas ooDDoo
Kodeerimine tähendab sisuliselt vini kirjutamist. Delphi autocom kirjutab nii vin koodi kui seab nurga.. on olnud palju juhuseid kus inpa ei lase kasutatud andurit seada kuid autocom teeb selle hetkega.

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 05.02.2019 11:23 36
Postitas martinsl
Kas seda liugketast saab miskit moodi eraldi või tuleb lihtsalt mõne teise(b-osa) küljest see võtta?

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 05.02.2019 12:07 51
Postitas ttsys
1 alternatiiv;
https://www.ebay.de/itm/BMW-X5-X3-mini- ... 3538959838" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 05.02.2019 15:15 54
Postitas porku
Mina kiskusin lihtsalt lahti, tegelikult oleks piisanud sellest kui oleks selle ära puhastanud ja "harja kõrvasid" veidi painutanud, kuid kuna teine jupp oli olemas, siis vahetasin jubinad ära.

Pilt

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 05.02.2019 18:18 08
Postitas dantee
seda kodeerimist kahtlustasin ise samuti. Päris algupärast mul tagasi panna ei õnnestu, kuna sellel mingi valemiga muserdas juhtmel isolatsiooni ära ja mingi soon sattus keresse lühisesse. Sai võetud teise anduri küljest juhe, kuid andur ellu ei ärganud, kuigi liugklemmid sees olid OK! Kodeerimist hakkasin kahtlustama, kui ostsid Febipilsteni uue anduri ja Bosch Esi Tronik 2.0. ei näinud seda andurit pistikusse ühendatult ja see tõttu jäi kalibreerimine ära ning andur sai tagasi poodi viidud?!
Oskab keegi öelda, kas Boschiga saab seda andurit kodeerida ja siis anduri kalibreerida?

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 05.02.2019 18:25 49
Postitas ttsys
Esitronik 2.0 peab olema litsentsi otsas ja ilmselt saab hakkama, aga sõltuv interface-st. Seal võib trikk olla bosch interface 340 versus 540, 570. Seal võib erinevus olla, et mingid interface-id ei tule toime Bosch süsteemist lahusolevate BMW süsteemidega.

Re: pikemat aega probleem ABS, ESP ja piduriklotsitulega

Postitatud: 05.02.2019 23:13 26
Postitas martinsl
Aitäh, info eest!
ttsys kirjutas:1 alternatiiv;
https://www.ebay.de/itm/BMW-X5-X3-mini- ... 3538959838" onclick="window.open(this.href);return false;