1. leht 1-st

X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 03.03.2019 12:37 05
Postitas ImreR
Mure selles, et kuu kaks tagasi oli vigadeks esimese padja surve ja suhtlus kompressoriga. Nüüd vaatasin vigu ja juurde on tekkinud valve drain vead, neid oli kaks, üks oli veel mingi highpressure valve drain vms. Puhastasin pistikut(kas mureks on tavaliselt kompressori kõrval varuratta pesas olev pistik?) ja asi muutus niipalju, et vead kohe tagasi ei tulnud. Kas see valve asub kompressori küljes? Muidu kompressor töötab igal käivitusel, aga mitte väga pikalt. see ilmselt vihjab lekkele ilmselt. Samas padjad ees ei leki. jube keeruline otsida ka seda leket niimoodi.
Veel üks tähelepanek on see, et pikalt maanteel sõites, viskab rehvirõhu tule põlema ja ajju jääb ühe esimese ja tagumise kõrguse anduri viga. Kas see võib mõjutada ka õhkvedrustust?
Keeruline jutt, aga ehk keegi oskab midagi tarka pajatada.

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 03.03.2019 16:53 22
Postitas meego
ImreR kirjutas:Mure selles, et kuu kaks tagasi oli vigadeks esimese padja surve ja suhtlus kompressoriga. Nüüd vaatasin vigu ja juurde on tekkinud valve drain vead, neid oli kaks, üks oli veel mingi highpressure valve drain vms. Puhastasin pistikut(kas mureks on tavaliselt kompressori kõrval varuratta pesas olev pistik?) ja asi muutus niipalju, et vead kohe tagasi ei tulnud. Kas see valve asub kompressori küljes? Muidu kompressor töötab igal käivitusel, aga mitte väga pikalt. see ilmselt vihjab lekkele ilmselt. Samas padjad ees ei leki. jube keeruline otsida ka seda leket niimoodi.
Veel üks tähelepanek on see, et pikalt maanteel sõites, viskab rehvirõhu tule põlema ja ajju jääb ühe esimese ja tagumise kõrguse anduri viga. Kas see võib mõjutada ka õhkvedrustust?
Keeruline jutt, aga ehk keegi oskab midagi tarka pajatada.
Vaata kõrguseandurite pistikutesse. Arvatavasti kõrguseandurites vesi sees. Anduri pistikus klemmide vahel pisike auk, arvan et sealt paistab rohelist oksiidi.

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 03.03.2019 18:28 25
Postitas unicoil
Andurid peavad olema töökorras. Ista-ga saab õhkvedrustus põhjalikult kontrollida.

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 04.03.2019 06:39 07
Postitas ooDDoo
Veel põhjalikumalt aitab dis. Ista rohkem uutemate jaoks mõeldud.

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 04.03.2019 17:43 21
Postitas Volum
Kui osata ISTAt kasutada, siis on see samasugune kõva tarkvara nagu DIS. Mõlemad on samaväärsed ja mõlematega saab igasugustele bmwdele ligi.

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 05.03.2019 06:13 50
Postitas ooDDoo
Oled ikka oma sõnades kindel?

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 05.03.2019 06:15 12
Postitas ooDDoo
Oled ikka oma sõnades kindel? Kasutan paralleelselt dis 44 ,57 sss, ja ista/d/p. Siis vanemate autodega jääb ikka ista hätta.

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 05.03.2019 07:49 08
Postitas patrik
Olemas kõik originaaltööristad, ista võtan välja alles siis kui dis-iga enam kuidagi ei saa teha. Vòibolla sellepärast, et harjunud üle 10 aasta aga olgem ausad, näiteks õhukulutesti, mis reaalselt andmeid näitab, saab osadele autodele teha ka siis, kui see tehase poolt enam toetust ei oma. Istaga aga see enam võimalik pole.
Ja no see vigade kustutamine ja uuesti lugemine istaga :roll:

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 05.03.2019 10:50 19
Postitas ttsys
Jutt on E53-st. Mida seal saab DIS-ga õhkvedrustuse osas rohkem või paremini teha, mida ISTA-ga ei ole võimalik teha või saavutada? Pealegi selles osas mõlemad ju suht-koht aeglased, mida kasvõi Launch-ga oluliselt kiirem ja hõlpsam monitoorida.

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 05.03.2019 23:07 00
Postitas Volum
ooDDoo kirjutas:Oled ikka oma sõnades kindel? Kasutan paralleelselt dis 44 ,57 sss, ja ista/d/p. Siis vanemate autodega jääb ikka ista hätta.
Olen. ISTA'ga saab väga edukalt alatest E30'le ligi, tuleb samasugune menüü ette nagu DIS'il. (ISTA/P's samamoodi) Rõhk on sõnal "kui oskad kasutada"

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 06.03.2019 05:10 53
Postitas ooDDoo
Veakirjeldused ja test plan on vähem täpsed. Lisaks kui keegi zcs või fa ga jamanud on asi eriti keeruliseks aetud.

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 06.03.2019 11:21 21
Postitas ttsys
Selline teema arendus algset teemat vaevalt toetab või aitab - eriti veel arutlused mingite võimalike DIS eeliste üle ISTA ees, mida selle konkreetse auto osas ei ole ehk DIS eelis on suur null.

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 06.03.2019 19:10 00
Postitas ImreR
Mul on hetkel ainult üks viga alles, aga kuna mu enda seade näitab vaid numbrite rivi, siis ma ei tea kas see on esimese parema padja leke või can-i viga. On kumb on aga diagnostiga neid vigu parandada ei saa enivei. Lihtsalt tahaks teada, et äkki kellelgi kogemust, kui padi ise terve, kuskohast üldiselt võiks leket otsida?

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 06.03.2019 22:05 54
Postitas Volum
Pumba klapid.
https://giant.gfycat.com/AdmiredWelloffGoat.webm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 07.03.2019 00:26 21
Postitas patrik
ImreR kirjutas:Mul on hetkel ainult üks viga alles, aga kuna mu enda seade näitab vaid numbrite rivi, siis ma ei tea kas see on esimese parema padja leke või can-i viga. On kumb on aga diagnostiga neid vigu parandada ei saa enivei. Lihtsalt tahaks teada, et äkki kellelgi kogemust, kui padi ise terve, kuskohast üldiselt võiks leket otsida?
No paranda siis mõlemad, diagnostika enivei ei aita ju

Re: X5 E53 õhvedrustus, neljas nurgas.

Postitatud: 07.03.2019 21:26 48
Postitas ImreR
Patrik, mis su postituse mõte on? Mis asjad ma mõlemad peaks ära parandama?
Lugesid mu postituse mõttega läbi. Fakk hakkab pihta mingi kamarajura, kui pole asjaliku õelda, siis pole ka mõtet kirjutada.