e38 735 LONG
e38 735 LONG
Teab keegi rääkida midagi sellest isendist
http://www.auto24.ee/used/787491
Mis neil vahet on 3,5 ja 4,4l mootoriga või on suht sama.
http://www.auto24.ee/used/787491
Mis neil vahet on 3,5 ja 4,4l mootoriga või on suht sama.
Bmw E30 318.Bmw E36 316,Bmw E36 320,Bmw E36 325,Bmw e34 525,Bmw E34 525TDSA touring,Bmw E34 540,Bmw e34 525 TDS.Bmw e38 740.Bmw e39 525TDSA.Bmw e38 750ILA.
Bmw e53 X5 3,0TDI.Bmw E91 320TD 06.Bmw e60 525d 04
Bmw e53 X5 3,0TDI.Bmw E91 320TD 06.Bmw e60 525d 04
- Toots
- Huviline
- Postitusi: 1367
- Liitunud: 16.12.2005 00:01 45
- Peamine sõiduk: Peamine sõiduk ei ole bmw. Pühapäev: e34 550i V12
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Re: e38 735 LONG
Vahe on selles,et 735 on uimasem,kui 740 ja kütusekulu on praktiliselt sama.
Re: e38 735 LONG
Oman hetkel 735 ja enne oli 740.
Seega vaidleks vastu, 740 oli keskmine linnas 18, 735 on 15
Seega vaidleks vastu, 740 oli keskmine linnas 18, 735 on 15
Re: e38 735 LONG
Mul 4,4 mootoriga 740, 100% linna ja 14l/100km
Re: e38 735 LONG
Ma olen selliseid vendi küll näind, kellel võtab 5.4 ka 12liitrit
Kui sa sõidad 4.4'ga linnas 14l, siis sa oled ikka väga osav vend kui suudad tehaseandmetest 5l vähem sõita.
See on nonsens, 14l võtab linnas 528 millel on tunduvalt väiksem mootor, vähem silindreid ja kergem kere.
Isegi tehas annab 525 automaadile linnas15liitrit.
Vaata nüüd mida tehas ise annab su autolehttp://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 9&cache=no
Kui sa sõidad 4.4'ga linnas 14l, siis sa oled ikka väga osav vend kui suudad tehaseandmetest 5l vähem sõita.
See on nonsens, 14l võtab linnas 528 millel on tunduvalt väiksem mootor, vähem silindreid ja kergem kere.
Isegi tehas annab 525 automaadile linnas15liitrit.
Vaata nüüd mida tehas ise annab su autolehttp://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 9&cache=no
Re: e38 735 LONG
andriu, vaata alguses saksamaa linnu ja siis eesti linnu. Tallinn on Saksamaa jaoks natuke suurem kolhoos mida saab veereda ühe kiirusega ja kõrgema käiguga ka minul 740i e38 linnas tarbib 14.8-15,6L ja ma ei sõida nagu penskar Samuti palju oleneb rehvidest, velgedest, ja veeremiku seisukorrast.
F31 320d M Performance
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: e38 735 LONG
esimese aprillini on veel aega juSlava_323 kirjutas:andriu, vaata alguses saksamaa linnu ja siis eesti linnu. Tallinn on Saksamaa jaoks natuke suurem kolhoos mida saab veereda ühe kiirusega ja kõrgema käiguga ka minul 740i e38 linnas tarbib 14.8-15,6L ja ma ei sõida nagu penskar Samuti palju oleneb rehvidest, velgedest, ja veeremiku seisukorrast.
Re: e38 735 LONG
Pancho kui mu m2lu ei peta siis sinu autoks on 730d?...seega kuidas tead v2itta palju tarbib reaalis 740 kytust?...Olen nyydseks natuke praktiseerinud oma 740 (4,4L) roolitaga ja julgen julgelt v2itta, et tallinnas liigeldes 100% saan keskmise kuluga 15,6L hakkama t2iesti ideaalselt (loomulikult ei r22gi ma ummikus vahtimisest)
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Re: e38 735 LONG
Talvel 4 liitrise mootoriga 15l
ma ei tea, olen ökosõidu koolituse läbinud ja sain 15l linnas 2.4 audiga
735 tallinnas liigeldes tipptunnid, külm mootor hommikuti ja tulemus on 18l ideaalis, suvel oli 15, 740iga oli see natuke kõrgem.
Sa vist sõidad mööda järvevana teed õhtul hilja 5 otsa et saada 14-15l.
Ühesõnaga see mis ma tahan öelda on see, et 14l võtab audi a6 2.4, bmw 525, e mersu 2.6, aga klubis sõidavadmehed 4 liitirstega 14 liitrit. Mõttes on see kena, aga reaalsuses on paraku teised numbrid kui 100% linnas sõita.
ma ei tea, olen ökosõidu koolituse läbinud ja sain 15l linnas 2.4 audiga
735 tallinnas liigeldes tipptunnid, külm mootor hommikuti ja tulemus on 18l ideaalis, suvel oli 15, 740iga oli see natuke kõrgem.
Sa vist sõidad mööda järvevana teed õhtul hilja 5 otsa et saada 14-15l.
Ühesõnaga see mis ma tahan öelda on see, et 14l võtab audi a6 2.4, bmw 525, e mersu 2.6, aga klubis sõidavadmehed 4 liitirstega 14 liitrit. Mõttes on see kena, aga reaalsuses on paraku teised numbrid kui 100% linnas sõita.
Re: e38 735 LONG
Mul oli peaaegu aasta 740 4,4 ja aasta keskmine jäi nõks alla 15l. Talvel linnas sain 19,92l 100km ja madalaimaks kuluks jäi talvel Riga ja tagasi 10,32l 100km.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: e38 735 LONG
Aru ma ei saa, miks inimesed ajavad pada oma kütusekulu kohta, mis kasu sellest on, et sa ütled, et mul võtab 15 sajale??? Räägi ikka nii nagu asi on. See on võimatu, et 4L mootoriga auto võtab talvel nii vähe. Nullige ikka vahest oma kompusid ka!!! Krt mul võtab 528 talvel juba ca 14, ....
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Re: e38 735 LONG
Nii kahjuks on jah, et kütusekulu kohta valetatakse iseendale
Minul võtab Citroen C1 aut. linnas 6, Hyundai elantra 2.0 aut. 14, Ford Sierra man. 2,0 14, Bmw 316 karpa 12, Bmw 525 aut 15
Kahel viimasel Bmw-l on kirjas suve näidud, sest talviti ei liigu nendega, aga cidrun, hundai ja ford liiguvad nende näitudega talvel ja nii on Inimesed vinguvad et C1 kohta ikka liiga palju " Minu C4 võtab linnas 6,5 " jne, aga arvstagem ka sellega, et Eestis on palju kehvem kütus, kui näiteks Saksamaal ja juba siit viskab kohe ühe liitri juurde.
Kõikidel autodel on diagnost näidanud et täiesti korras, samuti on kõik filtrid, küünlad jms korrapäraselt vahetatud - korras autod ja sellised need numbrid kahjuks on
Paremat,
Minul võtab Citroen C1 aut. linnas 6, Hyundai elantra 2.0 aut. 14, Ford Sierra man. 2,0 14, Bmw 316 karpa 12, Bmw 525 aut 15
Kahel viimasel Bmw-l on kirjas suve näidud, sest talviti ei liigu nendega, aga cidrun, hundai ja ford liiguvad nende näitudega talvel ja nii on Inimesed vinguvad et C1 kohta ikka liiga palju " Minu C4 võtab linnas 6,5 " jne, aga arvstagem ka sellega, et Eestis on palju kehvem kütus, kui näiteks Saksamaal ja juba siit viskab kohe ühe liitri juurde.
Kõikidel autodel on diagnost näidanud et täiesti korras, samuti on kõik filtrid, küünlad jms korrapäraselt vahetatud - korras autod ja sellised need numbrid kahjuks on
Paremat,
- ändi
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
- Peamine sõiduk: X3
- Asukoht: Autodoonor
- Kontakt:
Re: e38 735 LONG
kedagi ei huvita kui palju kellegi hundai või sierra kütet võtab.ei puutu üldse teemasse ju
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: e38 735 LONG
Mind huvitab Võrdlus on ju siiski hea ses mõttes, et mõne mehe 750 võtab linnasõidul väidetavalt sama palju kui nt 2.0 Elantra järelikult; maailmas on paraku teisi marke peale BMW ka
Re: e38 735 LONG
Reaalsus on see, et oleneb väga palju auto tehnilisest olukorrast, sõiduvõtetest ja lõpetades sellega kus ja millal ning mis kell autoga sõidetakse. V mootor võib võtta 12-30L/100 km linnas, nii et mingit kindlat numbrit V8 või V12 puhul küll kindlaks paika ei saa panna. Minu kogemus V12-ga oli suvel 12-18L/100km ja talvel üle 20 (100% linn ja eelmise aasta pakane) . Maanteel oli ikka ökom, kusagil 10-13L kanti.
Kuid kui on valida 3,5 ja 4,0 (4,4) vahel, siis valiks kindlasti 4 liitrise.
Kuid kui on valida 3,5 ja 4,0 (4,4) vahel, siis valiks kindlasti 4 liitrise.
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: e38 735 LONG
mul on peaministri eriluba omada teadmisi ka autode kohta, mille passis mind kirjas polekenwood1 kirjutas:Pancho kui mu m2lu ei peta siis sinu autoks on 730d?...seega kuidas tead v2itta palju tarbib reaalis 740 kytust?...Olen nyydseks natuke praktiseerinud oma 740 (4,4L) roolitaga ja julgen julgelt v2itta, et tallinnas liigeldes 100% saan keskmise kuluga 15,6L hakkama t2iesti ideaalselt (loomulikult ei r22gi ma ummikus vahtimisest)
kas see 15.6 on paagist paagini? mina saan 100% linnasõidus hakkama 11-18.6 talvel, sõltuvalt kui pikad otsad on, mõne postitaja loogika kohaselt peaks mul hull roim olema, heas korras diiselauto peaks üldse 4.2 võtma linnas maksimum.
Re: e38 735 LONG
Kui Inglismaal on kombeks alati seltskonnas piinliku vaikuse vältimiseks hakata ilmast rääkima, siis Eestis käib mingi kütusekulu jutt kogu aeg - kohati tundub, et piinlikkuse tekitamiseks.
http://www.spritmonitor.de võiks olla see koht, kust enam-vähem normaalset infot leida. Lisada külma- ja ummikukoefitsent.
Foorumis paraku lihtsalt on kõigi autode kütusekulud laias laastus XX% väiksemad kui tegelikult.
Väga vabandan OT pärast, aga selle kütusekulu alla-valetamise tulemusena tekivad inimestel illusioonid. Siis jalutavad inimesed müüdava auto juurest minema, kui ma ütlen, et see auto võtab linnas 15+/100, talvel pigem rohkem.
Nüüd andke kõik tuld, et ma ajan kägu ja teie 740-750 võtavadki 100% linnasõidul 11-12 liitrit sajale
Disclaimer
Mina sõidan igapäevaselt E38 728iA, paagist-paagini viimase paagi keskmine vaid linnasõidul oli 17.1 liitrit sajale. Seda on vähem, kui mu eelmine E34 525iA (M20B25) sarnastes oludes võttis. Olen E38 ökonoomsuse üle positiivselt üllatunud.
Linnasõit tavainimese (minu) jaoks on linnas pidevalt ühtlaste vahemaade läbimine nii hommikul, päeval kui õhtul. Linnasõit ei ole Politsei-maja juurest Laagri Hessburgerisse ja tagasi sõit keset ööd
http://www.spritmonitor.de võiks olla see koht, kust enam-vähem normaalset infot leida. Lisada külma- ja ummikukoefitsent.
Foorumis paraku lihtsalt on kõigi autode kütusekulud laias laastus XX% väiksemad kui tegelikult.
Väga vabandan OT pärast, aga selle kütusekulu alla-valetamise tulemusena tekivad inimestel illusioonid. Siis jalutavad inimesed müüdava auto juurest minema, kui ma ütlen, et see auto võtab linnas 15+/100, talvel pigem rohkem.
Nüüd andke kõik tuld, et ma ajan kägu ja teie 740-750 võtavadki 100% linnasõidul 11-12 liitrit sajale
Disclaimer
Mina sõidan igapäevaselt E38 728iA, paagist-paagini viimase paagi keskmine vaid linnasõidul oli 17.1 liitrit sajale. Seda on vähem, kui mu eelmine E34 525iA (M20B25) sarnastes oludes võttis. Olen E38 ökonoomsuse üle positiivselt üllatunud.
Linnasõit tavainimese (minu) jaoks on linnas pidevalt ühtlaste vahemaade läbimine nii hommikul, päeval kui õhtul. Linnasõit ei ole Politsei-maja juurest Laagri Hessburgerisse ja tagasi sõit keset ööd
Viimati muutis sysi, 18.01.2011 20:18 45, muudetud 1 kord kokku.
Re: e38 735 LONG
V2ga h2sti...Aga vaidlema ma ei viitsi hakata vaid j22n omale seisukohale, et 740 ei ole nii hull r88vel nagu paljud seda automaatselt j2reldavad kui kellegi raaskema jalaga s6bra/tuttava e38 v6ttis linna s6idul 23 sajale Aga peace ja usun, et lyhikeste kylmade otsadega v6ib ka disla kyttekulu ajada vabalt sinna 15 ja + kanti.pancho villa kirjutas:
mul on peaministri eriluba omada teadmisi ka autode kohta, mille passis mind kirjas pole
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Re: e38 735 LONG
JannP kirjutas:Reaalsus on see, et oleneb väga palju auto tehnilisest olukorrast, sõiduvõtetest ja lõpetades sellega kus ja millal ning mis kell autoga sõidetakse. V mootor võib võtta 12-30L/100 km linnas, nii et mingit kindlat numbrit V8 või V12 puhul küll kindlaks paika ei saa panna. Minu kogemus V12-ga oli suvel 12-18L/100km ja talvel üle 20 (100% linn ja eelmise aasta pakane) . Maanteel oli ikka ökom, kusagil 10-13L kanti.
Kuid kui on valida 3,5 ja 4,0 (4,4) vahel, siis valiks kindlasti 4 liitrise.
kellele tütar kellele l....
maitseasi, mina vahetasin 740ja 735 vastu ja olen rahul, kütusekulu langes, ja 3.5 on ikka piisavalt suur mootor et seda 2 tonnist kolakat väga hästi liigutada. Kiirenduse vahe on 0-100 1 sekund, kütusekulu vahe 2 liitrit 100'le.
Re: e38 735 LONG
Kui E38 juures igat senti ja liitrit taga hakata ajama, siis on mõttekam valida mingi diisel või valida hoopis mingi muu mudel, sest ega alla 4 liitri (ka diisel V8 on hea variant) mingit dünaamikat küll ei saavuta! Selle konkreetse teema juures on oluline see, et antud isend on lang variant, mis lisab veel omakorda kaalu (=rohkem küttekulu).
See, kuidas keegi oma koduste meetoditega kütusekulu on mõõtnud, ei ole kuigi tõsiseltvõetav, üleval pool toodi link, kust saab vaadata mida auto omanikud üle maailma reaalselt on saavutanud..ja kas see ühe või kahe liitri vähenemine on väärt mootori jõu kaotust on iga ühe enda otsustada
See, kuidas keegi oma koduste meetoditega kütusekulu on mõõtnud, ei ole kuigi tõsiseltvõetav, üleval pool toodi link, kust saab vaadata mida auto omanikud üle maailma reaalselt on saavutanud..ja kas see ühe või kahe liitri vähenemine on väärt mootori jõu kaotust on iga ühe enda otsustada
Re: e38 735 LONG
JannP kirjutas:Kui E38 juures igat senti ja liitrit taga hakata ajama, siis on mõttekam valida mingi diisel või valida hoopis mingi muu mudel, sest ega alla 4 liitri (ka diisel V8 on hea variant) mingit dünaamikat küll ei saavuta! Selle konkreetse teema juures on oluline see, et antud isend on lang variant, mis lisab veel omakorda kaalu (=rohkem küttekulu).
See, kuidas keegi oma koduste meetoditega kütusekulu on mõõtnud, ei ole kuigi tõsiseltvõetav, üleval pool toodi link, kust saab vaadata mida auto omanikud üle maailma reaalselt on saavutanud..ja kas see ühe või kahe liitri vähenemine on väärt mootori jõu kaotust on iga ühe enda otsustada
Ega mina pole seda kütuse teemat üldse puudutand
Ma küsisin kas kellelgi kokkupuuteid selle konkreetse isendiga ja mis vahe on 3.5 ja 4 liitrisel mootoril
Töökindlus,võimsuse ja ökonoomsuse suhe võrreldes 4 liitrisega.
Ise olen omand 4.0 ja 5.4 .
Bmw E30 318.Bmw E36 316,Bmw E36 320,Bmw E36 325,Bmw e34 525,Bmw E34 525TDSA touring,Bmw E34 540,Bmw e34 525 TDS.Bmw e38 740.Bmw e39 525TDSA.Bmw e38 750ILA.
Bmw e53 X5 3,0TDI.Bmw E91 320TD 06.Bmw e60 525d 04
Bmw e53 X5 3,0TDI.Bmw E91 320TD 06.Bmw e60 525d 04
Re: e38 735 LONG
Te räägite siis 12-14l 4.0 linnas see on tõepoolest reaalne Tallinna linnas, ning maanteel.Kus sirged on 10km ja pluss Muud linnad unustage ära ,et 12-14l/100km võimalik saada. Elan ise Tartus ja olen omanud 3 v8 mootoriga autot ja sõitku ma nii ökolt kui tahan alla 16,1l/100km ma saanud reaalselt pole.
Re: e38 735 LONG
Tauri_K sa panid teemast jumala mööda, Eestis on üldse raske leida sellist linna, mis oleks võrreldav sõiduki tootjamaa teedega. Tartu tänavad on ju 100 meetrit pikad ja iga 50 meetri peal on valgusfoor, mõnes kohas Eestis linnas saab pikemalt sõita kui 2 km ilma pidurdamata..nt Tammsaare-Järvevana tee, Sõpruse pst, Mustamäe tee, Vabaduse pst jne kus tööinimesed võivad varahommikuti / õhtuti üsna sujuvalt liikuda ilma pidurdamata. Mina sain oma V12-ga päris tihti kasutada püsikiirusehoidjat.
See küttekulu teema on siin täiesti käest ära läinud, selle jaoks on kütusekulu teema.
Küsimus on 3,5 V8 töökindluses, võimsuses ja ökonoomsuse suhe VS 4.0 V8.
See küttekulu teema on siin täiesti käest ära läinud, selle jaoks on kütusekulu teema.
Küsimus on 3,5 V8 töökindluses, võimsuses ja ökonoomsuse suhe VS 4.0 V8.