ostu soov E60/E61

Nõuanded sõiduki soetamisel
Suletud
blazed
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 12.10.2011 16:18 00

ostu soov E60/E61

Postitus Postitas blazed »

Tere kaasliiklejad ning klubikaaslased!

Nimelt otsustasin miskit uuemat tagumiku alla vaadata, täpsemalt siis oleks huvitatud mõttest 5 seeria aastates 2004-2008. Ning olen täitsa segaduses levivatest juttudest. Kui on teadjaid ,ning isikuid kes selliste mudelitega kokku puutuvad siis oleks huvitatud igast arvamusest ,ning pigem ka praktilisest kogemusest.
Nimelt siis mis oleks pigem vaatamist väärt kas diisel või bens, litraažid ? automaat või manuaal, ning mida peaks kindlasti jälgima selliste autode puhul?
Kuidas on lagunemisega lood,ning nende remontimisega, varuosade saadavus , oleks huvi ka hindadest.
Kas oleks mõistlikum võtta auto poest ning elada muretult ,kuid kehvem kui bmw kindlalt omadustelt ning mugavuselt ,või siiski minna e60 paele välja? Oleks huvitatud igast pisemastki detailist.
e60 tüüpvead ? on oluliselt kallim varuosadelt (uutelt A) kui e39 faceliftitud 3.0d ?

Lugupidamisega ning suured tänud neile , kes leiab aega ning viitsimist siia kirjutada! :arrow: :!: :)
e39 530d
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: ostu soov E60/E61

Postitus Postitas raimo_r »

"Küsimus" on natuke liiga üldine, et midagi konkreetselt soovitada.
Bensiin vs diisel oleneb läbisõidust ja sellest kus elad. Praktiline kogemus ütleb, et kui ummikutes aega ei viida, siis bensiin. Ja loomulikult automaatkast, manuaal pole tänapäeval igapäevaauto puhul teemaks.
Isegi V8 bensiin on oma võimsuse kohta suvel väga ökonoomne, talvel ilmselt natuke vähem.

Lisaks kehtib rusikareegel, osta korralik auto ja hooldus/remont on asi millele pead ainult paar korda tähelepanu pöörama. Kui õnnestub leida kindla ajalooga ja vähesõitnud auto, seda parem.
Olen selle põhimõtte järgi ostnud nii E39, E53 kui ka E60 ning pole pidanud neist ühtegi ebanormaalselt palju remontima. E60 on küll veel värske kogemus.

Üks variant on osta esindusest kasutatud auto ja võtta veel garantii juurde. Hetkel küll valikut praktiliselt pole aga näiteks USAs on see väga levinud variant ja selliste autode omanikud seal remondiarveid ise eriti ei maksa.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
blazed
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 12.10.2011 16:18 00

Re: ostu soov E60/E61

Postitus Postitas blazed »

tegelikult konkreetsemalt oleks huvitatud pigem diislist. Automaat kast olen nõus siin pole erilist mõtlemisainet. Ummikutest seismist on piisavalt, samuti ka pea igapäevaselt sõitu u. 150-200km.
Kuid kus oleks enne ostu kontrollida parem ,kas truumu diagnostis või UM-is elektroonika poole pealt. Ning palju u. maksab hooldus , ning kuidas on lood veermiku vastupidavusega , lemförder jubinaid (mis tegelikult vast loetakse A jubinaks) on arvatavasti analoogse hinnaga nagu ka e39le. Nõrgad kohad autol. Nt e39- pixlid kaovad, nõrk abs/asc aju, piduriklotside andurid lähevad kiirelt umbe või miskit analoogset.
Milliline mootor e60l ilma ketita ,kui on ?

Samuti on UM-is kasutatud autode nimekiri suht lühike ning ega 5ndat seeriat peale täitsa uute on vähe.

näiteks http://www.auto24.ee/used/926792 midagi analoogset, kuid asub tartus ,ning kuidas seal UM kontrolliga on , on pädevad töötajad seal või pigem ei ole erapooletud ?
e39 530d
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: ostu soov E60/E61

Postitus Postitas raimo_r »

Diisli puhul põhilised ikka diisli spetsiifilised probleemid nagu sisselaske pöördklapid, tahmafilter, termostaadid jms. Klappidest ja tahmafiltritest on palju räägitud, otsing abiks.
Muude tüüpvigade kohta polegi väga palju siinmail veel räägitud. Kui aktiiv-stabilisaatoreid, aktiivvedrustust jms asju pole, siis pole ka väga palju karta.

Ketita mootoreid BMW puhul pole enam ammu.

Selle läbisõidu puhul ütleb minu kogemus, et ca 30k km pärast seisab ees piduriketaste ja klotsid täisvahetus.
Varustus on natuke lahja aga see on individuaalne asi, hiljem on küll natuke raskem müüa.
Võimalusel vaataksin facelift masinat (> 01/2007).
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
blazed
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 12.10.2011 16:18 00

Re: ostu soov E60/E61

Postitus Postitas blazed »

facelifti puhul mis oleks natuke erinev ? sest antud näiteks toodud sõiduk 03/2007,kuid bampri peal pole hõbedast triipu ,kuid sinul sulgudes (peale 01/2007 ?
e39 530d
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Re: ostu soov E60/E61

Postitus Postitas raimo_r »

See oli rohkem üldine soovitus. Facelift masinatel tavaliselt igasuguseid "lapsehaigused" ravitud.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
blazed
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 12.10.2011 16:18 00

Re: ostu soov E60/E61

Postitus Postitas blazed »

raimo_r kirjutas:See oli rohkem üldine soovitus. Facelift masinatel tavaliselt igasuguseid "lapsehaigused" ravitud.
on olemas näiteid ,kus on faceliftil rohkem probleeme kui nn. lastel =)

on veel arvamusi ,soovitusi ,või praktilist kogemust diisli poole pealt rääkida ?
e39 530d
blazed
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 12.10.2011 16:18 00

Re: ostu soov E60/E61

Postitus Postitas blazed »

Teema võib kinni panna ! Tänud kõigile :)
e39 530d
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: ostu soov E60/E61

Postitus Postitas TiitR »

blazed kirjutas:Teema võib kinni panna ! Tänud kõigile :)
Teema küll kinni varsti, kuid mulle tundub, et antud masin on siiski 2006 toodetud, kuid esmane reg. 2007a. nii, et mingeid ühiseid jooni faceliftiga (peale nupust käivitust :D ) pole mõtet otsida.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Suletud