Tähelepanu, vaadake mida te ostate!
Kes saab kommenteerida niisugune auto
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1133970655
Ja veel küsimus kas on mõtet osta automat käigu kastiga ja siisproovida selle
automaadi müüda ja selle asemel paigaldada kasutatud manuali ja
kui palju võib niisugune variant maksta?
Ma hakkasin sellest mõtlema sest Eesti on need couped nii vähe müüjakse, ja nad on kõik nii vanad ja kuulunud.
Aga see masin on iseenesest väga korralik. Mida Teie arvate?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1133970655
Ja veel küsimus kas on mõtet osta automat käigu kastiga ja siisproovida selle
automaadi müüda ja selle asemel paigaldada kasutatud manuali ja
kui palju võib niisugune variant maksta?
Ma hakkasin sellest mõtlema sest Eesti on need couped nii vähe müüjakse, ja nad on kõik nii vanad ja kuulunud.
Aga see masin on iseenesest väga korralik. Mida Teie arvate?
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Olen isegi seda autot varem netist vaadanud. Nii ilusat kupeed polegi vist varem müügil näinud. Väljast on väga kena ja seest...mmm...suu nurgast hakkab väike nire juba jooksma.scratch kirjutas:Kes saab kommenteerida niisugune auto
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1133970655
Aasta on küll kahtlane. Minu teada peaks 97a. mudelid olema kas 2.8 või 2.3 mootoriga, aga kindlalt ei julge väita. Võibolla on see esimene arvele võtmise kuupäev?
-
- Huviline
- Postitusi: 515
- Liitunud: 16.12.2004 17:59 39
- Asukoht: Tallinn
Viimase auto postitaja käest küsin: Miks küll tahad ajas tagasi minna ja manuaali sellele autole alla panna????? sa ei võida mitte milleski(ei sportlikkuses ei mugavuses ei milleski)
auto aasta arvu kohta: Kui ma ei eksi, olid 97 aasta autodel teine atm kast(vähemalt hoob ei olnud kindlasti T kujuline.
auto aasta arvu kohta: Kui ma ei eksi, olid 97 aasta autodel teine atm kast(vähemalt hoob ei olnud kindlasti T kujuline.
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Mina siiamaani arvasin, et manualiga auto kiirendab kiiremini ja motor on kogu aeg sinu kontrolli all,Charly kirjutas:Viimase auto postitaja käest küsin: Miks küll tahad ajas tagasi minna ja manuaali sellele autole alla panna????? sa ei võida mitte milleski(ei sportlikkuses ei mugavuses ei milleski)
auto aasta arvu kohta: Kui ma ei eksi, olid 97 aasta autodel teine atm kast(vähemalt hoob ei olnud kindlasti T kujuline.
samumi kütuse kulu peab nagu vähem olema.
Või uued automaadid saavad sellega sama hästi hakkama?
On siin foorumis need kellel olid sama motoriga autod, kuid erineva käigukastega?
Oleks hea nende arvamust teada, milline käigukast on parem?
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
reaalsuses vajad manual kasti vaid rinkal- palju sa seal käid?scratch kirjutas:Mina siiamaani arvasin, et manualiga auto kiirendab kiiremini ja motor on kogu aeg sinu kontrolli all,Charly kirjutas:Viimase auto postitaja käest küsin: Miks küll tahad ajas tagasi minna ja manuaali sellele autole alla panna????? sa ei võida mitte milleski(ei sportlikkuses ei mugavuses ei milleski)
auto aasta arvu kohta: Kui ma ei eksi, olid 97 aasta autodel teine atm kast(vähemalt hoob ei olnud kindlasti T kujuline.
samumi kütuse kulu peab nagu vähem olema.
Või uued automaadid saavad sellega sama hästi hakkama?
On siin foorumis need kellel olid sama motoriga autod, kuid erineva käigukastega?
Oleks hea nende arvamust teada, milline käigukast on parem?
kütusekulu on sama või väiksem! Kui on tegemist Step kastiga ja kasutad Manuali siis võimalik saada väikseim kütusekulu võimalikest!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Vaidleksin viimasele postile vastu.
Hektel oman kahte tüüpi liikureid- 740 automaat, ja audi A3 manuaal (132 kW motoga). Seitsmesel on loomulik, et automaatkast, ikkagi suur laev ja mugavaks kulgemiseks mõeldud. Samas, pisikese punniga on ka lahe ringi tuisata, manuaaliga oled nagu ikka rohkem asja (sõitmise) juures.
Tee mis tahad, automaat teeb liikuri uimaseks.
Mina leian, et 3. seeria bemar on mõnus kerge püss, kahepoolene eriti, seda võiks täiega nautida, ning manuaal annab selleks rohkem võimalusi.
Aga üldiselt kisub minu jutt offtopikuks, sry.
Hektel oman kahte tüüpi liikureid- 740 automaat, ja audi A3 manuaal (132 kW motoga). Seitsmesel on loomulik, et automaatkast, ikkagi suur laev ja mugavaks kulgemiseks mõeldud. Samas, pisikese punniga on ka lahe ringi tuisata, manuaaliga oled nagu ikka rohkem asja (sõitmise) juures.
Tee mis tahad, automaat teeb liikuri uimaseks.
Mina leian, et 3. seeria bemar on mõnus kerge püss, kahepoolene eriti, seda võiks täiega nautida, ning manuaal annab selleks rohkem võimalusi.
Aga üldiselt kisub minu jutt offtopikuks, sry.
Veel midagi ilusat ilmus müügil,
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1134404791
Kes võib selle auto kommenteerida ? Kas on midagi nähtav peale seda et ta on ime ilus?:)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1134404791
Kes võib selle auto kommenteerida ? Kas on midagi nähtav peale seda et ta on ime ilus?:)
täna jäi Rovelsteinis selline auto silma, kuri plaan on ära osta, aga enne kuulaks maad, ehk on keegi juba uurimas käinud ja üht-teist märganud, mis mul silme vahele jäi. Kahtlust äratab müüja olemus, seega tahaks teada kui usaldusväärne see Rovelstein üldse on ja mida sellise auto puhul tasuks kontrollida?http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1134677412
Oli siis vahepeal päeval nõksa aega ning käisin lumesajuga võidu ühte piltide järgi imeilusat E30t vaatamas Carmanis:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 379e6ad5dc
Üllatuseks oli, et mulle usaldati võtmed kätte ja saadeti ise vaatama - ilmselt nii odava suurusjärgu auto, et polnud väärt välja lumesaju kätte minema. Aga nii tegelikult oligi mõnusam, sai rahulikult kõike uurida-puurida.
Positiivse külge pealt on kindlasti värv ja aastanumber 1990, roostet ei leidnud, kapoti alt paistis kõik paigas olevat, kuid...
Negatiivse poole pealt siis, et need rattad ei tundu pildi pealt nii aukus, kui nad tegelikult on (sportvedrustus ja suuremad veljed). Ma ei kujuta küll ette, kuidas Eestis annaks praegu sellises konditsioonis autoga sõita, aga see kõigest vedrude vahetamise küsimus. Autot käima pannad ei saanud, sest ei alarm ega süüde teinud piiksugi, aku tühi. Seega mootorist ma rohkem peale silmaga vaatlemis öelda ei oska, 1.6 oli. Seest oli juhiiste ära hooratud, makk mingi suvaline sisse "müügiks" surutud, tagumised kõllid seest välja kistud ning pagasiruumis oli juhtmete pundar, mis viitas supaka, kondeka, võimu endisele eksistentsile.
Mis siis kokkuvõtteks öelda? Tegelikult saaks sellest autost vähese vaevaga päris korraliku ja ilusa E30ne, sest mingit pornotuuningut ei ole, auto on tehasekonditsioonis. Hind on vägagi magus.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 379e6ad5dc
Üllatuseks oli, et mulle usaldati võtmed kätte ja saadeti ise vaatama - ilmselt nii odava suurusjärgu auto, et polnud väärt välja lumesaju kätte minema. Aga nii tegelikult oligi mõnusam, sai rahulikult kõike uurida-puurida.
Positiivse külge pealt on kindlasti värv ja aastanumber 1990, roostet ei leidnud, kapoti alt paistis kõik paigas olevat, kuid...
Negatiivse poole pealt siis, et need rattad ei tundu pildi pealt nii aukus, kui nad tegelikult on (sportvedrustus ja suuremad veljed). Ma ei kujuta küll ette, kuidas Eestis annaks praegu sellises konditsioonis autoga sõita, aga see kõigest vedrude vahetamise küsimus. Autot käima pannad ei saanud, sest ei alarm ega süüde teinud piiksugi, aku tühi. Seega mootorist ma rohkem peale silmaga vaatlemis öelda ei oska, 1.6 oli. Seest oli juhiiste ära hooratud, makk mingi suvaline sisse "müügiks" surutud, tagumised kõllid seest välja kistud ning pagasiruumis oli juhtmete pundar, mis viitas supaka, kondeka, võimu endisele eksistentsile.
Mis siis kokkuvõtteks öelda? Tegelikult saaks sellest autost vähese vaevaga päris korraliku ja ilusa E30ne, sest mingit pornotuuningut ei ole, auto on tehasekonditsioonis. Hind on vägagi magus.
105kW mootor seal kapoti all nüüd küll ei ole...Kontson kirjutas:täna jäi Rovelsteinis selline auto silma, kuri plaan on ära osta, aga enne kuulaks maad, ehk on keegi juba uurimas käinud ja üht-teist märganud, mis mul silme vahele jäi. Kahtlust äratab müüja olemus, seega tahaks teada kui usaldusväärne see Rovelstein üldse on ja mida sellise auto puhul tasuks kontrollida?http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1134677412
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 1135510646
Kas peale ksenoonide on veel üldse mingi tehaselisa puudu sellel?
Kas peale ksenoonide on veel üldse mingi tehaselisa puudu sellel?
Ons keegi Pärnakatest seda kaemas käinud ? Lihtsalt küsin enne,kui kohale sõidan.
Kasutaja Laux on sellest autoaiast ja ka sellest autost kirjutanud Pärnu Streetrace foorumis http://www.psc.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=63Märt kirjutas:Ons keegi Pärnakatest seda kaemas käinud ? Lihtsalt küsin enne,kui kohale sõidan.
Jah nii ta on, et käisin seda uurimas. Alul oli plaan see auto osta. Piltidelt pistab välja kui vutimuna, kui reaalne pilt pole just päris see. Poritiiva ääred on taastatud, kuid töö kvaliteet jätab soovida, kliima ei tööta, mootoris on mingi kummaline kahin sees (ei tea kas veepump või miskit muud), el aknad ei tööta korralikult ja juhipoolsel aknal miskit üldse puru (käib üles - alla ainult käega lükates) Salongis sees ka miskit kiita polnud, istmed puru ja kuidagi räpane tundus ka. Loomulikult on kõik vead parandatavad, kuid mina otsisin tol ajal sellist autot mida kohe remontima ei peaks hakkama.
Oli kord BMW
Äkki on keegi siit käinud seda 540-i lähemalt kaemas: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 3e315761l6
Lähipäevil plaan minna ise vaatama seda.
Lähipäevil plaan minna ise vaatama seda.