BMW 318/320 1992 ostuabi/paar küsimust

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Kevvans
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 13.02.2013 20:19 56

BMW 318/320 1992 ostuabi/paar küsimust

Postitus Postitas Kevvans »

Kuna tegemist on esimese auto ostuga ja pole varem otseselt nii kokkupuuteid olnud siis olen jõudnud nüüd bemmide juurde oma küsimuste ja soovitustega.
1. Olen kuulnud, et pidevalt kas mainitakse "mootor ei tiksu" või "kas mootor tiksub?" ning otseselt vastust ma veel sellelni leidnud ei ole. Kas see on vihje sellele, et mootor on omadega õhtul või midagi muud? Kui suure probleemiga on tegemist ning palju see umbes maksma läheks, et see viga eemaldada? (Kasutasin ka siit foorumist otsingut aga paraku ei aidanud)
2. Mis neil on nõrgimad kohad või tüüpvead? Olen kuulnud, et alates 1993'ndast aastast hakati tootma neid ilma tiksumiseta mootoreid kuid vastab see tõele?

Silma jäänud isendid selles hinnaklassis, on siit keegi mõne masinaga kokkupuutunud ning teab omalt poolt midagi lisada, ala keegi käis vaatamas ja seis oli selline või selline sest 150km (üks ots) oleks üsna tüütu tühja sõita.
http://www.auto24.ee/used/1230450" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/1241562" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/1227494" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto24.ee/used/1237511" onclick="window.open(this.href);return false;

Võite ka omaltpoolt hoopis mõnda muud bemmi sellises hinnaklassis soovitada näiteks mõni 5.nda seeria oma, kuid need vist kallimad?
Kasutaja avatar
ehastura
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 04.07.2011 00:44 08

Re: BMW 318/320 1992 ostuabi/paar küsimust

Postitus Postitas ehastura »

Tiksuvad mootorid on 1.6 73kw ja 1.8 83kw.
1.6 75kw ja 1.8 85kw on ketiga mootorid ja need üldjuhul on vaiksed.
PS, ise kui oleksin sinunahas, siis võtaks juba R6 mootoriga auto, mitte, et R4 midagi häda oleks, aga usu mind sa hiljem hakkad tahtma R6 mootorit :D
Kasutaja avatar
Raas
Huviline
Postitusi: 560
Liitunud: 24.06.2004 18:17 53
Peamine sõiduk: E36 328i
Asukoht: Jõgeva

Re: BMW 318/320 1992 ostuabi/paar küsimust

Postitus Postitas Raas »

Kevvans kirjutas:1. Olen kuulnud, et pidevalt kas mainitakse "mootor ei tiksu" või "kas mootor tiksub?" ning otseselt vastust ma veel sellelni leidnud ei ole. Kas see on vihje sellele, et mootor on omadega õhtul või midagi muud? Kui suure probleemiga on tegemist ning palju see umbes maksma läheks, et see viga eemaldada? (Kasutasin ka siit foorumist otsingut aga paraku ei aidanud)
See peaks vist olema jah rihmaga R4 mootoritega probleem. Nukkvõll või midagi pidavat kehva õlituse tõttu ära kuluma ja tiksuma hakkama. R4 ketiga mootoril (75kw või 85kw) pidavat see mure olema lahendatud.
Kevvans kirjutas: 2. Mis neil on nõrgimad kohad või tüüpvead? Olen kuulnud, et alates 1993'ndast aastast hakati tootma neid ilma tiksumiseta mootoreid kuid vastab see tõele?
Jah, ketiga R4 mootorid.

318i või 320i. Nii palju kui on rääkijaid, nii palju on ka erinevaid arvamusi. Mul on olnud mõlemad, nii 85kw R4 kui ka uuem (vanosega) 2.0i. Tänaval rahulikult sõites pole vahet, kumma autoga sõita. Liiguvad nad ühtemoodi, sest alla 3000rpm arendavad need mootorid sama palju väänet ja kw (rri.se dünolehtede andmetel). Proovisin järgi ka, tegin video mõlemast autost, sama koht, samad rehvid, erinev aastaaeg ja kiirendus 3. käiguga tühikäigult lõpuni. 320i kaotas algusotsast ja hiljem tegi tasa. Võiks süüdistada katkist lambdat või misiganes kehva/mittekorras mootorit, aga kui ikka korralikult pähe anda ja tallata nii kuis auto jaksab, siis oli 320i ikkagi kiirem. Ja no muidugi R6 hääle vastu ei saa 318.

Parandamise ja hoolduse kohta ei oska öelda, aga elementaarne hooldus (küünlad/vedelikud) on ikka odavam R4.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)
01tuner
Huviline
Postitusi: 301
Liitunud: 11.11.2007 10:13 50

Re: BMW 318/320 1992 ostuabi/paar küsimust

Postitus Postitas 01tuner »

Tiksub/ei tiksu- Käib veidi diisli moodi. Mootor ei käi vaikse ja tavalise häälega nagu ta peab käima.
Ketiga mootoritel, ehk siis jah, alates 93.a parandati seda viga. Sobivat konditsiooni sellise mootoriga aga annab natukene otsida (kui tahta head varustust, korras masinat, värvi jne).

Kas valida R6 või R4 sõltub. Kui õpilane/üliõpilane ja vaja palju sõita, siis pigem R4. Kui palju ei sõida, siis R6 vabalt. R6-ga on see lugu, et on ta võimsam, aga tasuks võtta siis juba 2.5. 2.0 on selline lihtsalt okei variant, kuna 2.5-d on tükkmaad kallimad ja paljud neist kohviks lastud (mootor suurel määral kulunud).

Ise ostsin R4 ja 85kw, kuna tahtsin ökot ja ostmise ajal sõitsin päevas oma 100km. Keskmine kulu on 7-8l sajale, aga ma olen ka suht rahuliku jalaga ka.
Praegu sõidan palju vähem ja ajan võimsust taga. 1.8 iseenesest on täitsa ok linnas ja maanteel liikumiseks, aga rullnokatsemiseks jääb veidi väheks.

Hoolduse koha pealt väga vahet ei ole- tihti seda 2-hte lisaküünalt ikka vahetada? Ja 1l õli rohkem.
Mootori remont ei käi hoolduse alla, vaid remondi alla. Sellel juhul on asi küll kallim, kuna 2 silindrit rohkem. Muus osas peaksid asjad enam-vähem samad olema. Juppe saab siitsamast foorumist ja otsides ja oodates täitsa hea hinnaga.
Kevvans
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 13.02.2013 20:19 56

Re: BMW 318/320 1992 ostuabi/paar küsimust

Postitus Postitas Kevvans »

Tänud teile.
Kahju jah, et pealevaadates ei saa öelda kas on tegemist väärt masinaga või mitte. Igaljuhul eks peab siis õnnemängu mängima ja minema midagi neist vaatama ja lootma, et sillad pole kõrverad ja mootor ei tee imelikke hääli :)
Vasta