E60/61 bensukad
Re: E60/61 bensukad
Kes tahab parimat ja mugavat see ostab 760
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 bensukad
Jah õige aga see ei ulatu kõikjale. Vaadake, mis klassis ja hinnas on autod rikastes riikides/piirkondades, kus kitsad tänavad ja väiksed vahemaad. Viiene on isegi suur ka nendes piirkondades, kui üldist linnafooni vaadata.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E60/61 bensukad
Ei ole küll väga paljusi erinevaid proovinud aga 2.5 bens E6x kerepeal sobib linna küll. Manuaal või automaat on maitse asi aga kui endal valida oleks ja enamus sõidud ikkagi linna jääks siis valiks kindlasti bensuka. Eks uuena ostes vb on bensiinisööv 5ne kallim aga peale 200 000 kmt või 10ne aastaseks saanuna, on ta ikkagi odavam ülal pidada kui sarnane diisel. Murekohti on ikka kordades vähem. Kahjuks on neid vähe ringluses tõesti, nii meil kui mujal.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E60/61 bensukad
Näiteks mina - 80% lühikesed linnaotsad, aasta läbisõit ca 20000 ja ühte autot üle aasta ei pea - jah on bensukat odavam üleval pidada kui EURO4 Bemmi.Tauri_J kirjutas:Sigaelmar põhimõtteliselt ütles, et üleüldises perspektiivis on bensukaga odavam sõita.
Aga miks siis reaalses elus asi täiesti vastupidine on?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- P2rnakas
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 18.02.2007 15:31 28
- Peamine sõiduk: BMW 520iA 2003
- Asukoht: Pärnu/Helsinki
Re: E60/61 bensukad
Tuttaval 530D, Mul 520i. Nähes kõrvalt koguaeg kui palju häda ja viletsust teda vaevab. Küll jebib mootor. Küll ei lähe käima, siis poob kuskilt jne. Ühe asja teeb korda siis oota juba mis järgmiseks. Lisasid on ka kamaluga antud tollele kuid pooled neist ei tööta. Pmst järjepeale ta ei saagi sest kulutused on pidevalt ja üsna kallid. Seevastu ma oma kaks nulliga sõidan igapäevaselt muretult ning aegajalt pean ka slepis seda kolmest diislit taas kuskile töökotta tarima. Maksan küll lõivu suurema kütusekulu pealt kuid vähemasti on mul masin mis on töökindel. Kokkuvõttes kulub mul raha siiski vähem kui tal ning minu kulud on koguaeg ettenäha. ( Kütus! )
Jutt E39 kohta mis mõlemad FL. ( siiski mingi aimduse saab )
Jutt E39 kohta mis mõlemad FL. ( siiski mingi aimduse saab )
Milleks mulle autot vaja millel on pedaale rohkem kui inimesel jalgu?
Re: E60/61 bensukad
No näiteks ostad omale E60 M54 mootoriga. Ostu ajal peaksid kontrollima, ega Vanosega probleeme pole ja see on vist enam vähem kõik ka mis mul meelde tuleb.
Aga ostad M57 mootoriga auto, siis pead kontrollima mis seisus on turbo ja selle geomeetria juhtimine, pihustid, sisse ja väljalaskekollektor, väntvõlli rihmaratas, ega EGR või DPF umbes pole, mis seisus väntvõlli rihmaratas on, ega eelsüüteküünlad või nende plokk läbi pole, kas termostaadid tuleb ära vahetada. Risudel tuleb enamus nendest tüüpvigadest ära ka teha ja siis saab ikka väga kaua seda kokkuhoitud kütteraha tasa sõita.
Õlikulu või karterituulutuse probleeme ma välja ei toonud, need võivad mõlemal olla.
Aga ostad M57 mootoriga auto, siis pead kontrollima mis seisus on turbo ja selle geomeetria juhtimine, pihustid, sisse ja väljalaskekollektor, väntvõlli rihmaratas, ega EGR või DPF umbes pole, mis seisus väntvõlli rihmaratas on, ega eelsüüteküünlad või nende plokk läbi pole, kas termostaadid tuleb ära vahetada. Risudel tuleb enamus nendest tüüpvigadest ära ka teha ja siis saab ikka väga kaua seda kokkuhoitud kütteraha tasa sõita.
Õlikulu või karterituulutuse probleeme ma välja ei toonud, need võivad mõlemal olla.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E60/61 bensukad
Nii on. Oma kogemusest nii palju, et bensukal vahetasin klapikambrikaane tihendi, ülejäänud olid sillajubinad ja oligi kõik. Peale seda omanud 2e 3st diislit ja mõlemal vahetanud termostaadid, eelsüüte küünalde ja blokiga jännanud jne. Viimasest ei hakka üldse rääkima, mootor on hetkel pulkadeks Eks see M57 on hea mootor küll aga murekohti on sel ikka väga palju.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E60/61 bensukad
ärme nüüd täiesti maha ka neid diisleid tee endal nüüd poolteist aastat olnud ja ainuke jama on olnud need pöördsiibrid, mis hakkasid õli tilkuma. Võeti ära, pandi pime vahele ning that's it. Rohkem jamasid pole olnud...ptüi-ptüi-ptüi
eks oleneb ikka väga palju eelmistest omanikest ka. ja ega asi paremaks ei lähe, suur osa ostavad neid oma viimaste sentide eest ning rohkem raha autosse ei pane. kui mõni viga tekib, siis lükatakse parandamist terve igaviku edasi ning selleks ajaks on probleem ka kordades suurenenud.
eks oleneb ikka väga palju eelmistest omanikest ka. ja ega asi paremaks ei lähe, suur osa ostavad neid oma viimaste sentide eest ning rohkem raha autosse ei pane. kui mõni viga tekib, siis lükatakse parandamist terve igaviku edasi ning selleks ajaks on probleem ka kordades suurenenud.
Re: E60/61 bensukad
Peres ka facelift e61 530d olnud nüüd üle 1.5a , läbisõit selle ajaga mingi 40k, võetud ette 2 suurt reisi nii polaarjoonele Soome kus ilma mingi eelsoojenduseta polnud autol mingit probleemi -40ga käivituda ja lisaks suvel vagunelamu taga Austriasse ja tagasi,ei kujuta neid reise mingi hädise bensukaga ette kus vääne puudub täielikult ja mägedes pead mootorit punases hoidma,et möödasõitu teha.
Probleeme mootori poolelt olnud niipalju,et üks termostaat ära vahetatud ( mida pidin ka e30 bensukal vahetama ) , üks intercooleri tihend ja "igaks juhuks" sai lastud pöördsiibrid eemaldada.
Mõni kindlasti väidab,et jah 2.0 bensukas on ka väga hea ja saan väga hästi hakkama, samamoodi nagu mõni kiidab f30 kere peal mingeid 1.8 mootoreid Fakt on ikkagi see,et kui sa tahad,et auto mugavalt, justnimelt MUGAVALT edasi liiguks siis on ainuke valik kas diisel või V8 e60 puhul.
Tegelt tahaks veel öelda,et isegi e90 vahel 2.5 160kw automaatkasti otsas on täiesti mõttetu asi, mis kohe kuidagi edasi ei liigu.
Probleeme mootori poolelt olnud niipalju,et üks termostaat ära vahetatud ( mida pidin ka e30 bensukal vahetama ) , üks intercooleri tihend ja "igaks juhuks" sai lastud pöördsiibrid eemaldada.
Mõni kindlasti väidab,et jah 2.0 bensukas on ka väga hea ja saan väga hästi hakkama, samamoodi nagu mõni kiidab f30 kere peal mingeid 1.8 mootoreid Fakt on ikkagi see,et kui sa tahad,et auto mugavalt, justnimelt MUGAVALT edasi liiguks siis on ainuke valik kas diisel või V8 e60 puhul.
Tegelt tahaks veel öelda,et isegi e90 vahel 2.5 160kw automaatkasti otsas on täiesti mõttetu asi, mis kohe kuidagi edasi ei liigu.
- P2rnakas
- Huviline
- Postitusi: 151
- Liitunud: 18.02.2007 15:31 28
- Peamine sõiduk: BMW 520iA 2003
- Asukoht: Pärnu/Helsinki
Re: E60/61 bensukad
2003 aastal siiski 520 tähist kandev isend on 2,2 125kw. Mida ei pea punases hoidma et igapäevaseid sõite teha. Kel isu paugutada ostku mingi neljaliitrine kohe.
Fakt on see, et bensukas on lollikindlam ja muretum.
Fakt on see, et bensukas on lollikindlam ja muretum.
Milleks mulle autot vaja millel on pedaale rohkem kui inimesel jalgu?
Re: E60/61 bensukad
Fakt on see,et Lexus on veel lollikindlam ja muretum
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E60/61 bensukad
See ongi Lexuse foorum ju Avensis on täpselt sama aga odavam. Jääks ikka sama margi juurde vähemalt. Ennegi offtopicuks läinud juba
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60/61 bensukad
Tervitused Agentzerole kes sõidab nüüd Lexus GS300 bensukaga, kahju, et E61 diisel suutis teda nii palju jebida. 3000 euri aastas pelgalt remondile on ikka hull.
RaikoK kirjutas:Fakt on see,et Lexus on veel lollikindlam ja muretum
Re: E60/61 bensukad
ega tal e46 bensukaga ka ei vedanud, tahtis kap. remonti
Re: E60/61 bensukad
325iA 160kw tõmbab kõrgetel pööretel ikka täitsa hästi minu arvates. See peaks sul olema sama mootor, mis ka e60 faceliftil ,ehk N53 kui ei eksi. Isiklikult ma kannatakse selle väände puuduse ära, sest ega iga sekund seda ikka vaja ei lähe, aga asi mis diisli puhul konstantselt ikkagi häirib on hääl ning kohapeal seistes vibra - ei ole ma ühegi diisliga sõitnud, k.a. uuemapoolne A7 3.0tdi, mis oleks kohal seistes sama mõnus ja vaikne kui bena mootoriga masinad. Linnas ummikutes tiksudes tahaks ikka rahu ja vaikust. Samas kui sõidan benaga, siis väändest tunneb ka puudust, niiet lahendus minu silmis on turboga bena - kahjuks bmw puhul vähemalt nende hinnad juba vähe teistes kõrgustes
Aga tagasi teema juurde tulles, 525iA 2007a 120 tuhat kellal ning pole reaalselt vajanud mingeid suuremaid kulutusi - üks omanik alates 10 tuhat km (endine UM demokas). PDC andureid vahetatud ning nipet näpet veel, aga ei midagi suurt.
Aga tagasi teema juurde tulles, 525iA 2007a 120 tuhat kellal ning pole reaalselt vajanud mingeid suuremaid kulutusi - üks omanik alates 10 tuhat km (endine UM demokas). PDC andureid vahetatud ning nipet näpet veel, aga ei midagi suurt.
BMW 535iA '98 -> BMW 525iA M-Sport '00 -> BMW 330dA M-Sport '02 -> BMW 325iA '05 -> BMW 530xi E60 '08 -> BMW 330XD E90 -> Octavia VRS '13 -> 523iA F11 -> Civic Type-R FK2 '16
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
Re: E60/61 bensukad
Sõitsin ka ca pool aastat e90 325iA´ga ja ei kurdaks üldse selle kiirenduse kohta. Autoweek andmete järgi 0-100 7,7s mis ei ole ju tegelikult maailma kõige kehvem tulemus Igatahes mina jäin selle autoga väga rahule ja ei lagunenud ka kuigi ls oli veidi alla 300k
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E60/61 bensukad
Ummikus vaikne paigalseis on ainus start stop süsteemi boonuskarlhobe kirjutas:Linnas ummikutes tiksudes tahaks ikka rahu ja vaiust
Re: E60/61 bensukad
Eks igaühel olegi erinevad soovid,mõnele on m3 ka uimane nagu tigu
Re: E60/61 bensukad
seda ei saa öelda viimaste 4.4L kohtaP2rnakas kirjutas: Fakt on see, et bensukas on lollikindlam ja muretum.
Re: E60/61 bensukad
Mulle tundub, et seda ei saa öelda mitte ühegi viimase 10 aasta jooksul toodetud BMW mootori kohta.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: E60/61 bensukad
seda vist oli öeldud r6 mootorist, kuid inimesed vist natuke unustavad probleemidest nagu, õlisöömine, vanose ja disa klappide probleemid, lambdad ja kattid.Ramm kirjutas:seda ei saa öelda viimaste 4.4L kohtaP2rnakas kirjutas: Fakt on see, et bensukas on lollikindlam ja muretum.
+372 5 100 607
Re: E60/61 bensukad
Bensukaga reeglina avad kapotti ikka ainult õlivahetuseks ja klaasipesuvedeliku lisamiseks. Reeglina passivad remondis ja treial peal ikka diislid. Kui mootor töötab siis laiali kast. Või siis vastupidi
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 2997
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E60/61 bensukad
BMW 520 125kW 2003.11 / E60
Küsiks siis kogemusi,kuidas auto vastu peab.Pole veel sellist mudelit omand.Diisli koha pealt kindlasti odavam pidada üleval.
Küsiks siis kogemusi,kuidas auto vastu peab.Pole veel sellist mudelit omand.Diisli koha pealt kindlasti odavam pidada üleval.
BMW X5 E70
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 23.09.2010 10:57 32
- Peamine sõiduk: BMW 330d F31
- Asukoht: Pärnu
Re: E60/61 bensukad
Unistada ju võib... Ma vist juba 4 kuud otsinud viga miks mootor liiga külmalt (~80C) töötab enamus ajast ja sellega seoses pooled jupid juba ära vahetanud. Keegi kuskil teemas mainis et kui sul pole 2k aastas investeerimiseks siis pole mõtet BMW'd osta :-DooDDoo kirjutas:Bensukaga reeglina avad kapotti ikka ainult õlivahetuseks ja klaasipesuvedeliku lisamiseks. Reeglina passivad remondis ja treial peal ikka diislid. Kui mootor töötab siis laiali kast. Või siis vastupidi
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 2997
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E60/61 bensukad
Mul hetkel 725tds.Raha pealt kokku ei hoia kui juppe vaja on.Lihtsalt tekkis huvi vahepeal bensukaga kah sõita.Ranno kirjutas:Unistada ju võib... Ma vist juba 4 kuud otsinud viga miks mootor liiga külmalt (~80C) töötab enamus ajast ja sellega seoses pooled jupid juba ära vahetanud. Keegi kuskil teemas mainis et kui sul pole 2k aastas investeerimiseks siis pole mõtet BMW'd osta :-DooDDoo kirjutas:Bensukaga reeglina avad kapotti ikka ainult õlivahetuseks ja klaasipesuvedeliku lisamiseks. Reeglina passivad remondis ja treial peal ikka diislid. Kui mootor töötab siis laiali kast. Või siis vastupidi
BMW X5 E70
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 23.09.2010 10:57 32
- Peamine sõiduk: BMW 330d F31
- Asukoht: Pärnu
Re: E60/61 bensukad
Mul on ainult bensiini mootoriga (R6) BMW'd olnud ja ükski pole mind otseselt veel teele jätnud. Diisel auto mulle ei meeldi ühestki otsast ja oleks minu jaoks täiesti mõttetu kuna ma sõidan 90% linnas ja aastas ainult ~15000km.aimz23 kirjutas:Mul hetkel 725tds.Raha pealt kokku ei hoia kui juppe vaja on.Lihtsalt tekkis huvi vahepeal bensukaga kah sõita.
- allanasi
- Huviline
- Postitusi: 1263
- Liitunud: 27.02.2009 21:46 38
- Peamine sõiduk: E60 530D
- Asukoht: tartu/põlva
Re: E60/61 bensukad
Endal täitsa olemas see E60 m54b22 ja automaat kasti otsas, võib täiesti rahule jääda vahetanud olen karterituulutus klapi ja ainult hooldust teinudaimz23 kirjutas:BMW 520 125kW 2003.11 / E60
Küsiks siis kogemusi,kuidas auto vastu peab.Pole veel sellist mudelit omand.Diisli koha pealt kindlasti odavam pidada üleval.
Omanud ka üle aasta alles autot.
Lugejate teema all ka auto olemas
- aimz23
- Huviline
- Postitusi: 2997
- Liitunud: 24.12.2008 18:54 57
- Peamine sõiduk: E70
- Telefon: 53736328
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E60/61 bensukad
Tnxallanasi kirjutas:Endal täitsa olemas see E60 m54b22 ja automaat kasti otsas, võib täiesti rahule jääda vahetanud olen karterituulutus klapi ja ainult hooldust teinudaimz23 kirjutas:BMW 520 125kW 2003.11 / E60
Küsiks siis kogemusi,kuidas auto vastu peab.Pole veel sellist mudelit omand.Diisli koha pealt kindlasti odavam pidada üleval.
Omanud ka üle aasta alles autot.
Lugejate teema all ka auto olemas
BMW X5 E70
- ändi
- Huviline
- Postitusi: 491
- Liitunud: 03.11.2006 21:16 26
- Peamine sõiduk: X3
- Asukoht: Autodoonor
- Kontakt:
Re: E60/61 bensukad
See pole auto viga, vaid su enda süü, kui huupi asju vahetad. Sellise asja vastu aitab see, kui maksta üks kord õigele inimesele natuke rohkem ja viga teada.Ranno kirjutas:Unistada ju võib... Ma vist juba 4 kuud otsinud viga miks mootor liiga külmalt (~80C) töötab enamus ajast ja sellega seoses pooled jupid juba ära vahetanud. Keegi kuskil teemas mainis et kui sul pole 2k aastas investeerimiseks siis pole mõtet BMW'd osta :-DooDDoo kirjutas:Bensukaga reeglina avad kapotti ikka ainult õlivahetuseks ja klaasipesuvedeliku lisamiseks. Reeglina passivad remondis ja treial peal ikka diislid. Kui mootor töötab siis laiali kast. Või siis vastupidi
tel 529 0267
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
730d ex,728 ex, E39ex, E53 ex
Re: E60/61 bensukad
Ja seda ka, et on see siis nii suur probleem, et ta 80 kraadiga töötab? Isegi diislile piisab sellest temperatuurist, et DPFi põletada, bensukal peaks ju täitsa savi olema kas mootor on 80 või 90 kraadi.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53