BMW F11, 520d

Nõuanded sõiduki soetamisel

Moderaatorid: Kert, Ander, Henri.

pauleta
Huviline
 
Postitusi: 55
Liitunud: 07.08.2011 18:06 55

Postitus 05.06.2017 10:49 24

Tere Targem rahvas,

On huvi soetada endale igapäevasteks tööle/koju sõitudeks (100+km) uut autot. Silman siin pingsalt BMW F11 kerega isendeid ja jäid sõelale kolm varianti. Esimene Eesti ajalooga mis tekitab natukene kindlustunnet, teine Itaaliast toodud värskelt mis on natukene parema varustusega ja kolmas on samuti äsja saabunud ja eeliseks on automaatkast.

Andke infot üldse selle mootori ja kere kohta, mis läbisõidul muutub asi kriitiliseks ja tekivad suuremad kulutused.

Eesti ajalooga: http://www.auto24.ee/used/2427456

Itaalia: http://www.auto24.ee/used/2535873 (meeldib kõige rohkem)

Kolmas: http://www.auto24.ee/used/2505211


Tänud!!

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3403
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 05.06.2017 13:24 24

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47
Pärast 2009 on vahemik 160 000 - 220 000km. Siis maksad, kui tahad, et on ning jääb BMW. Kui suva ehk ei maksa väärikalt siis on tulemus tüüpiline asiaat nagu valdav osa 8+ aastat Eestis tiirlevad BMW-d ehk originaalvaruosi need enam ei näe ning ka brändi osad, mida külge laotakse on lehmakauplejate tagaruumist. Kõik on lihtne: 7-20aastat vana auto läheb järelturule, kellel oluliselt erinev maailmapilt ning majanduslik võimekus kui nendel, kelle jaoks BMW esmaselt loodud, tehtud ning müüdud. :)
Üldiselt N47 tahab oluliselt tihedamat õlivahetust kui BMW km/külmkäivituste algoritm seda ette kribab. N47 surm on külmkäivitused. Kui talvekliimaga riigis 8000km välba peal on esimesed 5 aastat õli vahetatud siis mootor kestab. Sellist autot EU-st aga ei leia, sest neid, kes oma taskust esimese 5 aasta jooksul tahtsid õlivahetuse eest ise juurde maksta pole leitavad. Itaalias sõitnud N47 ei ole argument. Itaaliast tuuakse justnimelt ka N47 mootori kotti pannud isendeid ehk lendavad need ka seal, eriti A mootorid. Need vaadeldavad on pisut parema konfiga C mootorid aga põhiprobleem on neil sama. Lõgisevad, rapuvad, mürisevad nad kõik, eriti 200kilose kasutuse järel.

PeeterA
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3431
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus

Postitus 05.06.2017 18:07 52

Sellel Eestist uuena ostetud autol on varustuses märge:
8KA Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months ;)
tel. 51 949 859

ht99
Huviline
 
Postitusi: 16
Liitunud: 25.12.2009 17:22 49

Postitus 14.07.2017 15:34 25

Keegi selle 520d kohta oskab midagi rääkida?

http://www.auto24.ee/used/2578818

S1lv3r
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3137
Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
Asukoht: Laagri
Peamine sõiduk: BMW E60 530XI 200kw

Postitus 14.07.2017 16:52 49

No loe seda lisainfot. See on maailma parim isend omataoliste seast.
Ja kusjuures :!: :!: :!: Suitsetatud pole mitte kordagi!

Eriline haruldus on loomulikult panoraam :shock:

http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi



Selline räige ülistamine peletab mind kohe eemale :lol:
E46 323Ci/E46 330d/E61/E91/E91/E90/E60/E60/E61/E60 530xi/E60 530xi 200kw
Päringu jaoks saatke palun PS või e-mail

Danil523
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 1713
Liitunud: 30.12.2004 13:52 38
Asukoht: Saue

Postitus 15.07.2017 14:45 06

Miks hind on omataolistest odavam :roll:

ttsys
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 3403
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398

Postitus 15.07.2017 15:07 15

Manual.

Frenzi
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 148
Liitunud: 02.04.2016 21:28 47
Peamine sõiduk: E46 330D

Postitus 18.07.2017 01:43 48

Danil523 kirjutas:Miks hind on omataolistest odavam :roll:


Vaatasin kuulutuses olevaid pilte veidi kriitilisema pilguga. Vast see põhjendab, miks ta odavam on, kui esimesed tiivad eritooni, tagastange teist tooni, esistange nurgad, tiibade nurgad, tagastange nurgad kõik täiesti paigast ära, järelikult kusagilt mitu matsu saanud.

Ja imelik on kuulutuses lause "Väga hinnatud ja töökindel, 6-käiguline, manuaalkäigukast. Seetõttu neid eriti ka müügist ei leia. " Kui see kast oleks nii hinnatud, siis oleks neid rohkem müügis. :mrgreen:

AARE530
Kasutaja avatar
Huviline
 
Postitusi: 8792
Liitunud: 31.01.2004 22:43 11
Asukoht: Pärnu+ SE
Peamine sõiduk: Saab 9-5 Aero Turbo

Postitus 18.07.2017 20:11 42

Eks manuaal on küll automaadist töö/lollikindlam, kuid tänapäeval eelistavad järjest rohkemad inimesed ikkagi automaati. Isegi eelistaks järgmisel autol automaati. Aga mis puutub haruldusse, siis ma arvan, et hinnatuks võiks see muutuda paarikümne aasta pärast nagu praegu 90-ndate 6-se manuaaliga suure mootoriga 5-sed ja7-sed. Samas, selleks peaks olema ka muud ahvatlevat olema peale kasti ja diisliga sõitvatel uutel autodel seda "miskit" vist ikkagi ei ole, ma arvan.
Aga üks asi, mis mulle isiklikult meeldib- nii kummaline kui see ka pole- läbisõit. Ehk et ei ole "standardläbisõit", sõltumata auto vanusest, vahemikus a la 147.000- 183.000 km :)
PS! Ära tsiteeri eelnevat postitust!


Mine Ostuabi

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole

cron