Soovin osta 750ia!

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Mauro
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 01.02.2008 22:55 48

Soovin osta 750ia!

Postitus Postitas Mauro »

Kysimus siis kõigile, kes teavad 750ia-st midagi! kui palju see isend kytet võtab(5.4i aastast 96)? Kuidas aru saada, et kas need hydro amordid on korras, ning kas tõesti e38 sillad lagunevad jubedalt (ei ole rullnokk ja sõidan enamasti asfaltitpidi) Kas 750 oleks ikka hea valik? Kuidas autoaiast ostes veenduda veermiku ja käimakoti korrasolekus?? :?
BMW on maitseasi! Minul kahjuks, või õnnex on BMW veres!!
Sqad
Huviline
Postitusi: 169
Liitunud: 29.08.2005 20:05 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Sqad »

selliste küsimuste jaoks on "Ostuabi" teema :P
sqad@hommikune targutamine tehtud :D
Kasutaja avatar
TarmoV12
Klubiliige - admin
Postitusi: 2412
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas TarmoV12 »

kuigi jah see teema võiks ostuabi all olla..

kütusekulu Tallinnas on keeruline alla 18l/100km saada, rohkem võib alati minna olenevalt jala raskusest. maanteel rahulikult kruisiga kulgedes saab veidi alla 10-ne hakkama, üldiselt ikka veidi üle 10-ne. hydro-amortide all mõtled milliseid ? tagumisi nivooamorte või EDC-amorte (elektriliselt seatav nn aktiivvedrustus) ? küljejoon peaks maaga paralleelne olema, tuksis nivood tõstavad end ülemisse asendisse. edc puhul peab nupule vajutades vedrustus jäigaks minema.
E38 sillad lagunevad, nagu igal teisel BMW-l, ühesõnaga ei midagi erilist. juppide hinnad on pisut kõrgemad, aga siiski samas suurusjärgus näiteks viiesega. samas sildadele "ringi peale tegemine" tähendab kindlasti viiekohalisi numbreid. tasub ka tähele panna, et edc- ja nivoo-amordid maksavad uuena 12k/tk.
käigukast peab vahetama sujuvalt ka täisgaasiga kiirendades, käiguvahetuse jõnksud-kolksud peaksid valvsaks tegema. kuigi ei maksa illusioone luua - kõik need autod on üle 200t km sõitnud ja kui kastis kunagi õli vahetatud ei ole, siis tõenäoliselt pikka pidu pole.. "kickdowni" tasub igal juhul proovida - mootor peab ühtlaselt pöördesse minema ja 6000rpm-ni välja jooksma. mootor peab käima palju ühtlasemalt kui R6 või V8. uuel/korras mootoril peaks "münt püsti jääma" ka täisgaasil ;)
üldiselt autot ostes tuleks igal juhul teha UM-i 24p-test ja mootoridiagnostika.
750 on hea valik. kui vaatad mööda suurest kütusekulust ja jaksad teda hooldada. õnneks on E38 juba piisavalt levinud auto - kõike remonti ei pea enam esinduses tegema ja lammutustes on ka juba kola piisavalt saada :)

kulusid võid arvestada umbes nii: 100k-ga saab enam-vähem aparaadi.. kui sul on remondi jaoks 30-40k varutud, peaksid või sees olema (eeldusel, et mootori ja/või kastiremonti ei pea tegema :P )
Viimati muutis TarmoV12, 07.02.2008 11:01 16, muudetud 1 kord kokku.
V8
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6405
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Rain. »

liigutatud ostuabi alla!
Vasta